autovit.ro

Clio R3 Maxi Evo 2009: vopsirea

Asa cum v-am promis saptamana trecuta, va voi povesti cum a inceput sa prinda masina noastra de curse…culoare!
Nu doar in obraji, cum se spune, ci pe toata suprafata caroseriei, avand in vedere ca aceasta a sosit sub forma de tabla curate!

La momentul sosirii de la Renault Sport Technologies, am fost uimit sa vad caroseria absolut goala, fara nici macar un strat de grund pe ea.
Se anunta multa munca, asa ca am apelat la specialistii de la Renault Meridian Vest si la echipa condusa de inimosul Bogdan.

Caroseria a ajuns la Meridian si imediat a fost luata in primire de echipa de vopsitori si de un tinichigiu, care a trebuit sa indrepte o mica lovitura survenita in timpul transportului.

Munca a inceput cu curatirea temeinica a suprafetelor, operatiune ce a durat aproape o saptamana. Intre timp eu am decis culoare masinii: alb la exterior, argintiu la interior si dedesubt. Cam departe de rosul pe care mi-l doream la inceput, dar albul e o culoare mai neutra si care se combina mai usor cu nuantele sponsorilor, oricare ar fi ei (la momentul respectiv inca nu stiam cine ne va fi sponsor principal in 2009).

O sa ma intrebati, probabil, de ce argintiu la interior si dedesubt? Este o culoare des folosita la masinile de competitie, pentru ca scoate in evidenta foarte bine eventuale crapaturi la nivel de caroserie.

Dupa ce caroseria a fost curatata de asperitati si degresata, a urmat primer-ul, grund-ul (sper sa nu le incurc intre ele…) si, in final, vopseaua.
Aici era buba. Eram obsedat ca sunt prea multe straturi. Urma sa fie prea grea, ma agitam eu, astfel ca echipa tehnica a fost nevoita sa dea straturi subtiri si cat mai putine.

Mai intai a fost vopsit interiorul si dedesubtul, apoi exteriorul.
Masina incepea sa prinda viata! In celalalt garaj, la Mach1, baietii asamblau diverse componente si se pregateau sa primeasca entuziasti caroserie.

Mai trebuiau sa astepte 2 zile, pret de cateva retusuri si de uscarea in cuptor a vopselei Ixell.

Lucrarea arata splendid, dar eu eram din ce in ce mai agitat ca vroiam sa vad masina asamblata, ei nu ma lasau sa intru la masina, asa ca ma uitam prin geamul murdar la ea!

Dar despre asta, next week!

7 Comentarii

  1. Aurora

    Ultima poza e geniala!

  2. Antonia

    si rezultatul final? 😀

  3. Radu

    Interiorul de ce argintiu si nu alb? Foarte folositoare pentru noi aceste posturi.

    • Edwin

      Salut Radu, ai raspunsul in articol: “O sa ma intrebati, probabil, de ce argintiu la interior si dedesubt? Este o culoare des folosita la masinile de competitie, pentru ca scoate in evidenta foarte bine eventuale crapaturi la nivel de caroserie.”

      E o practica curenta!

      Ma bucur ca iti este folositor. Nu ezita sa intrebi orice legat de subiect.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)