autovit.ro

Test Drive Mitsubishi L200 Facelift

Modificari subtile
L200 a fost atins usor de creionul designerilor.

Chiar daca schimbarile aduse designului exterior nu sunt evidente, L200 arata acum mai modern si mai dinamic decat generatia precedenta. Micile restilizari ale blocurilor optice, ale farurilor de ceata pozitionate acum mai sus si ale grilei frontale aduc pick-ului Mitsubishi un aer mai proaspat.

Dar mai important decat faceliftul exterior este introducerea in gama a unui motor diesel de 2,5 litri ce dezvolta 178 de cai putere si cuplu motor de 400 Nm. Noul propulsor asigura un sprint pana la 100 km/h in 12,1 secunde si o viteza maxima de 179 km/h. Pe asfalt si mediul urban L200 este confortabil si, chiar daca dimensiunile sale cer un timp de acomodare, te vei obisnui repede cu lungimea benei si cu latimea masinii. Directia este destul de moale, raza de bracare de 5,9 metri este cea mai buna din clasa, iar existenta senzorilor de parcare este de bun augur.

In teren accidentat, unghiul de atac de 33,4 grade permite abordarea unor fara probleme a obstacolelor, dar unghiul de degajare de doar 20,9 grade cere mai mult atentie la trecerea peste denivelari sau la coborarea unor pante mai abrupte. Actionarea cutiei de transfer pentru cuplarea puntii fata se poate face fara a fi necesara oprirea pe loc, iar acest lucru permite o deplasare continua in teren accidentat. Unghiul de rampa maxima (23,9 grade) este unul dintre cele mai bune din clasa si contribuie semnificativ la imbunatatirea calitatilor in off-road.

Un alt plus este dat de gradul de confort pe care L200 il ofera, atat soferului, cat si pasagerilor. Nivelul de echipare Intense+ vine in standard cu pilot automat, aer conditionat automat, comenzi audio pe volan, scaun sofer reglabil pe inaltime, sistem de control al stabilitatii si al tractiunii, sistem de franare cu ABS si distributie electronica a fortei de franare, percum si airbaguri fata si de tip cortina.

Noul L200 a castigat la ambele capitole: arata mai bine si, echipat cu propulsor 2.5 DI-D High Power, merge mai bine, atat pe asfalt, cat si in teren accidentat.

Fisa tehnica:
Motor: 2.5 DI-D High Power
Pret de la (euro): 32.117
Putere (CP): 178
0-100 km/h (s): 12,1
Viteza maxima (km/h): 178
Consum mediu (l/100km): 8,3
Emisii CO2 g/km: 218
Taxa de inmatriculare (euro): 2.604
RCA: 730
Airbaguri: 4
Portiere: 4
Locuri: 5
Culori: 7
Discount: Prin programul REMAT 2010, versiunea testata, 2.5 DI-D High Power in echiparea Intense+ are un pret de 23.835 de euro, in limita stocului disponibil.

WhatCar? spune… Un pick solid, capabil in off-road si manevarbil pe asfalt * * * * *

Text: Andrei Barbu; Foto: Dragos Savu

Un comentariu

  1. Didi

    Are doua schimbatoare de viteze?

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)