autovit.ro

Masinile din visele noastre

Hai sa o recunoastem, cu totii fantasmam sa avem te miri eu ce masini. Si asta inca din frageda pruncie, cand visam la diverse matchbox-uri de prin reviste sau din cutiile de jucarii ale prietenilor care aveau asa ceva. Anii au trcut si trec uimitor de repede, insa chiar daca fiecare epoca si-a pus intr-un anumit fel amprenta asupra pasiunii noastre pentru masini, un fetis a ramas constant, semn ca noi barbatii ramanem forever baieti: care e colectia noastra mai mult sau mai putin secreta de masini pe care le-am cumpara fara discutie daca am castiga la LOTTO?

Si atunci, va provoc, dragi prieteni, sa dezvaluim tuturor acest buchet de dorinte si de vise pe care unii dintre noi nu mai au curajul sa le exteriorizeze de teama sotiei, a societatii, a sefului care l-ar crede infantil sau al clientilor care l-ar crede prea bogat…

Reguli de baza:

1. Suma castigata este de fix 1 milion de euro
2. Numarul masinilor trebuie sa fie de maxim 10
3. Acestea pot fi atat noi cat si modele iesite din fabricatie
4. Fiecare masina trebuie sa fie un model de serie, adica fabricat de un constructor pe linia de productie (fie ea cat de mica) si nu ceva construit absolut artizanal. De asemenea se admit masini de raliuri (pt ca sunt road-legal)
5. Fiecare alegere trebuie insostita de cateva randuri de motivare a alegerii

Si, ca sa va impulsionez sa nu mai fiti pudici, sa recunoasteti ca tanjiti dupa diverse masini mai ceva decat altii dupa coperta Playboy sau fata de la pagina 5, iata topul iubirilor mele eterne:

1. Porsche 911 Ramane forever arhetipul masinii sport utilizabile la cotidian, datorita fiabilitatii senzationale. Ca si detaliu, am o slabiciune pentru prima varianta Turbo si pentru actualul GT3 RS.
2. Renault 5 Maxi Turbo grupa B De o senzualitate fara limite si o agresivitate de zile mari a micutului motor supraalimentat de 350 CP ce scuipa flacari de un metru pe esapament.
3. Audi Sport Quattro grupa B Cea mai senzationala masina de raliuri EVER, cu performante din alta lume si un sunet de ti se ridica parul pe mana.
4. Ferrari 599 GTB Fiorano Poate cea mai frumoasa masina construita vreodata. Plus un motor si performante de senzatie.
5. BMW M3 Sport Evo E30 Chintesenta masinii sport. Usoara, perfect echilibrata, caroserie agresiva, performante superbe
6. Lancia Delta Integrale Evo Un adevarat mit. O masina patratoasa, transformata in diva raliurilor.
7. Range Rover V8 HSE Eleganta pura in materie de off-road si capacitati extraordinare in afara asfaltului
8. BMW M5 Touring Cine nu vrea sa mearga in vacanta cu masina performanta? Si ca sa nu se supere restul familiei, exista M5 Touring
9. Ferrari F40 Daca nu ar fi existat, trebuia inventat! Nu s-a mai construit niciodata ceva la fel de TOTAL!
10. Aston Martin Vanquish S Frumusete 100% macho in stil pur britanic. Impresionant.

PS. Doamnelor, domnisoarelor, nu va suparati pe noi. Am iesit un pic la joaca…

44 Comentarii

  1. cristi_s

    Pfaaa, trebuie sa recunosc ca si eu am visat la ceva masini, daca as avea banii (trebuie sa recunosc ca ideea de loto imi repugna, asa ca intotdeauna am visat ca fac banii in alt mod :D, cel mai probabil din cel mai meserias service de pe planeta, asta era pe la 10 ani). Dar sa nu divagam. Hm, la mine topul e cam scurt, 2 masini si am paradit milionul, pot sa mai aduc bani de acasa? 😀

    1. Citroen Xsara WRC. M-a fascinat de cand a aparut, matza aia blanda si plicticoasa care e Xsara de strada, transformata intr-o bestie insetata de victorii.
    2. Peugeot 205 Turbo 16. Am ramas mut cand am vazut asa ceva in realitate. Si era intr-un muzeu. 😀

    Cam asta ar fi milionul de „iepuroi”. Continuam de dragul conversatiei. 😀

    3. Citroen SM. O masina de pe alta planeta. Da, stiu, cica mai mult o cari pe platforma decat o conduci. Neinteresant, efectiv e o masina care iti taie respiratia, mai ales partea frontala. Si pe asta am avut norocul sa o vad live.
    4. Alpine Renault A110. Greu de crezut ca sub caroseria aia se ascunde o banala „Dacie 1100”. 😀 O alta masina cu mult inaintea timpului sau. Cam singura chestie care poarta numele Renault pe ea care sa imi placa.
    5. Lotus Elise. O jucarie pentru oameni mari. Nu foarte mari, ca de la o anumita inaltime, cam greu cu accesul. 😀
    6. Kamaz Master. Mda, e camion, nu e chiar de serie, dar e de-a dreptul o masinarie infernala. Nu l-am vazut live, din pacate, dar am vazut destule filmulete pe youtube cat sa ma faca sa imi doresc unul. Nu stiu sigur, dar s-ar putea ca asta sa termine tot bugetul ala de 1 milion de euro. Da’ lasa-ma sa visez. 😀
    7. Bugatti Royale. Asta sigur termina bugetul, doar rotile, cred. In poze e cum e, vazut fata in fata, iti lasa impresia catedralei Notre Dame de Paris. Pe 4 roti. Pur si simplu o masina incredibila.
    8. Citroen CX 25 GTi. Sau ce pot face niste ingineri care au „luat-o” pe absinth. Imi place ciudatenia ei, suspensia foarte interesanta, confortul oferit si solutiile complet bizare alese.
    9. BMW E36 Compact. Nu sunt fan masini germane, dar asta imi place. N-as putea sa spun de ce, probabil din cauza versiunii de raliu. 😀
    10. Koenigsegg CCR. Din fericire e mai interesanta masina decat numele de pronuntat sau scris. Imi place ca e un supercar nu foarte ostentativ. Din pacate ideea de supercar inseamna in primul rand sa iti agreseze retina si asta ma face sa nu prea imi placa supercarurile. Asta imi place ca nu e ostentativ.
    (ordinea e oarecum aleatoare, primele doua pozitii insa sunt batute in cuie :D)
    Hm, cam multi bani trebuie sa aduc de acasa. Pot sa mai castig o data la loto? 😀

    • Edwin

      Hehehe, cristi_s, SM e intradevar o masina interesanta si a pus bazele conclucrarii intre constructori atat de diferiti (sa nu uitam ca are motor Maserati)… Citind topul tau imi reiterez cat de greu e sa faci alegerile. Si Alpine-ul 110 e mega-legenda!!! Ca sa nu mai vorbim de Bugatti Royale. Am vazut-o pe viu la muzeu la Mulhouse. Incremenesti!!!! Si da, probabil ca un Lotus nu are cum sa lipseasca dintr-un astfel de Top…

      • cristi_s

        Problema cu muzeul de la Mulhouse e ca, odata intrat, trebuie 2 divizii ale Jandarmeriei franceze sa te scoata afara. Extraordinar cat de multe masini care au insemnat ceva sunt adunate acolo. 120 si ceva de Bugattiuri din 500 si ceva de exponate este ceva. 😀 Am pierdut o zi intreaga acolo si nu m-am mai saturat. Pacat ca e cam departe, as vizita in fiecare weekend muzeul ala. Pe bucatele, cate 5-10 masini pe zi. 😀 😀 😀 Apoi…de la capat.
        Recitind acum topul meu, imi dua seama ca nici macar un Top 20 nu ar fi suficent. 😀 Sa mai zic ca sunt extraordinar de invidios pe oameni ca Jay Leno, care isi pot satisface orice capriciu legat de masini? 😀 😀 😀
        Si ca sa te dojenesc nitel: Evo la anul? Pfaaa.

  2. Nagy Zsolt

    1. Audi RS4 – Pentru ca e masina visurilor mele, masina performanta si foarte frumoasa, o masina cu personalitate :X
    2. Audi R8 – Personal cred ca e cea mai frumoasa masina sport. Si destul de perfomanta, pote nu se compara cu un porsche sau un ferrari…dar asta imi place mie:)
    3. Audi RS6 Avant – Masina de familie, dar in acelasi timp si foarte rapida.
    4. Ford Focus WRC – pentru ca e una dintre cele mai frumoase, puternice si performante masini de raliu din ziua de azi
    5. Mitsubishi Lancer EVO IX – Pentru performanta, pilotaj sportiv si pentru sunetul motorului.
    6. Subaru Impreza Sti – Pentru performanta, pilotaj sportiv si pentru sunetul motorului.
    7. BMW M3 – Pentru ca vreu sa merg de-a latu’ 😛
    8. Chevrolet Camaro – Un Muscle car, vechi dar foarte agresiv:D
    9. Ford Escort MK2/ Opel Kadett C – pentru un show total la raliu:D
    10. Opel Corsa S2000 – Pentru ca mi se pare cea mai frumoasa dintre toata gama s2000, cu speranta ca pana voi ajunge pilot de raliu va fi dezvoltat 100% si ma voi putea da cu o astfel de masina:D

    • Edwin

      Mamaaaa ce pasiune pentru Audi! Felicitari! Ai merita un premiu de la ei…
      Dar Evo 9 pentru sunetul motorului??? Care sunet? Stai sa auzi un Ferrari 599…

      • Nagy Zsolt

        a pai nu-mi trebe mie ferrari imi atrage atentia si sunetul unui evo 9 sau al un subaru, si pasiunea petru audi…. primul meu cuvant n-a fost mama sau tata, a fost AUDI:)

  3. dacian dicu

    1.Renault Alpine – cunoscatorii stiu de ce
    2.Toyota Celica 4 wd – legenda a raliurilor, multipla campioana de raliuri,mare succes in Europa si America la vremea ei
    3.Land Rover Defender – king of the 4 x4, capacitati extra road extreme
    4.Ferrari 612 Scaglieti – zic eu un model de nisa.Putea fi personalizat dupa dorinta cumparatorului – acoperiş panoramic, cu sticlă electrocromatică (de la un buton poate fi ajustată opacitatea plafonului)
    cutie de viteze SuperFast, cu schimbarea treptelor în doar 100 milisecunde şi cu ambreiaj cu inerţie redusă
    piele perforată Daytona, în stilul clasicului model Ferrari 365 GTB4
    5.Lamborghini Gallardo – proaspat iesita din fabricatie , scroafa „”” care suna de iti iesi din minti
    6.Mercedes W124 – ISTORIE – pe strazi, in competitii regionale si chiar in raliuri, a ramas in istorie pentru fiabilitatea sa.Unele versiuni circula si azi si o fac cu destula agilitate.
    7.TOYOTA LANDCRUISER – 4,2 TD – 1992-1998 – Modelul practic indestructibil , care inca face furori in lumea off-road.
    8.Mercedes G- KLASSE – PUTERNIC, FIABIL, FF SCUMP si cu finisaje la modele noi extrem de macho si motorizari de top
    9.FORD ESCORT COSMWORTH RS – Inca un model care a scris istorie in raliuri si care in varianta street este destul de scump si la ora actuala.
    10.BMW M5 – V8 4,4 LITRI – DOUBLE VANOS – Suna si alearga demential , a fost prima masina cu peste 400 cp pe care am condus-o.

    • Edwin

      Intradevar, Landcruiser ar fi cea mai buna la noi! 😉
      Cat despre Ferrari, sa stii ca ORICE model de la ei poate fi personalizat ORICAT, atata timp cat pastreaza bunul gust si siguranta!
      Interesant optiunea pentru W124. Regele taxiurilor!!!! ;-))) In competitii nu prea am vazut-o…
      Insa G-ul…Cred ca mi-as lua cu ochii inchisi un G400 CDI!!! Lung.

    • Edwin

      In curand o sa punniste imagini cu subsemnatul testand un Scaglietti la Fiorano!!! Stai pe aproape!

      • dacian dicu

        Da sefu, sunt pe aproape………….W124 – AM EU CEVA POZE DIN RALIURI………..

        • Edwin

          Esti sigur ca nu vorbim de 190???

          • Edwin

            Vezi ca momentan am pus ceva imagini de la teste cu F430!!!

          • Dacian

            ……nu nu, sigur…………si 190 a fsot la raliuri, dar eu am undeva – tre sa caut si ceva cu W124………
            Am vazut …..testul . e super tare

            ps- m-am dat si eu cu una vreo 30 km, cu a unuia din IASI………Pff, si dupa aia am plecat spre casa cu Hyundai SANTA FE …..si parca statam pe loc , desi acceleram la dreak…!!!!

  4. basy

    Unele alegeri ale mele coincid.
    1. Lancia Stratos pentru formele sexy, nervozitatea de care dadea dovada atunci cand era luata la joaca si nu in ultimul rand performantele deosebite in acea epoca a raliurilor.
    2. ’65 Cobra 427 cu motorul de 7… l de 485 CP si atingea 298 km/h pe o caroserie mai usoara ca a unui Tico… cea mai „mortala” masina din istorie.
    3. Citroen DS o masina superba la design, cu un confort demn de un Citroen si o tehnologie la care i se face reclama cu mult fas la alte marci in epoca noastra… Doamnelor si domnilor… Citroen DS
    4. Lancia Delta Integrale, masina de raliuri care a scris istorie si mi-a marcat copilaria si m-a facut sa ma uit la stiri in fiecare seara pentru a reusi sa prind cele 20 de secunde in care se vorbea la stiri despre Campionatul Mondial de Raliuri
    5. Audi Quattro pentru a auzi cum suna istoria si a vedea unde am plecat cu integralele si unde am ajuns.
    6. Citroen C4 WRC pentru ca am o caroserie asemanatoare dar imi lipseste restul. 😀 O masina pe care nu ai cum sa nu o iubesti la cat este de frumoasa, puternica, stabila si… a doua, daca nu chiar prima cea mai buna masina de raliuri din istorie.
    7. Mercedes G55AMG pentru barbatul din mine si pentru bucatica din istorie pe care o inglobeaza acest istoric.
    8. Range Rover Vogue SC un sportiv imbracat in haine foarte elegante care iti ofera o noua perspectiva a unei lumi care nu prea ma incanta… cea a SUV-urilor inutile.
    9. Lamborgini Gallardo Superleggera o masina usoara, rea, care are un zgomot al motorului care te duce la nebuni, numai daca sanatoriile ar fi pentru a iti face placere.
    10. BMW M5 Touring o masina in care duci copii la gradinita cu stil, te duci la o intalnire de afaceri cu fruntea sus, iti duci nevasta la cumparaturi si pui bagajele in portbagajul incapator, iar la intoarcere poti sa te opresti la un circuit sa te alergi cu pilotii pe circuit.

    Oops… doar 10 trebuia sa aleg, pai si Ferrari 599 GTB, BMW M3, Audi RS6… cui le las?

    Foarte tare ideea Edwin. FELICITARI!

    • Edwin

      Daaaaa, Stratos rulz!!! Fabuloasa masina, mai ales cand ne gandim cand a fost proiectata/conceputa!!!
      Iar Cobra…Cobra este de neocolit pentru iubitorii de Muscle car-uri!!! Senzationala! Pacat ca pe viraje…

      • basy

        pe viraje mori daca nu esti atent… e simplu. Am mers cu o dracovenie de asta si este foarte violenta si in versiunea blanda de 220 CP.

  5. Andrei Barbu

    Cam asa stau lucrurile pentru mine:
    1. Ford Mustang GT500 – 1967
    2. Morgan Roadster Sport – se fabrica in continuare
    3. Porsche 911 – indiferent de anul de fabricatie
    4. Jaguar E-Type 1961-1975 – in continuare cred ca e una dintre cele mai frumoase masini construite vreodata
    5. Chevrolete Corvette C3 Targa – 1968-1982
    6. Lotus Elise – http://bit.ly/bH0r4v
    7. Ariel Atom
    8. BMW Z3 M Coupe
    9. Mitsubishi Lancer Evolution
    10. Dacia 1310 – 1967 – mi-am cumparat una cu gandul de a o „restaura”

  6. Elena

    Ce daca sunt fata, am si eu un top din asta de vis 😀 (de vis pe bune, ca nu cred ca voi avea vreodata vreuna din astea :)))) )

    1. Ford Mustang GT500 – 1967 – daca are si body kit de Eleanor, e perfect!
    2. Ford Mustang Shelby GT500 – 2010 – pentru ca sunt fan irecuperabil Mustang 🙂
    3. Chevrolet Camaro SS – 2009, 2010 – pentru ca am o slabiciune pentru masina asta, pur si simplu 😛
    4. Chevelle SS – 1970 – pentru ca e rea
    5. Plymouth Hemi Cuda – 1971 – pentru ca e o bestie
    6. Dodge Challenger SRT8 – 2008, 2009, 2010
    7. Pontiac GTO – 1970
    astea pentru ca imi plac muscle cars 🙂
    8. Audi A8 – 2009
    9. Mitsubishi Lancer Evo 9
    10. Bentley Continental GT – 2010

    P.S. Cred ca am depasit bugetul 😀

    • Edwin

      Welcome girl!!!

      Ce tare incepi! Mustang GT500. Beeeton! Apoi exagerezi….hahahahah
      Tocmai vroiam sa-ti spun ca mai au si altii masini, nu doar yankeiiii

      Stii doar ca banii nu sunt o opreliste in calea placerilor!
      😉

      • Elena

        Well, bine v-am gasit 🙂
        Nu exagerez, astea sunt preferatele mele, in ordinea asta :D, nu vreau sa impresionez sau whatever pe nimeni. Chiar imi doresc sa am intr-o buna zi una dintre ele, oricare. Si cum e posibil ca visele sa devina realitate….. 🙂
        Da, stiu ca mai au si altii masini in afara de yankei, si nu pot sa spun ca nu imi plac si altele, dar daca as avea acel milion de euro, crede-ma ca pe astea le-as cumpara 🙂 (cu ce le intretin, e alta poveste :))) ). In plus, masinile astea muscle imi transmit cu totul altceva decat celelalte….drept exemplu, saptamana trecuta am gasit un GT500 din ’67 parcat undeva in Bucuresti si am stat parca o eternitate sa il privesc – si nu m-am saturat 😛

  7. Andy And`rei

    ‎1. LAMBORGHINI GALIARDO full carbon dus undeva pela 1300 CP
    2.BMW E30 motor M5 undeva pe la 600 cp
    3.HUMMER H1 stock
    4.BMW seria 7 (99-2000) trantit jos cu jante ALPINA
    5.NISAN 350 Z pregatita pt DRIFT
    …6.SUBARU IMPREZA rally SHOW
    ……….si bineinteles un garaj echipat complet de la elevator pana play station cu plasma de 2m,volan, scaun si pedale pt PS
    SPER SA CASTIG mai repede :))))))))

  8. Vlad Miculici

    Ciao Edi. Iaca aci topul meu:
    1. Audi Quattro de grupa B: pentru aceleasi motive enumerate de tine. Ma fascineaza masina, iar sunetul este ceva ce n-am mai auzit de-atunci pana acum la vreo masina.
    2. Ferrari F355: modelul meu preferat de „calut cabrat”, neaparat galben;
    3. Ferrari Testarossa: ce sa fac…..sunt fan Miami Vice. Neaparat rosu sau alb.
    4. Evo VII sau IX: pentru cand „voi creste mare” in raliuri.
    5. Evo VII sau IX: pentru antrenament.
    6. Lotus Esprit Turbo: frumoasa masina asta, mi-a placut dintotdeauna.
    7. Dacia Nova: una din cele vechi de raliu, de uzina ( daca s-o mai gasi vreuna).
    8. Audi RS 4: are un sunet extraordinar masina asta ( ca doar e Audi ).
    9. Un monopost: de distractie, pentru coasta sau circuit ( cand ‘om avea si asa ceva).
    10. …….Un LOGAN de cupa: sa ma pot da la anul cu el in campionat. Deocamdata de-atat is stare sa duc. Mai incolo, urmeaza EVO. 🙂

  9. Edwin

    Morgan, Morgan!!! Esteeee! Sasiul din lemn, ce nebunieeee!
    Daaaaaa, E-type! Cum de-am uitat! Unii o considera cea mai frumoasa masina EVER!!!

  10. Radu

    Dupa cite am inteles maxim 10 si sa fie in milionul de euro, asa ca la mine e scurt si la subiect……..

    1. Lexus LF-A cu 380 000€ = un sunet unic in lume…..momentan, si tehnica extraterestra.
    2. Porsche Gemballa Mirage GT cu 550 000€ = unic in felul sau si cu 630 NM e tocmai bun de mers pe autostrazile vestice.
    Cu totul cam 930 000€…..iar de restul…..
    3. Subaru STI 22B care se mai gaseste la vreo 40 000€, dar restul banilor ii voi investi in trecerea volanului pe stinga si citeva mici modificari :))

    Mai mult nici ca am nevoie, si……..sunt in cei 1 milion € din buzunar, fara sa ma mai imprumut…………hahahaha

    • Edwin

      Mneaaaahhhh, nu ma convinge Lexus-ul. Japonezii nu au fost decat extrem de rar in stare sa faca masini sport ca lumea…Dar, vorba aia, gusturile nu se discuta!

  11. Andrei

    Salut Edwin,

    incep cu comentariul la LFA… Nici eu nu am fost convins de masina pana nu am vazut-o mergand la cursele de anduranta de la Nürburgring – crede-ma, un sunet asa de caracteristic de motor este ceva unic, diferit si usor de recunoscut.

    Masinile in top-ul meu – cu toate ca 1 milion e o poveste…
    1. Audi quattro S1
    2. Audi R8R – masina pe care mi-am scris lucrarea de diploma
    3. Audi R10 – masina care m-a adus cel mai aproape de LeMans
    4. Audi A4 in varianta STW cu tractiune fata – am lucrat cu o astfel de masina 1.5 ani si a fost uimitor cum am tinut piept BMW-urilor de uzina WTCC.
    5. BMW M1 Procar – genial si uimitor
    6. Mercedes 280 E cu care s-a castigat Londra-Sydney si alte competitii asemanatoare (cu Andrew Cowan la volan)
    7. Mitsubishi Pajero Rally Raid prin anii 2000 cand grupa T3 era orgasmica
    8. R5 Turbo
    9. Escort RS in diversele variante
    10. Dacia de uzina pentru ca m-a adus aproape de motorsport

    Dar lista e la fel de incompleta ca si orice lista de dorinte barbatesti

    Jaguar XJS, Stratos, Integrale, Rallye 2000 Gr. B, Ferrari Testarossa, Ferrari 250 GTO, Maserati Ghibli si Shamal, cateva din prototipurile Audi care nu au ajuns in serie, Un S5 Cabrio cu motorul V8, un S4 Avant ca ii place la fiumiu si un TT RS ca-i genial.

    • Edwin

      Salut Andrei!

      Te cred in legatura cu Lexus si oricum e o greseala sa trag concluzii generalizate despre o masina pe care nu am condus-o, la fel mi s-a intamplat si cu noul GTR – care s-a dovedit a fi o fiara in ciuda greutatii de…camion-, dar la ce traditie au in motorsport, prea putine masini de strada au fost remarcabile…

      Heh, Ferrari 250 GTO! Uluitor…Ce masina! Mda, e cam putin 10 modele, insa tocmai aici e frumusetea, ca trebuie sa gandesti bine de tot si sa prioritizezi! 😉
      Cu shamal am avut ocazia sa merg, avea un prieten de la Cluj. Mamaaa ce OLD-SCHOOL turbo!!!

  12. Itu Sergiu

    aici si topul meu
    1. Audi Sport Quattro gr. B – Masina fascinanta, sunet absolut fantastic, si nu spun mai multe ca le stiti si voi
    2. VW Golf MK 1 GTI – Pt ca a demonstrat ca te poti distra cu ea ca si cu un Ferarri, cu MULT mai putini bani
    3. Aston Martin DB9 – Dupa parerea mea, una dintre cele mai frumoase masini si un sunet fenomenal
    4. Ford Escort 1800 RS (MK2) – Motorul BDA + Ari Vatanen + 1000 Lakes Rally=Heaven
    5. BMW M3 E30 – Primul si singurul „M” adevarat !
    6. Toate masinile de raliu din 1987-1997 (Ford Escort RS Cosworth/Lancia Delta HF Integrale/Toyota Celica ST 165/185/205/ Subaru Legacy RS/ Subaru Impreza WRX STI si sper ca n-am uitat niciuna) – Pt ca alea erau masini adevarate de raliuri
    7. Jaguar XFR – Pt ca e cea mai buna alternativa la RS6/M5
    8. (Asta-i pt tine Edi) Renault Clio Williams / Maxi Kit-Car – Pt ca un om ca Ragnotti te face sa iubesti aceste masini
    9. Ferarri F40 – Dupa parerea mea cel mai frumos Ferarri, si una dintre cele mai bune Hyper-Car-uri
    10. Aston Martin DB5 / Jaguar E-Type – Because retro is cool

    • Edwin

      Bravo Sergiu pentru Golg GTI Mk1. Cu adevarat o masina de legenda!!!
      La M3 ai doar pe jumate dreptate…A fost primul, a fost bestial, doar stii ca am avut asa ceva, insa mai sunt si altele. De exempu E46 CSL!!!

      Iar Clio Maxi e GENIALAAAAA!!! Thanx!

  13. Adi

    1.Enzo – Supercarul suprem… masina de F1 sub acoperire.
    2.Bentley Brooklands – un dinozaur care a sfidat legile evolutiei
    3.Wiesmann roadster – un altfel de m3
    4.Mercedes 300 sl gullwing – o masina clasica….o lectie de istorie
    5.Maserati mc12 corsa – cand avem Enzo’ul in service
    6.Ford GT – un cuvant : burnout
    7.Porsche 993 gt2 – forma clasica de Porsche nici foarte bruta dar nici prea finisata
    8.Defender SVX- 60 de ani de evolutie pentru cel mai popular offroader din lume .
    9.Peugeot 405 T16 GR- Ari Vatanen Pikes Peak International Hillclimb spune totul
    10. Range Rover Vogue – masina de familie care iti va transporta familia oriunde doresti.

    Eu am depasit pragul de 1 milion de euro inca de la prima masina ….daaar nu trebuie sa le am pe toate odata pentru ca dimineata s-ar transforma in dupamasa pana ma hotarasc ce masina sa folosesc in ziua respectiva . Ideal ar fi sa le cumpar pe rand si le vand ca sa imi permit urmatoarele masini din lista si dupa ce am avut toata lista si am vazut cum e sa „traiesti” cu fiecare masina in parte voi stii cu adevarat ce sa aleg si care mi se potriveste mai bine.

    • Edwin

      Mda, Bentley-ul te infioara de-a dreptul!!! Ca sa nu mai zic de Gullwing. Ce masina! Cum si-a depasit ea vremea!!! Iar GT2-ul este cu adevarat un bodybuilder!

  14. Dan Mihalascu

    Lista mea ar fi cam asta:
    1. Peugeot 205 GTI 1.9 – pentru ca e cel mai distractiv hot-hatch pe care l-am condus
    2. VW Golf GTI Mk1 – pentru ca a facut posibile hot-hatch-urile de astazi
    3. VW Golf GTI Mk5 – cel mai bun all-rounder dintre hot-hatch-uri. Si spun asta dupa 50.000 km la volanul masinii mele
    4. Ferrari F355 Berlinetta – nu l-am condus niciodata, dar pentru mine ramane cel mai frumos Ferrari
    5. Porsche Cayman – viitoarea mea masina (daca imi iese biletul la loto): perfect echilibrata, esenta masinii sport asa cum o vad eu
    6. Porsche 911 GT2 – „taticul” modelelor 911 si cel mai salbatic dintre ele. Mi-ar placea sa vad daca pot controla asa ceva pe pista
    7. un kart si o circuit liber pe care sa ma dau pana la epuizare
    8-9. Audi RS4 Sedan/BMW M3 Sedan – masini perfecte pentru un petrolhead devenit familist
    10. Aston Martin V8 Vantage – Doamne, cum suna si cum arata masinuta asta…

    • Edwin

      Ce ma bucur ca ai adus in discutie Peugeot-ul. Mi s-a parut intotdeauna cea mai pura linie de GTI.
      Golf Mk1 e o legenda, corect!!!
      Iar ideea cu kert-ul e foarte-foarte buna! Ai mers vreodata cu un 125 cu schimbator? Dcaa nu, o sa vezi ca TOATA ziua se reduce repede la 2 sesiuni de 10 minute! Dar merita toti banii din lume!

      • Dan Mihalascu

        Din pacate cel mai puternic kart cu care m-am dat era de 9 cp, fara schimbator. Dar pot sa-mi inchipui cat de misto poate fi 🙂

  15. Tudor Serban

    Iaca ma bag si eu in discutie Edy. Nu stiu daca depasesc sau daca ating bugetul dar… sa incepem:
    1. Defender 110: 75% din modele inca sunt in circulatie, este chintesenta masinii de teren si da, o conduci greu dar o conduci TU nu electronica. Evident, cu mici modificari: blocante, planetare si diferentiale HD dar rotile MT standard de pe Def 130. Daca pui roti mai mari de 31 risti sa rupi transmisia. Ca alternativa ar merge si Navara. Mi se potrivesc pick-up-urile din care sa ascult country (stiu, mi s-a mai spus ca sunt un soi de manele americane)
    2. Porsche 959: Masina care a batut la Dakar si la LeMans.
    3. M3 E30 Evo ROSU!!! Edy stii exact masina. Si eu, inca de cand era cu numere de Germania. Masina de zi cu zi…
    4. Honda S2000: Un roadster pur si senzational de condus, de ascultator si de sexy. Plus ca… 9000 rpm? No problem.
    5: Chevy Camaro ’69: nu putea lipsi un Muscle Car din lista (desi as mai adauga un Mustang Mach 1, GTO, ‘Cuda si un Chrysler 300 Hemi)
    6: Impreza 22B: fiara, neiertatoare si fiabila, chiar daca mai urata decat Delta.
    7. Ferrari 430 Scuderia FARA AC sau radio-CD: driver’s car, dar o frumusete incredibila, usor de condus, placut de pilotat si… are clasa chiar si cand sta la semafor.
    8: Range Rover Sport 3.0 TDV6. Stiu, nu este marele Range, dar mie unul imi place enorm masina.
    9: Accord CB3 H22 turbo sub capota: un super sleeper pentru toti tedeistii care cred ca daca ai cuplu ai si masina sport…
    10. Last but not least, BMW 327 Cabrio din 1936. A avut-o tata si mi-a ramas undeva adanc intiparita in suflet.

    Trist ca nu am introdus niciun Audi? Daca ar fi sa bag vreunul, acela ar fi cu siguranta S1 UR Quattro. Dar n-am mai avut loc.

    • Edwin

      Bine ai venit, Tudor!

      959 e de exceptie la scara istoriei auto! Atata doar ca am ramas dezamagit un pic de lipsa de senzatii si de sunet de calitate atunci cand am testat-o…
      M3 E30 roshu…si acum oftez dupa el!

  16. Radu

    1. Mitsubishi Lancer Evolution TC SST – sau Evo 10 cum se mai spune ; pentru ca iti ofera putere pusa asa cum trebuie pe asflat. Adrenalina la greu mai ales pe un drum virajat.
    2. Mercedes CLS 65 AMG – imi place cum arata si are un sunet exceptional al motorului mai ales cand te arunci pe pedala de acceleratie.
    3. Skoda Fabia S2000 – m-a impresionat in IRC, fiabila, stabila, tot ce vrei de la o masina de grupa ei. Ford si Peugeot mai au de tras pana sa ii ajunga in IRC.Poate la anul.
    4. Mitsubishi Pajero 3.2 AT – fiindca vreau sa pot sa imi duc familia peste tot in siguranta ; munte, mare, zapada, dealuri, noroi, masina asta intra peste tot si ce e si mai fain, chiar si iese de peste tot. Niciodata nu m-a lasat la greu….
    5. Audi R8 – cel mai tare produs de la la Audi in ziua de azi.
    6. Mitsubishi Lancer Evolution 9 – daca ma apuca in vreo zi sa ma dau la raliu, un Evo 9 e prima mea alegere.
    7. Citroen C4 WRC – cu Loeb la volan si eu in dreapta. Poate il mai prind pana iese la pensie….sau cu Edwin….da’ nu va bazati pe dictarea mea :):)
    8. Audi A8 – cea mai luxoasa masina din clasa ei in acest moment.
    9. Orice model Ferrari – fara sa fie vorba de fitze, dar California cred ca e ok. Pe rosu naeaparat si interior bej. Un vis.
    10. Kia Rio 1.5 de 98 de CP, model 2004 – pentru ca e a mea !!!! si ma duce acasa si peste tot fara sa ceara foarte multa benzina sau alte reparatii.

    Nu cred ca am depasit bugetul de 1 mil de Euro…..

  17. Marie-Jo

    Voilà ma liste qui s’arrête à 7, je ne suis pas dépensière aujourd’hui…
    1- Porsche 911: pour sa ligne qui n’a pris une ride depuis ses débuts et le son du moteur (j’ai bien dit le son et non le bruit!!!)
    2- Renault 5GT Turbo: une véritable petite „bombe” en rallyes et sur la route, elle aura marqué son époque.
    3- Peugeot 205 Turbo 16: pour ses performances, 2 titres constructeurs et pilotes en championnat du Monde des rallyes puis 2 victoires au rallye Paris-Dakar mais aussi sa participation à la célèbre course de côte de Pikes Peak.
    4- Citroen DS3: dans toutes ses versions y compris la WRC 2011, pour son design. La version „rallye” déjà bien aboutie a remporté plusieurs épreuves chez nous dans la catégorie R3. Un seul regret, le manque d’imagination chez Citroen pour l’avoir nommé DS comme son ancêtre alors qu’elles n’ont rien de commun…
    5- AUDI RS 5 : belle, puissante, mais franchement je serais loin d’exploiter ses capacités, je ne désespère pas, il y aurait des candidats pour prendre le volant… seulement, faut pas avoir peur à côté!!!
    6- la TRABANT: symbole de l’ex-RDA, on a jamais construit plus simple, et assez paradoxalement, au cours de sa production, cette voiture valait plus cher d’occasion que neuve en raison des délais d’attente. Voiture mythique qu’on peut encore voir aujourd’hui en rallyes!!!
    7- et pour terminer, je vais sortir de mes choix franco-allemands et opter pour le DUSTER 4X4 de chez DACIA, il a une belle „gueule”, humble et beau à la fois, un coût défiant toute concurrence et j’espère bien qu’il sera élu voiture de l’année 2011 !!!

    • Edwin

      Bienvenue, Marie-Jo!

      Heureux de voir la Trabant dans ta liste! Elle a surement represente quelque chose a l’epoque et meme a l’echelle de l’histoire automobile!!!

  18. Radu

    Edwin,

    lista ar fi fost mai corecta 10 masini de strada si 10 masini de raliu ca sa putem macar alege mai usor „castigatorii”. Dar din moment ce ai aruncat zarurile cu aceste reguli o sa ma conformez si desemnez cei mari 10:
    1. Porsche 911 Carrera RS sau un 2.7 series. Pentru ca ma pasioneaza aspiratele si cred ca e porsche-ul pur sange. Nu m-ar deranja nici corespondentul 911 turbo daca ar fi s-ar ivi ocazia.
    2. Porsche 944 Turbo S. Nu a fost un succes, dar a fost o incercare a constructorului impreuna cu VW care m-a fascinat din multe puncte de vedere
    3. 1965 Austin Mini Cooper S (atat varianta rally cat si de strada) pentru ca a fost o masina care a miscat istoria auto si a raliurilor. A castigat Monte carlo rally de 3 ori a scris o istorie bogata . Mi-as dori mult sa am aceasta masina.
    4. Subaru Impreza 22b rally version, pentru ca a fost o masina de raliu pur sange
    5. Ford Focus WRC – poate si din cauza ca a fost pilotata in perioada ei de glorie de catre Colin Mcrae, mi se parea ca o masina de grupa B adusa in perioada raliurilor.
    6. Subaru Impreza Sti varianta 2004-2005 cu face-lift (dupa aparitia bug-eyeului). Pentru ca mi se pare printre cele mai puriste masini de strada, cea mai manly prin zgomotul evacuari,care iti poate ridica parul de pe corp, arhitectura boxer a motorului. Nu conteaza ca e puternic subviratorie, ca nu are mai niciun buton pe bord. Are acel „ceva”.
    7. Audi RS4 V8 4.2 – este STIul pentru gentlemani, motor aspirat de turatie inalta, cu un sunet al evacuarii ce trezeste din somn o strada intreaga.
    8. Jaguar E-Type, cred ca e o masina care te lasa fara cuvinte
    9. Renault 5 Alpine sau Turbo si pe acelasi loc cu renault 21 turbo quadra, al carei sistem de transmisie 4×4 era printre cele mai avansate la momentul aparitiei, comparabila cu cea de la subaru si foarte eficienta.
    10. Ford Fiesta ST – o masina care poate nu spune multe pentru foarte multi . O masina care seamana cu politica de constructie a hot hatch-urilor pe care le facea ford in anii 80. Motor maricel de turatie destul de inalta ( 2 litrii ) pe caroserie usoara, destul de spartana la interior, fara prea multe butoane, doar strictul necesar, individualizata puternic, cu un sasiu chiar agil, directie precisa. De fapt e si masina care o conduc zi de zi si pe langa daily use, ma face fericit in momentul in care o folosesc pentru ce a fost gandita

  19. Andrey

    Thanks a lot for that extremely cool post.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)