autovit.ro

Ce-si doresc fanii? WRC invata sa se promoveze! FRAS pe cand?

De ceva vreme am propus public ca drepturile de imagine si intreaga dezvoltare pe partea de imagine a automobilismului romanesc sa fie oferite prin contract unei mari companii de publicitate. Initial pe gratis, ca suntem prea mici ca sa obtinem vreun ban.

Ideal ar fi sa gasim o firma de PR sau chiar o agentie de publicitate cu experienta in domeniul sportului si al entertainment-ului care sa aiba suficienta viziune incat sa accepte sa promoveze campionatele pe o anumita durata de ani (sa zicem 3-5) fara beneficii initiale majore si dupa aceasta perioada, in caz ca operatiunea se dovedeste a fi un succes, sa gestioneze contractele cu televiziuni si alti parteneri care s-ar dovedi interesati sa se alature campionatelor (sponsori, firme de tarabe cu mici si sucuri, media, etc) pentru a-si recupera investitia si a crea profit.

Conducerea WRC tocmai a adoptat o astfel de hotarare (aici) care, in mod explicit rosteste si prioritatea de a se “mula” pe dorintele si asteptarile fanilor. La noi pe cand?

4 Comentarii

  1. Constantin Frâncu

    Vă propun o etapă în jud. Prahova în zona Vălenii de Munte, Slănic, Câmpina
    e o zonă deosebită ca traseu şi ca pitoresc
    e foarte aproape de Bucureşti, la cca 100 de Km

    Baftă

    ne vedem la Tess

  2. Rodica R.

    Ar fi f. interesant sa povestiti cum si unde ati devenit si ati debutat ca ziarist auto?Erati sportiv atunci?

  3. Róbert László

    Aceasta idee ar fi superba. Cred ca populatia romana si motorsportul romanesc in principal necesita o revolutie, cum ati spuw si in interviul acordat in Rally Radioul echipei Motormedia, acum cand revolutiile sunt la moda trebuie sa revolutionam si noi. Cred ca oamenii nu sunt destul de informati si implicati, fac tampenii pe strada omorand duzine de oameni nevinovati, dar pana cand R.A.R-ul admite „bolizi” fara frane si etc., iar smecherul de Romania cu Lamborghiniul goneste cu 200 la ora pe un drum national iar politistul il saluta sau face poza cu masina bijuterie, cred ca nu avem ce comenta. Avem nevoie de schimbarea radicala a mentalitatii, media ar trebui sa dea mai multe stiri in legatura cu motorsport, nu numai stiri de groaza cand domnul presedinte a PSD-ului Victor Ponta este „victima” unei „accident de raliu” si vai de capul nostru sau episodul de groaza, cand Dodo Pitigoi darama popicele pe doua picioare la Brasov (nu s-a subliniat deloc, ca defapt numai si numai publicul brasovean prea ambitios aflat in zona total periculoasa a fost de vina). Am vazut un mic filmulet cu Bogdan Marisca pentru campania „Viteza Ucide!” a Politiei Cluj, dar din pacate acesta are doar 300!! de vizualizari pe Youtube. Ar trebui, ca aceste mici avertizari sa fie obligatoriu de difuzat pe posturi TV, la fel ca avertizarile gen „Consumul excesiv de alcol dauneaza grav sanatati!” etc.

    Sa speram, ca vom putea promova acest sport de in ce in ce mai bine si vom avea mai multi fani de raliuri si sportivi/oficiali, decat in momentul de fata.

    Pana atunci, sa conducem responsabil si sa avem grija de noi si ceilalti oameni implicati in trafic.
    Numai bine, ne vedem la Brasov!

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)