autovit.ro

Sa inceapa balul!

E saptamana cursei. Incepe campionatul! Uf, parca a fost o vesnicie de cand s-a terminat sezonul 2010. Nu cred ca aceste pauze extrem de lungi fac bine. E de discutat pe tema aceasta…
Intre timp bolidul Mitsubishi este gata si am parcurs o sesiune foarte importanta de teste in zilele de 30-31 martie la Paltinis.
Este unul din cele mai importante momente, pentru ca atunci vezi exact daca masina s-a nascut bine sau nu, daca sutele de subansamble lucreaza conform parametrilor sau nu.
Intreaga echipa tehnica de la Colina a fost prezenta, inclusiv un inginer de la HKS Europe, un fel de guru al electronicii auto!
Alaturi de noi au fost si echipajele Porcisteanu/Dobre si Filip/Iancu, cu totii urmarind acelasi target.
Am rulat circa 120 km in regim sustinut in cele doua zile si pot sa spun ca ne-am imprieteni destul de repede, masina si cu mine! ­čśë
Ce m-a frapat a fost omogenitatea ansamblului, extrema lui eficienta! Suspensia BOS face cu adevarat minuni si confera o tinuta de drum atat performant cat si comfortabila iar trenul fata este surprinzator de incisiv pentru o masina de aceste dimensiuni si mase. Recunosc, acesta era si punctul de care ma temeam, dupa ce am pilotat R3-ul atata vreme. Insa nu am de ce sa-mi fac probleme, e foarte ok.
Neavand cu ce sa fac comparatie, nu pot sa ma pronunt asupra performantelor absolute ale masinii, insa e clar ca merge tare! ­čśë Ce m-a surprins foarte placut, este liniaritatea deconcentranta a motorului. Nu ma asteptam!

Maine pornim spre Brasov si mai revin dupa ce vad in ce stadiu sunt probele.

Pe curand!

2 Comentarii

  1. DICU DACIAN NICOLAE

    Ca de-obicei, scurt , concis, profi ………bafta Edi si Victor , bafta JDRT !!!!!
    DACK – IASI – 4 APRILIE 2011

  2. Radu

    Bafta ! O sa va sustinem de pe margine ­čÖé

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)