autovit.ro

Cat de fiabil este VW Golf V?

La a cincea generatie VW Golf (2004-2008) au fost constatate anumite concesii facute in ideea pastrarii unui pret competitiv pentru segmentul compact. Si chiar daca pe parcursul anilor au fost semnalate o serie de vicii de fabricatie, credeti ca se merita un VW Golf V second-hand?

Cum era de asteptat, VW Golf V nu a dezamagit in privinta calitatilor rutiere, a confortului oferit pasagerilor si nici la capitolul siguranta. Insa inevitabil pe parcursul anilor au fost semnalate si o serie de probleme in exploatare.

Ce spun utilizatorii…

O pondere insemnata dintre clientii de Golf V au apreciat gama de motorizari compusa din propulsoare fiabile si economice chiar si dupa rulaje mai mari.

La polul opus, un motiv de insatisfactie ar fi silentiozitatea motoarelor turbodiesel si finisajele modeste in raport cu generatia anterioara. In general nu au fost semnalate probleme grave de fiabilitate, insa anumite loturi dotate cu motorul 2.0 TDI de 140 CP au avut cateva necazuri cu turbina de supraalimentare.

Un punct nevralgic il poate reprezenta si instalatia de climatizare din cauza functionarii neregulate a gestiunii electronice. Alte necazuri sunt slabirea sistemelor de prindere a plansei de bord, precum si zgomotele generate la viteze mari de chederele geamurilor.

Rechemari in service

Constructorul a incercat in mai multe randuri sa rezolve cateva dintre viciile de fabricatie semnalate de catre clienti. Astfel la finele anului 2004 aproximativ 20.000 de exemplare vandute in intreaga lume au fost rechemate pentru remedierea unor probleme in privinta scurgerilor de combustibil.

Totusi  cea mai importanta remediere a fost efectuata in anul 2007 cand peste 1 milion de exemplare au fost rechemate pentru o inspectie a blocului optic spate deoarece existau suspiciuni in privinta aprinderii nemotivate a stopului de frana. De asemenea la mijlocul anului 2007 a fost efectuat un recall pentru aproximativ 14.000 exemplare asupra carora plana suspiciunea pierderii de lichid de frana.

Am incercat schitarea unui ghid care sa ajute potentialii clienti ai unui exemplar VW Golf V. Insa materialul nu este complet pana cand nu veti adauga si voi atat punctele tari cat si cele slabe ale unui exemplar VW Golf V…

158 Comentarii

  1. Mihai Constantin Alexandru

    Pentru că vorbim de automobile SH, un punct forte al modelului de faţă este acela că se vinde uşor, iar atunci când vrei să cumperi unul oferta este variată, ai de unde alege.
    Raportul funcţionalitate/preţ foarte OK.
    Este o maşina modică, din punct de vedere al şoferului, dacă nu alegi motorul 2.0 TFSI la volan nu o sa ai mari satisfacţii.

    Per total este o variantă SH foarte bună.

  2. Alex

    Ca masina este foarte buna , dar trebuie sa ai FOARTE MARE grija cand vrei sa il iei SH , pentru ca eu am avut cateva probleme cu el. Mai ales daca va uitati la o varianta 1.9 TDI , motoru consuma foarte putin (undeva la 5L 100km) deci este bun si cred ca in ziua de azi multi sunt atenti si la consum si nu sunt multi care si-ar permite un 2.0 TFSI , dar am avut probleme cu turbina (si mai am cativa prieteni care au avut probleme asemanatoare) i-am schimbat si kitul ambreiaj + volanta. Si nu a fost o masina omorata de i s-au dus astea !!!! In rest parerea mea despre masina este una buna , fiabila , se conduce foarte bine si despre carcotasii care zic ca motorul de 1.9 TDI 105cp nu trage , vorbesc si ei degeaba chiar fuge si ai pe ce sa te bazezi pe o depasire si spun asta pentru ca il conduc de 1 an.

    • razvan

      deci ai schimbat kitul ambreiaj, volanta, ai avut si probleme cu turbina, cum naiba reiese din asta ca e o masina buna :|?

      • mihai

        Excelenta intrebare de la razvan ! inca inainte de a ajunge la comentariul lui imi puneam in gand aceeasi intrebare. si Alex nu a amintit nimik de injectoare.. ori a uitat ori inca nu a avut probleme cu ele. In schimb imi pot eu permite sa spun din ce cauza este WV o masina `fiabila`. Desi creeaza mari probleme in sensul mecanicii, costurile inlocuirii acestor componente noi si originale WV aproape ca ating numai ele pretul masinii la SH , brandul amintit are intiparita in constiinta romanilor o imagine puternic pozitiva ce dainuie chiar si in pofida unor deficiente recunoscute in mod evident… Domnilor, mai sunt branduri pe piata care desi nu beneficiaza de impresia de `masina serioasa` sunt de departe mai fiabile decat WV. De altfel am si trecut pe la un amic mecanic inainte de a-mi cumpara masina si i-am cerut sfatul cu privire la ce sa-mi iau. raspunsul m-a surprins initial insa argumentul a fost determinant… avea service-ul plin de opel si WV si niciuna din `rapanoasele si problematicele` autoturisme renault…. initial am opinat si am spus ca nu repara renault pentru ca nu-si prea cumpara lumea. e suficient insa sa iesi in strada si sa vezi cate autoturisme sub brand renault vezi pe sosea si comentariile se opresc imediat …

        • robert

          ma mihai eu am un motor 1,6 benzina motor gti blue fusion si nam avut nici o problma

        • Panel

          Ma frate pai ce vrei ma sa iti faca special tie o masina care nu se strica niciodata…,e normal sa mai cada si la ea cate o piesa …iar despre renault …..lasa-l pe mecanic sa isi cumpere …:)))))

      • Alex

        Pai acum e buna , ca am facut`o eu ca noua :)) Dar sincer daca stiam ca o sa aive atatea probleme , sau ca au probleme mari modelele G 5 nu imi cumparam G 5 niciodata. Dar deh .. asta e.

      • janes

        a si spus … daca cumperi second , trebuie sa ai grija ! Daca masina este ingrijita corespunzator , in urmatorii km problemele vor fi cat mai mici si putin costisitoare !

      • vlad

        Daca merge un fraier cu masina, nu-i trebuie nici 1000 de km sa strice ambreajul. la turbina e cu discutie (schimb de ulei la timp, mersul masinii..), iar volanta… e cam problema. daca intr-o 100 de mii schimbi doar volanta, e ok.. 😛

    • crysty

      am un golf3 19 tdi si ami taie acceleratia la 120 o reduc putin si dupaia se opreste la 140 si nu mai vrea a antalnit cineva????????

    • sasu

      frate da ce motor e cel mai oke ? 1.6, 1.9 ? ma refer la consum

    • Dima

      conduc de 7 ani 1.9 TDI si la fel, ambreajul doar l am schimmbat si fuge ca un nebun acest motor…ma aranjeaza…

  3. SC

    Golful 5 este o masina foarte buna, comparativ cu celelalte modele. Are anumite probleme pe care ar fi bine sa le evitati, insa nu exista o masina perfecta.
    O sa incep cu motorizarile:
    2.0TDI- de evitat indiferent cati cai are, in special cel de 140cp, datorita problemelor cu injectoarele si a consumului mare de ulei.
    1.4TSI- motorul de 122cp pare foarte fiabil, cel de 140-170cp are pe langa turbina si compresor, ceea ce duce la o intretinere mai scumpa, si nu ar parea atat de fiabil dupa pragul de 200.000km.
    1.4FSI -1.6FSI- necesita benzina de calitate ridicata, are distributia pe lant.
    1.6MPI- un motor foarte fiabil, insa consuma benzina mai multa
    1.4MPI- nu recomand, deoarece consuma multa benzina si merge foarte incet, este prea mic pentru masa masinii.
    1.9TDI- un motor ok, dar mai are si el probleme cu turbina, volanta, etc.
    2.0SDI- un motor foarte fiabil, insa nu are turbina si merge asemanator cu 1.4MPI de 80cp.

    RECOMAND:
    1.6, 1.6FSI, 1.9TDI, 1.4TSI, cu unele exceptii 2.0TDI de 170cp din ultimul an de fabricatie.

      • SC

        Am uitat sa precizez urmatoarele motorizari care nu sunt pentru oamenii de ,,rand”:
        2.0FSI- pretentios la combustibil, consum destul de mare, dar are 150cp.
        2.0TFSI- de 200cp pe GTI, sau 230 pe GTI 30EDITION.
        si
        R32: 3.200cmc3 cu 250cp 4motion (4X4).
        La motorizarile 1.9TDI si 2.0TDI mai este disponibila si tractiunea integrala 4X4.
        Rog un moderator sa imi stearga postul de mai sus cu litera ( A ).

    • apolodor

      salut.am un golf 5 2.0 tdi 140 cai..masina trage de rupe .am facut cu ea in 2 ani 110 000km am schimbat 2 rulmenti si volanta in rest nimic…consumabile de cea mai buna calitate,schimburi facute de mine ..masina are 300 000km nu mananca gram de ulei consumul mediu il am 6.3 si nu sunt persoana care sa merg cu frana de mana trasa….:)))merg foarte tare cu ea…injectoarele sunt ca noi dupa atatia km turbina e in parametrii optimi ..mai pui ca motorina o bag de la baieti’….e o masina de nota 10..

  4. Cristi

    CEA MAI MARE PROBLEMA LA GOLF V 1.9 TDI ESTE ACEEA CA MANANCA ULEI. AM LUAT-O DE NOUA SI MAI AM 2 PRIETENI CARE DE ASEMENEA LE-AU LUAT DE NOI, ACELASI AN (2008) SI ACEEASI MOTORIZARE (1.9 TDI/105 CAI) SI NE MANANCA ULEI (APROX. 0,5 L LA FIECARE 7000 KM). CHIAR NU MI SE PARE NORMAL SA DAI 20.000 DE EURO PE O MASINA SI SA STAI CU RECIPIENTUL DE ULEI DUPA TINE SA MAI COMPLETEZI DIN CAND IN CAND…

    • ion

      da cristi acelas motor am 2008 pe o octavia la primul schimb doua curse de spania romania a luat cam 900 gr iar acum ajung la aproape 70 ooo de km si s a stabilit fara probleme caci am fost cu ea pe chestia asta la reprezentanta la barcelona nu stiu citi km ai da bafta ca vorba spaniolilor (es un tanke) succes si nu te speria

    • Florin

      Studiaza putin cartea masinii si pe la sfarsit ai sa gasesti ca este normal ca motorul sa consume si putin ulei ……parca 10 % din cantitatea uleiului …….

    • Razvan

      Cristi mare dreptate ai patesc la fel ca tine sa nu mai zic de abreiaj,injectoare si altele in rest e o masina ok dar cand incepe sa pice la ea Dumnezeu cu mila 🙁

  5. Golf

    Am un Golf 5 1.9 tdi de 4 ani si sunt foarte multumit de el, merge ca nou dupa aproape 150.000 km .Este o masina foarte usor de condus. Recomand.

  6. SKim

    Alex are dreptate..motorul de 1.9tdi trage chair f bine pt cei 105 cp..am facut un test de acceleratie pana la 100km/h si a luat in 10.5 in conditiile in care timpul declarat e 11.5..Ca fiabilitate..am aprcurs 20.000km intr-un an si nu s-a schimbat nimic..e ca nou ! O singura problema am..fum exagerat !

    • Alex

      Mie-mi place de tine ca esti foarte optimist….in 20.000 km nu s-a schimbat nimic si e ca nou,dar cu toate astea scoate fum exagerat.Eu zic sa-ti schimbi planurile de vacanta si sa te astepti la o turbina noua.
      Parerea mea este ca diesel-ul nu merita la noi in romania deoarece motorina este foarte proasta si injectoarele te vor lasa odata si odata indiferent de masina,la unele te lasa mai repede gen vw passat/golf ford focus etc….la altele te lasa mai greu gen mercedes,bmw nu vorbesc de audi deoarece si alea lasa de dorit cu turbosuflanta.Vreti o masina adevarata diesel care sa va si tina luati-va toyota avensis sau ceva japonez.Eu unul sunt patit destul cu diesel-urile,deci nu am postat doar ca sa ma aflu in treaba.Si inca ceva…pentru intretinere si o durata mai lunga de viata a turbinei,nu schimbati treptele daca turometrul nu indica minim 2500 rpm,este foarte important.

  7. iulian

    eu am un golf 5 din 2006 cu 250.000km motorul 1,9 tdi cutie cu 6 trepte.
    doresc sa trag un semnal de alarma asupra unui mic detaliu, acela ca masina noua, cumparata din strainatate ,nu este aceasi masina cu cea cumparata din romania de noua(din show room)
    —drept urmare,opinia mea personala,care poate fi interpretata ca si un sfat e ca in cazul in care vrei un autoturism sh sa alegi o masina care a fost cumparata(in momentul cand a fost noua) din germania ,belgia,
    daca masina a fost cumparata de noua din romania ea nu are aceasi calitate cu cea straina 😉
    cu stima !

  8. DMY

    Am un 2.0TDI 140 CP tip MOTOR BKD 2004/2005.cumparata la 180.000 reali din germania si pot sa zic ca am avut doar 3 probleme cu masina care m-au costat 5000 euro numai…..asta la 5000 km dupa ce am luat masina la aprox 185.000 km .
    in aceiasi perioada mi-a cazut turbina , ambreiajul(care oricum era in termen de schimbare) si s-a spart chiuloasa la camera 3 de ardere. Cu inlocuirea tuturor pieselor originale din germania si cu trade la schimb piesele mele vechi ( apropo chiuloasa a fost recunoscuta ca defect de fabricatie si am primit discount de la VAG pentru modelul reproiectat 2010) si 5000 de coco mai tarziu masina merge impecabil acum. Nu numai ca, consuma cam cu 2-3% mai putin dar trage si impecabil cu un consum de 8%pe bucuresti si 5.5% afara si pe langa asta intre schimburi nu mai mamanca deloc ulei . Acum cu 247.000 reali pe masina nu am mai schimbat nici un surub de 2 ani 🙂 si vreau sa zic ca sunt foarte multumit ,a meritat fiecare ban bagat in ea , mai ales ca daca ma raportez la consumul nou cu o medie de 2,5% consum mai mic deja am economisit 8500 ron la 57.000 km facuti:) deci inca un punct forte.
    Cine zice ca 2.0TDI are probleme cu turbina este pentru ca acel cineva nu o intretine corespunzator , sau nu a fost intretinuta corespunzator inainte de a fi el propietar , asta inseamna o curatare cam la 30.000km si e ca noua , trust me , am curatat turbina de 2 ori de cand am pus-o si dupa 57.000 nu se aude nici un sunet de fluierat si pe tester am scos 137 caluti.
    Cat despre varianta de 1.9 sun PRO , face toti banii .
    Oricare motorizare diesel de pe mk5 este ok si va ramane ok daca este intretinuta corespunzator.
    PS: mare atentie cu seriile BKD pentru motorizarile 2.0TDI produse intre 2004-2005, toate au problema cu chiuloasa , e recunoscuta de VAG oficial , crapa cam dupa 150.000 km si din cauza acestei probleme crapa turbina ca se duce antigelul pe evacuare.

    Bafta!!

    • Dani San

      5000 euro cheltuiti pe langa pretul de achizitie si totusi te bucuri….4 ani si 105000 km cu un Peugeot 406 2.0 HDI,schimbat debitmetru si un furtun adiacent,fulia centrala si rola la alternator,250 euro cost aproximativ!Acum am de vreo 2 ani un Peugeot 206 1.4 HDI,cam 45.000 facuti,demontat zilele trecute alternatorul si schimbati carbunii etc.,cost reparatie 50 euro!Nu ma injurati dar din experienta spun ca motoarele diesel de la PSA sunt un pic peste TDI-uri,sunt mai silentioase si ceva mai economice,fiabile nu are rost sa mai mentionez avand in vedere ce citesc pe aici legat de injectoare,chiuloase,consumuri de ulei,volante si multe alte belele legate de legendarul motor TDI!Mentionez ca vorbesc strict de motor aici,nu de masina per total!Offf,daca as putea pune motorul diesel de Peugeot pe o caroserie VW,ce masina perfecta ar iesi!!!

  9. daniel

    o toyota auris benzina sau chiar si motorina -si nu ai chiar nici o problema

  10. Alex

    Am uitat sa mentionez de fudulia romanului care are impresia ca daca schimba la 1800-2000 rpm vitezele ii va consuma mai putin.Niciodata!!!Mai mult da,mai putin nu…motoarele astea functioneaza si ele dupa un principiu iar daca amestecul de gaze nu are loc,fireste ca va consuma mai mult.Succes tuturor!

  11. victor

    Eu nu sunt fan golf si nici VW in general! Masinile au un pret destul de ridicat, un design banal spre urat, interioare anoste, mai ales la versiunile chele! Consider opel astra peste golf din toate punctele de vedere, aici ma refeer la astra h ,j, nu vorbesc de g! Am mers cu VW, mi se pare hilar cat ulei consuma, si ca tre sa stai cu bidoanele in portbagaj, aproape cand ii pui motorina, ii pui si niste ulei acolo! Apoi,fumul, s-a terminat tot cat fum poate sa scoata, nici un camion nu arunca asa cand ii dai inferioara sau cand accelerezi puternic! Masina era un passat 2009, 2.0tdi,90k km reali!

    • Vadim

      Frate, stii vorba ceea: CE TI-AI LUAT, OPEL SAU MASINA?
      Sa stii ca e adevarata. Un Opel din zece il poti numi masina.
      Bafta.

  12. SC

    @Cristi: 05, la 7000km, ar insemna un litru la 14.000km. Deci nu foarte mult, raportat la puterea pe care o dezvolta (cuplu). Masina cand este noua in rodaj consuma mult ulei. La 2.0TDI existau cazuri 1litru la 1000km. Nu recomand 2.0TDI.
    Oricum la toate exista consum de ulei, deci a nu se descuraja noii cumparatori.
    1 litru de ulei la 10.000km (de exemplu) nu impiedica achizitia unui Golf 5.

  13. Gelu

    Sunt posesorul unui golf v cu motorizrea 1,6 Fsi.Vreau sa va spun ca este o masina extrem de fiabila, silentioasa, din interior nu-ti dai seama ca ai motorul pornit, are 6 viteze, distributie pe lant, consum mediu de 6.3-6,6 si sound in accelerari ca al unui Bmw cu motor de 3000.Ca minusuri mentionez acceleratia nu foarte buna, inainte am avut un A41,9 Tdi de 131 cai si diferenta e mare, zgomotul la vant oarecum deranjant si faptul ca, pentru performante maxime iti trebuie carburant de min 98.Per total e o masina extraordinara pe care nu as schimba-o cu multe alte marci si modele comparative.

  14. gicu

    o concluzie : golful nu mai e ce a fost …cel mai bun a fost si va ramane multa vreme golf 4 indiferent de motorizare .sa traiti bine.

  15. fily

    ESTE O MASINA OK, PLASTICELE DE LA INTERIOR CAM SLABUTE, IAR LA RAPORT PRETZ CALITATE NU STIU CE SA ZIC AM UNELE SEMNE DE INTRBARE PENTRU CA LA ACEIASI BANI CUMPERI UN AUDI… APROXIMATIV ACELASH AN, DESI SUNT APROXIMATIV ACELEASH MOTOARE PAREREA MEA ESTE CA E MARE DIFERENTA INTRE ELE PT AUDI E GAMA DE VARF DE LA VW

  16. hytgaming

    Discutii ca intre romani, are o groaza de bube dar este ceva deosebit !!!!!

  17. bogdan

    Motorul de 2.0 tdi e o panarama:fum,ulei consumat,injectoare proaste si in plus volanta cu masa dubla care nu e fiabila deloc( am schimbat eu 2 in 90.000 km). Toate astea la modelele pana in 2008. Dupa 2008 apare tehnologia common rail si se schimba toate cele de mai sus. Nu recomand motor de 2.0tdi.

  18. Cristi

    SKim aia nu este o problema ca scoate fum / este o kestie cat se paote de logica: 1,9TDI nu are DPF (ceea ce ptr fiabilitate si mers in oras e un lucru bun de fapt)

  19. Petru

    Am avut 2 Golfuri 5, 2.0 TDI? 140 CP, unul cu cutie DSG si cel de acum, cu cutie manuala. Nu am completat cu ulei intre revizii, am schimbat placute de frana la 80.000 km, nimic la suspensie.

    Am avut pt 1 an Honda Accord 2007 2.0 i-vtec; am scimbat la 39.000 km placutele de frana, desi am condus in acelasi stil…plus ceva probleme cu pedala de ambreaj.
    Unui prieten cu Civic 2008, 5 usi, 1.8/ 140 CP i-a cazut caseta de directie la 62.000 km, consuma constant intre 9.8 – 11 l%in oras….asa ca nu divinizati masinile japonezee. Sunt la fel ca celelalte. Am avut asa ca stiu ce spun.

    La Citroen C4 am schimbat la 45000 elemente de suspensie (bucse + bileleta).

    Golful se comporta ca o masina din clasa medie (la nivelul Hondei la robustete), e comfortabila, scaune fata peste concurenta, totul e sa fii responsabil cu stilul de condus.
    Principala calitate este ca rezista in timp la uzura (nu se roade tapiteria, fetele de portiera, cotiera, volanul, etc.) si poti face ff multi km daca intretii masina la timp.

    PS: motorul de 1,4/80 CP e foarte bun, consuma la exterior 5.3%, 8-9% urban, este destul de elastic (are cutia f buna) si fiabil. Are un prieten o astfel de masina cu 120.000 km, cumparata de noua din Ro, asa ca vorbesc in cunostinta de cauza.

  20. TSI

    Cel mai bun motor de la GOLF V 1,4 TSI 140 CP ! ! !
    Consum autobanda 6,5 L/100 KM la o viteza de 140km/H
    Costuri de intretinere anual , incluzand taxe, asigurari, etc, 100 EURO
    Plus de asta in momentul cand intra in actiune atat turbina cat si compresoru, nu e nevoie sa mai folosesti oglinda retrovizoare …:)) Prietenii stiu de ce
    Bafta la masini !

  21. enne

    ALO!!! ALO!!!! LUATI-VA UN OPEL!!!!! IEFTIN LA CUMPARARE , IEFTIN LA INTRTINERE, FIABIL ! INTRADEVAR ….IEFTIN SI LA VANZARE!!

    • gigel

      Mai lasa-ne cu cazanul ala de opel, cele mai proaste masini…intreaba orice mecanic!!!!
      Golful e cea mai buna masina din clasa raportat la pret. Normal ca cine si-a luat second si a nimerit una fugarita si neingrijita se vaita acum.
      Am golf 5 2.0 tdi 16v (pt cunoscatori), 140000km si nu consuma deloc ulei si nici nu scoate fum.

      • slv83

        Eu detin un Golf VI Variant 4Motion de peste un an de zile, luat din reprezentanta. Are motorul de 1.6 TDI de 105 CP, trage bine, impozitul e mic, asigurarea decenta ca pret. E spatios, nu troncane, nu pârâie şi pe timp de iarnă este o încântare graţie tracţiunii integrale!

      • fily

        pt tine cunoscatorule, opel insignia a iesit cea mai fiabila masina din clasa ei, sau facut peste 1 000 de teste, si nu , nu am opel am audi parinti mei au opel , si are 10 ani si nu au schimbat altceva decat consumabile pe el, si golfu are tot ce vrei tu numai raport pret calitate nu are…

      • alin

        si eu am un golf 5 2.0 16 valve!daca ii faci revizia la timp nu trebuie completat cu ulei….am 150000km,dus la 170 de cai si inca nu am avut probleme…mi se pare o masina excelenta…

  22. enne

    merci fily! stiam ca nu vb aiurea! pana acum am avut 9 masini in 12 ani de zile!! opel-ul e una fiabila si buna!

  23. andrei

    Opel mereu o sa fie masini bune si ieftine. Pt un golf 5 bun trebuie sa scoti din buzunar pe putin 5500 euro , pe cand pentru un opel in jur de 2500-3000 cel mult dak vrei cva bun.

    • Marius

      am un opel astra g din 2002 cumparat de 2 ani cu 3500 euro, deja l-am facut de 6000…masini bune de tot …de incendiat!!

  24. andrei

    D-nu gigel opel is masini proaste pt cei care nu stiu sa caute ceea ce vor si cumpara toate rablele. Dak lumea s-ar uita de 2-3 ori la o masina inainte de a o cumpara nu s-ar mai plange de problemele pe care le are sau le-a avut. Tatalui meu i-au trebuie 2 luni sa cumpere o masina (opel) si aku ii foarte multumit de ceea ce si-o achizitionat. A-ti cumpara o masina nu-i tot una cu a cumpara un televizor. Sunt niste criterii dupa care trebuie sa te ghidezi.

  25. valy

    salut tuturor.am citit toate comentariile de pe acest forum si vad ca sunt destui cunoscatori de masini si pt asta vreau sa profit si sa pun o intrebare.vreau sa-mi cumpar o masina,dar sunt cam indecis intre vwgolf 5 1.6 fsi din 2004 cu 85 mii km,sau ford focus modelul sedan din 2006 1.6 tdi cu 65 mii km,si ma mai gandeam la un opel astra motor de 1.7 tdi.sincer nu stiu,as vrea golful ,dar ma gandesc la consum ca e prea mare si la cat costa benzina………., ca vreau sa fac cateva drumuri prin italia si e ceva distanta.puteti sa-mi dati un sfat?multumesc anticipat.

  26. Gaby

    Salutare mhai sincer sa va zic eu lucrezz la o firma de transport persoane mai precis la firma Atlassib din 2003 cand am primit si un golf 4 1.4,75 cp benzinar nou nout fac romania spania si retur cu el din 2003 si pana in prezent are 877.533 de mii de km la bord sincer sa va zic nu am avut probleme cu el doar am schimbat ambreiajul de vreo 500 de ori uleiul cu 2000 de km mai devreme filtrele etc etc precizez motorul nu este segmentat fuma din treapta 2 in a 3 si 4 in a 5 pana isi ia demarajul in rest va spun cu mana pe inima ca nu iam facut absoltu nimika acuma de curand cand am venit spre romania am venit cu un prieten si neam oprit in germania sa reprezentanta la golf sa isi cumpere si el o masina va spunn cand au vazut nemtii nr de km pe care il are la bord mia oprit masina si miau facut o oferta de cumparare pt e examina motorul cum de a rezistat atatia km parcursi fara segmentare normal ca am refuzatt nu am vrut sa desfaca masina in vara acestui an masinuta ma lasat motorul a trebuit segmentat a inceput sa pape uleii cam un litru de uleii la 2000 de km si a inceput sa fume constant mam hotarat sa duc masina nemtilor am duso la reprezentanta in germania si am fost si eu curios de ce a rezistat motorul atata farea sa trebuiasca segmentat dupa 2 saptamani primesc un emaile in care este descrisa toata povestea pe amanuntit a masinii pe piesele care au fost bagate in masina toate absolut toate piesele masini au fost facute in colaborare cu rusii si in loc de 2 straturii de otel forjat la cald turnat peste piese rusii au mai turnatt 2 straturii de otell forjat la cald facand rezistenta piesei mai maree cam asta e in mare istoria masinutzei acestea care este expusa in Munchen la reprezentanta afara ca masina cu cel mai multh nr de km la modelul golf 4 1.4 75cp benzinar acuma ce sa zic am un opel frontiera care dupa 150.000 ma lasat balta acuma e in reparatii ce sa zic cam asta e istoria masinutzei acesteia care am fost foarte multumit de ea.. va salut si toate cele bune

    • boss

      ce pot sa spun ca: rusii sunt mai inteligenti ca nemtii in leg.cu turnarea a inca 2 straturi de otel …nemtii fac masini in colaborare cu rusii?am mai auzit una,..asta e inseamna ca si lada rusilor e fiabila ca golful nemtilor…hahaha

  27. Mirel

    Pana la urma dragi colegi,se merita sau nu un Golf 5 motor 2 litri diesel?
    Am oferta sa-mi dau BMW-ul meu 525 D din 2004 pe un Golf 5 2.0 din 2005,are cam vreo 140mii km si inca 3000 euro diferenta din partea lui.Din cate am citit eu nu prea se merita achizitionarea unuia cu motor de 2000 cm/c…
    Astept sfaturi.Multumesc fain!

    • boss

      dai bmw pe vw inseamna ca esti cu capul scuza-ma ca iti spun asa dar nu ai ce face? stii proverbul ala?cine nu are ce face se dezbraca si isi pazeste hainele.

  28. dan

    va rog! sa-mi spuneti si mie o sursa sigura de unde sa-mi achizitionez un vw golf 5 tdi.. sunt disperat, am cautat peste tot.. doar tepari.. norocul meu este ca nu am cazut in plasa lor..

  29. ciprian

    vreau si eu sa-mi cumpar o masina golf 5 2.0 tdi 140cp 106000km masina e adusa din italia cat de buna e?se merita?

  30. ciprian

    am uitat sa mentionez e din 2006, cutie 6 trepte

  31. adii

    Salut, vreau sa-mi iau o masina si am nevoie de niste sfaturi va rog,care e mai buna din astea(golf5,seat leon,opel astra,ford focus hatchback–uri toate)si ce motorizari,multumesc,numai bine

  32. iasmin

    salut,
    am si io de vreo 6 luni un golf V 1.6 FSi cod motor BLP din 2005 99.000 km. Vreau sa-i schimb uleiul si nu stiu de care sa-i pun. am vazut ca pe usa este lipit un abtibild de la Mobile1 pe care scrie ca a fost facut schimbul la 90.000 +filtru ulei + filtru aer. sa merg oare tot pe Mobile1 ? stiu ca inca nu e nevoie de schimb dar vreau sa il fac. daca ma puteti ajuta cu vreun sfat

  33. sandu

    Referitor la Golf 5 , 1,4TSI , am o cunostinta care are asa ceva . La 68000 km s-a stricat lantul de distributie . Adica s-a alungit nepermis de mult . S-a schimbat lantul si inca o electrovalva si cu schimbat ulei la cutie ,pentru ca se auzea un carait la schimbarea in treapta a 2 a . Cost total distractie 1000 Euro . Mai discutam de fiabilitate in cazul asta?

    • boss

      bravo Sandu mai trebuie dat peste nas la unii cu golful in sange ca nu sunt asa fiabile cum se zvoneste …fiindca unii cred ca daca au vw sunt altcineva parca nu ar fi ei insisi fug de masinile italiene,franceze,englezesti si dau peste fiabilitate.

  34. valy

    salut.am un golf 5 1.4 fsi cu 90 cp de vreo 2 luni.toate bune si frumoase pana cand am decis sa fac o excursie pana in italia.pe romania nu mi-a facut nici o problema,dar pe italia sa aprins martoru de la ulei.am oprit imediat si am vazut ca pe joja chiar nu mai era ulei.mentionez ca inainte de plecare am verificat uleiul.masina are 5 trepte,si totusi nu am mers cu ea foarte turata,nu mai mult de 4000 rpm.(120 km).dar vreau sa mai spun ca am si senzorul de noxe dus,care a stat aprin tot drumul.acum intrebarea mea e: nu e bun uleiul? 10 w 40 castrol. sau care sa fie problema?atunci am avut noroc ca mai aveam ulei intr-un bidon,circa 700 ml ca sa completez sa ajung la destinatie.voi ce parere aveti?ce ar putea fi?pt cei care au acelasi motor,ce ulei folositi?astept raspunsurile voastre chiar si pe adresa de mail (valy_camataru63@yahoo.com) .multumesc anticipat.

    • boss

      fiabilitate au avut golf:1,2,3,4 si GATA s-a oprit,fiindca nemtii s-au desteptat si-au dat seama de greseala si le-au facut mai slabute ca sa nu le scada vanzarea la piese de schimb.

  35. silviu

    pana la urma trage bn sau nu 1.6 ? ar fi mai bun 1.6 decat 1.9?

  36. andrei

    salut am un golf 5 16 fsi si are 200000 de km disributie pe lant as vrea sa stiu ce trb sa schinb lantul,,,va rog astept un rasp

  37. apolodor

    motorizarea 1.6 de pe golf si jetta ..cam lasa de dorit..cel putin pe jetta iti face un consum mult prea mare…daca esti genul de persoana sa o mai si calci parerea mea e sa ti achizitionezi un elicopter..:)) consum mare in raport cu ce poate

  38. apolodor

    si in legatura cu 2.0 tdi v a inselati…detin un g5 2.0 tdi 140cp .trage de rupe.ule nu consuma in 150 000 de cand am majina nu am avut probleme cu turbina si injectoarele consumbailele cele mai bune le pun singur fara mecanici si etc…masina are acum 300 000 km si merge tipla…….consum mediu 6.3…mersul meu e unul cam sportiv…si pentru cei care au consumul mare -masina trebuie tinuta in plaja de cuplu pentru a functiona corect..

    • boss

      @apolodor esti un om norocos ,..mai fac nemtii cate o masina buna si fiabila( care s-a nimerit sa o cumperi tu )..la un lot de 2-300 de mii asta e.,,

      • SorinMXM

        apolodor am si eu un golf 5 2.0 140 cp si sincer mi se pare ca consuma cam mult …la 109 km mi a luat 8.9 l …oare nu e cam mult ? …daca te rog sa mi spui ce inseamna sa tin masina in plaja de cuplu ar fi perfect :),merci mult te salut

  39. costy

    salutare…. vreau si eu cateva pareri…. vreau sa imi cumpar un golf 5 din 2004 cu motor de 1.9 tdi are 160 mi de km si am vazut o gramada de pareri pro si contra… as vrea sa ma sfatuiti ce sa fac sa o iau sau sa nu o iau… masina costa 5300 E inscrisa chear astazi de propietar si e adusa din germania de 2 saptamani

  40. Mihai Florin S.

    Am un Golf Plus 1.6l/102CP si de un timp are un defect : cand semnalizez sau farurile raman aprinse sau soferul/pasagerul dr. nu si-au pus centura, NU mai emite nici un semnal sonor de avertizare.
    Sa fie de vina computerul de bord?
    Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

  41. vasile

    iti spun eu ce s-a intimplat :
    – s-a ars emitatorul semnalului acustic de la atita purtat centura

    am si eu un golf 5 1.9 tdi 105-77kw adus din germania cind avea 2 ani vechime
    la numai 1 an dupa achizitionare incepu sa bata volanta
    ,deja imi faceam planuri financiare in legatura cu asta
    dar ,din fericire nici azi nu am schimbat-o …
    apoi ca imi URLA rulmentii pe spate
    cauciucuri originale pe ea ,dupa ce le-am schimbat nu s-a mai auzit
    de vreo 2 ani pompa de vacum face un biziit in timpul functionarii insesizabil ,la oprirea motorului timp de 2-4 secunde se aude acel biziit
    cred ca tot ce bizie nu merge conform cu cartea (nici pe aceasta nu am schimbat-o)
    mai nou nu se mai inchide porbagajul la a doua treapta decit daca apas pe el mai jos de sigla ,asta se remediaza prin schimbul clanataului de inchidere haion (150 de lei nu pe original)
    mai e ceva cu inchiderea geamului dreapata fata ,uneori cind sa-l inchid se lasa in jos nejustificat
    cind se opreste tin de buton pe inchidere si isi revine
    referitor la consum —e ok 5-6 litrii e super
    ulei ,rar de tot mai completez (cumpar la un schimb un bidon de 5 lirii ,folsesc 4 si celalalt iltin in garaj si din cind in cind mai pun )deci fara griji la consum ulei (e normal)
    viteza si putere -e bine ,se putea si mai bine oricum in viteza a 4 si a 3-a face senzatie
    RECOMAND

    • Cristi

      Va salut pe toti,am citit comentariile voastre si am invatat multe,vreau sa-mi cumpar un Golf 5, 1,6 MPI, 102 cai, spuneti va rog se merita?nu sunt adeptul dieselului, chiar daca consuma cu un litru de benzina mai mult nu e nici o problema, va rog.

  42. andrei

    O parere de ls voi. Sunt bune G5 1.6 FSI?

  43. Alex

    Am constatat in ultimii ani ca niciun Volkswagen nu a iesit pe portile fabricii fara grave probleme de fiabilitate si proiectare. Am prieteni cu Golf 5, diferite motorizari si toti se plang de el.
    M-am luat si eu dupa auzite si mi-am cumparat golf… dupa 2 ani jumate impreuna, am ajuns la concluzia ca e praf :|.
    Ca sa revenim la prima afirmatie… dati un search la probleme vw pe diferite forumuri passat cc – ploua in masina pe la chedere, probleme la servo, volanta, partea electronica… scirocco – freaca portiera pragul cand o deschizi :)) ce rusine… touaregul si phaetonul nici nu mai trebuie mentionate… toata lumea stie ca nu trec 2000 de km fara sa pice ceva la ele… jetta e acelasi lucru cu golf… passat e celebru pentru failurile de motoare pe care le-a avut. Toate afirmatiile de mai sus pot fi verificate la proprietari vw si pe forumuri.
    Ca sa tragem o linie… eu pot sa afirm ca oamenii care spun ca vw e masina fiabila sunt bolnavi de brand (ca sa nu zic ca sunt prosti si inapoiati).

  44. radu

    Pentru detinatori de golf 5 2.0 diesel bkd 140 cp, detin si eu acelasi tip de masina an 2005 are cam 140000 km din cate imi arata in bord posibil sa aiva mai mult o detin de aproximativ un an,am loato cu o problema imi porneste cam lung cel putin la prima pornire cand o las peste noapte si dau sa o pornesc a 2 ziii prima data tre sa dau cam de 2 ,3 orii la automat sa-mi porneasca si imi scoate niste fum la prima pornire imi mai si tremura la relanti,dupa prima pornire imi porneste putin mai bine dar tot lung,nu mai dau la automat de vreo 3 ori invarte cateva secunde si porneste si nu mai scoate fum de tremurat tot tremura detinatorii acestui model care sa intalnit cu o asemenea problema rog foarte frumos sa-mi dea si mie niste pareri multumesc de intelegere

  45. Alex77

    Radule…filtrul de motorina neschimbat, varianta buna….sau varianta rea, un injector picat…

  46. mihai

    Am tot citit părerile voastre sunt si pro si contra golfului 5 asa vrea si eu niste pareri de golf 5 de 170 de cai anul 2006 – 2007 cam ce probleme ar avea

  47. samy

    Am de 4 ani un Golf 5 1.9 TDI (model 2007 GOAL), cumparat second-hand, abea adus din Germania, de la un samsar pe care il vedeam prima data in Vitan.
    Important e sa stii sa te uiti la masina si sa ii faci o diagnoza amanuntita inclusiv pe dyno – atunci stii exact ce si cum.
    Am mers cu Goal-ul si prin in Europa, si prin tara, si prin oras mult, si pe drumuri de tara, si pe offroad chiar uneori.
    Este o masina pe care terbuie s-o cunosti dpdv mecanic, si trebuie sa stii s-o conuduci ca sa n-o strici.
    Injectoarele la acest model nu pica, alea de pe 2.0 anumiti ani de fabricatie, care erau Siemens, pica partea electrica, e o problema stiuta. La fel la acelasi model turbina e mai pretentioasa ca la 1.9, si trebuie sa ai mai mare grija cu ea (sa nu cada uleiul sub jumate, sa nu turezi cat e motorul rece, dupa aia sa nu mergi subturat, sa ii mai dai jet din cand in cand, dupa ce mergi mult pe autostrada sau cu viteza si opresti undeva, sa lasi putin motorul la relanti, nu opresti imediat…)
    Asadar turbina nu se strica gaca stii s-o intretii (doar din stilul de conducere) – La fel si filtrul de particule – masina de 6 ani mi-au iesit la ITP noxe la 3 masuratori consecutive 0.00.
    Am avut o singura problema, care e cunoscuta si usor de remediat – un cablu subtire de la senzorul de turatie s-a rupt intr-o anume cotitura, dar problema a fost remediata definitiv.
    In rest, reviziile la timp, filtre si ulei de calitate (neaparat conform cu tipul motorului! – chiar unii mecanici in reprezentante oficiale imi recomandau ulei gresit!)

    Mai am o problema acum care trebuie s-o remediez pana la iarna – nu se deschide caldura pe o jumatate de masina, dar iar e problema usoara si normala la o masina care are 7 ani acusi.
    Am de gand s-o mai tin desi ma gandeam sa o schimb – chiar nu se merita.

    Unele ierni aveam colegi cu masini noi noute, iar cand erau gerurile alea mari, se aprindeau toti martorii ca pomul de craciun, sau nu mai porneau deloc, sau mergeau in safe-mode. Eu am pornit OK de fiecare data, la orice temperatura, inclusiv -35.
    Si la altii cu masini noi mai auzeam de injectoare si ambreiaj la 50.000.
    Stiu ca ambreiajul o sa se duca curand, si intentionez sa schimb tot kitul atunci, dar masina acusi are 7 ani si 150.000 km, mi se pare decent – costa cam 30 mil totul.

    Concluzie: o masina fiabila, dar ca orice masina trebuie intertinuta corect.
    Vorba unui mecanic bun pe care am avut norocul sa-l cunosc la timp (pana nu am mers prea mult cu ulei gresit pus de mecanici din reprezentanta oficiala VW): Masina se intretine in primul rand, la reparatii vin indeosebi aia care n-au intertinut-o.

    Un alt avantaj mai e ca toti mecanicii cunosc masina asta, gasesti piese peste tot, de toate variantele, preturi normale, si chiar si turbinele se repara cu 10-15 milioane in majoritatea cazurilor.
    Oricum la masina second te astepti la schimbat ambreiaj si turbina, sunt costuri care le-am luat in calcul cand am cumparat-o, nu le-am avut inca in astia 4 ani si ceva, Doamne ajuta si de-acum incolo!

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)