autovit.ro

Cat de fiabil este VW Golf V?

La a cincea generatie VW Golf (2004-2008) au fost constatate anumite concesii facute in ideea pastrarii unui pret competitiv pentru segmentul compact. Si chiar daca pe parcursul anilor au fost semnalate o serie de vicii de fabricatie, credeti ca se merita un VW Golf V second-hand?

Cum era de asteptat, VW Golf V nu a dezamagit in privinta calitatilor rutiere, a confortului oferit pasagerilor si nici la capitolul siguranta. Insa inevitabil pe parcursul anilor au fost semnalate si o serie de probleme in exploatare.

Ce spun utilizatorii…

O pondere insemnata dintre clientii de Golf V au apreciat gama de motorizari compusa din propulsoare fiabile si economice chiar si dupa rulaje mai mari.

La polul opus, un motiv de insatisfactie ar fi silentiozitatea motoarelor turbodiesel si finisajele modeste in raport cu generatia anterioara. In general nu au fost semnalate probleme grave de fiabilitate, insa anumite loturi dotate cu motorul 2.0 TDI de 140 CP au avut cateva necazuri cu turbina de supraalimentare.

Un punct nevralgic il poate reprezenta si instalatia de climatizare din cauza functionarii neregulate a gestiunii electronice. Alte necazuri sunt slabirea sistemelor de prindere a plansei de bord, precum si zgomotele generate la viteze mari de chederele geamurilor.

Rechemari in service

Constructorul a incercat in mai multe randuri sa rezolve cateva dintre viciile de fabricatie semnalate de catre clienti. Astfel la finele anului 2004 aproximativ 20.000 de exemplare vandute in intreaga lume au fost rechemate pentru remedierea unor probleme in privinta scurgerilor de combustibil.

Totusi  cea mai importanta remediere a fost efectuata in anul 2007 cand peste 1 milion de exemplare au fost rechemate pentru o inspectie a blocului optic spate deoarece existau suspiciuni in privinta aprinderii nemotivate a stopului de frana. De asemenea la mijlocul anului 2007 a fost efectuat un recall pentru aproximativ 14.000 exemplare asupra carora plana suspiciunea pierderii de lichid de frana.

Am incercat schitarea unui ghid care sa ajute potentialii clienti ai unui exemplar VW Golf V. Insa materialul nu este complet pana cand nu veti adauga si voi atat punctele tari cat si cele slabe ale unui exemplar VW Golf V…

158 Comentarii

  1. sorin

    Eu am un golf 5 motorizare 1.9 tdi 105 cp. Masina e fabricata in 2006 si tot de atunci o si am. Pot sa spun ca pana la inceputul anului asta cand am facut 200000 km nu am stiut de alte cheltuieli in afara de filtre si ulei. Dar la inceputul anului cand deabi a trecut de pragul de 200000 km a inceput sa bata volanta, sa aprins martorul motor in bord, sa dus draku EGR, si ca nu au fost suficient la 220000 sa dus si turbina. Dupa ce am schimbat toatea aceste piese am mai facut inca 20000 si la un schimb normal de discuri si placute am depistat ca erau dusi si rulmenti pe fata. Facand o recapitulare , inte 20k si 24k am schimbat: turbina, egr, kit ambreaj plus volanta, rulmenti pe fata, si discuri. Dupa toate acum am 243000 si mi sa apris iar martorul motor in bord, masina a inceput sa consume cam cu un 1,5 l mai mult decat pana acum iar cand mergi cu ea incet pe a doua si a treia putin subturata se aude un fluierat care se mai repeta si cad masina e in usoara deccelarare. Va rog stie cuma cineva ce ar putea avea, k sincer eu nu mai stiu ce sa ma fac cu masina asta. Anul acesta am bagat in ea cat ca sa recuperez 7 ani in care nu am cheltuit un leu. Daca cineva stie ce ar putea sa aiba astept rasp. Va multumesc anticipat.

    • Sebastian

      Ceau la martoru de bord aprins la un golf 5 1.9 tdi am avut si eu problema multi dintre mecanici zic ca este egr dar defapt este clapeta de acceleratie care din pacate nu merge reparata doar schimbata pretul ei este de 1000 de ron dar daca gasiti vrun depozit o luati la 700 si este exact producatorul original piersburg .

  2. Victor

    Am si eu un golf 5 motorizare 1.9 tdi 105 cp. Masina e fabricata in 2006 …cumparata de mine SH din gernania acum 2 ani la 125.000 Km (300.000 Km reali),dupa 6 luni teste pe drum de tara si rulaj in Bucuresti a inceput sa caraie un rulment , am decis sa o bag in service unde am facut si distributia ,inlocuit reulmenti fata discuri pe spate , placute ,ulei filtre, si ceva bureti la amortizoare , si o bucsa de plastic . in total 1000 euroi cu manopera.

    -In rest de atunci ulei filtre si motorina .
    – Nu consula ulei .
    – Are consum in jur de 6 la suta ..ca o cam alerg .
    – La 350.000 Km cat are acum se comporta bine la 160/ora

    • zz

      Vrei sa spui ca tu ai facut 225k km in doi ani, si ai luat o masina din Germania care la acel moment avea 6 ani vechime cu doar 125k km, culmea este si diesel. Ceva scartaie…

  3. Andrei

    eu am vw golf 1.4 tsi 122cp. merge bine dar o incepot sa se auda un sgomot la motor de parca ar lucra ca dizelu ce poate sa fie ?

  4. claudiu

    Nu primeste ulei in cutia de viteze si nu stiu ce s ii mai fac c am 23 000 de km cu 500 ml in ea si a inceput sa caraie in treapta 2 ,4, si R. Ma poate ajuta cineva. Multumesc.

    • Vasile.

      Primește și ulei, numai ca nu știi tu pe unde sa ii bagi.
      nu bagi ulei pe la fereastra de verificare nivel ulei cutie ci pe la senzor.( un pic mai sus).desfaci doua șuruburi introduci ulei , verifici nivel, pui senzorul la loc.
      Ai grija ca se schimba și uleiul la cutie ca și la motor.multi zic ca nu , eu i-am ascultat și acum îmi pare rău. Trebuie sa schimb cutia.URLĂ. bafta.

    • Gigi

      Viteza 5 are compartiment separat . completează pe unde trebuie nu te lua după amatori. Completezi ridici pe rand rotile din fata si cu viteza1 nu turezi așa se completează la vw

  5. Dutsu

    Vă rog să mă ajutați într-o problema. Am un golf 5 2.0tdi din 2008. Mașina are 190 000 km . Am plecat la drum iar după 2500 km mers constant , am alimentat iar când am pornit o mi s a aprins becul în bord de la motor. Am pus o pe tester și am eroarea cod 0000072 . De la ce e?

    • Benjaa

      Vezi sa nu fie catalizatorul… Se poate sa fi si prins ceva impuritati, si sa apara chestia aia, mai ales daca mai da „rateuri” cateodata. Dar ar trebui sa se stinga becul dupa ce realimentezi de vreo doua trei ori.

  6. nicu

    ce ulei recomandati la un vw golf v , 2,0 -tdi , an 2005 cu 310 00 km , adica caracteristici nu marca ( ? w ? )

  7. levi

    Am un golf 5 1.9 tdi la pornirea motorului se zdruncina motorul .. Mai mult la rece ..dar nu tot timpul .. Ce ar putea fi ?

  8. lucian racotea

    Salut! Ajutati.ma si pe mn cu un raspuns!! Am o masina golf5 motor de 2000 tdi 16 v cod motor: BKD.
    Itrebarea mea este: De ce pe sezon rece,dimineata….porneste ca in 3 pistoane si ramane asa cam 3-5 secunde?????

  9. viorel

    am un golf 5 de 1,4 pe benzina Daca fac plinul 50 sau 55 de litri la bord imi apare ca pot rula 520 de km Mi se pare foarte putin Esre cumva o eroare sau atati km pot rula?? Va multumesc!

    • viorel

      Tot GV de 1,4 benzina, fabricatie 2008 am si eu. La plin imi afisaza ca pot merge 720 km. De obicei la drum lung merg cu 3200-3400 rpm cu viteza de 110 km/h si am consum de cca. 5,7 %.
      Astept dialog cu tine.

    • cristian-constantin

      poti rula cu plinul facut in jur de 800km.si eu tot motor de 1.4 am.in schimb ,nu reusesc sa trec cu ea de 120 pe ora.parca este setata pe 120.

    • LUCIAN

      pai in carte scrie ca in oras consuma 9,4 la suta adica 10….

  10. kicsike

    am un Autoturism Caroseria ABberlina cu hayon marca Volkswagen tip 1J/SCAZDX01/GOlf ce imi puteti spune despre el ce parere aveti e din 2001 in carte dar pe talon mi a scris 2000 acuma ce an are care e adevarat
    multumesc de ajutor spuneti va rog o parere

  11. Daniel

    Buna seara, am un buget de vreo 6000 de euro si nu stiu ce sa aleg intre un VW Golf 5, 1.9TDI … sau o Skoda Octavia 2, tot 1.9TDI , SH amandoua, care ar fi mai fiabila, piese, service, as dori ca toate reviziile sa le fac la reprezentanta, va multumesc, sau sa ma uit dupa 2.0 TDI ?

  12. Taskin

    Salut am si eu un vw golf 1.9 tdi 77kw din 2005 si am si eu o problema porneste greu când motorul este rece in rest când motorul este cald porneste sfert de cheie a poate ajuta cineva cu ceva . Masina are277.000 km

    • Marinel

      Am avut aceeasi problema si eu. Eate o problema din soft. Eu am vb cu un baiat care are programul si s-a rezolvat. Acum porneste la sfert de cheie

  13. victor

    detin un golf 5 din 2004 pe timp de iarna sau cind este frig afara dau drumul la caldura la clima si dupa o perioada de 150 la 250 km imi abureste parbrizul de nu mai vad nimic, atunci opresc pe dreapta opresc motorul si dupa 10 15 minute pornesc si functioneaza normal adica dezabureste nu stiu motivul poate stie cineva. multumesc

  14. cristianssen

    am cumparat un G5 motor 2000 tdi 170 cp,cand o pornesc cateodata se aude un sunet ciudat aceasi chestie se intampla cand o opresc deci nu mereu stie cineva despre aceasta ciudatenie specific ca masina este din anul2005 iunie

  15. cristiano_iulian

    Salutari , am un golf 5 1.6 benzina 102cp si de cateva zile am un zgomot (tziuit) la relantiu,cand accelerez sau dau drumul la clima tiuitul dispare , ce ar putea fi ?

  16. cristian-constantin

    am un golf 5.l-am pus pe testere.nu da nici o eroare.motorizare1390cm3.cp75.nu trece de 120 km pe ora.sa ma ajute cineva cu un sfat.schimbat la el tot.distributie,s.a.m.d.

  17. ioan panainte

    ce puteti sa imi spuneti despre golf 5 1,6 fsi din 2006 probleme sau alte sfaturi utile

  18. Daniel

    Daca iau o masina din germania pe langa inscris ce taxe mai trebuie platite la ea ?

  19. Florin

    Salut. Vreau sa-mi iau un Golv5 ?

  20. Mihai

    Salut. Vreau sa achizitionez si eu un golf 5 2.0tdi 2006, cod motor AZV. Stie cineva ceva despre el? Probleme injectoare, turbina, volanta? Multumesc!

    • Vintilescu Mihai

      Am eu golf 5 2.0 tdi cod AZV, are 136cp, e facut pt. Belgia. Am schimbat turbina si se aude si putin volanta, ulei nu consuma deloc. 140.000km , an 2007, am cumparat-o in 2010 cu 75.000km

  21. Mihai

    Salut. Vreau sa achizitionez si eu un golf 5 2.0tdi 2006, cod motor AZV. Stie cineva ceva despre el? Probleme injectoare, turbina, volanta? Sau sa ma orientez spre 1.9 tdi. Multumesc!

  22. gelu

    salut. Detin un g.5 din 2005 . 225miikm. porneste foarte greu gand este rece si cand este calda porneste dupa 2 minute de incercari la patifon .deci in 2 vb mi.e si frica sa o opresc cand e cu motorul cald
    Puteti sa.mi ziceti si mie ce probleme ar putea avea? s.au mai bn o marit:) va multumesc

  23. Andrei Stefan

    Sunt posesorul unui golf 5 1.9 tdi motor bkc 105 cai an 2005.
    Sa va spun sincer am aceasta masina de 5 ani si am schimbat urmatoarele :
    1. kit ambreaj
    2. pompa hidraulica ambreaj
    3. chiloasa
    4. 2 injectoare
    5. cutie de viteze
    6. vas expansiune + senzori
    7. senzor ulei
    8. baie de ulei
    9. vopsire integrala ( atentie la praguri si aripi dau rugina imediat)
    10. timonerie
    11. planetara + bucse + bielete ( la bielete normal pentru drumurile noastre cu nemiluita )
    12.pompa lichid parbriz
    13. rulmenti
    14. discuri si placute de frana ( consumabile normal)
    15. tacheti
    Sincer va spun cu mana pe inima decat sa investesti inca o masina in acest model va sfatuiesc prieteneste sa va luati una nou si in 5 ani de zile nu deschideti capota decat pentru lichid de parbriz.
    In concluzie nu se merita cei de la VW au ramas doar cu numele si cu modele reusite sub 2003.
    Sper ca va ajutat acest comentariu

  24. Catalin

    Am un golf 5 1.6 fsi din 2004 cu 250k la alternator se aude un zgomot ca si cum ar freca ceva am fost la mecanic si mi-a scos mufa de la incarcare si nu se mai auzea . Care ar fi problema? Mecanicul mi-a zis ca nu e nimic asa trebuie sa faca insa cand am cumparat masina nu se auzea asa. Am masurat si incarcarea si am 14,05.

  25. Gabriel

    Posesor de Golf 5 1.9 TDI 2006 cod motor BRU din anul 2009 .Masina a fost luată din Hannover la 106.660km acum avand 216.000.In acesti 110k km am schimbat 2 rulmenti pe spate si pompa de motorină in rest absolut nimic , masina e foarte fiabila, consum 5.5-6%

  26. Daniel

    Salutare! Am o problema la un golf 5 1.9 tdi 2004, dupa ce am incercat sa ii pun navigatie(made in China), a inceput sa faca probleme, ba se termina bateria, ba a afectat computerul si nu imi mai recunostea cheia, ramanea pornit motorul si eu eram cu cheia in mana. I-am pus tester.-ul si navigatia nu consuma in plus, fiind facuta sa porneasca cand pornesc masina.La panoul cu sigurante de langa baterie este cam multa rugina pe langa fire, oare sa fie problema acolo?

  27. Claudiu

    Salut,am un golf 5,1.9 TDI cod motor BLS luat recent din Germania…dacă ma poate ajuta cineva cu un răspuns Mi-ar fi de mare folos:încă de la început mașina avea un fâsâit (țin sa Menționez ca nu ma pricep la mașini)iar “specialistul” care a fost cu mine a spus ca e “vreun furtun”…am venit acasă,nici nu am ajuns bine și mi s a aprins martorul motor,am dus-o într-un service,acolo mi-au schimbat racitorul de gaze și racordul flexibil-problema fasaitului a fost rezolvată…mi-a șters eroarea martorului motor care ulterior nu a mai apărut deloc,însă mașina nu trăgea cum trebuie,ba mai mult practic se îneca,trepida și scoatea un zgomot ciudat și imediat mi se aprindea martorul de “bujii” din câte am înțeles…am schimbat bujiile și fisa și tot degeaba…am dus-o in alt service și mi-a spus ca e din cauza filtrului de particule,ca e anulat și ca softul e ca și cum ar fi pe mașina…am lăsat mașina 3 zile la reparat și după ce am mers maxim 10 km mi S-a aprins martorul motor(care nu se mai aprinnsese de când ii schimbasem racitorul de gaze) și martorul de bujii(acum chiar in mers,dacă înainte se aprindea doar când trepida și făcea un zgomot ciudat)

    Scuze pentru povestea asta,am încercat sa explic de la început problemele,dacă știe cineva care sunt cauzele m ar ajuta enorm…mulțumesc anticipat

  28. Claudiu Ticu

    Salut,am un golf 5 1,9tdi cod motor BLS
    Aveam martorul motor aprins și am schimbat racitorul de gaze(la sugestia mecanicului)după ce i a șters eroarea nu mi-a mai apărut pana astăzi…de câteva zile mașina cand urca peste 2000 se ingatuia,trepida,scotea un zgomot ciudat(nu mereu,mai ales când plecam după loc,in treapta 1,2,)după care mi se aprindea martorul de bujii și am decis S-o duc la un mecanic…mi-a ținut-o 3 zile,mi-a zis ca e gata și după 10-15 km mi S a aprins martorul motor(care după ce fusese șters acum 1-2 luni nu se mai aprinsese) și apoi și martorul de bujii in mers(înainte se aprindea doar când trepida și se ingatuia)…M am întors frumos,l-am întrebat și mi-a spus ca e din filtru de particule ca trebuie găurit…știe cineva o posibila cauza?multumesc anticipat

  29. Marian

    Ce parere aveti de un golf 5 mator 1,4 benzina din 2005

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)