autovit.ro

Dacia Logan 2 a fost surprinsa pe strada!

Desi este aproape imposibil de a sesiza ceva sub camuflaj, jurnalistii de la www.autoblog.it (sursa foto) sustin ca acesta este viitoarea generatie Logan…

Zilele trecute mai multe site-uri internationale au postat un set de fotografii surprinse cu o masina puternic camuflata care se pare ca este a doua generatie Logan. Normal ca subiectul a generat aprige dezbateri in mediul online, fiind binecunoscut succesul comercial inregistrat de actuala generatie.

Informatii “la cald”..

Chiar daca in acest moment nu au fost comunicate in mod oficial niciun fel de detalii tehnice se pare ca Dacia Logan 2 va fi construita pe platforma tehnica a modelului Renault Fluence. Ce inseamna acest lucru?…Putem vorbi de o crestere a confortului pasagerilor, precum si de o apreciere in volum a portbagajului. In privinta motorizarilor, mai mult ca sigur se va opta pentru o serie de noi propulsoare din gama Renault, mai performante si chiar mai economice. Evident ca noua generatie Logan va fi actualizata si in materie de design, precum si in privinta echipamentelor oferite standard.

Insa toate aceste incertitudinii se pare ca vor fi spulberate in aceasta toamna la Salonul Auto de la Paris cand este posibil sa fie prezentata a doua generatie Dacia Logan, mai intai sub forma unui concept. Prin urmare se estimeaza ca de abia in luna martie la Salonul Auto de la Geneva sa fie lansata in mod oficial Dacia Logan 2, timp suficient pentru alte seturi de asa-numite “imagini spion”.

Un model revolutionar

Prima generatie a fost lansata in anul 2004 si a fost cunoscuta in prima faza sub titulatura de “masina de 5.000 EUR”, asta chiar daca pretul sarea binisor de acest prag psihologic. Chiar si asa, autoturismul de buget a avut o evolutie peste asteptari prin prisma raportului excelent dintre calitate/ prestatii/ pret de achizitie.

Mai mult, modelul Logan a devenit subiect de studiu pentru mai multi constructori auto de talie mondiala care au incercat sub diverse forme sa “imprumute” din cota de piata a constructorului de la Colibasi. Insa suprematia Logan in segmentul autoturismelor de buget este de necontestat si prin urmare asteptarile in privinta noii generati sunt deosebit de mari…

Credeti ca Dacia Logan 2 va reedita succesul comercial al actualei generatii? Ati avut sau ati condus vreodata un Logan?

16 Comentarii

  1. radu

    Am presimtirea ca tot urata ca si logan 1 va fii .

  2. bogdan

    Are dreptate radu, priviti-o asa de pe lateral, parca nu e balansata… sa nu mai vorbim de restul.

  3. X_X

    DACIA- Daca Ai Cap Ia-ti Alta….restu’ se’ntelege de la sine

  4. pancu

    este o masina super va garantez

  5. ROBERT

    Eu am un logan si sunt foarte multumit de el in toate privintele.

  6. Adrian

    Ashtia care spun ca Dacia e de caca, taceti in plm de distrusi, din cauza unora ca voi e tara asta unde este… Daca e de caca de ce nu vi ma tu sa lucrezi la proiecte si sa o faci mai buna, stai in fata calculatorului si dai din gura aia slobozita in maseaua de minte. Daca se inchide Dacia nu mai ia mata-mare pensie si tacto somaju’ ca sa stea prin bodegi

  7. andrei

    Actual posesor de x5, fost posesor de logan. Fantastica masina, nu mai comentati aiurea. „jaful” ala de logan cum ii spuneti voi facea un drum de 400 km bucuresti- mures in 4 ore, si nu i s.a facut o revizie in 30.000 km si nu batea, nu troncanea si am rupt.o in doua la condus si era impecabila dupa atata abuz. O masina extraordinara care va fi si mai buna. La multi ani Logan!

  8. Radu

    Daca Ai Cap Ia-o Acum!;)

  9. Bussy

    Sa ne intelegem bine: Mercedes, BMW, Audi, VW (ca sa vorbim de cele lumesti, nu de balauri ca Porsche, Lamborghini, Maseratti et.)- acestea se numesc MASINI.
    LOGAN, TATA, LADA – sunt AUTOVEHICOLE. PUNCT.

  10. dragos

    @Bussy „Maseratti”, „autovehicole”…esti genul de om tipic care si-ar lua un BMW sau Mercedes obosit cu 200-300k km si n-ai avea nici bani sa o intretii sau de benzina decat o masina care ar fi intr-adevar pt bugetul tau, adica un Logan sau altceva in zona aceea…

  11. sorin

    Corect punctat.Logan se adreseaza unui segment larg care nu l intereseaza cerculete pe capota sau calutii…..pret calitate este ok si a inlocuit dacia clasica cu brio.pentru ce a fost ea construita este de nota 10 iar cei care o compara cu BMW sau alte marci fac mari confuzii…..se identifica perfect cu soseaua cu hartoape,romanul care o transforma in tractor si chiar cu batranelul care si a dorit mereu o masina care sa nu pape ulei sau sa rugineasca in 2 ani.

  12. Robert

    Toti cocalarii nu vad in fata decat masini tari.Vorbesc de logan doar ca au auzit ei pe undeva ca nu este „masina” ,sau are vecinul si nu este buna domne’,e „autovehicul”.Masina este creata sa te folosesti de ea.Nu sa-ti umfle boasele in fata putorilor sau sa vada vecinul ce masina tare mi-am tras,dar eu stau intr-o cocina de apartament construit de dictatorul ceausescu.
    Fiecare isi cumpara masina dupa punga.Urasc plotoagele second hand cu duhoare de europeni basinosi
    Am logan 1,4 GPL 2012.are 200.000 km la bord .Am cheltuit pe piese si revizii 4-5000 ron cu anvelope cu tot.Masina a produs de 10 ori banii dati pe ea. Cea mai fiabila masina pe care am avut-o pana acum.Nici un participant la trafic cu orice masina „tare” nu are curajul necesar sa mearga pe drum neasfaltat cu 70-80 km/h,sau sa nu evite nici o groapa minora asa cum fac cu loganul.Deh.,piesili scumpe ! Loganul are 80 ron bratul echipat,46 bieleta completa,68 rulment 100 amortizor.Pe spate este indestructibil.
    Pentru plimabare cu familia am un mercedes c180 din 2007,dar in oras tot cu loganelu merg !

  13. Daniel Copocean

    Fratilor nu sunt posesor de Logan dar cand a aparut am condus una, era a unor prieteni de familie si era modelul full daca pot spune asa de pe vremea aia cu motor de 1.6 si ce mai era pe ea. Am mers cu 160 170 km/h si m-am simtit destul de bine, insa vreau sa laud acum motorul de 1.5 DCi cu „i rosu” motor ce il aveam pe masina de la firma, acelasi motor care ulterior l-am regasit pe Renault Megane din 2004 nu stiu daca e identic dar tot ca masina de firma cu aceeasi 80 sau 85 Cp faceam km multi in timp foarte bun cu ambele masini. Am ca masina personala Fiat Stilo Coupe Benzinar….masina ce imi place f mult, cu destula putere si f multe dotari.
    Ideea este ca sunt acum in Italia, si eu am masina italiana fiind roman iar italienii au masini romanesti. E plin de Logan,Duster si Sandero cu posesori italieni, unii f bine imbracati ce par a avea destui bani si aproape toate masinile sunt modele de top ale gamelor. Ce vreau sa semnalez este ca aici un zona Milano am vazut mai multe Dacii decat am vazut Passat,Bmw Seria 3 sau chiar Fiat Stilo.
    IN CONCLUZIE Dacia Vinde si Vinde foarte bine !!! Iar in viitor sunt sigur ca va creste in calitate si poate cine stie va fi dinou la fel de rezistenta ca batrana 1300 😀
    Numai Bine !

  14. Bogdan

    Vad ca spatele aduce a Renault Fluence…dar e cam ingusta in laterale..plus aceleasi jante mici de tabla de 15″. Ar merge mai bine niste jante de 17″. Sincer prima generatie Logan F1 (facelift) arata mult mai ok,dar aceasta parca ar fi un cazan de table pe roti de carucior.

  15. DanDaniel

    Ce o avea asa de mult farmec sa se vada teava de esapament in spate chiar nu pot sa-mi dau seama.Asa de greu o fi sa o ascunda sub bara?Ca doar nu e vreun model sport.Eu zic,ca ar da mult mai bine fara teava in spate…

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)