autovit.ro

Masini de colectie: Ferrari 360 Modena

Orice tentativa de a ramane indiferent in fata unui Ferrari 360 Modena este sortita esecului, chiar de la inceput. Formele caroseriei emana o voluptate ametitoare, aproape umana.

Din categoria celor mai iubite supercar-uri construite vreodata, Ferrari 360 Modena (1999–2005) imbina experienta acumulata in competitiile auto cu standardele tehnologice ale inceputului de mileniu. Mana designerului Pininfarina a fost condusa pe planseta de desen de aceeasi inspiratie divina care i-a adus recunoasterea mondiala, iar rezultatul este cu adevarat spectaculos.

Asul din maneca

In cei 6 ani emblematicul automobil „de oras” a fost produs in trei versiuni: 360 Modena (coupe), 360 Spider (cabrio) si 360 Challenge Stradale – o versiune ultrasportiva care dispunea de transmisie electrohidraulica de tip F1.

Ferrari a optat pentru aluminiu la conceperea sasiului si a suspensiilor de tip paralelogram deformabil, idee care s-a concretizat printr-o greutate mai scazuta si implicit performante dinamice superioare modelelor anterioare.

Simplitate si rafinament

Ambianta habitaclului este inimitabila prin asocierea dintre pielea fina Conolly si insertiile din aluminiu. Plansa de bord surprinde prin ergonomia dispunerii cadranelor, perfect vizibile la viteze de top. Cutia de viteze este de tip secvential, iar trecerea dintr-o treapta in alta este asistata electronic pentru a se evita supraturarea propulsorului in momentul unor „manevre” eronate ale soferului.

Rupe pamantul

Legendarul supercar al “calutului cabrat” este animat de un propulsor V8 de 400 CP, capabil sa livreze un cuplu maxim de „numai” 373 Nm incepand cu 4.750 rpm! Impresioneaza mai ales brutalitatea demarajului de circa 4.5 secunde in plaja 0-100 km/h si viteza maxima de peste 296 km/h!

Mai gasesc asa ceva?

Cu siguranta, dar numai second hand….Asa ca e bine de stiut ca pe piata auto second hand un Ferrari 360 Modena este evaluat la sume cuprinse intre 50.000 si 70.000 EUR.

Pe Autovit.ro exista chiar un exemplar 360 Spider neinmatriculat, fabricat in anul 2002 si cu 35.000 km la bord.

Si chiar daca investitia pare destul de mare, senzatiile merita din plin pana la ultimul banut…

2 Comentarii

  1. Dan

    As da bani doar sa ma plimb 5 minute cu ea… pe Autobahn

  2. Cristian Omat

    Eventual pe sectiunile de Autobahn fara limitare de viteza…:d

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)