autovit.ro

Ce parere aveti despre noua familie Opel Astra?

O linie mai dinamica si chiar mai expresiva, la care se mai adauga cateva motoare si sisteme de asistenta sunt doar cateva dintre noile argumente ale gamei Opel Astra. De asemenea a mai aparut un alt membru in marea familie Astra si anume varianta sedan.

In ton cu tendintele actuale, Opel a efectuat o restilizare a design-ului familiei Astra. Care sunt cele mai importante schimbari?

In partea frontala se observa ca s-a insistat mai ales pe scoaterea in evidenta a unor detalii precum noua grila a radiatorului, proeminenta bara cromata in forma de aripa, precum si insertiile de culoare inchisa din blocurile optice. Au mai fost introduse luminile de zi cu tehnologie LED si iluminare standard cu becuri halogen.

La spate, suportul placutei de inmatriculare al versiunii in 5 usi a fost reproiectat, iar spoilerul este mai bine scos in evidenta printr-o banda cromata.

Cum era de asteptat si interiorul a fost revizuit la nivel estetic… Se remarca introducerea unor noi materiale, culori si ornamente cu tenta cromata. In functie de nivelul de echipare, noile versiuni Astra dispun de tapiterii din material textil sau piele, cu cusaturi si insertii de culoare care aduc un plus de dinamism habitaclului.

Tot acum au mai fost adaugate o serie de sisteme de asistenta la rulare care au debutat pe modelele Insignia si Zafira Tourer: asistentul pentru monitorizarea “unghiului mort” si tempomatul adaptiv (ACC), a doua generatie a camerei video Opel Eye dotata cu asistent optimizat pentru recunoasterea indicatoarelor rutiere (TSA II), sistemul de avertizare la depasirea benzii de circulatie (LDW), functia de indicare a distantei de urmarire (FDI) si sistemul de avertizare privind o posibila coliziune frontala (FCA).

Si la nivelul motorizarilor au fost operate cateva modificari, iar acum noua gama Astra beneficiaza de o mai mare varietate de propulsoare, de la economicul 1.7 CDTI de 110 CP si 130 CP, la noul BiTurbo CDTi de 195 CP si pana la cel mai puternic motor din istoria Astra care dezvolta nu mai putin de 280 CP.

Acestea sunt pe scurt doar cateva dintre noile provocari ale modelelor din gama Astra. Care este parerea voastra in privinta acestei schimbari de atitudine?

13 Comentarii

  1. enne

    noua clasa opel e superba!!! in special brek-ul! am auzit insa ca ar fi ceva probleme la injectoarele diesel din clasa H! oricum un Opel Astra caravan seria noua …..intoarce toate privirile! sunt superbe la disain! sper ca si la calitate sa fie la fel de bune ca seria G!!! H a avut ceva probleme-mai ales cele cu motoare italienesti!!!!

    • Alex

      brek-ul= break-ul
      disain= desing

      Odata,invata termenii din aceasta industrie si nu numai.

      Noua familie este foarte okay,raportul calitate/pret excelent,nimic de reprosat,numai sa aibe grija cu gama de motorizari diesel,in rest,toate bune si frumoase.

      Have a nice day!

  2. LoL

    Salut,

    O gama foarte frumoasa. Sedan-ul arata foarte bine fata de vechea generatie. OPC-ul de 280CP arata superb. Utilitatea Sports Tourer-ului este f buna. Ar trebui lucrat un pic la pret 🙂

    PS. disain=desing= DESIGN =))))

  3. cric

    superbe si bune dar cu mare durere afirm ca nu pot opri jigodiile de masini dacia. o dacia lodgi costa 17400e iar germania, franta si cam toata populatia terrei asteapta cu sufletul la gura sa intre in posesia unei veritabile coji fara test la impact.

  4. enne

    mutumesc pt corectari!!!! dar tu ai citit ce ai scris??????

  5. enne

    AICI VORBIM DE MASINI!!!! NU DE GRAMATICA SAU LITERATURA! AXATI-VA PE SUBIECT!

  6. Costi

    Noile Opel Astra, indiferent de varianta de caroserie, mi se par cele mai frumoase masini din clasa compacta. Eu unul as alege oricand un Astra in locul concurentei directe, ca sa nu mai vorbesc de varianta GTC, absolut superba. Pacat ca pretul lor este destul de sus, chiar foarte sus, iar echiparile nu sunt foarte bogate, lucrurile cu adevarat importante sunt optionale.

  7. vali

    Noul astra:

    Versiunea cosmo 1.7 125cp cumparata de noua din repr.
    Jantele de 17″ sunt made in China
    Turbina iarna suiera
    Plasticele brodului scartaie
    Planetara stanga a crapat.
    Sistemul audio are calitatea unui radio rusesc.
    Asta in 28.000km

    Decideti voi daca merita 24.000 eur

  8. Darius

    Ai dat 24.000 pe design 🙂

  9. Ion Ion

    Salut am luat un Opel Asta J Sports Tourer 1.7 110cp si va fi ultimul Opel care il voi avea. l-am adus personal din Germania 181000km 2 ani si 3luni vechime si mi-a mincat sufletul si banii si in 2ani tot nu am teriminat problemele la ea.Am anulat si filtru particole,dupa anulare au inceput sa cada injectoarele,EGR nou ,debitmetru aer nou si multe altele.Acum la acceleratie apare Engine power low. si sa ma duc din nou la diagnostic. In concluzie luati VW nu un cacat de Opel. Nou e bun 2ani.

    • Florin

      Calitativ, primim cat platim.Masina ta este si submotorizata.Raportat la greutatea sa are prea putini cai putere.Si cu VW-urile sunt probleme.Totul tine de intretinerea masinii.Cu SH-urile este loterie.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)