autovit.ro

Cum catalogati investitia intr-un Astra H?

Se stie ca de-a lungul anilor a treia generatie Opel Astra si-a castigat o buna reputatie in randul clientilor romani, devenind chiar cel mai popular model second hand de pe Autovit.ro. Insa care sunt defapt principalele avantaje oferite de catre acest autoturism de clasa compacta?

Prin comparatie cu generatiile anterioare, la Astra H s-a observat o crestere la capitolele siguranta, confort si tinuta de drum. Si chiar daca a treia generatie Astra nu a fost lipsita de unele vicii de fabricatie, aceste probleme au fost catalogate ca fiind minore si nu au necesitat costuri exagerate de remediere.

Utilizatorii unui Opel Astra H s-au declarat multumiti in primul rand de raportul dintre pretul de achizitie, calitatea fabricatiei si costurile de intretinere, aceasta fiind un avantaj important in fata concurentilor directi: VW Golf si Ford Focus. In plus, chiar si dupa trecerea anilor designul caroseriei nu pare deloc “imbatranit”, factorul estetic fiind si acum un atu la achizitionarea second hand.

Posesorii unui exemplar Opel Astra H au mai mentionat ca materialele textile din interior si ornamentele sunt destul de rezistente la uzura, iar spatiile pentru depozitarea obiectelor de mici dimensiuni sunt bine distribuite prin habitaclu. O alta caracteristica definitorie pentru acest model este pozitia de condus optima si dispunerea ergonomica a instrumentarului de bord. Gradul de satisfactie al clientilor a mai fost influentat si de gama consistenta de motorizari, unele dintre propulsoare dovedindu-se in timp deosebit de fiabile si chiar economice.

Evident ca au existat si o serie de nemultumiri venite din partea clientilor…Acestia s-au declarat mai putin satisfacuti de echiparea standard modesta, insa au apreciat lista generoasa de optionale. In practica au mai fost aduse critici pentru zgomotul generat de motorizarile turbodiesel si care se propaga in habitaclu, precum si pentru calitatea cam modesta a chederelor care etanseaza habitaclul si blocurile optice.

Mai mult, la primele loturi de exemplare s-a constatat o functionare neregulata a instalatiei electrice care se manifesta mai ales prin afisarea unor informatii eronate in plansa de bord. O fiabilitate mai redusa a fost observata si la unele componente ale instalatiei audio, insa problema a fost remediata prin schimbarea furnizorului de subansamble.

Care este verdictul vostru in legatura cu Astra H? Care credeti ca ar fi punctele forte si cele slabe ale acestei generatii?

165 Comentarii

  1. neagu mihai

    salut.eu ma un opel astra g din 2003 1.7 cdti si sunt foarte multumit de ea.am cumparato din germania la 264000 km si am dat 2500 euro pe ea.cu totu m-a ajuns la 3900 taxe adus acasa etc.am facut cu ea inca 13000 km si nu are nimic grav.am schimbat cate ceva la ea dar nu m-a ajuns mai mult de 6 milioane.trage bine,consuma bine,confort,stabilitate.am citit mai sus cum unii lauda marca vw asa ca va povestesc ce a patit un cumnat de al meu dupa ce a cuparat un vw pasat din 2001 motor 19 tdi cu aproape 10000 euro dupa ce a schimbat aproape tot la ea tot la ea adica turbo ,ambreiaj,injectoare,etc a vandut-o cu 4500euro si de atunci nu mai vrea sa auda de diesel.asa ca cand ai aud pe altii ca lauda vw mi se face greata.eu nu am auzit pe nimeni sa aiba masina si sa nu bage bani in ea.frate miu are bmw si a schimbat la greu da nu se plange chiar e multumit si zice mereu ca se putea si mai rau

    • dddda

      Analfabetule!!!
      auzi le el”frate miu”, „asa ca cand ai” dute la scoala…..

    • gigi ardelean

      Nu fi asa de sigur de marca opel. am un astra h 1.7 cdti din 2008 (cumparata din GERMANIA in 2010 la 120000KM )si am avut parte numai de belele. Nu am mers cu ea mai mult de un an fara sa fac ce putin o vizita la service ,inafara de reviziile obisnuite.la 5000 km a picat senzor presiune (500ron), la 7000 bujii incandescente ,volanta a inceput sa faca probleme dupa 10000KM si nu costa decat vreo 2500ron, la 20000 au picat doua injectoare care s-au reparat la (700ron) la 40000km au picat iara cele doua injectoare care nu s-au mai reparat si a ramas pe dreapta ca nu costa decat 4000 lei si ma gandesc ca nu mai merita investitia.
      Asa ca masina second e ca jocul de noroc ! ai sanse f mici sa iei o masina buna!
      Daca ar fi buna neamtu, francezu si de unde se mai aduc masini de ce le-ar vinde???????????????

  2. BOG

    Bobinele de inductie sunt varza cedeaza usor,casetele de directie sunt praf te lasa cand ti-e lumea mai draga,martorul gaze de evacuare se aprinde intr-o veselie deci si ECU de pe ele sunt vai de mama lor.Cea mai proasta masina germana de departe!

    • CountPorcula

      Referitor la bobina de inductie, data viitoare cand pornesti lasa sa se stinga si martorii din bord, si mai schimba ocazional bujiile nu porni ca cu si cu tractorul in doua bujii caseta de directie mai ocoleste gropile ca nu ai sine ca tramvaiu’, martorul de gaze se aprinde cel mai probabil pt ca nu ii cureti veci filtrul de particule si bagi doar benzina ieftina sau motorina de la buldozeristi. Nu vorbi fara sa sti, am avut doua opeluri (unul inca il am) cumparate second (verificate in prealabil) la care le-am facut reviziile la timp, bagat doar motorina buna (am bagat si metabond, megasel, metabond cutie viteze) si nu am avut veci nici o problema cu ele.

  3. BOG

    Intre un logan nou si un opel astra h second cu acelasi pret de achizitie clar mai bine alegi un logan!

  4. dioda76

    Salut ,am o ASTRA H 1.7CDTI -motor Z17DTH 101cp,74KW ,din 2005,achizitionata din Spania in 2009 ,lA 125000KM (reali 175000km).Recomand a se pastra acest model pana la maxim 180000km .Eu in decurs de numai an ,2012-2013 a trebuit sa schimb a2-a data distributia -670R(prima in 2009),turbina kit luat pe comanda cu garantie -750+250 manopera,picat volanta -schimbat kit complet ambreiaj-LUK-3000ron,telescoape -flanse +discuri +placute+manopra 3000 ron,si reparat alternator de 3 ori simering pompa vacuum+ punti +releu toat marcile disponibile UNITRON ,CARGO ,MOBILETRON-1500ron si mai am deja eroare pedala accleratie ,care am inteles ca costa 700ron ,si la ultimul test deviatie sau abatere-uzura mai mare la 2 injectoare,probleme CIM nu vede uneori claxon+airbaguri.In FEB 2013 am fost lovit de catre un PEUGEOT206 -o mica zgarietura pe usa dreapta fata aripa si bara ,si s-a ajuns la sediul PROMOTOR RM VL -CITROEN sa se vopseasca de 3 ori pana au vopsit-o pe toata ca nu au putut sa scoata nuanta NEGRU SAPHIRE 2HU.In prezent am implinit 225000km reali siun sac de bani bagati(aproape 12000ron)si tot mai vrea,si zornaie ceasurile +toate plasticele firele ,clemele,rupte sau dilatate de pe ea.Nu am mai inclus in pret schimburile facute la filtre -uleiuri motor -cutie -servo ,prima distributie ,seturi de stergatoare originale VALEO .Deci daca stati bine de tot cu banii…luati-va ASTRA H.Succes!

    • Camelia

      Salut! dioda76 dupa ce ai schimbat toate chestiile de mai sus ai mai avut probleme cu masina? Fiindca si eu am avut o parte din problemele tale si m-am cam saturat sa repar masina in fiecare an si as vrea sa stiu daca reparatiile ajung la capat. 🙂 Mersi!

    • MR. DON

      DACA SOCOTESTI TOT .ARATA TU MASINA PERFECTA. TOATE MASINILE AU CONSUMABILE CA DOAR TREBUIE SCHIMBATE NU. SI EU AM UNUL DIN 2006 LUAT LA 80.000 KM ACUM ARE 210.000. INTRADEVAR NU MERGE CLAXONUL CAND ARE LUMINILE PRINSE. PUNTEA DE DIODE TI SE ARDE DEOARECE VIREZI LA MAXIM VOLANUL SI O TII IN SARCINA.

    • Marius

      Fratele meu, am aceeasi masina ca si tine doar ca difera anul, a mea este 2007 . Este adusa din Belgia de 2 ani, am cumparat-o cu 220.000 km reali . In decurs de 2 ani, am avut o singura problema ” majora „.. alternatorul . In rest uzabilele schimbate la timp si nu am absolut nicio problema . Depinde acum de noroc . Cand luati o masina second-hand, cu toate testele care le faceti depinde foarte de mult de noroc . Multa bafta ! Nu generalizati din experiente proprii . Crede-ma fara exagerare merg in oras cu ea cate 250-300 km aproape zilnic zilnic ( exludem drumurile facute in alte orase ) . Mult succes si imi pare rau ca ai patit atatea la ea.

  5. dioda76

    O mica completare ,uitasem de schimbat bateria cu BOSCH 74A -400ron ,set nou jenti+anvelope iarna 205/55/R16 ,incarcat AC cu 270gr freon,+schimbat radiator antigel NISENS -470+250 manopera +elice termocupla 200 + grila plastic fata -second, datorita impactului cu un caine.Masina de plastic!

  6. Marian

    Sant posesor de Asrra H 1.3 de putin timp ,dar suficient sa imi dau seama ca e cea mai jalnica masina si cu un consum enorm ..Am avut cateva probleme cu ea la Reprzentanta Opel sau invartit pe lang ea fara raspuns ,si m-au trimis la plimbare si cu bani luati si cu masina stricata..OPEL ASTRA H,O MASINA NEREUSITA DE LA A LA Z

    • Marius

      Astra h 1.3 cdti 6 trepte luata din Franta de 5 ani la mine si am schimbat urmatoarele:bec pozitie . Restul ulei filtre nu le pun iar despre consum 5 urban 4 extraurban ,nu stiu cum reusiti voi sa scoateti consumuri extra

      • mihai

        am astra h 1.3 cdti, njoy, de noua, 6 trepte, 144700, cu rulota cam 4 ani si umatoarele pb: 2 becuri faza scurta, 1 bec placuta nr, placute fata, rola alternator la 144700, disc si rulment abreiaj la 135000 (daca nu aveam rulota nu era cazul, se blocase rulmentul), 1 curea actionare accesorii pe la 100000, 2 bielete pe la 90000, 2 bujii pe la 115000, consul 6.8-6.2% urban si 3,8-4,4% extraurban, clima undeva la 5% in functie de gradul de incarcare al masinii, lenta cu ac, motorina rompetrol si schimburi la 10000 km; o masina ok exploata in regin normal de cele mai multe ori;

  7. Marian

    Astra 1.3, 138000 km cosum 7,5 oras si 5,2 afara cumprata de noua sa nu aud de consum de 4.5 nu scoti dor daca iti bati joc de ea adica subturat si pana la 90 h

    • Marius

      astra h 1.3 cdti 6 trepte cuplu 200 n/m care porneste de la 1750 ture/min deci las-o moarta cu subturatu ca ma faci sa rad

    • mihai

      la 2000 turatia si 4 persoane cu ac consum extraurban 5%, a 6-a treapta, cam 100 km/h

    • narcis

      salutare.am si eu astra h 1.3 cdti 2006 combi.
      mai putin de 5,02 nu am reusit sa scot consum exrtaurban, chiar daca am mers in cel mai economic regim….totusi masina are aroape 1,5 tone….

  8. Adam

    Posesor de Astra H/1.7 CDTI/101 cp/2005.
    Adusa la 150k km din Franta, acum are 205k km.
    Revizie la 10k km sau 1 an, numai cu ulei GM 5W30 Dexos2 (nu completez o picatura intre schimburi) si alimentata numai cu motorina extra de la OMV (castig cca. 100 km/plin si putere la demaraj).
    Injectoarele, turbina, ambreiajul – fara probleme.
    Restul consumabilelor mi se pare normal sa fie schimbate din cauza uzurii, la acest model cu preturi rezonabile.
    Fiecare are masina dupa cum o intretine. Toate bune!

    • radu

      ma incanta si pe mine un opel astra h si nu stiu ce sa fac pana la urma sunt si sofer incepator ai putea sa imi zi-ci si mie mai multe detalii eu am sa mai intru pe aici si poate imi spui mai multe despre ea mss frumos

      • Dany

        Salut….daca te intereseaza sa cumperi un astra h,eu as fi interesat sa vand.adica am acest opel astra h ,motor 1.9 120 cai,fabricat in aprilie 2006.eu l-am cumparat din germania anul trecut.are toate reviziile facute la zi,distributie schimbata,are 159.000 km .eu sunt foarte multumit de ea,dar datorita unor probleme de sanatate,sunt nevoit sa o vand.daca esti interesat suna-ma si discutam sau iti la emailul meu dal29ro.o zi buna.

    • radu

      poti lasa un nr de tel o adresa ecva k vreu sa vb ceva cu tine in leg cu masina daac nu ma poti contacta pe adresa https://www.facebook.com/alexandru.radu.5851 te astept.

    • vasile

      Astra h e cea mai proasta masina creata vreodata de opel. e o masina care pica dupa 70 -80 k . incepand cu injectoarele care bat ,garniturile de la injectoare care scapa motorina ,cim ul prost care iti arde puntea de diode de te tot saturi schimband toata ziua la diode , volanta cu masa dubla care te tine doar 100000 km , distributia prost proiectata care bate datorita faptului ca nu o poti intinde . se auto intinde. sitemul de accesori care bate datorita proiectari proste , cei mai multi stiu despre ce vorbesc , farurile care se distrug in 2-3 ani . telescoapele + oalele din capul telescoapelor care pica dupa 20.000 km . rampa presiune pica datorita unei supape proaste ,distrugi electromotoare si baterie tragand pe ele sa porneasca , e cea mai prost antifonata masina din cate am incercat , daca as primi o astra h gratis nu as accepta. atentie! masina am cumparato noua . (comanda). a mancat pe reparatii 60% din valoarea ei noua . Sfatul meu sincer si din inima ,nu va cumparati opel , In 97 am cumparat un Audi a4 1.9 NOu . in 17 ani nu am avut nici un singur defect .merge si la ora asta (merge ceas ) 400k . Bafta!

      • arpi

        Acum, vorba unor ante-vorbitori, nu-i Astra H cine ştie ce maşină, dar nici căruţă nu-i şi, în opinia mea, este mult peste Logan (conduc frecvent ambele)
        Deţin un Astra H model 2004, achiziţionat în 2007, motor 1.7 DTL (80 Cp) la care am avut mici probleme (consider eu că sunt mici, având în vedere că maşina are 12 ani vechime şi 198.000 km, din care 152.000 km făcuţi de mine)
        – schimbat puntea de diode (200 lei)
        – polişat faruri (50 lei)
        – schimbat senzor presiune din rampa comună (400 lei)
        – schimbat electro-valvă de pe circuitul de presiune turbină (400 lei)
        – schimbat bielete anti-ruliu şi direcţie (300 lei)
        – schimbat arcuri spate (acum la 198.000km)
        – schimbat furtune circuit de răcire/antigel.

        În rest consumabile (ulei, filtre, distribuţie, plăcuţe) …

        Acum probabil că ţine şi de noroc şi de întreţinere, dar mie îmi pare un cost însumat mai mult decât rezonabil. Cautaţi şi la Ford sau VW şi veţi afla costuri mai mari, inclusiv la consumabile…

        Maşina încep să mă gândesc să o dau (are o vârstă, este hatchback, iar eu am doi copii, parcă trebuie una mai mare), dar mi-e teamă că un mai găsesc una aşa bună…

        CA ŞI PONT: eu vă recomand motorul 1.7 CDTI care este de provenienţă Isuzu şi nu „papă” nici acum ulei. Motoarele de 1.3 şi 1.9 (chiar şi cele mai noi de 1.6 şi 2.0) sunt proiectate şi produse de FIAT… o marcă recunoscută pentru altceva decât fiabilitate… Pe mine mă tentează o Zafira şi dacă o fi… tot 1.7 va avea sub capotă.

        • Cosmin

          Cand ai schimbat electro-valvă de pe circuitul de presiune turbină ce simptome ai avut…
          ma poti contacta te rog pe tel: 0754895580

  9. nelu

    Nu stiu ce motor ai tu pe masina dar de astra mea 2005 1,9 jtd cdti 120 cp sunt multumit.Am 250.000 Km,nici vorba de schimbat injectoare sau altceva scump la motor.Singura problema mai neplacuta a fost atunci cand a trebuit sa schimb puntea de diode a alternatorului si inca o bila neagra ar fi aerul conditionat subdimensionat si de calitate proasta in general la aceasta masina.Imi place la ea garda mare la sol,spatiul interior,consumul,cum trage moorul de 120 cp 16 v,arata bine,piesele nu sunt foarte scumpe.Tot timpul am pus doar consumabile originale si nu am lasat-o sub 2000 de ture.Drumuri bune!

  10. pepino

    salut. Am o astra h motor z19dt 120cp din 2007 varianta cosmo full. Nu stiu cum de ati avut atatea probleme cu astra h dar eu sincer in afara de revizie ,distributie si bine inteles de 2 ori punte diode alternator nu am avut alte probleme. o am de noua cumparata din germania, acum are 160.000km. La fel sub 2000 ture nu scad cu ea neam.

  11. pepino

    Mai Vasile
    …..daca tu nu sti sa folosesti masina …asta e altceva…..depinde ce motor ai pe astra h. Sau poate nu e h si e f sau g. Nu va mai plangeti ca dobitoci si nu mai catalogati voi astra h ca masina proasta…..chiar mai proasta ca logan…zic uni idioti pe aici. Daca tu romanule dobitoc si imbecil cumperi o masina de afara cu 120000km dar ea are defapt 300000km ce dracu ai vrea sa te mai tina inca 200000 in romania fara sa schimbi nimic. Daca esti un handicapat si te bucuri la pret mic sa o cumperi de afara…..asta e tu te arzi si pe urma tragi concluzi ca nu e buna masina.

  12. Nu stiu daca ati observat

    Nu stiu daca ati observat, dar majoritatea oamenilor care se plang de astra h sunt posesori de modele diesel. Este clar ca pica majoritatea pieselor, avand in vedere faptul ca fiat are o contributie serioasa la motoarele diesel. Motoarele pe benzina le face Opel => nu au atatea probleme. Am cunoscut mai multe persoane care au avut astra H sau Vectra C, diesel sau benzina, singurii care au avut probleme serioase au fost ce-i cu motoarele diesel. Oare de ce?

    • catalin

      Cei cu diesel pe astra h se plang di cauza ca masinile lor sunt cumparate de afara la 130000km si in 90% din cazuri au oeste 250000k…..zic!!!!!! Este normal sa pice anumite piese. Am un astra h 1.9 120cp motor z19dt cumparata de noua in 2007 fabricata in belgia. 160000hm am cu ea ….nici vorba de amortizoare flanse, am schimbat necesaru ulei filtre la 8000 maxim 10000km distributia. Clapeta recirculare aer 250ron discuri fata la 90000 si spate la 150000km si bineinteles de doua ori punte diode asta din urma am rezolvato de vreo 3 ani cu un alternator mai mare😁😃. Bateria la 6 ani schimbata
      Motorina 90% doar rompertol atat. Nu este dumnezeul pe pamant dar este o masina excelenta in special motorul asta de 1.9 120cp. Atentie vorbesc de masina luata de noua. Consum oras bucuresti clima permanent 8.5 afara tot clima 5.3.

  13. Gheretz

    Salut! Am un astra H, 10/2005, 144.000 km, varianta cu motor Isuzu,merge perfect! Totul, dar absolut totul functioneaza perfect,ca la imceput! De ce? Pentru ca am avut grija de ea si ptr ca toata intretinerea (chiar si un bec schimbat) am facut-o la reprezentanta Opel, nu la garajul de la coltul strazii sau in spatele blocului, eu si cu vecinul care se pricepe la toate (sport national la romani). In toti acesti ani in afara de intretinere (ulei,filtre,baterie,curea distributie),am schimbat doar un furtun la racire + o oglinda. Aveti grija de masina, mergeti cu ea la un „doctor” calificat, schimbati la timp consumabilele si totul va fi ok! Stiti vorba: cum e turcu-i si pistolu! Bafta!

  14. CRISTIAN

    Am şi eu un OPEL ASTRA H de 1,3 DTH 90cp din 2006 de care sunt foarte mulțumit.Am fost pe drumuri de munte,(îmi place la nebunie Cum urcă în serpentine)la mare şi de cele mai multe ori pe drumuri de țară neasfaltate,la pescuit prin diverse bălți încărcat la maxim şi după 8 ani decând este la mine încă merge foarte bine.Am un zgomot de la rulmentul de presiune şi volantă care se cere schimbate.Am să o vând cănd mă întorc din voiaj şi voi lua ghiciți ce:un OPEL ASTRA SPORT TOURER din 2011 .1,3 95cp şi tot break.La cea veche am schimbat 3 furtun de apă,4 bujii incandescente,amortizoare spate+plăcuțe frână,capetele de bară,bielete anti ruliu,baterie şi pistoanele de la haion până la 187000 km.Să aveți cu toții Noroc la mâini Cum am eu.Drumuri bune tuturor.

  15. nelute

    buna,am un opel astra g 2004.motor z16xep, 103 cp,benzina+ gpl,motoare care s-au montat si pe astra h 2004 pana in 2009, am avu multe masini dar asta e singura pe care o urasc, probleme gramada,de la motor la servo,ac,ventilatie,egr,etrier frana,sonda lambda,vopsea matuita,comfort 0,la interior plastic de tomberon, si multe altele,mai bune sunt golfurile 3,singurul lucru bun e tabla pe ea,f putina rugina,de 4 ani e in ro, nu am vopsit nimic ,

  16. ion

    Masina second hand e o mare loterie .Am un opel astra h diesel si nu trece un an fara sa fac vizita la service , sunt client fidel. cand am cumparato am zis ca fac afacere cu masina second ieftina, dar dupa 5 ani si dupa multi bani bagati in ea eu cred ca merita sa faci un efort la inceput si sa cumperi o masina noua fie ea si logan.
    mai sus compara cineva loganu cu un frigider, opelul second il compar cu un aspirator de bani din buzunar.

  17. Florin

    Eu sunt posesor de Astra H, Z17DTH, caravan, achiziționată din Olanda, produsă pentru Olanda, 2007. Mașina am luato cu 168.000 km și acum are 280.000 km, și în afară de baterie, punte diode(boala lor) eu nu am, și sper să nu fie cazul, probleme cu mașina. Motorul vede numai Castrol 5w30 Edge, toate filtrele schimbate la 10000 de km, și numai motorină de Peco. Consum extern la 130 km/h 5,2-5,4 cu ac pornit iar în oraș 7-7,3 l/100 km parcurși. O conduc ca pe o mașină pe benzină, turată. Turația de lucru la 130 km/H este 2800-2900 rot/min. Recomand mașina, care nu se compară cu Logan, pentru cei care doresc să o cumpere. O zi bună!

  18. Mihai

    Doar mici avantaje in rest super proasta ca masina Dezastru. Avantaje – pe timp de iarna Sta bine pe strada si pe drumuri rele. Restul – in 2 ani de zile am schimbat aproape tot . Multi senzori care se defecteaza repede , piese mari gen volanta turbina ambreaj .Materiale ieftine folosite pentru productie gen faruri (sau matuit in 3 ani ) etc. Nu recomand . Am citit mai sus despre Logan. Am logan la serviciu are 200 000 cu ea Am schimbat doar piesele uzuale Ulei filtre din cand in cand cate un pivot sau cap de bara. In rest nimic Logan vs Astra h = aleg Logan

  19. cornel

    salut,detin un astra h 1.7cdti fabricatie 2004,am avut nesansa sa-l cumpar cu garnitura de chiulasa arsa,shimbat de 2 ori,odata la un particular,cost 1200 ron,a doua oara la un service,cost 3100 ron,rezultat 4300 ron pe apa sambetei si nenorocita de masina se odihneste in parcare cu motorul inundat de ulei in amestec cu antigel.concluzia ori eu prea ghinionist ori samsarul de la care am luat baiat bun,nu stiu,asa ca aveti grija ce si de unde luati.(acum sunt intro dilema-ori sa mai investesc aprox. 4000 ron sa schimb motorul cu totul ori sa scap pe un pret de nimic de jaful dracu de masina=investitie totala 24800 ron,afacere nu gluma)

  20. Cristian

    Vad ca toată lumea plange pe aici…cat de proaste sunt Astrele astea…. Pai dacă se cumpără toate jafurile de prin afara si pe deasupra nici nu se fac revizii si reparatii la timpul lor…cum ar putea fi altfel? Trebuie sa mai fii si atent la ce cumperi.Sa stii ce iei.Eu am cumpărat în 2009 o Astra g 1,7 cdti din 2004 cu 130000 km din Belgia.Masina are acum 320000 km și încă arata și merge impecabil. Vorbiți de injectoare, senzori, turbine,garnituri de chiuloasa duse…A mea nu a auzit de asa ceva si va mai dura ceva timp pana atunci.Cred ca problemele pleacă si de la cel ce sta la volan…

  21. catalin

    salut. vin cu o intrebare. se merita sa cumpar o masina din germania o astra h din 2005 1.9 cdti 120 cp. nu stiu cum sunt motoarele diesel pe opel. am avut doar benzina. masina la prima vedere se prezinta bine. am fost cu ea la un service autorizat opel aici si cei de acolo mi au dat o diagrama a motorului. am tradus o in romana si nu are nici o eroare. acum nu stiu ce sa cred. masina are 187 de mi in bord. vreau o parere de la cineva care se pricepe cat de cat. ms

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)