autovit.ro

Cum catalogati investitia intr-un Astra H?

Se stie ca de-a lungul anilor a treia generatie Opel Astra si-a castigat o buna reputatie in randul clientilor romani, devenind chiar cel mai popular model second hand de pe Autovit.ro. Insa care sunt defapt principalele avantaje oferite de catre acest autoturism de clasa compacta?

Prin comparatie cu generatiile anterioare, la Astra H s-a observat o crestere la capitolele siguranta, confort si tinuta de drum. Si chiar daca a treia generatie Astra nu a fost lipsita de unele vicii de fabricatie, aceste probleme au fost catalogate ca fiind minore si nu au necesitat costuri exagerate de remediere.

Utilizatorii unui Opel Astra H s-au declarat multumiti in primul rand de raportul dintre pretul de achizitie, calitatea fabricatiei si costurile de intretinere, aceasta fiind un avantaj important in fata concurentilor directi: VW Golf si Ford Focus. In plus, chiar si dupa trecerea anilor designul caroseriei nu pare deloc “imbatranit”, factorul estetic fiind si acum un atu la achizitionarea second hand.

Posesorii unui exemplar Opel Astra H au mai mentionat ca materialele textile din interior si ornamentele sunt destul de rezistente la uzura, iar spatiile pentru depozitarea obiectelor de mici dimensiuni sunt bine distribuite prin habitaclu. O alta caracteristica definitorie pentru acest model este pozitia de condus optima si dispunerea ergonomica a instrumentarului de bord. Gradul de satisfactie al clientilor a mai fost influentat si de gama consistenta de motorizari, unele dintre propulsoare dovedindu-se in timp deosebit de fiabile si chiar economice.

Evident ca au existat si o serie de nemultumiri venite din partea clientilor…Acestia s-au declarat mai putin satisfacuti de echiparea standard modesta, insa au apreciat lista generoasa de optionale. In practica au mai fost aduse critici pentru zgomotul generat de motorizarile turbodiesel si care se propaga in habitaclu, precum si pentru calitatea cam modesta a chederelor care etanseaza habitaclul si blocurile optice.

Mai mult, la primele loturi de exemplare s-a constatat o functionare neregulata a instalatiei electrice care se manifesta mai ales prin afisarea unor informatii eronate in plansa de bord. O fiabilitate mai redusa a fost observata si la unele componente ale instalatiei audio, insa problema a fost remediata prin schimbarea furnizorului de subansamble.

Care este verdictul vostru in legatura cu Astra H? Care credeti ca ar fi punctele forte si cele slabe ale acestei generatii?

169 Comentarii

  1. roland

    o masina proasta cum rar exista. arata dragut dar foarte putin fiabila, mai ales motorizarea 1.7 cdti, probleme de tot felul si scump de remediat. nu recomand nimanui.

    • Razvan

      zise fericitul posesor al unui abonament de RATB pe toate liniile. Merge de nu se poate … unde naiba le vedeti voi proaste nu stiu. Raspunsul meu : Da ..Am investit intru-un Astra H GTC si de 120.000 de km nu imi pare rau.

      • roland

        te felicit posesorule mandru de GTC, probabil motorizarea si suspensia de pe a ta nu are nici o legatura cu una de o configuratie inferioara. si nu stiu de unde te-ai inspirat cu ratbul dar cred ca un opel se mai poate cumpara… nu vorbim de un maseratti

      • andrei

        domnule razvan, ai „investit” in masina? cred ca esti un bou…

      • David

        Prietene ! e normal sa nu-ti para rau daca ai de gand sa iti iei din nou modelul Astra in 2022 si GTC-ul pe care ai dat 17.000E cu 120.000.km in urma, valoreaza acum 6500E,atunci il vei da pe un tichet rabla ! Parerea mea este ca nu au pret masinile astea,sunt ff scumpe la inceput,dupa care incepi sa pierzi cam 25% din valoarea autoturismului in primul an,dupa care te ingenuncheaza 😀 avem ex mai sus …

        • calin

          sunt masini destul de frumoase dar nu cunosc pe nimeni care sa fie multumit de ele.cel putin de motoarele alea de 1.7cdti.in schimb am doua cunostinte cu motoare 2.0dti care zic eu ca au fost cele mai bune motoare de la opel.cei doi au unul opel vectra din 2002 cu 220000km si nu a avut nici macar o problema la motor sau cutie si unul are zafira tot din 2002 si 500000km si motorul inca merge bine si trage destul de bine.as vrea sa vad un 1.7cdti la 500000km facuti in tara la noi cu motorina de la noi.

    • andrei

      salut, si eu sunt posesorul unui astra h din 2004 cu care am 212.000 km si nicio problema 🙂 nu mai zic ca dotarile sunt peste concurenta!

      • the teacher

        Si echiparea asta minunata cum se numeste , daca nu sunt indiscret , ca eu am Cosmo si nu mi se pare raiul pe pamant …

    • danutz

      1.7 cdti e o motorizare proasta. Daca ai nimerit cumva motorina mai proasta din pompa, curcubeu se face`n bord, si service scrie pe fruntea ta. De la injectoare , pana la probleme cu ambreiajul frecvent etc. Spuneti voi ce vreti, dar eu am avut un opel din 2006 si mi-am mancat toti nervii cu el.

      • roland

        subscriu. si mie…

      • the teacher

        daca nimeresti orice gunoi in carburant ai probleme , sa nu dam vina pe masinia pt ce nenorociri fac astia la PECO:))
        toate injectoarele Siemens au dat probleme ….si la VAG sunt campanii de rechemari pt caderi de injectoare
        cu ambreiajul , mai luati fratilor piciorul din el in timpul mersului , unde ati facut scoala de soferi la RATB ?

  2. danutz

    Am detinut un model H. Probleme peste probleme. Si nu sunt singurul cu aceasta parere. Cu siguranta nu as face aceeasi greseala de 2 ori.

    • IONUT

      Eu am facur greseala asta de 2 ori,acum sun hotarat sa iau ceva corean(nefericit posesor astra h 1.9 cdti 2006) PROASTA MASINA!!!

  3. romeo

    O masina ff buna usor de intretinut si foarte fiabila eu as a vw meu pe un astra h

    • roland

      o mare gresala ai face si daca o faci vei intelege de ce

      • delfinasul

        Stiu ca este vorba de Astra H dar am inteles ca ar avea cam aceeasi platforma cu G-ul si aceleasi probleme. Am un Astra G Caravan 1,7 DTI sunt destul de multumit de el, dar spre deosebire de VW Golf 3 Gti, masina pe care a inlocuit-o, mai veche cu 10 ani, este mult mai prost realizat. In afara de problema grava a motorului de isuzu, cea cu lipiturile reci care apar in calculatorul de injectie, datorita vibratiilor, problema care te lasa in drum fara nici un avertisment, nu are alte probleme grave. In schimb are probleme de conceptie la chestii mai simple dar enervante. Exemplu: trei motorase de la clapeta de recirculare aer habitaclu, inlocuite si arse din cauza faptului ca au fost gandite sa stea tot timpul alimentate (recunosc au fost second din cauza ca unul nou costa 100E fara tva si nu am siguranta ca nu se comporta la fel asa ca am renuntat la recirculare) si furtunele de la calorifer care se coc dupa cateva zeci de mii de km si costa cam 500 lei, radiatorul de la aerul conditionat care stiu ca are viata scurta (masina mea e la al doilea) si lista continua. Sigur urmatoarea mea masina nu va mai fi Opel cu toate ca mi se pare ca confortabila si relativ economica ( nu inteleg de ce nu scade consumul sub 5,5l/100km indiferent cat de economic merg fata de colegi cu wv passat cu motoare de 1,9-130cp fata de 75 care ajung si la 4% in acelasi stil de mers).

        • Mysu

          eu am passat 1.9 tdi 131cp , masina are 124000 km reali(am primit-o de la un unchi care a cumparat-o noua in 2002) si masina asta nu consuma sub 7 in oras…si am cunostinte care au acelasi model si tot peste 7 consuma…fratemiu are astra g 1.6 16v si masina are 180 de mii de km si nu a schimbat decat consmabilele la ea…ambele sunt fiabile daca ai grija de ele…la opel preturile sunt muuuult mai mici decat la vw, cea ce este un avantaj mare…la opel revizia este cam 400 ron si la vw este cam 900…sa nu mai zic de distributie…sau alte consumabile…eu am auzit de la cunostinte numai de bine de opel (astra g, h, insignia, etc), dar de vw la modelele noi cu 2.0 tdi sunt cam horror…eu daca ar fi sa cumpar acum o masina as cumpara probabil insignia…mai fiabila ca passatu nou si mai frumoasa…poate putin mai neconfortabila..

          • vasy

            Foarte bine punctat..conduc opel de 14 ani si sunt foarte bune daca sti sa.le conduci si nuti bati joc de ele…acum am doua masini. astra j si astra f …sunt foarte multumit de el merg brici…multi vorbesc ca sa nu adoarma..am avut si astra h.17cdti.1001.cp…din 2006….am tinuto 2 ani…de la mine are nota 10.garantat…am vanduto cu 220 000 km.si azi merge ceas…vreau sa trec pe insignia 2017 sau astra k far probleme..

  4. dan

    o masina fiabila.motorizarea de 1.9cdti da clasa motoarelor 2.0 tdi din grupul vag la orice ora

  5. daniel

    foarte multi va plangeti ca aveti probleme insa sunt si mai multi sunt naivi si cred ca masinile pe care le cumpara(nu numai acest model ci si altele)au km care este afisat pe bord,cred ca masina este ok ,daca are 2-3 ani.daca iti iei o masina ca aceasta de noua garantez ca nimeni nu se plange de ea,dar la 200-300 mii Km este imposibil sa nu schimbi ceva.cel mai bine e sa te orientezi ,fie catre o masina noua ,dar putin mai slabuta ,sau macar un sh dar de la un proprietar de care are masina cumparata de la noi din tara si carte service(stiu ca este mai greu dar daca dai un ban sa stii pe ce dai )

  6. soarece

    mie nu imi place…e urata ..nu mi-as cumpara una ..

  7. salut

    e o masina slaba numi place as da 1.9 cdti care o detin,orcand pentru un wv golf 5

  8. Florin

    Am condus astra 1.9 CDTI de 150 de cai, am ramas surprins placut, trage bine, consum rezonabil, dar raman in continoare fan benzina 🙂

  9. enne

    opel insignia!!!!!! o super masina ! bate vw!!!!

  10. 00miha

    opel astra h o rabla facuta din topor nici macar temperatura la apa no arata ai ocazia sa coci motoru”!!!!!!

    • i0nutz08

      nush c astra h ai condus tu,dar la a mea arata knd am ramas fara apa..

      • 00miha

        cand ramai fara apa total la zero,dar daca ii creste temperatura unde o vezi ?ai ocazia sa arzi garnitura de quloasa oricand daca tzi se defecteaza ventola sau din alt motiv sistemu de racire nu face fata!multa bafta cu cotezu tau!!!

        • Orice proprietar de ASTRA H stie...

          Astra H are posibiltatea de a vedea temperatura apei tot timpul in ”ecranele ascunse” . Orice proprietar de Astra H stie asta! Dar ce poti cere unui 00(miha) ???

          • 00miha

            pana cautzi prin nush ce ecrane itzi sare tigaia in cap dar nah important e ca are, trebe doar sa cautzi!!!!!

          • 00miha

            cand totzi spun cas rable tu spui cai buna!!!!!!!si te iei de mine!!!!!!

        • Grea limba romana...

          Bei 00 chiar nu vezi ca esti singurul penibil analfabet care comenteaza la majoritatea postarilor, cu aberatii grave? Te asteapta multi ca tine pe forumurile VW , deci nu are rost sa-ti mai pierzi timpul pe aici….

          • 00miha

            bai animalule in primu rand nus fan vw dar cand aveam io vw tu erai pe tzeava laso mai moale cu analfabet doar catzi place tzie un opel de rahat!!!!!!!!!

        • mihai

          salut
          am un opel astra g 2003 motor 17 cdti 277000 km cumparata de mine la 264000km din germania si pana acum sunt foarte multumit de ea.mentionez ca cum am luat-o toti imi spuneau ca sunt masini proaste ca au motor de isuzu ca cade tot la ea etc jale mare.o am de aproape un an si merge ceas.consum foarte bun ,trage bine,confort,calitate.am un cumnat care a avut vw pasat an 2001 19 tdi si vreau sa spun ca in urma problemelor avute nu-i mai trebuie diesel.a cazut totu de pe ea injectoare turbo ambreiaj,il lasa cand ai era lumea mai draga.a dat 9000 pe ea si a dat-o cu 4500.cand ai aud pe altii ca vw e mai bun m-i se face greata.frate miu are bmw 2003 si a bagat bani la greu in el.eu nu am auzit pe nimeni sa aiba masina si sa nu bage bani in ea.

      • 00miha

        tocmai de asta e rabla ca ai ramas fara apa!

        • delfinasul

          Mie la Astra G mi-a aratat ca nu mai am apa, a sarit brusc acul la maxim odata cu norul de abur ce a iesit de sub capota cand a pleznit furtunul de la calorifer. 🙂 Nici un martor aprins in bord.

    • mihai

      crezi ca vw e mai bun?

  11. 00miha

    oricare ar fi el
    !!!

  12. ionut

    Salut. Am avut un opel astra h 1.9cdti 120cp an fab 2006 si 6trepte ,masina a fost cumparata de mine din germania la 90.000km si pana la 160.000km nu a fost nici macar o problema dar de la 160.000 au aparut problemele cu EGR,FILTRU DE PARTICOOLE,INJECTOARE,AXA CU CAME,ETC ETC si tin sa mentionez ca masina a avut toate reviziile facute la timp.Depinde de noroc :D. Cu toate probleme pe care le a avut am fost foarte multumit de ea si o recomand. TRAGEA MOTORU ALA DE 1.9cdti SI 120CP de nu statea nimeni in fata lui nici macar audi a6 2.0tdi 140 cp.

  13. andreim

    roland ..frate am inteles ca esti fan vw da mai du-te si impusca-te ca esti deja de 2bani pe aici :). eu am tot un opel cdti si de 4 ani in afara de ulei si filtre nu am schimbat nimic si masina se comporta excelent. daca vrei sa dai 14 000 E si sa primesti 4 roti 4 usi si un volan ..du-te la VW =))

  14. deCkerul

    Nu are nimeni probleme cu alternatorul ???
    Nu are nimeni probleme cu motorul 1.9 CDTi 120 Hp la cutia de viteze ?
    Martori aprinsi aiurea in bord ?
    Inchiderea centralizata ?

    La consum sa nu comenteze nimeni, intretinerea ieftina, dar foarte proasta electrica din ea 😐

    • andreigeo

      Cu alternatorul nu, inca. dar ii vine timpul. ii schimbi diodele si aia e 😉
      la cutie NU
      martori aiurea niciodata
      inchidere nu!
      in schimb carbunii de la electromotor a trebuit sa ii schimb. am mai avut o problema cu un senzor la axa cu came, si cam atata.
      precizec ca masina am luat-o de la un dealer opel, la 22000km, in decembire 2009, fiind fabricatie 2008, iar in prezent am 74000km.

  15. marius

    Sunt posesorul unui Opel Astra H 2006 1.7 CDTI 101cp 120.000km,masina am cumparat-o de noua din Spania.In 6ani am schimbat decat anvelopele originale de pe masina,placute frana si distributia la 100.000km.De consum nu mai vb este undeva la 5-5.5 la 100km cu schimbari de viteze la 3000 de ture.Da este adevarat ca este cam zgomotoasa la motor dar nu este de speriat.Eu sunt multumit de ea si chiar nu ma bate gandul sa o vand.Alte probleme nu am avut si sper sa nu am in viitor.La preturi de intretinere este accesibila si chiar merita sa iei piese si alte accesorii pe original.
    va salut posesori de Astre H.

  16. H H

    am avut 2,pacat ca ultima(2007)mai proasta decat prima(2005).Se pare ca au renuntat la calitatea de odinioara,oricum destul de fiabila,insa consum cam mare la motorizarea 1.9.Foarte usor de intretinut.

  17. Catalin

    Toti care v-a plangeti ca sunt proaste si ca nu merg bine,ati fost suficient de increzatori in minunatii nostrii „samsari” si ati cuparat o masina second-hand de la cine nu trebuia.Eu personal am un Astra H 1.9 CDTI 120 hp 2008 152000km luata de noua din reprezentanta de la noi si vreau sa zic ca inafara de ulei filtre amortizoare si bucsi ca avem strazi de tot cacatul nu am schimbat nimic la ea merge perfect se comporta bine la drum lung consuma putin in oras.Intradevar putin cam zgomotos motorul dar asta e.Prefer sa se auda motorul in interior decat ca la vw masina de 25000km sa i se rupa cureaua de transmisie si sa manance ulei ca un tractor.

  18. Salut

    Am 2 Astra H in familie , una benzina 1,4 si una 1,9 CDTI 120 cp ambele luate de noi de la reprezentanta Romania si clar si indubitabil au meritat sa fie cumparate, tocmai ca stiam dinainte ce probleme de fabricatie au ( ca orice masina noua !!!), probleme ce mi-au parut minore si care au fost rezolvate logic pe garantie. Daca cititi forumurile de specialitate o sa realizati f usor ca prob Astrei H ( cel putin cele de fabrica ) sunt mult sub concurenta care chiar au avut ‘bube grave’ . Intretinere chiar decenta/ieftina , deci o masina cat se poate de ok. Problema grava este cum au spus si unii dintre cei care au scris mai sus este faptul ca samsarii au intuit f bine ca Astra H e o masina cu foarte mare priza in Ro si au adus mii (poate zeci de mii…) de super mega troace/petarde de H-uri din strainatate, pe care logic ca le-au super magarit la nr de km si le-au ‘coafat’ cat au putut mai bine pt a arata a masini si pe care le-au vandut la preturi derizorii. Deci e atat de simplu si in momentul asta sa se faca diferenta intre o Astra H adusa si super ‘aranjata’ si una de la proprietar, luata de noua de la reprezentanta cu service-uri facute regulat la reprezentanta, etc, DAR fff important este ca se poate vedea ca in toate anunturile de vanzare exista diferente clare de pret intre o masina de proprietar,intretinuta cu nr de km decenti si una adusa cu istoric f dubios. Deci cei care se plang nu fac altceva decat sa fie bineveniti in ”clubul” celor ce se ‘bucura’ de masini SH luate la preturi bomba. In pret se cam regaseste realitatea, cel putin de obicei… Probabil ca toti am vrea masini second hand la super preturi dar poate nu realizam toti ca masinile acelea au fost odata noi si au costat destul de mult deci nimeni in principiu nu o vinde ca si sh la pret de nimic daca a fost bine/f bine intretinuta.

  19. 00miha

    este vreo unu sa fi avut bmw ,audi, vw, sa cumpere un opel nu cunosc, in schimb care au avut opel majoritatea lau schimbat aspirand la ceva mai bun cum ar fi vw !!!!!!!!

  20. Marius

    Ce sa si fac cu tabla aia de plastic de pe astra ?

    • Altu cu Renault...

      Prietene vezi ca confunzi marca… Tabla de plastic se gaseste din belsug pe marca ta preferata si anume RENAULT!

  21. Cristi

    opel astra h 2005 vandut acum 3 ani bagat peste 1500 euro motor 1.7 cdti, este masina de om trecut de prima tinerete gen nu este voie sa o turezi prea mult ca o sa cedeze!

  22. mircea

    Care doresti ca sa faca schimb.dau un opel astra H brek (1.9 cdti 150 cp , cu foarte multe dotari) pt un golf 5 , tel;0721587246

  23. Valentin

    Zilele trecute am atins 300.000 km cu Astra H 1.7 cdti 101 CP am schimbat turbo la 250.000 km a costat 600 euro una aproape noua , inafara de asta absolut nimic este o super masina daca sti sa o intreti , a mers numai cu motorina de Rompetrol ceea ce va recomand si voua…

    • 00miha

      adica tu sti sa o intreti cei dai in plus de alti ?

    • andreigeo

      de acord cu rompetrolul si eu 😉 dar verificati ca au preturi diferite la fiecare statie. diferenta de 20bani 😉 aka vacaresti cea mai ieftina vazuta de mine, si cea mai scumpa, ghencea !

  24. Alx

    Toti analfabeti v-ati intalnit aici? Pun pariu ca majoritatea nici permis nu aveti.

  25. costi

    am un astra h 1.4 benzinar 16 valve 90 hp!
    are 100km si este super!
    benzina rules!

  26. Ianis

    Cumparati masini cu istoric si faceti test la reprezentanta si o sa fiti multumiti de ele

  27. Ce uoameni...

    E incredibil cum si in articolul asta despre Astra H e plin de fanatici disperati de soarta ai marcii VAG in principal, adica mai pe romales TDI-uri , acesti frustrati pe care ii gasim pe absolut toate forumurile auto si care nu fac altceva decat sa arunce cu noroi in restul marcilor auto. E atat de simplu sa citim forumurile dedicate VAG (VW) si gasim garla de probleme pe care aceasta marca o are de la 0 km pana la casarea ei… Baietii acestia nu inteleg ca aproape toate masinile , chiar de noi au probleme (minore sau majore), deci conteaza ENORM daca e cumparata de noua sau un SH cu istoric complet si 100% adevarat si intretinuta ca la carte sau ultima varianta o pleasca epaviana SH in care se mira enorm, dupa ce o cumpara, de ce baga galeti de bani… Repet…e atat se simplu (!!!)….
    Deci atata timp cat Astra H a fost si este o masina f bine vanduta si de noua cat si SH e destul de clar ca masina asta este cat se poate de ok raportat pret/calitate/intretinere dar imensa atentie de unde o cumparati atata timp cat sunt atatea petarde la vanzare sh ( e valabil la orice marca logic ). Eu sunt f multumit de Astra H dar am luat-o de noua si a contat enorm.

    • 00miha

      aici nu e vorba de fanatism cand te uiti la opel astra h ce vezi? daca te uiti doar la ea atat!daca e sa bag galetzi de bani macar sa aiba un aspect mashina !!!!!!!!!!!!!!

      • Miopie grava...

        Daca ma uit la un Astra H ( si sunt convins ca nu e doar cazul meu), vad o masina care a spart topurile cand a aparut si inca e f ok dar daca ma uit la un Golf vad o masina scumpa, total insipida exterior si mai ales interior, potrivita perfect celor trecuti clar de 40 ani. Sunt multe marci care poate ar da clasa unei Astra H dar sa o lasam naibii de smecherie daca si un VW obosit (Golfuletz…) e ceva la care aspiram toti e nasol rau cu gusturile in tara asta…
        La faza cu galeti de bani bagati in reparatii grave intr-o masina SH tot nu sa inteles ca acest lucru se datoreaza in principal faptului ca in momentul achizitionarii e aberant sa credem ca pe o ‘pumn de euroi’ ne-am luat super masini SH ( cu toate ca multi de aici au subliniat asta cat se poate de concret ) . Pe o bruma de bani nu iti poti lua decat un jaf care intr-un viitor probabil destul de apropiat va necesita sume extrem de serioase de reparatii capitale. Deci a mia oara: Banii fac legea!
        Dar din pacate nu poti explica asta unei tari in care colcaie pe strazi cazane penale de Bmw ‘pisica’/’ursi’ si respectiv Golfuri aruncate de nemtii demult la tomberoane. Neamtu’ stie ca la 150.000 de km efectuati cam orice masina va incepe sa-si ceara dreptul de imbatranire in bani si atunci scapa urgent de ele. Sa fim realisti ca la noi in Ro ajung exact aceste masini , chiar daca nr de km afisati in anunturile de vanzare de la noi sunt aberatii si f departe de realitate.

        • 00miha

          de ce nai vazut sa dai bani cu carutza shi tot troaca itzi iei ,sau ce itzi iei cu garanzie shi cand se strica tre sai cautzi pe domni la costum sa-ti explice chesti legate de garanzie cum functzioneaza ea shi ca de fapt in cazu tau nu se aplica ! LA MASHINI E CA LA LOTTOOOOOOOOOOOOOO

          • Si la oameni la fel...unii normali ..unii retarzi...

            Bei saracie umana invata sa scrii in romana in primul rand iar in al 2-lea rand tu chiar nu vezi ca esti singurul specimen care abereaza notoriu in tot topicul asta, la aproape toate postarile? Vezi ca au reduceri la Pegas cu motor TDI…

          • 00miha

            in general posesori de opel sunt frustrati cred ca e si cazul tau Pegasul SA IL DAI LU …………. SA SE DUCA PE CENTURA LA SERVICI!!!!!E ORICUM MAI BUN DECAT OPEL ASTRA H!!!!!

  28. Daca nu ai bani de golf iti cumperi astra.

    Nu se compara cu golful .

  29. stelian

    am astra h break ,de 1.3cdti;90cp…luata sh 2007 super masina….decar troaca de logan la acelasi pret????doar schimb de ulei si filtre,aaa si cauciuce de iarna..

  30. gabi

    Am avut timp de 4 ani un bmw e46 316i sedan,apoi vreo 3-4 luni un ford focus2(full) 1.6tdci hatchbak fab. 2008 si acum de vreo 9-10 luni am un astra H 1.7cdti break fab.2007.Dintre toate bmw-ul a fost „cel mai,cel mai…”,dar a aparut un bebe si am avut nevoie de ceva cu portbagaj mai mare.Asa ca am trecut pe ford,dupa toate laudele,o masina foarte buna.In afara de motor si stabilitate,masina aia altceva nu are care sa justifice banii.Nu mai stau sa argumentez acum ca incepe polemica…Asa ca FOARTE dezamagit am zis sa incerc si un opel.Am luat un astra H….L-am luat la mana a doua de la primul proprietar(care o luase de noua din tara de la reprezentanta) cu 114000km.Carte de service la zii si destul de intretinuta.
    Masina e foarte ok,consum in bucuresti intre 6.5-7,5% vara si 8-10%iarna.Afara mai mult de 6.5-7% eu nu am reusit sa scot.E chiar economica!
    Ca dotari la o masina de 6000e e mai mult decat bine,tempomat,comenzi pe volan,clima automata,senzori ploaie si lumini…etc!
    Materialele de interior de calitate buna,tabla la fel buna,siguranta la fel foarte buna(8 airbaguri)….
    Ca si intretinere la fel foarte ieftina,spun asta comparat cu ford focus…Adica cu 200lei schimbi toate filtrele si uleiul(filtre originale gm si ulei la fel).
    Ca minusuri,dupa 9 luni,singura buba ar fii lipsa ceasului de apa.Pe mine ma ajuta foarte mult ca stiam cand intra motorul in parametrii optimi!

    O chestie importanta legata de astra H.Motoarele de 1.9cdti si 1.3 cdti sunt motoare de fiat(sau ma rog cu licenta fiat).Iar motorul de 1.7cdti e motorul de isuzu.Nu il laud pentru ca il am eu,dar peste tot se spune ca motorul de 1.7cdti(cel de isuzu) ar fii cam cel mai fiabil dintre cele trei disel….
    Oricum masina isi face toti banii,mai ales la raportul calitate/pret.

    • Adrian

      motoru asa zis de isuzu de 1,7l e in 8valve, cdti in 16 v deja e alta mancare de peste sunt o gramada de schimbari la el si e mai pretentios din mai multe puncta de vedere exemplu motorina,
      a si daca tot vorbim de h am in familie 1,3 cdti 6 trepte si sunt multumit de el calitate / pret / consum / intretinere il recomand

  31. victor

    Conduc si eu un astra h break de 1,9cdti! Am conduse destule masini, dar astra are alt feeling fata de renault,peugeot,etc, adica alte masini din gama asta de pret! Motorul trage de rupe, dar cel putin la mine are un consum mare, peste 7 in afara, in jur de 9 in oras, sau chiar si mai mult de aceste valori, depinde! Ca minus, nu are comp de bord, ptr ca are ecran mic central, nu merge pus, nu arata apa in bord, acul de motorina nu prea e precis, toate de 1,9 au probleme cu volanta, dupa ce treci de 120k km, motorul e mai zgomotos, dar nu deranjeaza, si oricum la viteze de la 80 in sus, e complet silentios! Fata de tdi, oricum e mai silentios, fuge mai tare decat ala de 140, nu consuma ulei, nu scoate fum, fata de tdi, ce avea 50k km, si cand schimbai inferioara afumai in spate tot. In rest are probleme nu sunt, motorina pun de la toate benzinariile, nu are probleme! Cei ce plang de injectoare, etc, sunt saraciile, cu motorina din bidon, luata de la camionagii, trenuri, si au pretentii, asa va trebuie! Cum spunea un domn mai sus, in romania au ajuns multe astra, foarte ieftine, cu foarte multi km, date inapoi, si majoritatea tipa ca au probeleme ca nu stiu ce, ca le cad piese, pai normal daca masina are peste 300k km! Eu daca as vinde-o fara 6500 nu as da-o, si daca te uiti pe autovit, toata au 80k km, si 5000 euro pretul! Cascati ochii romanilor, ca samsarul trebuie sa-si scoata si drumul, si niste bani pentru el, ca are si el familie!

    • gabi

      Merge pus foarte simplu comp de bord.Se schimba ecranul si se activeaza.In functie de ce ecran vrei,variaza intre 250 si 1500lei(BID,GID sau CID)!

  32. Ionut

    Eu am avut una din 2005,am vandut.o la 386000 km cu ambreiajul picat si acum am una din 2007,am cumparato in 2009 la 90 000km si acum are 420 000 km.La 360 000 mi.a picat injectoarele si ambreiajul.Si omorata la maxim,a vazut camp mai mult ca un 4×4.O sa o vand la un bisnitar,o sa ii dea km inapoi la 140 000 km si cine o cumpara zice ca e tipla,dar ea este o coaja.

  33. Razvan_yce

    Am o Astra H din 2004, motor 1.6 cmc benzina, 105 cp, un motor bine proportionat pentru caroseria ei, am achizitionat-o de noua din reprezentanta, la partea mecanica nu am avut nici un fel de probleme desi am 150000 km parcursi, ceva probleme am avut la partea electronica si electrica adika am schimbat modulul CIM de la volan si modulul de aprindere, calitatea materialelor din interior este buna, peste japoneze, koreene, frantuzesti, italiene. Desi posed si un BMW seria 3 care este mult peste Opel, imi este greu sa ma despart de Astra H care are un raport bun pret/calitate.

  34. Eu

    Salut,

    As cumpara un astra H doar daca ar fi singura masina pe pamanat.
    Opel se deprecieaza destul de rapede, piesele sunt scumpe (doar o companie de piese produce ambreaje pentru Opel, mai ieftin de 3200 ron nu gasesti ) electrica este prost gandita si ai tot felul de alarme false.

    Nu o poti compara cu cele din clasa sa mai ales cele nemtesti (audi, vw si bmw) iar ca si pret o astra noua costa cu 3000 euro mai putin decat un golf cam cu aceleasi optiuni.

    Motorizarile diesel sunt de origine Fiat/Alfa, nu au tehnologie pt a produce propiile motoare!
    cele pe benzina sunt bunicele dar nu trag comparativ cu ce este trecut pe hartie.

    • Incredibil...

      Nici nu trebuie sa cumperi un H daca esti exact genul de individ care baga in aceeasi oala BMW si AUDI cu marca VW. Neamtu si probabil orice natie normala la cap pot face diferenta intre marcile
      premium ( gen BMW/ MERCEDES/ AUDI) si restul, dar romanul frustrat maxim baga repede VW lui amarat in categoria de lux. La faza cu piesele Opel, iar o aberatie grava se gasesc piese garla la preturi chiar decente inclusiv piesele originale GM care nu fac gauri uriase in buget.
      Concluzia: articolul acesta nu ar fi existat daca ASTRA H nu era o masina super vanduta atat noua cat si second deci ca logica elementara partile pozitive ale acestei masini sunt mult peste cele negative iar toate informatiile si bune si rele despre aceasta masina se pot citi foarte usor pe forumurile dedicate acestei marci unde sunt intr-adevar posesorii (actuali sau fosti) care sunt cei mai in masura sa comenteze/detalieze tot ce se poate spune despre Astra H. Din pacate in acest topic si-au dat cu parerea o gramada de neavizati care nu au detinut niciodata aceasta marca sau mai grav au detinut un jaf sh de Astra H cumparat pe 3 lei de la samsari si care i-a facut sa urle p’aici cat de varza e masina asta avand in ved. ca au pompat bani seriosi in reparatii.

    • Adrian

      De ce nu iti cumperi un logan daca tot te plangi atat de opel, macar esti patriot!

  35. Andrei

    Sunt super multumit de Astra H pe care o detin. 2007, 1.8i automata, 70.000km merge ff bine. Am masina de la 20.000km, nu am avut nicio problema cu ea. La capitolul dotari sta foarte, foarte prost, cel putin a mea, dar repet, poate am avut eu noroc, insa nu am bagat un leu in ea in afara de revizii.

  36. albu florin

    am astra h 1.9 150 cp din 2007, luata sh intr-adevar , si este fff proasta, se conduce greoi, s-a stricat decapotera, nu mai m,erge spalatoarele de faruri, s-a stricat clapeta de acceleratie, consumul nu scade sub 10, etc etc. si am si un g6 din 2008 si merge parfum.

  37. LoL

    Multi de pe aici, fani orice alta firma, discuta fara sa aiba habar. Sau, isi cumpara nebunii Astra H din 2006-2007, adusa din Germania de nu stiu ce samsar, are „120 k KM” si au impresia ca au facut afacerea vietii. Dupa care incep si plang pe aici ca au bagat caruta de bani in masina. In primul rand neamtul face undeva intre 80.000-120.000 km pe an. Deci masina aia din 2006-2007 are minim 200.000 km. Acum sa ne gandim usor asa, cam la ce masina nu schimbi nimic la km aia? La orice marca schimbi!!!!!! Nu intru in detalii legate de „samsareala”, insa unii de aici sunt probabil niste frustrati care si-au luat teapa de la nu stiu ce samsar! 🙂 A zis un coleg mai sus, cumpara nene o masina care a fost achizitionata din Romania, cu un istoric verificabil si pe service si pe asiguratori si scapi de probleme. Este cunoscut faptul ca dupa 150.000 km bagi bani in orice masina, indiferent de „buba” ei : distributie, kit ambreiaj etc. Sa fim seriosi, Astra H a fost o masina fff buna raport calitate – pret. Nu e de mirare ca Astra J este cel mai vandut model pe segmentul ei in Germania. V-am salutat! ::)

  38. gabi

    Eu nu inteleg de ce va tot plangeti pe aici de dotari la astra h.Cu 1000e o faci absolut fulll,poate doar fara trapa panoramica.Dar in rest,e cea mai usor de modificat masina care am avut-o.Vrei comenzi pe volan?Schimbi volanul cu unul cu comenzi (intre 250-450lei la dezmembrari,impecabil),il activezi si gata!Ai comenzi pe volan!Vrei tempomat?Iei o maneta de semnal cu comenzi de pilot si un switch pentru pedala si gata ai si tempomat!E 150 lei o maneta cu tempomat.Si multe,multe altele….Dar daca nu e „mura-n gura” e prea greu pentru unii!

  39. mike

    Opel e considerata masina saracului la nemit.Pana la noul opel astra care poti sa o consideri masina restu astrelor sunt niste cazane .si toata lumea lauda vw la consum.dar de un 320 d . 150 CP 6 trepte ..bate orice diesel la consum si putere nu mai zic…

    • VW e la fel de ''saraca''

      VW a fost si va fi la fel de masina saracului la nemti…se bate fix cot la cot cu Opelul deci alt fan VAG p’cilea care trebuia sa se bage in seama… si deja o dam din amaratu de VW in BMW-uri etc….
      Enorm de multe aberatii aici fara absolut nici o legatura cu subiectul in sine, si logic argumente clare si la obiect…

  40. Robert

    Am avut Opel Astra H 2008 cu motorizare 1,3 cdti cu 6 trepte , la 145000 de km probleme cu EGR si dupa care sa stricat un injector si numai probleme am avut , mentionez k nu stiam sigur km originali ai masini. numi mai trebuie H diesel doar pe benzina.

  41. victor

    Nu inteleg ce legatura are vw sau bmw aici, ca are un consum mai bun etc! Astra h e peste orice model francez, japonez, chinez, corean, etc, in CLASA EI! Ambreiaje fabrica vreo 3 producatori, ambreiajul, volanta, turbina etc, aceste piese cad la orice masina de peste 1900cmc! Oricum multi aveti bombe cu 400k km, bagati bani in ele, dar inca merg, ca voi aveti 120k km e alta treaba, si va pacaliti singuri! Sau ca schiimbati la 2000 ture, si puneti motorina de la vapoare sau de la tren, si dupa ca e proasta masina, ca se strica injectoarele, ca egr, turbina, galerie de admisie, dpf etc! Intradevar, masina are un feeling mai dur, pentru fete e mai bun altceva, ma refer aici la directie, ambreiaj, cutie!

  42. Mihay

    opel astra h gtc 2005 150cai + buton sport , nou 24 mii de euro in 350mii de chilometri pe italia, 100mii masina a fost ok cat a tinut garantia dupaia……. am schimbat: kit ambreaj 33 milioane , rulment presiune 7mil , galerie admisie 15mil . amortizoare fata si discuri frana 35mil , turbina 46mil ,valva egr 7mil , radiator aer conditionat 7mil , senzor consum 10mil , trageti voi concluzii….masina merge bine sta pe strada ok dar parerea mea e sa nu va luati niciodataaaa……

    • gabi

      Pai tu ai bagat vreo 3000e in 350.000km…Ti se pare mult?La orice masina mai puternica (ma refer aici peste 130cp) se schimba volanta si kitul de ambreaj destul de repede.Valva egr in 90% din cazuri doar se curata(asa ca tind sa cred ca te-a pacalit service-ul).Amortizoarele,discurile,placutele sunt consumabile,dar mai taie din aia 35mil ca iti creste nasul!!4 discuri noi brembo(mai bunicele) sunt in jur de 8-9mil,iar 1 amortizor de fata original GM e 350lei,asa ca…
      La restul pieselor nu ma pot pronunta ca nu am avut treaba cu ele si nici cineva cunoscut n-a avut,ca sa-mi pot da o parere!

  43. ovidiu

    06.08.2012.
    Slabe masini. Probleme permanente cu instalatia electrica (alternator, diode), probleme cu ambreajul, cu torbo-suflanta, zgomote in habitaclu si altele. Costuri mari de mentenanta. Nu recomand.

  44. Vali

    Am achizitionat de curand un opel astra H 1,9 cdti 150 hp SPORT. Masina din punct de vedere al dotarilor este aproape full, piele bej , jante R18 , scaune incalzite , climatronic, dar cel mai mult ma incanta motorul, trage incredibil De bine, comparativ cu un E46 2.0 150 hp sau Audi A4 1,8T.La cei 130k km masina se comporta foarte bine, dar diferentele sunt majore comparativ cu BMW sau un VW sau AUDI. Nu exista comparatie din punc de vedere al fiabilitatii si nu numai !! Ca si costuri de intretinere , mi se pare o masina accesibila , pana acum n- am avut niciun fel de problema cu masina si sper nici sa nu existe ,deocamdata 🙂

  45. Bogdan

    Masini proaste. Garantat!! Lucrez in service si Astra H sunt recunoscute ca fiind masini cu probleme.

  46. george

    salut! eu mi-am luat cea mai mare teapa de la reprezentanta opel,mi-am cumparat un astra h la 110000km in bord 17cdti 74 kw an 2004 ..totate bune si frumoase pana am ajuns la reprezentanta pentru aflarea km reali…in fine ,termina cei de acolo testarea si imi spun k masina are 170.000km reali,nici-o problema, am luat-o!cand asa aflu dp 1 an de zile k masina avea defapt 350.000km va dat seama fratilor niste nenorociti astia de la reprezentanta , asa k aveti grija dak va cumparati masina si va duceti la reprez.pana in prezent am schimbat doar o supapa si 2 bielete in rest masina merge bn ,dar nu sunt multumit de ia! mai bn luaam un golf 5 😀

  47. ycuu

    am un astra din 2005 1.6 benzina. foarte multumit. interior peste golf 5

  48. nuli

    fiabila si rezistenta

  49. razvan

    Si eu am un opel astra h 2005.. am luat-o la 104000km in 2008… in prezent 235000km, foarte fiabila, motorina de la rompetrol si apa la parbriz;)

  50. dan

    salut,
    am o astra h, 1.3 cdti, de noua, martie 2007, 103000 km si pana acum am avut urmatoarele probleme:
    -schimbat bielete la 101000;
    -schimbat ulei/filtre la 10000-max 12000 km;
    -schimbat buji la 92000 (au cazut 2 si schimbat toate 4);
    -vara este mai lenta cu ac;
    -are carlig de la 6000 km si a mai tras si rulota;
    -consum actual cca 4,5% extern si 6% oras, vara ceva mai redus;
    masina nu a fost exploatata in regim sever de viteza si sper sa mai tina si in continuare (doar motorina rompetrol, niciodata altceva);
    cele bune!

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)