autovit.ro

VW Passat este o investitie rentabila?

De-a lungul anilor, VW Passat si-a castigat un bun renume mai ales prin rata scazuta a defectelor majore. Si chiar daca in timp au fost identificate o serie de vicii de fabricatie, berlina de clasa medie se situeaza printre cele mai tranzactionate autoturisme second hand de pe piata auto nationala.

A sasea generatie VW Passat a fost lansata in anul 2005 si a marcat o evolutie la capitolele fiabilitate si siguranta. Prin urmare clientii au constatat ca multe dintre problemele generatiilor anterioare au fost in mare parte remediate.

Utilizatorii unui VW Passat au mai remarcat o serie de progrese realizate in materie de confort si organizarea habitaclului. In plus au mai apreciat linia atemporala a caroseriei, echiparea standard consistenta, tinuta de drum adecvata, precum si fermitatea sistemului de franare.

Un alt factor determinant al succesului acestei generatii VW Passat ar mai fi gama variata de propulsoare din care se disting motorizarile turbodiesel performante si chiar economice. Utilizatorii au mai mentionat ca finisarile si ornamentele din habitaclu sunt de buna calitate si rezistente la solicitari. Un alt avantaj la valoare second hand este deprecierea redusa in timp a pretului unui astfel de exemplar, gratie notorietatii autoturismului.

Insa au existat si cateva vicii de fabricatie… Prin urmare la cateva loturi de exemplare fabricate intre anii 2006 si 2008 au fost sesizate anumite anomalii in functionarea unor componente secundare. Astfel utilizatorii au reclamat o fiabilitate scazuta a unui conector atasat airbagurilor pentru locurile din fata si care genereaza informatii eronate in plansa de bord. A mai fost mentionata aprinderea nemotivata a martorului luminos care avertizeaza o defectiune a motorului, precum si functionarea anevoioasa a sistemului de incalzire al scaunelor. De asemenea o problema mai costistitoare ar fi defectarea turbinei de supraalimentare a motorului trubodiesel 2.0 TDI de 140 CP, o problema caracteristica exemplarelor din primele loturi fabricate.

Voi ati mai identificat si alte probleme la aceasta generatie VW Passat? Credeti ca per total VW Passat se dovedeste o investitie inspirata?

161 Comentarii

  1. oVi

    De unde atata fiabilitate, passat 2006 1.9TDI105cp adus din olanda, dupa 2 ani in romania la 185k tachet spart, axa cu came uzata(schimbata), turbina da semne de oboseala, la relanti pe loc se aude un huruit posibil rulmentu de la placa de presiune(probabil de la stilul de condus”ciobaneala”)…..zgomot de la cauciucuri enervant, suspensie cam tare pt drumurile din romania(poate niste jante de 15” ar mai schimba comfortul) in rest da o masina buna dar nu pentru romani.

    • razvan

      Nu sunt de aceeasi parere..am un passat din 2008 cu care nu prea s-a mers..adica are 50.000 de km, dar nu are nicio problema. Sistemul de franare e exemplar. Cu echiparea confortline nu se simte mai nimic, chi
      ar si in Romania.

      • ionut

        Passatul 2006-2008 este mult mult mult sub Audi A4 aceeasi generatie, chiar daca ele teoretic au acelasi motor. Un audi merge lejer 300k fara a avea probleme (in afara de consumabile) spre deosebire de un passat de pe care incepe sa pice una alta mult mai repede, iar la pret second nu difera foarte mult.

        • Rafael

          Deci daca tu crezi ca un Audi A4 e mai bun ca un Passat inseamna ca habar n-ai despre masini. Am condus un Audi A4 din 2007 1.9 TDI si nu mi-a placut deloc. Nu are acelasi comfort si fiabilitate ca si Passat-ul. In schimb mi-am luat un Passat din 2008. Avea 30000km cand l-am luat. Acuma dupa 10 luni are 100000km pt ca il folosesc la taximetrie si fac aproape 7000 km lunar cu el, adica ii fac service-ul lunar, deci are o uzura foarte mare. N-am facut nicio reparatie la el in 10 luni in care am facut 70000 km cu el. E cea mai buna masina! Depinde mult si de ce sofer o conduce. De cele mai multe ori cand se strica ceva la masina e de vina soferul nu producatorul masinii respective!

          • Adytzu

            Bv frate ai perfecta dreptate o masina poate fi cat de noua depinde de piesa dintre volan si scaun nu e buna

        • Alexandru

          Ca idee nu poti compara un Vw cu un Audi. Sincer…. Iar cand vorbesti de o masina la 300.000km e relativ totul. Poate doar daca faci taxi. Deasemenea pretul sh din Romania este direct proportional cu calitatea si intretinerea masinii.

    • Alex

      Cu stima la modelul respectiv de Passat nu intra jante de 15″ minim de 16″ din cauza sistemului de franare bine dimensionat 🙂

  2. neamtu

    Luati-va altceva. Mi-am luat, si imi face gaura neagra in portofel. Il dau pe un logan nou, platesc diferenta.

    • Rafael

      Loganul e cea mai proasta masina posibila dar pentru stilul indisciplinat al romanilor de a conduce, Loganul e cea mai potrivita. Dar ai un discomfort foarte mare in Logan fata de Passat. Decat sa-mi iau Logan mai bine mi-as lua o bicicleta ca e acelasi lucru

  3. abel

    La acest vw passat cel din anul 2006 toate au probleme cu injectoarele.dupa cateva luni nu ai cum sa nu iti cada un injector.deci alegeti-va alta marca de masina:)

    • Mircea

      Ba are cum. Am un Passat din 2006 2.0 tdi 140 cp si nu am avut nicio problema. Conteaza tipul motorului. Cele BMP nu au probleme cu injectoare cu nimic.

    • klaus

      Adevarat…in garantie–injector,pompa combustibil,clanta usa keyless,dar cand merge…este o masina foarte buna…..

    • Andrei091291

      frate daca ai stii care e de fapt problema cu injectoarele si cum se rezolva nu ai fi de aceiasi parere

    • adelin

      Am un passat din 2005 chiar de cind au aparut modelele noi,mai precis mai 2005, l-am cumparat nou nout si pina acum nu am avut nicio dar chiar nicio problema.Am schimbat numai placutele de frina si un cap de planetara pt.ca am luat un santz.Are 155000 km si dupa cum am spus nicio problema.Am cumparato in italia si a mers mai mult pe acolo dar nu cred ca asta face vreo diferenta in a nu se strica!!! Eu o recomand ca fiind una din cele mai bune masini tinind cont deraportul calitate-pret!

    • Lucian

      Am un Passat b6 are261000km și nu am umblat la injectoare!

  4. Sorin

    I-ati logan ca o sa-ti faca doua gauri in portofel,cat de noua ar fi:))

    • SC

      Cand ai facut testul de ratiune ultima data ?
      Cunosc loganuri cu 300.000km in bord, si nici o problema. Doar niste greieri si scartaie scaunul sofer.
      De injectoare schimbate la 25.000km (cumparata de la reprezentanta), si multe alte cazuri intamplate la VW ai auzit ?

      • Andrei091291

        fratilor da o masina poti sa o faci varza si in 10.000, poti sa o iei tu de la maa reprezentatntelor, injectoarele Siemens au fost defect din fabrica, si ti le schimba gratis la reprezentanta cu Bosch, daca ai cartea service in regula

  5. SC

    De unde scoateti chestia aia cu turbina ?
    Nu mai prostiti consumatorii.
    Motoarele 2.0TDI PD sunt foarte proaste. Au probleme cu injectoarele, calitatea a scazut, comparativ cu modelul trecut B5.5(02-05). Nici vorba de fiabilitate marita.

  6. EU

    Seria 3 si scapati de probleme

  7. andrei

    am un coleg cu passat b6…cumparat nou. a schimbat turbina de 4 ori. cutia de viteze odata, si multe alte piese.

    Eu am inchiriat un passat b6. praf m-a lasat turbina iar…nu mai avea putere…trebuia sa opresc si sa pornesc din nou. radiatorul se supraincalzea….deci passat b6 nu e rentabil

    • Valex

      ma dar cat de mult poti sa minti :))))) nu am vazut un anti-passat mai mare ca tine :))) e imposibil sa schimbi in halul acesta turbina oricat de jaf ar fi masina , numai sa mergi cu ea la relanti cu a5a sa o umplii de ulei :))) ceea ce e imposibil 😀 hai mai lasa-ne , si legat de cutia de viteze :)) asta nu se strica nici odata decat pt un fraier care nu stie sa apese ambreiajul fapt ce determina frecarea pinioanelor si nici asa nu se schimba 😉 crede-ma stiu ce zic 😀 asa ca nu mai fi rautacios su posta minciuni sa derutezi oamenii 😉

      • passat

        “fapt ce determina frecarea pinioanelor”…..”crede-ma stiu ce zic”

        chiar nu stii ce este intr-o cutie de viteze….

  8. Sebastian

    Am vrut sa-mi cumpar un Passat b6 dar cand am vazut ca plansa de bord se sterg butoanele si ca motorele le cad injectoarele,am renuntzat.Am ales un Bmw e46 Fl paket M an 2003.Pot sa spun ca e cea mai buna alegere.Merge dementzial si nu am avut probleme pana acum,numai consumabile.Drum Bun.

  9. Dan

    Am un passat 1.9. tdi , 2008, cumparat din reprezentanta Germania la 0 km, in prezent 60.000 km. In luna februarie s-a spart placa de ambreiaj in ciuda faptului ca merg foarte atent cu el avind in vedere ca m-a costat 22.000 euro.
    Plasticela din interior sunt de proasta calitate, scirtiie tot timpul, pierde ulei pe la turbina ca orice passat, si tot timpul ai impresia ca mergi cu un tractor datorita zgomotului mare de la motor. Pe scurt, nu merita banii.

    • Andrei091291

      e placa de presiune, si nu trebuie sa mergi atent ca sa se strice aia, trebuie sa ai grija cata presiune exerciti pe ea in momentul sincronizarii aceleratie-ambreaj

      • Gabry

        Nu stiu dar cam lauzi vw Passat,poate lucrezi in grupul VaG dar sa stii ca fac masini de proasta calitate…mai buni sunt cei de la Peugeot CITROEN

  10. deCkerul

    Nu sunt de acord … adica eu am un VW Passat an 2010 2.0 TDI luat din Germania la 120.000 de km. Acum are 190.000 si n-am avut nici o problema cu turbina, injectoare etc. Ce-a cerut ca oricare alta masina consumabile. Dar mai depinde si de felul din care mergi cu ea ca daca mergi ca bezmeticul aia e alta treaba. Am uitat sa mentionez ca e Euro 5 . alimentare in punte comuna. 🙂
    P.S. Sunt foarte multumit de masina si am spus are aproape 200.000 de km. si nu mi-a facut nici o figura .. nu va contrazic .. o fi din cate am vazut la comentarii sub 2009 sunt Euro 4 si am inteles ca Euro 4 ar avea probleme cu injectoarele si turbina … dar Euro 5 … :-?? nu stiu ce problema ar avea … Luati-va Toyota Avensis 😀 2.0 , 2.2 D.4D.

  11. yo

    Prefer mercedesul, deoarece am avut un E 220cdi 2005…. de la 193.000(achizitionare) pana la 645.000km parcursi …revizii la zi, nici o problema nu am avut cu aceasta masina gen sa ma lase turbina sau vreun injector.
    Un Mercedes e Mercedes!

    • yo

      km au fost facuti cu aceasta masina pana in octombrie 2010.

    • deCkerul

      Ai 645.000 de km ? Din 2005 pana in 2010 😐 Ba baiatul pai ai dormit numai in masina ma ? :))

      • yo

        Prietene in primul rand invata sa scrii si sa citesti cu atentie…..si ca sa iti raspund la intrebarile stupide pe care le-ai pus …da pana in 2010 au fost facuti acei 645.000 km dar au fost facuti pornind de la 193.000km (adica de cand a fost achizitionata masina)……si nu am dormit in masina, km au fost facuti facand multe drumuri in afara tarii deoarece asa mi se cere la locul de munca (asta insemnand multe ore nedormite,mult stres si multa oboseala…… nu cred ca stii si tu ce inseamna asta…..deoarece esti un inadaptat…..daca stiai numai erai asa de snob) ……asa ca altadata pune-ti creierasu’ ala al tau la treaba( daca ai asa ceva) inainte sa spui ceva……sau cel putin sa stii ca alti oameni mai si muncesc nu stau ca tine si se plimba cu passatu’ luat pe banii lu’ mama si tata si freaca p**a in cluburi .

        • deCkerul

          Scuza-ma daca te-am jignit, doar am zis asa ca sa-ti zic…
          Nu mi-au cumparat ai mei Passat-ul sau S80-ul.
          Masinile astea 2 sunt cumparate din $ mei.
          Ai mei au doar un Ford Focus Diesel 2001.
          Inca odata , imi cer scuze daca te-am jignit.

        • Nume

          Ma, dar te-ai panicat cumplit ca ti-a pus omul o intrebare . Faptul ca muncesti mult, nu te face demn de adminratie ; fii inteligent si munceste eficient, daca poti intelege diferenta . Ma idoiesc insa, dupa cum te scapi pe tine, ca ai fi facut atatea grozavii, mi-e greu sa cred ca ai o altceva , decat o mentalitate de tractor amortit .

  12. Nighty

    Toata lumea se duce pe varianta Diesel si isi ia VW ca e ieftin la piese..Eu am un audi a4 pe benzina si inafara de consumabile nu am schimbat nimic.
    Nu prea am vazut lume sa se arunce dupa VW pe benzina..oare cum o fi? xD

    • Andrei091291

      Consumatoare, in schimb au anduranta din cate am auzit, am avut un 1,6 16v 105 Cp si se comporta frumos, dar comparativ cu 1,6 16 de pe Renault Megane 110cp consuma mult mai mult si nici nu tragea la fel, in schimb la Renault m-a lasat electromotorul poe la 120.000, WV avea 150.000 cand l-am vandut si am schimbat 2 Sonde Lambda

    • Rafael

      Prietene, am avut si eu un Audi A4 pe benzina si in conditiile in care eu fac 300 km pe zi prin oras ca taximetrist, adica 100000 km pe an, un Audi A4 pe benzina nou-noutz ar tzine maxim un an apoi potzi sa-l duci la shrot. Motoarele diesel sunt mult mai rezistente, mai durabile, au o anduranta mult mai mare la o solicitare asa de mare pentru ca 300 km zilnic prin oras este foarte mult pentru orice tip de masina. Un motor pe benzina nu rezista la asa ceva, nici chiar de Mercedes

  13. Johhny

    Modelul Vw Passat este fiabil dupa anul fabricatie 2008.
    Modelele pana in 2007 inclusiv au probleme cu injectoarele si credeti-ma chiar pica eu lucreaza in domeniul vanzari piese auto si aproape in fiecare apere un Passat 2.0 tdi 140 cod motor: BKP si BMP cu un injector picat in Romania- defect de fabricatie – atentie au fost cazuri in care chiar daca masina nu era in garantie injectoarele au fost schimbate in garantie pe subiectul” defect de fabricatie” .
    Ciudat este ca in Austria unde am intrebat eu despre acest motor nu pica injectoarele – oare de ce – injectorul pompe diuze de la noi nu este fiabil la motorina de Romania.
    Cand cumparati o masina Sh – in cartea tehnica este precizat de multe cam ce piese de schimba la 150.000-200.000 – apare acolo si turbina si EGR-ul ; debimetrul aer sau alte piese.

  14. gen

    passat an 2006 ,2.0 tdi-140cai am cumparat 2 buc.multe probleme cu ele de chiar de noi:turbina (6000 km),martori la bord aprinsi aiurea, mai cade geamul lateral dreapta spate,bec semnalizare stg fata cand functiona cand nu,cand este(mai) rece afara si le pornesti zgomotele motoarelor te duc cu gandul ….tract(a)(o)are ….si multe altele!Cred ca este singura masina tractata cel mai des!
    NU MERITA(M) .

  15. catalin

    am un passat 3c 2.0 tdi bmp din 2006 am cumparat masina in 2007 din germania la 60000 k si acuma am 320000k consumabile si un senzor(300 ron) schimbat in 4 ani recomand motor cu un singur ax cu came bmp foarte fiabile si in legatura cu interioru calitativ depinde cum prinzi seria si in zi de astazi merge ca si cand am achizitionat-o isi merita bani recomand

  16. Sergiu

    Am passat B6 din 2006.2,0TDI motor BKP..procurat din Bucuresti primavara aceasta…avea 115000 km la bord,am mers peronal 2500 de km shi au aparut primele probleme…sa dus un injector care costa 400 shi ceva euro…volantul….costa 700 euro shi asta e doar un inceput,eu cred k nu merita banii in comparatie pret/calitate

    • Andrei091291

      Inainte sa te plangi ca te lasa injectoarele sau turbina, intereseazate care sunt cauzele principale pentru care se intampla acest lucru la majoritatea motoarelor Diesel raportat la stilul de condus

    • adelin

      Pai tu ai luato deja varza!!! Te-a fraierit!!! Acu cauta si tu gasca ta!!!

  17. Florin

    Renuntati fratilor la motoarele pe motorina, intodeauana un motor pe benzina aspirat e mult mai bun, lasati masinile agricole si camioanele sa le foloseasca, iarna la -25 de grade iti cam da emotii un motor diesel in schimb benzinarul porneste fara probleme, cel mai bun exemplu de motor pe benzina aspirat e cel de la renault, mai exact cel dp clio rs, 2.0, 200 Cp

    • vic

      iti cam sug sangele alea pe benzina consuma cam mlt ,am avut pe benzina si m-a secat de bani si acum am logan diesel si sunt super multumit ,binenteles nu sunt vitezoman.

  18. Alex

    Articol facut la plesneala !!! Am avut Passat 2006 1.9tdi si am avut o gramada de probleme cu el inca de la inceput, in cele din urma m-am lasat batut si l-am vandut. Achizitionat in 2007 cu un an vechime si 26 000 km vandut la 120 000 km dupa multi bani bagati in piese si cu o suma exorbitanta de bagat in el in viitorul apropiat aprox 2500 euro ( turbina, volanta, modul pornire, bucsaraie spate, etc ) tinad cont ca o masina la km ei ar trebui sa fie in stare mult mai buna de functionare, mai ales un VW!!!

    • asfwrg

      eu am luat masina la 40000 km iar acum am putin peste 100 000 km. nu am bagat in ea decat consumabile.. nici macar distributia nu am schimbat o.. ( 1.9 tdi 2006 )

    • Romeo

      Salutare. Parerea mea este ca masinile dupa 2005 le a scazut fiabilitatea foarte mult.
      Eu conduc un passat b5.5 fl an 2004.05. ,1.9tdi 131cp automat, extra full 170000 km , carte service, cumparat din germania in iunie 2017 de la proprietar . Am platit o suma foarte mare pe el , multi nu ar da banii astia pe ea 5200 euro. Eu am preferat varianta asta decat cel b6. Rar se mai gaseste modelul b5.5 in conditii extraordinar de bune si nu as da o pe un b6 niciodata. Inainte de b5.5 am avut modelul din 1999 tot extrafull o masina extraordinara luata tot din ger in2013 , platit pe ea la proprietar 2400 euro.
      Drumuri bune va urez .

  19. Alex

    Cei care ati avut probleme cu Passat (orice motorizare) nu va pot intelege, sunt foarte bine facute, problema e ca nu stiti voi sa aveti grija de o masina, sa va adaptati modul de a conduce la drumurile noastre si conditiilor din Romania. Mult succes in continuare in a vorbi fara sens despre un model reusit!

    • Andrei091291

      ca bine zici alex

    • Valex

      sunt total de acord cu tine 😉 toti merg cu ea subturat si din acest motiv au probleme ba cu injectoarele , ba cu turbina 😉 cu ea trebuie sa mergi undeva la 2000-2500 de turatii , de exemplu eu merg cu a3a cu 70km/h 😉 si plus consumul este muuuult mai mic daca mergi cu ea asa decat subturat , cand un motor este subturat consuma mult . Oricum majoritatea de au lasat comentarii ca au patit-o si etc , nici macar nu sunt detinatori de passat si sunt doar anti-passat 😀 Eu detin un passat motor common rail din 2010 , motor 2000 diesel , in prezent am 192.000 KM si nu am nici o problema cu ea , am schimbat doar consumabilele si atat , si garantez ca ma mai tine 500.000 fara sa schimb ceva pe ea 😀 deoarece un diesel daca stii sa il utilizezi nu iti face nici odata probleme . aaa si inca ceva ca tot am lasat acest comentariu ft mare 😀 : fratilor bagati dracu motorina cea mai scumpa daca nu vreti sa aveti probleme , nu mai bagati “la galeata” deoarece contine si alte prostii in ea 😀 sau cea mai ieftina 🙂 , Salut si bafta tuturor 😉

  20. Ingineru

    Sper că e o glumă articolul. Sau vreo datorie de plătit către dealer.

    Este cunoscut de către toţi cei implicaţi în industria auto că Passatul B6 a fost un mare pas înapoi faţă de B5 şi B5.5. Începând cu compromisurile făcute la capitolul confort (vezi suspensia spate) şi terminând cu multele probleme de fiabilitate, inclusiv la motor, Passat-ul B6 a fost un semi eşec.

    Vânzările au fost susţinute însă de reputaţie, snobism şi dragostea nemărginită a românilor faţă de VW.

  21. Jonnyy

    Eu am in familie b6 1.9 tdi 2006, 105CP. A fost luata cu 89.000 (pe bord) acum avand 130.000. In 3 ani nu am schimbat decat niste bucsi pe fata si atat. Acum s-a dus pompa de abs cred pt ca se aprinde in bord abs, esp, palpaie ledul de bujii, becul de motor e aprins, nu mai merge pilotul, si e aprins si martorul de frana de mana si nu mai merge…toate odata aprinse… tehnic merge ok. Slabe pe partea de senzori, foarte slabe. Ca injectoare, turbina, etc, nu au probleme cele de 1.9, si mai e si remapata la 140cp de 2 ani si ceva.
    Cele de 2.0 nu sunt de luat pana in 2007 ca majoritatea au probleme cu ele.

    • gabriel

      salut . colegi sunt sincer disperat !!! am un passat 2005 1.9 diesel am aprins martorul emission in bord la interval de doua maxim 3 zile mi se aprinde deodata cinci beculete in bord : esp; bujia; presiunea cauciucuri; frana de mana si egr sunt disperat unii zic ca st niste senzori altii ca pompa abs sau esp dar sincer ce ar trebui sa fac sa o trag pe dreapta sau cel putin cine are o idee un sfat ? Va multumesc . adresa mea de email : lionheart_exm@yahoo.com (fac cinste)

  22. Mike

    Am un Passat 2007 si am facut cu el 35.000 km si deocamdata nicio problema. E o masina nemaipomenita. Nu va mai luati dupa toti ratatii!!! Neamtu’ nu e prost. De ce sunt sute de mii de Passaturi in Germania si nu sunt Hyundai sau Honda?! Au probleme modelele cu motorul de 2000 tdi. In rest sunt masini bune si va recomand.

  23. roby

    Bai fratilor, vad ca majoritatea spuneti ca vw din 2006-2007-2008 au probleme, dar de modelele dupa 2008 ce spuneti ma refer la motoarele commrail, bluemotion sunt bune? S-ar merita un vw b6 din 2010 80.000 km la 10-12 mii de euro?

    • Florin

      benzina da! diesel nu!

      • deCkerul

        Aha i-ati benzina cu consum de 12 % :-j praf nu stii ce e un diesel prietene esti “pizda” sa mergi cu benzinar ? Dieselul e mai masculin 😉

        • Florin

          nu e deloc mai masculin, nu suport sunetul de la diesel, am impresia ca merg cu tractorul :)) un motor pe benzina intodeauana scoate un sunet mult mai frumos dupa 3 000 rm, mereu rad de cei care au diesel si lasa fum in spate :)))

          • Florin

            prietene e mai masculin cand accelerezi un diesel si il afumi pe ala din spatele tau :)))

          • deCkerul

            O singura masina care mi-a placut pe benzina stii care a fost ? 🙂 Mazda RX8 pacat ca a vandut-o fratele meu … Dar mai bine pentru buzunarul romanesc :-j 26 % consum in 9300 rpm.

          • Florin

            Nu e nimic anormal sa ai acel consum la 9300 rpm, ala e consum instant, fratele tau banuiesc ca nu mergea numai in 9300 de rpm cu ea, la orice masina consumul instant e f mare daca o accelerezi in blana

        • dan

          prietene, tu ai masina? sau macar ai 18 ani?

          pun pariu ca te lasa parintii sa le conduci masina diesel la care platesc ei piese, schimburi.. si tie iti e drag ca te plimbi 120km de motorina luata pe banii de alocatie, in loc de 100km pe benzina.

      • roby

        dc nu diesel?

        • Florin

          nu ai vazut cati se plang de motoarele diesel, probleme peste probleme, turbina, injectoare si multe altele ptr ca putini stiu sa exploateze un motor diesel, benzinarul nu prea ai probleme cu el, ma refer la cel aspirat, nu te speria de consum ptr ca nu e atat de mare, cei care au diesel majoritatea iau motorina de la tractoristi, tiristi, etc si de aceea li se pare ca au un consum exagerat si investeti bani multi in combustibil.
          Cum am scris mai sus, nu conduci masina agricola sau tir ca sa ai motor diesel.

      • Andrei091291

        stai putin, de ce nu diesel din 2010, care e euro 5, ce explicatie plauzibila poti sa imi dai?

      • David

        benzina aspirata vrei sa zici, ca daca nu, pana se tureaza benzinuta la 5000 mai vezi doar stopurile la un tdi bun :))

    • Alex

      Bluemotion sunt bune!

  24. cotto

    nu stiu ce sa zic nu le am cu vw dar nasu meu are unu fabricat in 2006 si trage de el cat poate sa duca saraca masina nu il intereseaza o fugareste cat cuprinde fara nici o mila si nu lam auzit sa aibe vreo problema. dc schimba viteza la 3500 e o zi mare. bn e patron isi permite

  25. enne

    PROPUNEM LA DEZBATERE: VW PASSAT -ANUL 2010 SAU OPEL INSIGNIA????????????????

  26. dan

    sincer daca aveti vw sau doriti sa va cumparati testati un BMW si nu veti mai cumpara un vw.sa stiti ca la toate motoarele dizel turbina si mai ales volanta sunt consumabile or cum vor cadea la or ce masina.

    • Florin

      si BMW-urile diesel au probleme cu turbina, un motor bun si usor de intretinut ramane cel de 2.0i 150cp (am avut un 320i din 2000 si nu am bagat decat consumabile si benzina, l-am tinut 1 an si 3 luni)

  27. valy arad

    VW PASSAT sant mari cazane ma refer la satea din 2007-2012 puteti sa ma injurati sau sa ma barfiti am 47 de ani nu sant un copil sa ma laud am dat 31.425 euro in 2007 pe un pasat nou adus din Germania a fost pe firma l’am vandut dupa un an avea 26.000 originali ce vreu sa va spun am avut o gramada de probleme de genu,egr,turbo,soft,2 injectoare ce sa mai zic am bagat alti 2400 de euro gandindu’ma ca o sa fie ok da de unde cand am ramas blocat inauntru m’a scos din draci.eu nu stu prea mult pe net pe forum dar toti care alergau dupa passat s’au lecuit uitativa acu la ce preturi asnt pe piata cine dracu le ia.In final am 4 passaturi pe firma si un tuareg(alt cazan) unul e din 99,2 din 2001 si al 4 din 2003 primul are 367.000 km,celelalte 167.000,217.000 si al 4 lea 229.900 care este masina mea in concluzie ce siceti baieti aste sant masini restul e doar publicitate si brandul firmei care face cantitate nu calitate.

  28. Ionut

    Fratilor haideti sa lamurim niste probleme importante, vad ca aici comparam BMW, Mercedes,Audi masini din alta clasa financiara cu VW. Pai una e cand dai 30000 euro pe un passat si alta e cand dai 40000 pe cel mai ieftin audi a4 sau mai mult pe BMW sau Mercedes.Eu personal am un passat b6 2009 CR bluemotion 110 cp, luat acum aproape un an 115000 km in bord si dupa 10000 km nu am nici o problema am schimbat doar consumabilele cand am luat-o.am mers cu multe masini , opel, vw, honda, renault, peugeot, skoda, etc si passatul mi se pare cel mai bine inchegat, are o linie de design buna si e foarte elegant spre deosebire dd exemplu de skoda care e mult mai patrata.Asa daca vb de cazut injectoare, turbo, pompa si alte chestii din astea tine si de modul de a intretine o masina si de modul de a conduce pentru ca daca ati fi avut ocazia sa mergeti in germania ati fi vazut passaturi b6 si cu 300000-400000 km in bord( modele 2006, 2007, 2008)La ei de ce se poate si la noi nu?

  29. golf 4 1.6 sr

    am citit toate commentarile despre aceasta masina passat b6 concluzia este ca 70% sunt proaste 30% sunt bune deci nu se merita . am avut de gand sa imi cumpar si eu un passat b6 din 2006 si sa renunt la un golf 4 1.6 sr din 2003 dar mai bine raman la golf decat sa stau numai prin servisuri cu masina orcum se cam plange lumea rau de aceasta serie de masina pacat de ea ca e frumusica dar aparentele insala dar un lucru e clar din ce inaintam mai mult cu atata calitatea lasa de dorin nu ma asteptam ca nemtii sa dea gresi vro data dar uite ca eu reusit ;))

  30. liviu passat

    am un vw passat auguat 2007 225000km si m=ar interesa sa stiu si eu la cati km trebuie schimbata cutia de viteza si ambreajul,si daca ramai blocat in masina si bateria de la telecomanda se termina cum iesi din ea?stiind ca acest model nu are butuc la usi si nici la capota.cine ,a poate ajuta cu un rasp

    • anonim

      ai ramas blocat in masina vreodata?ai alarma ceva pus pe langa inchiderea din fabrica?normal daca nu ai baterii la telecomanda nu ar fi o problema dar cred ca la tine e vb de ceva pus nui asa?

    • upix

      in cheia electronica mai exista o cheie, suportul acela de prindere. Cheia asta o folosesti cand nu mai ai curent si esti afara din masina. Saca esti inauntru o deschizi ca pe orice alta masina.

  31. ANONIM

    La 2.0tdi 140cp conteaza de unde ii pui motorina,cum mergi cu ea,felul cum schimbi si multe altele…exemplu motorina buna,pornit la rece tinuta 3 minute,acceleratii mai mari dupe ce se incalzeste motorul si schimbat vitezele dupa 2500ture…aa..si am uitat..FUGAREALA…garantat nu o sa avetzi probleme…injectoarele la noi pica din cauza motorinei deci mare grija de unde alimentati,in general motoarele diesel euro4 sunt pretentioase la motorina…turbina cade de obicei din cauza bruscarii acceleratiei de la turatie foarte joasa,deci lasati macar turometru sa se ridice normal pana la 1900 dupa care poti sa o calci fara probleme….VOLANTA CU AMBREAJUL CAD ODATA SI ODATA LA ORICE MASINA,deci nu tre sa se planga nimeni sunt piese consumabile..ce daca ai MERTZ,AUDI SAU BMW nu cad?…o alta cauza conteaza si unde e mearsa masina,una e sa mergi prin oras si incepi sa shimbi 1-2 frana,iar 1-2-3 iar frana si una e sa faci 300-400km la drum lung,masina care are multi km si facuti in afara orasului garantat va tine mai mult…in Romania pica in majoritatea cazurilor pentru ca ”romanasul nostru”mai ia si el din cand in cand motorina de la x-y(COLEGU…CEVA ECONOMIE?:)).)si apoi nu sunt bune astea pe motorina,schimba treptele sa vada consum daca se poate 3l/100km si NU’s bune turbinele….CONTEAZA CUM MERGI CU MASINA…nu vad de ce sunt asa proaste passaturile…nu vb din auzite am avut 2.0TDI pe Passat BMP si pe OCTAVIA2 2.0TDI BKD care e putin mai nervoasa ca Passatu si nu au avut probleme chiar deloc…dar am mers schimband minim 2500ture a nu se intelege ca am scos inima din ele,motorina numai de la ROMPETROL…aaa..evitati orasu ca acolo e problema la diesel..daca o pornesti sa mergi pana la piata si inapoi si nici nu apuca motorul sa se incalzeasca nu e prea bine…inca ceva ce am uitat…de la drum lung nu opriti masina mai lasati-o pornita la relanti 2-3minute nu va zgarciti la motorina…NU VA DAU LECTII CUM SA MERGETI CU O MASINA nu ma luati de rau dar la DIESEL conteaza mult asta…cei care stiu o sa imi dea dreptate…imi pare rau pt cei care au luat MASINA NOUA DE 30000EURO si au avut probleme…dar asa e in viata cand te falesti cu masina noua..mai si suferi…

    • liviu passat

      multumesc frumos pentru sfatul dat, dar nu mi=ai ras la intrebarea aceea cu cheia(daca se duce bateria la masina cum deschizi portiera?avand in vedere ca portierele nu sunt prevazute cu butuc,si daca bateria de la telecomanda se termina si tu esti ramas in masina si usile iti sunt blocate cum deschizi?)ast raspuns ca sa ma lamuresti.salutare

      • Passat 2006 BKP

        butuc au toate masinile doar ca la passat este ascuns si potzi deschide usa cu ”cheia” de plastic care se scoate din telecomanda si sa iesi din masina apesi doar pe butonu de deschidere de pe usa 🙂
        SIMPLU

        • liviu passat

          am si eu o problema mare tare:de ce in masina pe stanga imi vine aer cald si pe partea dreapta imi vine aer rece chiar daca climatoricul este dat pe hi in ambele parti iar daca dau pe rece de tot merg amandoua numai la cald unul merge iar celalat nu;adica jumatate de masina a, caldura si jumatate nu:care poate fi cauza:sa fie caloriferul de caldura infundat sau sa fie vreo clapeta care nu se deschide pe cald

      • paul

        Prin porbagaj. Am patit-o si eu.

    • mihai

      domnul de mai sus are perfecta dreptate,un motor diesel trebuie exploatat corect,sunt sofer profesionist si stiu despre ce este vorba!dar la noi in tara e plin de “soferashi” care habar n-au ce-i cu ei,porneste motorul si baga laba la fund fara sa-l lase macar sa deschida ochii!!.iar faza cu opritul motorului dupa un drum lung este FFFFOARTE IMPORTANTA(turbina trebuie sa se racesca un pic) macar 5-10 min..si apoi oprim motorul!! foarte mult conteaza un combustibil de calitate,si un service facut la timp,daca se poate la reprezentanti. va multumesc!

  32. bujor

    Salut ,cu privire la PASSATURILE aduse din afara ,atentie Km se calculeaza -1 an =100.000 km reali,altfel nu se justifica pretul practicat in targurile patriei,ca este o masina cu probleme asa e are mari probleme iar cei de la PORCHE ROMANIA ne considera babuini ,cred ca toti stim de injectoarele SIEMENS care sant un esec numai ca in tarile vestice problema este rezolvata prin inlocuirea lor in ,,campanii ”sau gest comercial al fabricantului .Pur si simplu noi cei care avem motoare BKP..etc. jucam la ruleta ruseasca ,se poate oprii motorul in orice moment ,nu ne putem programa concediu in diferite tari ,cunosc situatii concrete ,ex. oprit motor in ITALIA si costul afost de 1000e ,reparatia 3 zile ,concediu ratat,sau la mine la firma oprit motorul la 2 PASSATURI ,injectoarele au fost de vine si au fost inlocuite gratis.Eu am avut toata gama GOLF,OCTAVIA (super masini) iar acum am un PASSAT 82.000 km reali deci sant la inceput de drum ,deh. obrazul subtire cu cheltuiala se tine ,vom vedea mai tarziu ce se intampla. o zi buna

    • Cristian

      E putin exagerat calculul, tau. Adica o masina din 2005 are 700t km? Nu este chiar asa. Neamtul calculeaza, rentabilitatea dieselului daca trece de 30t km pe an. Sub nu se justifica.

  33. passat 2006 BKP

    buna! am si eu un passat din 2006 BKP am 184000 km si sincer inca nu am avut probleme cu injectoare si sper ca nici in viitor nu o sa am probleme!

  34. SATU MARE

    Buna ziua. Am un PASSAT din 2007 model 2008 BENZINA 200 CP … model U.S.A automat , tiptronic.Vrea sa stiu la cati KM se scimba distributia? Multumesc.

  35. GS

    salut eu am un passat 2500 v6 tip motor BDH de 179 cp masina are 160000 acum luata in 2007 din germ la 70000 verificati si paraverificati inclusiv la porche romania si la motor i-am schimbat distributia la 95000 km care e normala, la motor un senzor de temperatura si clapeta de aer atat in aproape 6 ani iar la articulatii 2 amortizoare fata discuri frana si capetele de bara cu bieletele de directie atat.Am fost la revizia tehnica si mecanicii m-au intrebat daca acum am adus-o din germania….e impecabila si merge impecabil chiar nu ai ce sa-i reprosezi…..si apropo merg un pic sportiv de fel ca altfel nu ma lasa motorul…..( ce e aia turbina injectoare martori aprinsi prin bord ca pomul de iarna? ) bafta si uitati-va bine inainte sa va cumparati o masina,conteaza si cum mergi cu ea si cine a mers cu ea,iar parerea mea despre B6 e o masina neterminata din toate punctele de vedere….nu exista service sau reprezentanta care sa nu gazduiasca cateva. Sa aveti un an nou mai bun si fara probleme.

  36. GS

    Si inca ceva:la cele mai vechi (asa le spun eu) se tinea cont de mai multe detalii la cele noi investitie mica profit mare din partea fabricantului…..facute prin cine stie ce tari sau pe vapor…. voi nu vedeti ca toate din ziua de azi sunt la fel?Daca te leaga cineva la ochi si te pune sa conduci o kia,hundai,logan,suzuki,renault,mazda,jetta sau mai stiu eu ce tigaie de masina pun pariu ca nu faci diferenta si nu stii pe care ai condus-o…

  37. GS

    ANONIM are dreptate in privinta pornirii opririi motorului tre s-o lasi sa se incalzeasca inclusiv sa se raceasca ,stiu cazuri in care coboara din bloc porneste masina si mai pleaca si cu demaraj probabil sa se incalzeasca si dupa ceva timp surpriza ii lasa Mos Craciun instalatia de brad in bord….:-))

  38. mihai

    salutare la soferi…am un vw passat break 2010 143cp..blue motion…comon rail
    -si sunt f multumit ..consuma 4,5 maxim 5%…este f spatioasa.limuzina..f confortabila la drum ,te bazezi pe ea in orice situatie…si totusi nu uitati ca vb despre vw passat,nu despre dacia…bafta la baieti….

  39. catalin

    am ales passatu ca iti da impresia unui GLOBTROOTER passat din 2006 2.0 TDI BKP ,si din cate vad mai sus cred ca am avut noroc ca am facut cu el romania – spania si retur si nu sa stricat , am 155 000 km , si acum recent mi sa stricat o admisie de la valava EGR ,este o piesa atatsata imediat de valva EGR , a costat 264 euro piesa si puteam si eu sa schimb piesa da m am dus la un mecanic spaniol si mi a dat teapa si mi luat 400 de euro jegosu , 136 de euro cica mana de lucru , mda in rest nimic si am facut in vara 2012 4200 km de joi de la 12 pana sambata seara la 10 cand am ajuns in tulcea cu ea venind din sevilia , fara nici o problema incarcat la maxim , 4 persoane si bagaj , full , si Anu trecut mi sa ars un bec , cat credeti ca a costat , 250 de euro cu mana de lucru sa nu mai spun ca a necesitat demontarea la toata fata masini , pana la radiator tot jos , am cumparat o de la o femeie masina, primu proprietar era , toate reviziile le are la zi in reprezentanta vw ,, mereu eu i am schimbat uleiu la 9500 de km ,CASTROL , ,si nu merg cu ea brutal , pentru ca e un diesel , o foslosec aproape zilnic seara in plimbari prin oras si extra cam 90 de km fac la fiecare folosire , in spania de cand sunt nu am auzit pe cineva sa schimbe injectoare la masini pe aici indiferent de model , ford mondeo are un tovaras din 2003 masina, 294 000 km si a cumparato cu 90 000 acum ceva ani , si face intoarceri cu frana de mana de zeci de ori si prinde mai mult decat passatu meu ma depasit la 210 km/h fara sa cada turbo sau injectoare , sau bucsaraia suspensie , turbo da am vazut cazut la un mercedes e220 cdi 1200de euro a costat . . .

  40. Cristi

    Salut
    Am achizitionat acum 2 luni un Passat motor de 1968 TDI , tip motor BMP ,140 CP ,an fabricatie Iunie 2005 cu 108.000 km acuma are 115.000 km .Nu am avut nici o problema pana acuma inafara de faptul ca de cand am cumparato cand schimb din treapta 1 in treapta 2 se simte o usoara agatare fata de celelalte trepte in special cand e motorul rece . cer cunoscatorilor acestui model o parere (ce se poate strica, in cat timp , sau daca afecteaza motorul la un condus mai sportiv tip schimbatul vitezelor la 4.000 turatii sau care e cea mai buna metota de condus pt o viata mai lunga) tin sa precizez ca masina am cumparato din Italia si o conduc tot in Italia. multumesc

  41. catalin

    cam prematur sa ai probleme cu cutia de acuma , nu prea se potriveste an 2005 cu 108 000 km ,ar trebui inca sa aiba cauciucurile originale si distributia , ca asfel mas cam indoii ca ar fi reali , uitate mai sus ce insemna mai tarziu un condus sportiv cu un astfel de motor . . .

  42. Satu Mare

    Buna ziua. Am un PASSAT din 2007 model 2008 BENZINA 200 CP … model U.S.A automat , tiptronic.Vrea sa stiu la cati KM se scimba distributia? Multumesc.

  43. LAUR

    Am si eu un Passat din noiembrie 2006, 2.0 tdi, 125kw, 170 cp. cu filtru de particule, 198.000 km. in afara de injectoare care sunt schimbate toate, gratuit, la reprezentanta am schimbat odata pompa de motorina, discurile fata, instalatia de aer conditionat ptr ca am gasit un fraier care a spus sa imi schimbe freonul si nu mi a mai introdus ulei in instalatie,si atat. in rest reviziile la zi. masina este ok.

  44. Dan

    Zicea cineva ceva mai sus, de cauciucuri originale, etc etc, la o masina mai noua, luata sh, cam rare sansele :)) eu mi-am cumparat passat-ul ( b6 din 2010, 2.0 tdi bluemotion) din reprezentanta si au avut grija baietii sa le inlocuiasca inainte de vanzare :))
    Oricum, masina merge de spinteca, singura problema, clasica clapeta de acceleratie, dar, la modele CR nici vorba de schimbat injectoare sau turbine pana in 200 000. Modelul B6 a ajuns la maturitate abia de cand au inceput sa faca motoarele CR. O masina extraordinara si un consum extraordinar ( la drum lung, constant 120 la ora, 4,2% consumul cu masina plina)

    • Marian

      si eu am luat passatul tot din reprezentanta si au schimbat acolo ei cauciucurile jegosii sant baietii de pe acolo care se tin de gainarii dinastea in rest masinuta merge brici am luato la 126k acum 141k in afara de consumabile nimic altceva ,sunt super multumit de ea din toate punctele de vedere ,drumuri bune.

  45. liviu passat

    am si eu o problema mare tare:de ce in masina pe stanga imi vine aer cald si pe partea dreapta imi vine aer rece chiar daca climatoricul este dat pe hi in ambele parti iar daca dau pe rece de tot merg amandoua numai la cald unul merge iar celalat nu;adica jumatate de masina a, caldura si jumatate nu:care poate fi cauza:sa fie caloriferul de caldura infundat sau sa fie vreo clapeta care nu se deschide pe cald

  46. paul

    Chiar daca aici se discuta despre Passat-ul din 2006-2007, despre care m-am cam lamurit, ma intereseaza o parere avizata despre Golful din aceeasi perioada, eventual pe benzina. Vreau o masina break in limita a 7000 EUR.
    Si…in alta ordine de idei, o Skoda tot de prin 2006, are aceleasi probleme pe care le are Passat-ul?

  47. Ovi

    Am un Passat din 2007, 2.0 TDI, luat din Germania in 2007, are 90.000 km reali si i s-au dus deja amortizoarele pe fata si i se aud toate plasticele pe bord. In rest e ok.. trage bine si consuma putin. Si mai am un BMW E46 2.0D, din 1999 care are 700.000 km reali si merge …perfect fata de Passat.

  48. Adi

    Passat-ul de 2007 e o masina deosebita pentru cei care nu au ce face cu banii si cauta senzatii tari. La 100.000 mi s/au dus toate injectoarele si pompa de motorina. ramai ca prostul in drum si chemi platforma.
    la 200.000 mi-au cazut pe rind celelalte 4 injectoare. Iarasi plimbari cu platforma. La 220.000 mi s/a dus turbina si un injector. La 235.000 mi-au iesit bolturile de la pistoane prin blocul motor. Va asigur ca nu am calcat-o peste 140, i-am facut reviziile la timp si i-am pus motorina de caliatate

    • dorin

      ai patit tu asa ceva? sau nevasta-ta
      bai carici tu ai o ragalie de dacie 13oo si tu vb asa de passat,ce tu cari fier vechi cu passatu….?idiotule

  49. Dan

    Salut am si eu un vw passat din 2008 2.0 tdi 170 cp lam luat din germania la 123000km. Camd lam adus in tara am vrut sa vad cu adevarat dc chiar are km din bord reali pusa pe tester si nu ereau reali avea cu 100000km mai mult. Acum am cu ea 180000km si nu are nimic merge foarte bn nu da gram de fum. Eu unu va recomand.

  50. Stefania

    Ajutati-ma si pe mine cu un sfat… mi-a picat cu tronc un vw passat, 2000cmc, din 2008, 4 motion, motor 1 ax cu came…ce parere aveti despre consum , motor…bla bla.. aaa si costa 7800 euro inmatriculata RO. Vad ca parerile sunt diferite..

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)