autovit.ro

Ce parere aveti despre Dacia Logan?

O referinta pentru industria auto din Romania, Dacia Logan este un autoturism intens tranzactionat pe Autovit.ro. Si chiar daca reprezinta un succes la nivel mondial, acest model de buget nu a fost lipsit de cateva din “bolile copilariei”…

Tin minte ca prin anul 2005, pe parcursul mai multor luni am efectuat un test de anduranta de 40.000 km cu Dacia Logan 1.4 MPI, evident un exemplar din primele loturi fabricate. Marea majoritate a rulajului l-am efectuat in mediu urban si chiar daca am avut parte de unele probleme, per total mi-a placut aceasta masina

Dar sa incepem cu punctele forte… In primul rand raportul dintre pretul de achizitie , performantele dinamice si echipare este foarte avantajos, mai ales pentru clientii cu bugete limitate. De asemenea, acest autoturism de impune prin capacitatea mare de transport si confortul satisfacator oferit pasagerilor care calatoresc pe bancheta. Si chiar daca echiparea exemplarelor din primele loturi fabricate era destul de modesta, pe parcursul testului de anduranta nu am simtit ca ar mai fi fost neaparata nevoie de alte echipamente, care evident mareau pretul de achizitie. Am mai apreciat pozitia inalta de condus care impreuna cu geamurile de mari dimensiuni nu genereaza “unghiuri moarte” atat in trafic cat si in timpul manevrelor de parcare.

Am mai citit o serie de review-uri ale unor utilizatori de Dacia Logan din intreaga lume si am observat ca in general proprietarii sunt multumiti de calitatea fabricatiei, consumul excelent al motorizarilor diesel de ultima generatie, costurile alocate unor eventuale reparatii si rezistenta satisfacatoare la uzura a materialelor folosite la finisarile interioare.

Totusi in cei 40.000 km la volanul Daciei Logan am intampinat si o serie de probleme. Prima a fost defectarea usitei ce mascheaza busonul rezervorului care ramanea mereu deschisa. Alte probleme sesizate pe parcursul testului au fost “imbatranirea” prematura a scaunului soferului care incepuse sa scartaie destul de deranjant, antifonarea modesta a habitaclului, precum si pierderea numarului de inmatriculare din partea frontala datorita prinderii anemice a suportului de spoiler. De asemenea a intrat in folclor problema cu pneurile Montana care generau o distanta de franare foarte mare, insa toate aceste vicii de fabricatie au fost remediate pe parcursul anilor de catre constructor. Mai mult, pentru acele vremuri consumul de carburant al veteranului 1.4 MPi era catalogat ca fiind onorabil, insa acum mi se pare destul de mare daca il raportam la consumurile modeste ale actualelor propulsoare din gama Logan.

Voi ce experiente ati avut cu Dacia Logan? In plus care credeti ca sunt avantajele si dezavantajele acestui autoturism de buget?

94 Comentarii

    • Stefan

      cristi ai avut logan sau vorbesti din auzite de la prietenii daca care au avut dacia 1310 si acum au “bemweu” din anii 90 ? Am logan 1.4 75 cai din 2005 . nu am schimbat decat consumabile si atat . distributie , filtre , cate un stop , chestii minore . Cand iti cumperi o masina trebuie sa stii ce poti face cu ea . De logan ma folosesc zilnic , merg maxim cu 120-130 km/h . Este suficient cat sa ma duca unde vreau la timp . Telescoape intacte , rulmenti ,la fel si bieletele antiruliu . Intr-adevar , nu este o masina de fite , este o masina decenta , ptr. oameni modesti care vor doar sa isi faca treaba cu ea . Cine vorbeste din auzite mai bine ar intreba o ruda , care a avut grija de masina , nu a omorat motoru de 1.4 . Consum relativ bun , foarte fiabila (o faci cu bani putini daca se strica ceva ) , E masina romanului .

      • H

        Lasa-i ca asa fac toti. Le plac pisicile pe BG, din 90 ca nu au bani de impozite si de inmatriculat pe Romania.
        Recomand sh 1.6MPI de 90cp. Are consum decent, putere asemenea. Dieselul este la risc.

        • Bobby

          costi are dreptate.. coaja de masina (aproape masina). Baieti, cu 4000 de euro in ziua de azi poti achizitiona un Audi A6 din ’98-01, 1.9 TDI, care are standard abs, dublu climatronic, 4 geamuri electrice, 2 airbaguri (minim) si consuma 5.5% si cel mai important cu 200.000 km. Dupa ce mergeti voi 200 de mii cu un logan mai vorbim cum se comporta si ce schimbati la el, al meu de la muca la 50.000 (facuti numai in oras) trebuie dat radio la maxim ca sa maschez armata de greieri si troncaneli.
          Fata de tot comfortul oferit de un LOGAN se adauga si siguranta, care, daca studiezi atent accidentele in care au fost implicate cu o viteza mai mare de 80 o sa ai o surpriza macabra.
          Deci, daca tii la viata ta…. cumpara logan si o sa mori/fii fericit

          • H

            Ai uitat ca la 4000 imi cupar Logan nou Ambiance, iar haudi ala are in curand 15 ani, euro 3 nu 5, si cu greu va trece in viitor itp-ul. Sa nu mai vorbim de fiabilitate unde loganul este peste. Fiabilitatea nu se refera la un scartait sau un greier in bord. A4-ul ala din 98 are 2 stele euro n-cap !!!

          • taximetristu

            lucrez pe taxi logan cu aproape 370.000 km la bord, care merge absolut impecabil. de-a lungul timpului i s-au mai schimbat consumabilele, probleme majore neavand. daca iti place audi a6 din 98, te inteleg si i-ati ce vrei, dar nu mai vorbi ce nu stii despre o masina apreciata si vanduta pe tot globul (inclusiv in germania), pentru ca dai impresia de cocalar idiot, care vrea neaparat masina “germaneza, originala, pe sistem”, alealalte fiind sub nivelul lui.(crede el).

          • Adrian

            Bobby, merge prost la 50.000 ca sunt soferii prosti de aia, eu am vazut in Chisinau Logan cu motor pe gaz care mergea in regim taxi. Cati km? 514.000 km. Soferul mi-a zis ca a schimbat consumabile, 3 randuri de bielete, planetare o data, basculele fata/spate, rulmentii de 3 ori la toate rotile si bineinteles troncane, dar nu ai vrea sa stii ce drumuri sunt in Chisinau. Si daca ai schimba toate astea la un HAUDI din ala din 98-01 cum zici tu ia zi-mi cat ar costa si nu poti sa-mi spui ca la un HAUDI la 500.000 km nu schimbi nimic, sigur schimb pe jumate din ce ai schimbat la Loganul ala. Mergeti in pula mea si lua-ti-va masina ieftine care va permiteti sa le intretineti nu sa iesiti cu tarabele pe drum si sa nu ai bani de piese sa le schimbi.

          • CrEtUu

            intradevar mie imi plac extrem de mult marca audi dar tu vorbesti de ala din 98,alea se numesc cazane de acum daca nu ai destui bani sa o intretii cat despre logan cred ca nu ai mers cu unul. Eu am logan din 2007 si in timpul asta am schimbat doar bratele,placutele,sabotii si chestii de adtea minore si am reglat culbutorii o data la 30.000 km nu mai vorbi aiurea daca nu stii si pentru binele tau ia-ti o masina mai tanara nu te mai lauda cu cazane de 30 de ani

        • Alex

          buna recomandare,am un Logan 1.6 MPi 90 CP seria Ambition, din 2004, 69100 KM si sunt extrem de multumit de el,nicio problema tehnica sau de alta natura. sunt multumit si m-a impresionat placut.

        • stefan

          diferenta dintre logan si audi e ca intre bucuresti si paris .daca cunosti bine bucurestiul dar nu cunosti parisul …..asta e grav pt. tine cetate ne european cu mentalitate PCR

    • Marius

      Am si eu un LOGAN 1.5 DCI 85cp din 2008 am 125000km in afara de consumabile am schimbat la 122000 capat bara, bielete directie, pivot toate pe dreapta, discuri frana, placute frana, ulei + filtrea si m-a costat 1080 lei cu manopera cu tot consider ca pretul este ok as fi curios daca la un audi poti sa-ti cumperi macar discurile la banii astia. De consumul masinii nu mai vb am fost cu loganul in Muntenegru si la 1000 de km consum de 3.9l/100km cu AC pornit tot timpul , in conditiile in care am mers in limitele legale in Serbia si Muntenegru. Asa ca voiastia cu masini de masini care va luati piese de la SH ca noi deh de unde bani de piese noi. Si va spun eu cine are bani isi cumpara masina noua nu SH din ’98.

  1. klaus

    Timp de 4 ani am avut o Dacia Logan 1.5 dci echipare Ambition. Nu am mers cu ea foarte mult insa am parcurs totusi 55.000 km in care nu am intampinat nici o problema majora.
    Singurele defecte aparute au fost:
    1. dupa vreo 2 ani reglajul lombar de la scaunul soferului s-a rupt foarte sec in timpul mersului
    2. dupa 3 ani si ceva aparuse o portiune lunga de aproximativ 2 cm si lata de 2-3 mm pe buza aripii dreapta spate(fara sa fi suferit vreodata un accident sau sa fi fost revopsita) / de inteles totusi pentru ca nu aveam protectii pentru acea buza iar pietrele/pietricelele de pe drumurile de munte pe unde-am fost din cand in cand se pare ca s-au facut simtita prezenta.

    Costurile de intretinere le-as numi moderate, nu sunt nici foarte mici asa cum mai auzi pe cate cineva insa nici extraordinar de mari cum la fel mai auzi pe cate unii(aproximativ 1000-1200 lei revizia cu schimbatul distributiei+consumabilele normale pentru revizia respectiva si intre 250 si 450 lei celelalte revizii peridice folosind piese si lichide de calitate insa nu achizitionate din serviceuri).

    Nu mi-a placut atunci cand am cumparat-o insa am luat-o la un pret foarte bun la vremea aceea asa ca nu am putut sa o refuz.
    Mi-a placut foarte mult ca nu am avut nici o problema majora ceea ce ma face ca acum(fiind din nou in cautare de o masina) sa pastrez Dacia Logan ca una dintre optiunile principale.
    Cu alte cuvinte nu imi place neaparat cum arata si nici ce “optiuni” poti pune pe ea(putine la numar) dar isi face treaba si cel putin pe mine nu m-a lasat in drum, nici atunci cand poate m-as fi asteptat eu sa ma lase 🙂

  2. Florin Octavian Matei

    Am avut Logan 1.4 MPI ambiance, nu eu, tata si l-am condus si eu. Ce nu mi-a placut la el:
    cam puturos, consum mare pe autostrada, scaun reglabil lipsa desi ar fi trebuit standard, eu sunt mai mic de inaltime, intra uneori mai greu in marsarier sau daca nu cuplam bine a doua sarea, manerele la usi ar fi trebuit mai delicate, nu sa te lovesti in ele, scaunele cam tari
    In rest era bun! 🙂

  3. CB

    Salut! am logan de circa 3 ani jumate, 1.6 16v, actualmente 121.500 km.
    N-au fost probleme. Banuiesc ca totul depinde de dit vrem de la o masina, intrucit acum este CRIZA. Am mai avut in trecut si alte masini toate luate de noi , ca si valoare in jurul la 30.000 eur. / per buc. Au fost ok, dar inafara confortului tot asa se invirte roata. Ideea este ca la Logan e totul mai ieftin , la niste cifre cu mult sub ceea ce am avut inainte.
    Ma repet sunt multumit intrucit inainte mergeam la Peco ca sa bag aproape jumate de rezervor, dar aveam masina de fitze..si acum merg cu loganu in peco si pot baga fullu, dar cum am mai zis..fara comfort

  4. daniel

    eu logan ,taicamiu logan.eu am pe benzina 1.4 , din 2006 -40.mii km (masina de plimbare ,f ok ,nu am schimbat acuma decat un semering-26 ron si cureaua de distributie in rest nimic.taicamiu 2009 -diesel 71.000 km ,a schimbat doar capetele de bara(la ce gropi avem este ok) in rest nimic.ambele au consumuri destul de bune .mai ales disel-ul care trage f bine ,masina mare incapatoare,si nu pierzi mult cand vrei sa o vinzi.daca e cineva interesat de logan ,eu il vand pt ca vreau sa imi iau alta nr tel 0744825510

  5. Vio

    1)Daca dai drumu la aer nu mai pleci de la semafor .
    2)Costul nu este tocmai mic , m-a costat 7900 euro , cu leasing pe 4 ani m-a dus la 12000 euro . Service-ul foarte scump la reprezentanta.
    3)Consuma mult rau atat in oras cat si la drum intins.
    4)Au aparut puncte de rugina foarte repede.
    5)Daca bate vantu’ e o adevarata aventura sa mergi cu Loganul .
    6)Nu mi-as mai lua masina romaneasca nici daca o primesc gratis.

    • D@vid

      Mare dreptate …mai ales cu rugina;)lenesa etc

    • H

      1) sa nu exageram- atunci o octavia 1.4MPI sau Golf 6 cu 80cp ce fac ? Ai mers cu un Logan de 105cp 16v sau un diesel de 85/90cp ? Da clasa la multe masini ,,smechere” unde canta maneaua si scrie 316i.
      2) nu te-am pus eu sa iti cumperi in leasing. poate imi arati masina noua la acesti bani cu ac,geamuri electrice,servo,proiectoare ceata si multe altele (fara programul rabla).
      -daca o revizie de 280lei la un logan benzinar ti se pare mult, atunci bicicleta este pentru tine.
      3) celelalte masini merg gratis ? orice masina pe benzina consuma destul de mult. cred ca nu ai mers cu un VW, OPEL, FORD benzinar sa vezi cat iti consuma !
      4) punctele de rugina apar de la pietrele care lovesc vopseaua, iar vopseaua nu este de o calitate excelenta, asa ca este recomandata vopsea metalizata pentru o mai buna protectie.
      5) masina este mai inalta cu 2 cm fata de celelalte (golf,astra,mercedes,fiat,bmw, si multe altele cu suspensie standard), deoarece este conceputa pentru drumurile patriei. Mergi cu un BMW sa vezi cum razi toate denivelarile.
      6) sa te cred ? gratis ?

      Masina este foarte fiabila. Unele probleme au fost semnalate la injectoarele motoarelor DCi. In rest masina este buna pentru pretul ei. Pret corect.

    • danut

      sunt de acord cu tine doar cu pct 5 si nici cu asta doar 50% . daca pct 6 ar fi real,as lua eu doua masini de-astea.

    • mass

      1. Incearca acelasi lucru cu VW 1.4-vei fi surprins ce bine trage Loganul;
      5. O adevarata aventura e si cu VW Touareg (aceeasi senzatie) – gada la sol mare e de vina.
      6. N-o s-o primesti gratis, stai linistit. Ia-ti un sh nemtesc..in leasing la 7900

  6. Korsov

    Sincer nu imi mai trebuie niciodata sa imi cumpar vreo masina romaneasca 🙂 mai ales Dacia Logan ! In 2006 mi-am cumparat un Dacia Logan 1.5 DCI 85 CP toate bune si frumoase pana in 2009 cand ajungeseram undeva la 70 000 de KM a cazut Turbina 40 de mil am mai mers 1 luna si 13 zile au cazut injectoarele 71,5 mil + am mai mers 2 ani pana in 2011 a cazut turbina a 2 a oara inka 40 de milioane deci …. Dacia Logan 🙁

    Deci am dat pe masina 8 730 de Euro + 180 de milioane pe reparatii in decurs de 5 ani la nici 100 000 de KM e foarte urat !

    • cos

      Pretul unui injector este de 400 lei deci 1200 lei + manopera care e maxim 600 lei , iar pretul unei turbine este de 1600 lei + manopera deci cu maxim 4000 lei faci tot schimbul injectoare turbina . am magazin autorizat dacia de piese auto si te pot anunta ca ai fost tapit rau de tot .

      • H

        ori inventezi pretul, ori ai luat teapa !
        Pretul unei turbine la 1.5DCi este de 550euro la toate versiunele, cu exceptia celei de 85cp, care costa 730euro.
        Injectoarele nu costa atata la 2.0TDI de la Passat, deci au un pret mult mai mic.

    • daniel

      depinde cum mergi taicamiu are 71.000 si nu a schimbat nimic si nici nu scoate fum ,daca schimbi la 2000 de ture si bagi motorina de unde apuci cu mizerie atunci ce vrei.scimba vitezele la 3500-4000 ture ,motorina de la rompetrol sa vedem daca iti mai cad injectoarele.

  7. mike

    ce sa iti placa la o dacie?:) simplu: nimic. Toata lumea e multumita dar nimeni nu zice de tabla..eterna problema a daciilor..tabla..

    • Nistor

      O sa ma risc sa zic eu ceva de tabla, mi se pare foarte ok! Am 2 zgarieturi foarte adanci, de s-a indoit si tabla cam de vreo 3-4 cm fiecare, una de vreo 3 ani, cealalta cam de 2, ma asteptam sa rugineasca incat sa se faca gaura, dar pana acum nimic, loganul e din ian. 2005 cumparat de nou si niciodata tinut in garaj, singurele puncte de rugina sunt pe usa fata stanga care a fost lovita si schimbata la reprezenatanta. Nu sunt fan logan, urasc masina asta pt felul cum arata dar o iubesc pt fiabilitate, dovada cei 7 ani, 85000 km, drumuri romanesti si totusi in afara de ulei si filtre nu am bagat nici un ban in ea, nici macar curea distrib

    • mass

      Dragule, am masina din 2005. In tot acest timp a stat in ploaie-soare, a fost julita, vopsita..deocamdata nu are rugina, oare va aparea?
      In anul urmator achizitiei am fost chemat de Dacia sa introduca ceara in toate cele ale masinii, asta sa fie explicatia?

  8. Marian

    Pe toti vecini care au Logan ii auzeam cum se vaita ca le-au spart hotii masinile, de 3 saptamani am cumparat pentru ai mei un Logan 1.4 MPI la mana a doua cu 57,000 km din 2004 si acum 3 zile a fost spart de catre hoti, si unul din politisti mi-a aratat pe masina politiei cat de usor se desface un protbagaj de Logan printr-o apasare putin mai violenta pe incuietoare.

    Dar sa trecem la parerile mele despre aceasta masina:
    1. Consumul nu mi se pare atat de mare comparativ cu pretul de achizitie
    2. Eu l-am cumparat lovit pe partea dreapta ambele aripi fata-spate si usile + aripa stanga spate, erau infundate si m-a costat indreptat + chituit + vopsire doar 750 RON
    3. Este putin cam lenesa, am ajuns cu ea la 140 km/h destul de greu 😀
    4. Antifonarea lasa putin de dorit, bine nici drumurile noastre nu sunt cele mai grozave
    5. Este foarte spatioasa, as putea sa o recomand celor claustrofobi, dar pe mine nu prea ma avantajeaza scaunele acelea inalte si chiar imi creaza un unghi mort cand virez dreapta si vreau sa ma asigur din stanga vad stalpul 😀

    Per total aceasta masina pe care eu am dat 1400 E + 750 ron reparatia isi merita toti banii !!

  9. Alex

    Deci per final……………..un rezumat al discutiilor exact la fel ca la orice alta masina………deci este o masina normala……..pentru cei care au nevoie de o masina normala si cu costuri normale de intretinere……….sunt cei care au fost “ghinionisti” si au bagat bani in ea si au avut probleme si sunt cei care au fost ” norocosi” si n-au avut probleme………..EXACT LA FEL CA LA ORICE ALTA MARCA……….ce trebuie sa intelegem este ca in momemntul in care vrei sa iti cumperi o masina CEL MAI IMPORTANT este sa stii ce vrei sa faci cu ea , cum vrei sa faci asta si cat te duce portofelul. Daca realizezi lucrul asta si intelegi ca o masina se cumpara dupa nevoi si nu dupa fite VEI AVEA O MASINA DE CARE VEI FI MULTUMIT.

  10. andrei

    Dacia mi se pare o cutie cu roti, o masina utilizata in special de taximetristi… la siguranta este 0. la un accident ca o masina dinorice gama exista o probabilitate de 1% SA SUPRAVIETUIESTI… considerand ca viteza la care s-a produs impactul este de max de max 100km/h… sa nu mai vb de dotari… la capitolul asta e un fel de dacia1310 cu servo, ABS si AC. Mai vreti sa vorbim de stabilitate in curbe sau nu are rost

    • antisamsari

      probabil vinzi bemveuri din 90 prin vitan tu si d-aia zici ce zici de logan, si toti care zice-ti de logan, de frica sa nu ramaneti fara clienti la lepadaturile voastre! sictir samsarilor, toata lumea fuge de voi!

    • geo

      andrei ….cred ca iar glumesti ….la viteze mari indiferent de marca…fie bmw….audi logan …lovitura frontala ..sansele de supravietuire tind spre 0…deci !!?? iar apropo de curbe….poti intra in orice curba stransa…cu 80-100km/h….fara probleme!!!!asta din proprie experienta…

  11. deCkerul

    Logan 1.4 MPI 75 CP. PREFERANCE decembrie 2004 Cumparata la 17.000 de km. si vanduta la 67.000 de km.

    Dezavantaje:
    -Tabla … in timp apar puncte de rugina : in dosul chederelor de la plafon si la semi-aripa.
    -Pompa servo s-a spart.
    -Schimbat rulmenti spate la 50.000 de km.
    -Schimbat capetere de bara cu tot cu pivoti la 60.000 de km.
    -Consum 7 %

    In rest numai consumabile (Flitru ulei, filtru aer, distributia la 60.000 de km sau 4 ani).

    Avantaje:
    -Spatiul interior.
    -Masina nu a fost chinuita … La cum mergea tatal meu cu ea 110-120 km/h zic ca n-a fost chinuita … Poate ma veti contrazice dar am plecat de la Slatina si drumul drept pana in Valea Mare inspre Pitesti masina a luat 170 🙂 foarte greu … Motorul in 5.200 de rpm …Parca era turbina de avion … Foarte zgomotoasa.
    Astept reply si voi comenta.

  12. emmy

    logan?????? traiesti in romania si daca vrei sa-ti umpli timpul…..ia-ti logan!!!! si BASE” are !!! si a fost suspendat! vrei sa ramai suspendat???? ia-ti logan!!! bafta!!! imi vei deveni client—-tractez si repar rable!!!

  13. Florin

    Loganul e o masina cu care sa te deplasezi din punctul A in punctul B, avand in vedere pretul de achizitie e unul bun sh, nu mai aruncati cu namol in Logan ca e Dacie si nuj ce, cei care se plang de diesel sunt cei care nu stiu sa exploateze un motor diesel.

    • andrei

      cum exploatezi un motor diesel ??????????

      • Florin

        -Combustibil numai de la Rompetrol si OMV (e vb de motorul 1.5 dci, sensibilul)
        -Filtre si ulei Renault, in special cel de motorina trb sa fie neaparat de cea mai muna calitate.(schimbate regulat la 10 000 km)
        -Intodeauna sa schimbati la minim 3000/rpm treptele
        -La prima pornire a zilei trb lasat macar 4-5 minute pe liber
        -Cand veniti cu masina dupa un drum mai lung trb lasata 1,2 min pornita pe liber ca sa se raceasca turbina
        -La depasire, ex: daca mergi in viteza a4-a si ai 63 km/h e bine sa dai treapta a3-a ca sa ai turatie si putere si tot odata se curata si injectoarele si turbina isi face si ea treaba.

  14. Mark

    buna ziua in primul rand daca as avea un logan ar trebui s-a ai schimb sasiul dupa care motorul fata spatele toba care dupa 2 ani de zile nu mai e buna de nimica .. motorul care de la 120 km/h nu mai trage. tre sa faci o depasire la 120 cu a 2 daca urci un deal .. si esti in-tro situatie mai delicata …in scimb daca am face o liniuta intre logan si solenza si faimoasa dacia 1310 loacul 1 Solenza 1310 Si Si…. Logan (san”DERO”)

  15. Stefan

    Cazan.. rugineste repede si consuma mult

  16. GOGU

    Eu sunt unul dintre posesorii de dacia logan 1.5 dci modelul de 65 cp si sunt foarte multumit. Masina are un consum de 4.3 l constant dar la capitolul putere, stabilitate, rezistenta a tablei, forma, plastice ieftine din habitaclu si fiabilitate scazuta este evident Dacie si lasa de dorit. Am cumparat-o cu 3000 e acum 2 luni si pana acum nu a crapat si sper sa mai functioneze pana in primavara fara investitii neasteptate. Pe langa astre si vectre din 95′, 99′ , cred ca se merita un logan diesel din secolu asta! (doar pentru naveta)

  17. gavanica

    masina normala pt cei fara pretentii…putin anosta la interior sa nu zic simpla…dar e numai parerea mea….am avut un logan 1.5 dci acum o foloseste al meu frate…are cam 90 de mii de km si nu a reusit sai faca fara probleme…undeva la 70 de mii a rupt turbina…palele pe admisia turbinei erau retezate….am desfacut-o singur si am gasit o biluta dintru-n material ciudat ce a cauzat ruperea lor…nu e bucata de segment nu e bucata de bujie….la dacia au zis ca turbina este 3200 de lei noi….la un atelier de reparatii speciaizat mi-au cerut 600 de euro…asta insemnand kit original si echiibrare( pastrau doar carcasa)….am cumparat una chinezeasca pe care am platit 200 de euro…nu are lag nu are fluierat excesiv nu am umblat la westgate si merge asa de 20 de mii fara probleme….nu pot sa injur marca….poate am avut eu ghinion…in rest cele stiute cu care eu nu m-am lovit din fericire….injectoare, senzorul din capul rampei, egr infundat datorita utilizarii subturate, epurator…dar si baietii mari pe segmentul de pret nu vand masini cu diamante in ele…zic ca e o chestiune de gust, de buget, de pretentii….
    va urez drumuri bune si fara evenimente

  18. danut

    cu un logan 1.6benzina din mai 2007 am parcurs pana acum putin peste141 000km . . NU AM SCHIMBAT LA EA DOAR, CONSUMABILE SI O BIELETA PE GARANTIE. MERGE CA CEASU SI ACUM . dar daca mergi cu ea ca’necatu normal ca tragi consecintele adica, schimbi piese de toate culorile si strigi tare : nu e bunaaa ! si-ti pare rau ca nu ai luat un B..W din ’96ca deh’ “alea este masini bune” si acum are pe spate cauciucurile M…n originale din fabrica. ce reprosez totusi e faptul ca la interiorul portbagajului,partea superoara nu a mai ajuns vopseaua,e doar colorata(gazata) . dar acum ne-a ajuns criza si tre’ sa ne despartim de ea.

  19. andrei

    cine ar de un opel pe un logan sau invers ????????????????????

  20. andrei

    cine ar da un logan pe un opel ???????????????????????

    • Florin

      Depinde acum, da si nu!
      – din ce an e opelul si loganul
      -ce model
      -cati km are si cum functioneaza motorul, etc…

      Ar fi culmea sa dai logan din 2009 pe un opel din 2000 :)))

  21. cucu

    sa fim intelesi, nu e masina romaneasca, e doar asamblata in romania.. si nu e facuta pentru romani e facuta pentru romanii fara absolut, dar !!!! ABSOLUT !!!! nici un fel de pretentie !!!
    nici un fel de comfort, nici un fel de siguranta, manevrabilitate 0, putere 0 etc.
    pentru toti astia care vorbesc de “epave” din 2000 , voi ati sarit din 1310 in logan si de aceea vi se pare ca loganul este super masina! ia sariti din logan intr-un vw, audi, opel etc nu mai zic de mercedes sau bmw din 2000 si apoi vorbiti !
    romanul e….. roman… se multumeste cu ce are..

    • Yon

      te inseli in ceea ce spui, eu am acasa si ford focus si dacia logan 1,6 , si am avut multe modele de maisini straine si am condus multe marci….inainte sa-mi cumpar loganu la fel aveam o parere proasta despre logan, exact cum ai scris tu mai sus, dar sa sti k dak ai un logan full in dotarii nu simti diferenta fata de o masina gen opel astra , ford focus…este mai slab calitativ, dar forta are dak” bagi picioru” si poti merge cu ea pe orice drum din romania….cu focusu nu pot…iar la piese e mult mai ieftin . Iar ca exemplu k loganu e o maisna buna de folosit zilnic asa pt romania, sint taximetristi care pot confirma k loganu la 300.000 de mii de km o duce ink bine;)

    • geo

      cucule vezi ca exagerezi,nu crezi???? chiar asa??? care e marea diferenta intre un logan si un mercedes???? fumul ????aerele???din capetele voastre poate!!!!

  22. john

    da fiecare cu norocul lui am logan din 2008 1.5 dci 85 cp editia kiss fm si nu am schimbat decat capetele de bara si schimburile de ulei si filtre masina acum are 140 mii km si inca merge ff bn aa si pt prostii care au 1.5 cum dracu sa nu se futa daca voi schimbati in 1500-2000 ture va trebuie economie??

    • driverman

      bravo Johny, sofer adevarat esti, mai bine mergi un pic mai sport, decat subturat sa schimbi turbo, eu am avut 1.4 ambiance si l-am dat la 55 mii si nu am schimbat nimic, acum am 1.6 ambition si am 50 mii, si nu am schimbat nimic inafara de consumabile, la 1.4 mi-sa gaurit aripa spate dreapta la cel pe care-l am i-am facut un tratament la caroserie contra ruginei si nu am probleme, In incheiere vreau sa spun ca ce-i de au de la vw in sus nu fac comentarii iar cei de nu-si permit un logan de 4000, fac contra vantului, spunand ca este prost, deci daca nu am bani de un ML si un Carrera 4 ma multumesc si cu logan, STIMA.

  23. calin

    ca FOST posesor de logan: principala problema este tabla. Masina pe care am avut-o, mai 2005, a avut mari probleme cu tabla. Mai exact semiaripa dreapta spate si nu erau de vina pietricelele pentru ca rugina a “rabufnit” din interior. Am schimbat (pe garantie) tot segmentul cu probleme si apoi, dupa un an am vazut usile cum arata (partea de jos, pe interior). Concluzia : am vandut-o rapid in 2011 cat inca mai arata a masina …

  24. deCkerul

    N-am avut pe cine sa intreb .
    La cate turatii intra turbina la Logan ? 😐

  25. driverman

    Am o parere buna, am luat 1.4 ambiance in 2005, am facut 55000 km si nu am scimbat nimic, in 2010 l-am dat si am luat un sh 1.6 ambition de la o colega, am 50000 cu el si nu am probleme, pentru mine o masina buna inseamna Fiabilitate, km multi cu cheltuieli mici. Apropo de Dacia 1300(troaca) o masina de chinuit oameni, am avut 4 buc, am bagat bani in ele de nu mai stiu, la ultima ma lasat motorul la 30000 km si i-am bagat un set motor Kolbesmidt, de volvo 343 si de atunci nu am mai avut probleme, am dato la 100000 km si nu consuma ulei, asta insemnand mers cu 120-130 Km/H constant, ba platina, ba bobina, ba condensator, sa nu mai vb de jigler de relanti, mereu, mereu problem. Logan doar denumirea o are in comun cu troaca DACIA, Asa ca pentru baietiii care au luat toate gunoiele din germania, le doresc sa-i vad cu Subaru, cu Lancer Evo, cu Nisan Gtr,(dar sa aiba bani de inscris pe Romania) si alte piese ca tot se dau ca se pricep la masini. Bravo Renault ca v-ati gandit si la noi romani. Va salut pe toti!!!

  26. florin

    am observat ca nimeni nu are o masina ietina Loganu si o masina scumpa exemplu VW
    mentionez ca sunt proprietaru acestor doua marci respecti vw golf6 variant TDI 1.6 105 Cp ,masina achizitionata de noua in 2010 ,are toate draciile pe ea masina fiind
    highline +alte dotari ,In concluzie o masina tare ,masina a costat ~ 20.000 euro .
    in anul 2011 mi-am mai achizitionat un logan 1.2 ambience ,ma costat 5.000 euro cu rable cu tot .
    deci am avut vw inaintea loganului , ce m,a facut sa iau logan
    -ieftina
    -noua
    -practica( poti sa fii ca porcu te-ai suit in logan ti-ai facut treaba si o speli cu furtunu)
    -utila pentru terenu minat din Romania
    -simpla , o repara oricine
    Masinile au ~ 50.000 Km amandoua
    la logan prima revizie am facut la dacia 300 lei dupa aceea i-am schimbat eu uleiu si filtru aer ,pe cand la golf am ramas la reprezentanta . costurile de intretinere difera ,dar si confortu
    dacia e o masina de naveta ,de taxi ,de o plimbare de 100 km ,o masina de scos iarna ,o masina de camp, o masina de zii cu zii pentru o familie modesta si fara pretentii de vedete ,
    daca vrei o masina sa te duci pana in italia si sa vii si inapoi vw e alegerea potrivita,am inteles ca nemtii nu prea sunt multumiti de logan,ma rog o parte ,singuru dezavantaj al acesteea este ca nu e o masina de cursa lunga ,unde sa mergi cu 170 ,
    loganu e o masina reusita ,o masina super ,da nu ii trebuie geamuri electrice ,aer ,servo, ci doar abs si o persoana calma care sa mearga cu ea ca si cum ar fi un tren pe sine ,nu e o masina pentru persoane grabite , tineri vitezomani ,o masina pentru cei responsabili,
    app loganu se conduce mai usor decat un golf 6 , mie imi place enorm cutia de viteze ,intra in ce treapta vrei fara sa fortezi ,sa iti faci grija ca se strica ceva ,poate unii zic ca sunt nebun ca imi place loganu ,dar asta e parerea mea ,o masina de nota 10 .

    • zxm

      Cel mai echilibrat si documentat comentariu din cate am citit. Subscriu cu Toyota Corolla si Logan 1,2. TRebuie sa iau cauciucuri acum pentru Corolla 1000ron; la Logan mi-au dat gratis inca un set -continental . Dacia e o masina buna

  27. cristicaine

    LOGANUL este o masina ideala calitate pret..detin un logan 1.6 16v ph2 din 2009 aku am 92000km si nu i am schimbat decat consumabilele si revizia generala la 60 mii km curele pompa de apa, role,in rest placute de 3 ori si discurile o data..suspensia amortizoarele si aku sunt uimit k sunt in parametrii normali..FORTZA LOGAN..intradevar daca vrei scula de masina iti iei orice alta masina care sa iti ofere luxul dar scoti si din buzunar..noi ROMANII dupa ce k suntem amaratii in sensul k nu ne permitem luxul unui european suntem si PROSTII su FUDUII k na nu poti sa dai bine la prietenii vecinii din fata blocului cu un logan ,ca un roman ce te respectii faci credit si iti iei o germana la mana a doua rulata si arati ca esti zeu …nu or fii prostii ceei care au masini straine si care blameza loganurile sa spuna k masinile lor ar avea vreo problema tehnica sau electrica..MANDRIA SALVEAZA ROMANIA…mentionez ca am avut inaintea loganului un ford focus 1 benzina si nu regret schimbarea, singura diferenta este sasiul fordului care rivalizeaza cu un bmw la tinuta de drum ..

  28. VALENTIN

    @ cristicaine @ eu am avut logan si acum vreau ford focus1 2004 ptr acea tinuta de drum ptr care este laudat. Loganul e 1.5 dci 65cp am 126400 KM timp in care am schimbat placute ,discuri ,amortizoare capete bara de doua ori , turbina
    , luneta ptr ca nu mai dezaburea, de 2 ori freonul din ac , motorasul care ridica geamul din stanga + restul consumabilelor normale.
    Mentionez ca fac cam 40000km pe an

  29. FLORIN

    salut am logan 1.6 laureate 2011 29 11 peste 2 zile face un an si nici o problema consum real cel ce scrie si in carte sunt foarte multumit de el daca nu va place ce am scris treaba voastra dar ce am scris este adevarat ……intrebari ?

  30. FLORIN

    ieri mau sunat cei de la meridian si mi-au reamintit ca sa implinit un an si ca trebuie sa ma duc la ei sa schimb uleiul fiiltrele etc ca au o reducere o promotie si ca ma costa mai putin dar eu le-am zis ca nu am timp adevarul este ca am auzit ce fac mecanici de la service mai ales cei de la meridian sud si vest si mi-au spus ca am 15 zile la dispozitie sa ma duc la ei voi ce ziceti sa ma duc sau nu daca nu ma duc pierd garantia daca ma duc sar putea sa ma faca de anumite sau sa mi le lase si sa zica ca mi lea schimbat sau sa imi ia cine stie ce sau sa imi schimbe ceva cu ceva vechi nu am incredere imi pare rau dar asta este dar totusi as vrea sa aflu si parerea altora care au trecut prin asa ceva

  31. Dorin

    Logan 1.6 2005, schimbat: galerie de evacuare 2 ori, sonda lambda, senzor kilometraj. Tabla subtire se rugineste aproape ca daciile vechi, (toba la fel se rugineste cam repede),capete de bara se schimba non stop , mai ales daca mergi ,prin gropi drum de “tara”.
    In rest merge ,doar sa gasesti piese nu “chinezesti” adica de calitate buna , nu de la piese auto cu ciurucuri ambalate in cutii de piese bune……………….

  32. calin

    am un logan din 2008, 1.4 mpi cu gpl…. 310.000 km fara nici o reparatie majora, doar 2 ambreiaje schimbate, radiatoarele de caldura si racire schimbate de curand si piese la directie; o data telescoapele si o data planetarele; ce e mai important, orice ar cadea imi permit sa repar fara emotii;

  33. geo

    am logan 1.4 mpi cumparat in 2010 36000km…
    foarte mulumit de masina tabla super izolatie…vopsea metalizata foarte ok..nici o problema cu ea….sunt sofer profesionist si lucrez pe multe marci de masini ..gen laguna3…bmw..mercedes…etc…diferenta dintre ele nu merita discutata ..e prea mica in raport cu diferenta de bani pe care o da un om pe orice alt tip de masina vizavi de un logan ….la bani la care se poate achizitiona un logan merita cu sinceritate !!!

  34. RELU

    DIN tot ce sa scris, postat , zis aici pe acest site 2 lucruri sunt adevarate ! si anume ; 1 daca ai grija de ea ,faci reviziile la timp ori uneori chiar si mai repede daca ai fkt drifting ori liniute cu ea , NU ai NICI UN FEL DE PROBLEMA ! va merge STOK !! 2 SINGURA problema la ele ,ca si la alte masini care au fost bune ori mai sunt , OPEL vectra A ,B, SUZUKI VITARA ,SAMURAI, este TABLA ! CUM naiba se nimereste asa nu pot da seama ? pe masini cu motoare bune ,fiabile ,se nimereste o tabla mai slaba , problema la LOGAN ! este , poate fi si de la pietricelele de pe drumurile noastre ,care ciupesc vopseau ,chiar cu acele protectii de plastic montate de fabrica ori nu . PLUS faptul ca acel pasaj de roata cel putin partea de deasupra rotii e si foarte drept, nu are deloc o linie rotunda , bombata , ori macar peste roata , cum ar fi la seat toledo, cielo aceeasi masina ca si vectra A ,dar la care rugina da mai greu ! in rest fiecare isi ia ori umbla cu ce vrea si cu ce poate ! DAR vedeti ca si cei cu FITE , cand ii lasa cv la FITOASA lor, se urca intr un TAXI care de cele mai multe ori e un LOGAN ori inchiriaza unul ! DRUMURI BUNE

  35. Dan

    Posesor Dacia Logan varianta Ambition, 2005, 95.000 km. Nu s-a stricat, nu a ruginit, consuma acceptabil. Am vizitat cu ea aproape toata Europa. Eu si familia mea o consideram OK din toate punctele de vedere.

  36. AUTORUL

    Logan 1,2-74 cp…2011..26500km……….dupa un drum pe autostrada,(UN DRUM MAI LUNG,INTINS)la trecerea vitezelor de la mare la mic,agata,nu prea intra,,iau piciorul de pe ambreiaj,iar il calc,pana o chicesc..dar e enervant,ai nevoie sa-ti intre in viteza in momentul acela….A patit cineva la fel???sa reglez ambreiajul?sa merg la service?MULTUMESC!

  37. aabb

    am luat un logan fabricatie 2010 decembrie la mana cu 18.000km si garantie 3 ani la mana doua in august 2011 cu 3600 euro si l-am dat la 39.000km in ianuarie 2014 cu 3900 euro.))))n-am bagat un leu in ea si am dat-o tzipla la 39.000km.
    am bani pot sa-mi iau si A5 sau E classe din 2010-2012 la +1800.000km ,dar eu daca tre sa bag bani in masina pe reparatii mai bine imi tai mana si o masina in care am bagat bani in ea nu o mai pot vedea.imi vine dimineata in garaj cand o vad sa o iau la picioare.pur si simplu nu o mai suport.
    am avut si cazane de dincolo de 2-4 ani vechime si cu +170.000km maricle ,volvo(gunoi),cryseler(megagunoi)passat(ok ),bmw seria 7(tanc nu s-a stricat nici o data ),golf(nu s-a stricat ,dar a inceput sa rugineasca toba si l-am dat),opel cabrio(gunoi maxim) ,peugeot (jeg mai slab ca toate la fiabilitate)dar pe vremuri(pana in 2005) ca acum mi frica sa iau un cazan la +180.000km cand stiu ca numa o volanta e 1000 euro si un turbo tot pe acolo.am prieteni care sant disperati de cat au bagat in ronghiuri de audi si vw fabricate dupa 2006 dar aduse aici la +200.000km si acum nu le mai pot vinde ca toti stiu ce costuri ai la intretinere.
    banu meu sta la mine ,asta e principiul meu,nici la mecanici ,nici la bisnitarii de piese turcesti(autonet,augsburg..etc).

  38. gaby

    ajutati’ma si pe mine,vreau sa’mi cumpar un logan 1,5 dci din 2007 sau 2008 la pret de aproape 3000 de euro km pana in 120000 cu cat mai putini cu atata mai bn ce imi recomandati am auzit ca fiind inscrise in anul 2007 sau 2008 nu exista nici o taxa de platit cum functioneaza.ms baieti

  39. gaby

    se merita sa cumperi un logan 1,5 dci din 2007,2008 la pret de 2800’3000 de euro.cum e cu taxa de poluare?ms baieti

  40. gaby

    se merita sa cumperi un logan 1,5 dci din 2007,2008 la pret de 2800’3000 de euro.cum e cu taxa de poluare?ms baieti

  41. ianculescu lucian

    Am logan 2 1,6 benzina din 2009 si de cind l-am luat singura mea durere a fost ca nu are discuri de frana pe spate,are tamburi . M-am uitat si la ultimul model de logan acum in noiembrie 2014 si are TOT TAMBURI pe spate la frana !Mai frate ,ce aprobari le mai trebuie acestor comunisti din uzina [de la comitetul PCR ] sa puna discuri DE FRANA si pe spate ???????? S-ar vedea ff frumos si toate masinile de alte marci au discuri de frana pe spate !!!!

    • Andrei Stanciu

      Uita-te mai atent,nu chiar toate celelalte masini straine au discuri pe spate,dar ai dreptate ar da mai bine si probabil ar imbunatati si performantele franarii

  42. Cristi

    Am un logan laureate,1.6mpi 90 de cai. Masina este dintre primele aparute si pot spune cu incredere ca este o masina care nu necesita cine stie ce mentenanta pe langa revizie,schimburi de ulei si consumabile etc. Are 120.000 km la momentul actual dar nici nu pot spune ca a fost abuzat. Anul acesta am calatorit cu ea Romania-Austria in concediu si a mers ireprosabil cu o viteza medie de 100-120. Pentru cei de mai sus care scriu aberatii legate de viteza,eu am atins cu al meu 160 in unele zone deci este un motor capabil,nici la depasiri nu are probleme doar ca trebuie sa accelerezi mai tare pentru a face micul motor sa traga mai tare. Problemele au fost minore: 2 capete de bara iar astazi s-au ars becurile pentru faza scurta si au trebuit schimbate dar in rest…nimic problematic. Per total sunt multumit de aceasta masina,este intr-adevar GANDITA ca o masina cat mai ieftina,de asta nu are finisaje atat de grozave precum alte masini straine iar motorul este facut de asa natura incat sa consume cat mai putin cu putinta,insa fiind capabil de depasiri mai in forta daca este cazul.

  43. gabi

    Tu ai 1.6. Eu am 1.4 si este mai pretentios la depasiri si urcusuri(gen Dealul Negru), dar le face si pe astea : dar la 3500-4000 rt/min. Altfel tot ce au spus cei de mai sus prin 2012 este adevarat. Si inca ceva la un logan sh mai trebuie sa faci ceva mentenanta, eu am mai schimbat cand am luat-o: pompa apa, distributie ,pinion vibrochien, toata fata (pivoti , capete bara bucsi, etc) plus amortizoarele si flanse.

  44. gabi

    aaa era sa uit si acum cateva zile butonul de blocare geamuri spate , caci e ambition sau laureat plus. (caci pe usa ambition scrie)

  45. radu

    LOGAN – ul este o masina cinstita , nu are ea un portbagaj incapator ca al daciei vechi , dar merge , nu alearga ca dacia veche , dar merge , nu costa asa de putin ca dacia veche, dar merge, nu demareaza asa de bine ca dacia veche, dar merge, este mai etansa ca dacia veche, deci merge, este mai silentioasa ca dacia veche, deci merge, are caldura mai multa ca dacia veche , deci merge, nu este 4X4 ca alta dacie veche, dar merge, nu consuma lafel de putin ca dacia veche, dar merge, nu se repara la fel de usor ca dacia veche, dar merge si cel mai important este ca din LOGAN nu se vede ca din dacia veche, dar merge.
    Asa si de aici cei care doresc pot sa scrie in continuare comparativ si cu alte marci de masini. O zi buna.

  46. Viorel

    Logan 1,2 acces. Atentie mare la pietoni. Se creaza un unghi periculos format de stilpul din partea stinga a parbrizului si oglinda retrovizoare in special cind luati viraj la stinga.

  47. Klaudelu

    Salutare
    As avea de cheltuit max 2500 de euro si ma bate gandul sa iau un Logan 1.5 dci din 2007 intretinut(unic proprietar) pana in 100.000 km.este rentabil?am alta varianta mai buna la banii astia?(an si km putini).
    La logan am inteles ca sunt costuri relativ ok…deci ?

  48. Lucian

    Băi ăstia cârcotaşii…tocmai mi-am scos loganu la vânzare -1.5 dci /2005..Bună maşină, n-am avut nici pe dracu cu ea, afar de ceva consumabile..Nu prea mulţi km..doar 133000. Motoru ăsta duce încă de 2 ori pe atât..da culmea e că nu pot să-mi fac anunţ pe Autovit..nu stiu de ce..da nu vrea să ma înregistreze. Maşina nouă care mi-am luat-o e tot Logan 2, tot dci, datorită faptului ca sunt foarte multumit de prima. Eu zic ca raportu calitate/preţ e f. bun la Logan..Mitul masinilor nemţeşti s-a cam dus dracu , vecina -miu are service, de ani de zile..vin la Merzane, Golfuri ..etc la el, relativ noi, cu tot felul de chestii crăpate la ele..

  49. baican

    logan 1400 sau 1600? benzina sau motorina?

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)