autovit.ro

Cum vi se pare Renault Megane Sedan?

Un model care de cativa ani nu se mai afla in fabricatie, Renault Megane Sedan detine si acum o pozitie onoranta in topul celor mai bine vandute autoturisme de familie la mana a doua. Dar care sunt avantajele si dezavantajele acestui model foarte popular in randul clientelei romane?

Lansata in cursul anului 2003 si comercializata pana in anul 2009, versiunea in trei volume creata pe baza compactei Megane a fost in acea perioada cel mai apreciat autoturism de familie de pe piata auto din Romania. Astfel se explica numarul consistent de exemplare disponibile pe piata auto second hand nationala, insa nu trebuie omis ca la acest volum au contribuit si importurile individuale de pe alte piete europene.

Din raportarile utilizatorilor reiese ca raportul calitate-echipare-pret de achizitie este un factor determinant care influenteaza decizia de cumparare, iar cei care au optat pentru un astfel de autoturism au observat ca in timp berlina nu a generat costuri exagerate de mentenanta ori exploatare. De asemenea Renault Megane Sedan mai atrage prin confortul oferit in habitaclu, fiabilitatea onoranta, pretul de achizitie corect si costurile moderate de exploatare, argumente esentiale pentru clientela tipica acestui segment auto.

Posesorii s-au mai declarat multumiti de siguranta la bord, portbagajul impresionant pentru aceasta clasa, propulsoarele economice, precum si multitudinea spatiilor de depozitare pentru obiectele de mici dimensiuni.

In timp au fost semnalate anumite anomalii in exploatare precum uzura neregulata a anvelopelor spate si chiar un zgomot persistent al suspensiei la trecerea peste denivelari. De asemenea exemplarele rulate peste medie pe drumuri deteriorate pot acuza vibratii in coloana de directie. Tot la acest capitol au mai fost semnalate exfolieri ale materialelor din plastic expuse uzurii prelungite, mai ales de pe portiere, insa per total remedierea acestor anomalii nu implica un efort major asupra bugetului familiei.

Voi ce calificativ acordati lui Renault Megane Sedan? Considerati ca merita cumpararea unui astfel de autoturism la mana a doua?

45 Comentarii

  1. nelu banica

    Nu ma lasa sufletul sa nu scriu despre Megane Sedan pentru ca a fost (din pacate) o masina pe care asi dori sa o mai cumpar odata, de noua.
    Am inceput cu prima masina personala, o Dacia 1310 pe care am avut-o din 1998 pana in 2000, cand am schimbat-o pe un Clio Symbol. Bun si Clio, mai ales ca trecerea de la Dacia 1300 la o masina occidentala era pentru mine un salt urias, nu un pas mic. In 2003 citisem de noul Megane numai recenzii bune in revistele romanesti dar, chiar si trecute prin filtrul subiectivitatii, tot am fost atras de o multitudine de aspecte inedite: un motor diesel de 1,5 si 85cp cu consum mic, 8 airbaguri plus alte elemente de siguranta, spatiu mare in portbagaj si o multime de alte locuri unde sa tot ascunzi lucruri… (copil mic, probleme mari) ce mai, gata! ne-am hotarat sa o incercam cand vor fi disponibile la test. Pe atunci exista IPSO, cu magazin inainte de podul Otopeni si cum Clio era luat tot de la ei am decis ca in toamna (2003) sa vedem cum facem sa ne schimbam masina.
    Configuratia o stabilisem deja: motor 1.5 dci, neagra si cu interior bej. O si vazusem “la rece” in show-room, mai trebuia sa o testam si la sosea. in noiembrie 2003, cred ca in a doua vinere, ma ia sotia de la aeroport si de la Otopeni coteste la dreapta direct in show-room la IPSO spunandu-mi emotionata ca trebuie sa asteptam aici sa ne vina masina, ca intre timp cat am lipsit eu o saptamana ea a dat banii si a facut actele dar deabea a sosit primul transport. Si asa era. Am asteptat ca sa spele masina de protectiile de transport, sa-i mai bage niste motorina si am plecat cu doua masini spre casa.
    Pot spune ca am fost multumit ca in configuratia ceruta de noi nu era decat cu trapa, care ne-a folosit mult mai mult decat aerul conditionat, mai ales ca Ana era mica. Spatii de depozitare avea in bord, pe consola centrala, in cotiera centrala, in cotierele celor patru usi, buzunare in cele patru usi, trapa in podea pentru cele patru locuri plus in portbagaj, dupa ce ridicai capacul sa ai acces la roata de rezerva.
    Am fost cu masina in Grecia, in Germania, in Franta (prin Italia si intorsi prin Austria, patru persoane plus copil plus bagaje). Pe autostrazi consumul a fost de 4.4 cu viteza de croaziera de 120-130 km/h. cel mai mic consum (asa, la ambitie) l-am avut de 3.5 cand veneam din Praga in Romana si nu vroiam sa bag motorina de la unguri ca sa nu schimb euroi in hufi. M-am increzut in computerul de bord si am reusit sa trec granita.

    Puncte forte: o masina de familie care tine cu casa, atat la pret de achizitie cat si la consum
    Puncte slabe: 85cp era totusi putin si pentru 2003. Ce nu mi-a placut a fost ca pentru o piesa de plastic, rupta pentru ca s-a fortata inchiderea geamului, era nevoie sa cumpar toata macaraua. In rest, am bagat numai motorina de la OMV si am facut reviziile asa cum scrie la carte. Cartea tehnica.

    Nelu Banica

    • Cristian

      Da, un adevar pur. Dupa 11 ani de placere cu acest sedan, am avut o intamplare nefericita si trebuie sa renunt cu greu la el, dar ma consolez cu faptul ca urmeaza ca noul model Megane 4 sedan sa ajunga la mine. Este o masina pe care o regret.

  2. H

    Se devalorizeaza foarte tare. Nu recomand acest model sh mai vechi de 2008. Nu exceleaza la nimic. Mai ales modelul Megane Sedan nu este foarte reusit. Modelul ala urat de Megane hatch este mult mai bun calitativ. Este fabricat in Franta si are o tabla mult mai buna. Sedanul este destinat pietei din Europa de Est, de aici si rabatul la calitate, iar el se fabrica prin Turcia.

    • AlexR

      In procente poate se devalorizeaza mai repede, dar si dai mai putin pe ea => o devalorizare absoluta de multe ori mai mica decat la masinile germane.

    • Lucian

      Am luat un Megane Sedan Prima diesel 85cp (versiunea de baza) in noiembrie 2008.
      E adevarat ca pretul scade la jumate dupa 1 an (maxim 2) dar apoi se stabilizeaza. Acum poti lua un Megane din 2008 incepand cu 5000.
      Eu am facut 280.000km in mai putin de 4 ani si cu exceptia casetei de directie ( pe care am schimbat-o in garantie printr-o mica interventie la 190.000km ) nu am schimbat ABSOLUT NIMIC !
      Merge ca-n prima zi si sunt f multumit de el.
      SI ideea e ca e facut la turci!

      • cristian

        Treaba cu,, e facuta la turci” este o chestie de frustrare, oameni care prefer sh-urile germane de 2 lei care miros a basinile nemtilor si care nu-si permit o masina noua.

    • cristian

      Minti. Nu cred ca ai condus masina asta !

  3. Florin

    Decat Meganul Sport merita sa-l cumperi ptr ca se devalorizeaza mai greu si iti ofera senzatii majore plus ca toate modelele sunt facute in departamentul sport din Franta al Renaultului.

  4. Dragos

    Megane este o masina foarte buna, indiferent de ce tip de caroserie alegi. Foarte buna mai ales pentru romania. Ieftina, practica, solida si relativ usor de intretinut.
    Insa din pacate romanul de azi are mintea formatata pe germane si nu reuseste sa vada in perspectiva.
    Se prefera in continuare Golf din 1998 la preturi incredibile in defavoarea unor modele precum megane II foarte bine echipate din 2008 scoase la vanzare pe preturi de nimic.
    Privind din perspectiva asta e strigator la cer cat de cretini suntem.
    Drum bun!

  5. Marius

    Cea mai buna masina din clasa ei raport calitate pret. Cele mai multe dotari. Cel mai bun confort. Restul e cancan.

  6. Vio

    Nu am condus una (am fost doar pasager) dar imi place masina asta .
    Ce recomandati ,diesel sau benzina 1.6 + gpl ? Au probleme motoarele diesel ?

  7. Georgian

    Am avut un megane sedan din 2005 diesel de 1.5 si 100 cp. La exterior impresionanta masina, la fel si la interior. Maneta franei de mana mi s-a parut extraterestra cel putin la vremea respectiva.
    Dezavantajele sunt legate de fiabilitate, in primul rand al drumurilor proaste de la noi si apoi si masina face rabat la nivelul acesta. Cade coloana de directie, flansele de la amortizoare fata, si intr-adevar se decojesc manerele de la usi. Motorul este ok, am facut 140.000 de km.
    Va marturisesc ca este si sigura deoarece masina a sfarsit intr-un cap de pod din pacate insa am scapat teafar si nevatamat. S-a comportat exemplar la impact. Recomand in detrimentul nui golf obosit de prin 2000. Numai bine

  8. Bogdan

    Si eu zic ca e o masina buna, dar sa nu exageram. Trendul il da tot germanele. Frantzuzestile sunt bune si apreciate in Franta si Magreb.

  9. Razvan

    Am un sedan din 2009, 1.5 dci 107CP 6trepte. A fost la promotie 13400 euro, putin mai mult decat un Logan de 85 cp. Am aproximativ 60000 km cu el, fara probleme majore, singurele piese schimbate fiind amortizoarele fata si flansele. Service-uri sunt multe si nu exagerat de scumpe, consumabilele rezonabile ca pret.
    Finisarea interioara este buna, ceva probleme cu zgomotele la denivelari si ornamentele manerelor de usi care se exfoliaza. Ventilatia cam zgomotoasa pe treptele mari de viteza.
    Pe sosea se comporta bine, e recomandata mai mult pentru un stil de conducere relaxat, se poate merge la o viteza de croaziera de 130 km/h cu 2500 rpm in treapta a sasea. Are cuplu suficient pentru depasiri in siguranta. Consumul foarte bun in jur de 5l/100km extraurban si 7l/100km in Bucuresti.
    Suspensia (mai ales cu pachet de drumuri dificile) e setata mai mult spre confort, la viteze mari foarte mari devenind un pic nesigura. Directia este prea asistata, foarte buna in oras dar prea moale pentru viteze mari.
    Elementele periferice ale caroseriei sunt din plastic revenind la forma initiala in caz de impact usor.
    Pretul la SH este foarte bun, recomand exemplare pana la 100000 km, intretinute corespunzator.

  10. ncfkfkfn

    masina buna. Am si eu un megane 1,5 dci bicorp si sunt multumit de ea. Luata in iulie 2008 de noua dar era fabricata in martie 2007. Singurele probleme pana acum(si sper sa nu apara altele) au fost un senzor de air bag aprins facut pe garantie si bateria care m-a lasat dupa 2 ani intr-o iarna geroasa si inlocuita tot pe garantie. In rest motorina de la OMV, reviziile la 10.000 km ulei 5w-40 elf evolution sxr si toate filtrele schimbate la fiecare revizie. Si la ITp a iesit exemplar pana acum. Atuuri: confort, silentiozitate, design interior su exterior, materiale bunicele, siguranta buna din testele euroncap a fost prima compacta de 5*, spatiu acceptabil in interior, motor bun, stabilitate buna si pana acum si fiabilitate onoranta.
    Minusuri: se cojeste cauciucul de pe pmenerele de la portiere, calitatea fabricatiei este putin in urma masinilor germane si japoneze, dar materialele sunt in marea majoritate peste, portbagaj mai mic in varianta Bicorp si becurile de la faza scurta care se ard in fiecare an. Am invatat singur la le inlocuiesc si ma costa 40 lei inlocuirea pe an a ambelor becuri.

    Oricum mult mai multe avantaje decat dezavantaje. Bicorpul este fabricat in Spania. Recomand Megane. Urmatoarea masina sper sa fie tot un Renault si poate o Laguna 3.

  11. Cipri

    Este o masina excelenta de familie cu foarte multe dotari pentru clasa ei. Spatiul interior este deosebit; detine multiple compartimente de stocare. Preturile pieselor sunt ok, multe piese potrivindu-se de la gama Logan (mult mai ieftine). Deasemenea pentru doritori, parcurile de dezmembrari sunt pline de Megane si ofera preturi foarte bune la piese SH, asta daca cumva pica o piesa importanta si scumpa.
    In concluzie este o alegere foarte buna pentru o masina de familie SH.

  12. mihai

    Super masina 2004 82 cp ,186000 km fara probleme majore, fiabila,o recomand.

  13. Denilsson

    Pentru banii pe care-i dai pe EA, este o masina superba ! ! ! – eu un sedan 1.5 dci 106cp 6 trepte. (masina merge la blana, cu motorina romaneasca 200 km/h), dar daca ai rabdare consuma ceva de genu o rusine, sub 4%
    Este superspatioasa, suspensia pe genul mai confortabil, nu tare sa-ti zdroncine ficatii in tine (cum e la germane – binee, ei le-au facut asa ca au sosele, dar la noi cu atatea denivelari si damburi si asfalt lasat, etc, meganul este perfect)
    Eu unul merg tare si depasesc tot ce prind – chiar in forta si tot fac o groaza de timp pe drum (buc – lugoj). Multumesc politiei din sibiu ca nu pun radar pe centura ocolitoare ! bravo lor !
    Numai tarziu de alaltaieri am venit la bucuresti de acolo- plin de tir-uri si de taranoi care erau la plimbare pe valea oltului, caciulata si comunele dintre Rm valcea si Pitesti, Noroc cu centura sibiu si A1, unde sub 160 nu am voie ! – asadar in astfel de conditii am consumat 25 litri – 475 km. adica 5.26%- iar pe bord mi-a aratat 5,4….. doua persoane, 3 saci (grau porumb si uruiala) plus bagajele de voiaj si inca 10-15 kg de hartoage, laptop, mancare si bautura pt drum, Timpul consumat: 6h30” din poarta in poarta cu intrat in buc prin mililtari si parcurs inca 15 km in oras.

    masina are 75-77 mii km (nici nu mai stiu precis) megane manager in posesie din iunie 2011

    PS – jumatate de drum am avut si AC-ul pornit ! – este PERFECTA !!!!, inca odata spun.. la banii ei face muuult mai mult- dar asta-i pretu.

  14. dan

    E groaznicaaaaa. Mai puneti ce mai puneti si luati altceva. Eu am avut una si dupa 6 luni nu o mai suportam,e cea mai monotona masina din lume.Suspensia e prea moale te balangane mai ceva ca un autocar,cutia are rapoartele prea lungi,servo e prea moale pentru drumuri lungi,la 130km/h zici ca mergi cu trenul nu e deloc antifonata.am sarit din megane in golf 5 si e o diferenta ca de la cer la pamant.

  15. flop

    Off: Tare asta nenea Denilsson: era centura plina de tiruri si taranoi si matale erai cu sacii de grau si uruiala in portbagaj :))))) ca venii vorba de tarani :)).PS: mai taie din ele da-le….
    On: masina e ok..am mers cu un sedan 1.9 dci si mi-a lasat o impresie foarte buna.Ma bate gandul sa imi iau una. Mie unu imi place suspensia moale.

  16. mda

    O masina de nota 10…cenfortabila, fiabila ,dotari..isi merita pretul. Am si eu si fratele cate 1 megane2 sedan amandoua sunt 1,5dci consuma putin.1 din ele e cu facelift celalatul e mai vechi, cel cu facelift e ceva mai bun pentru drumurile noastre,multumit de masini. Ce nu imi place la ele e ca se decojesc manerele din interior si in timp volanul,dar se rezolva revopsindu-se cei drept au peste 160mii fiecare km. ”Dan”… fiecare e cu parerea lui despre masina dar te aigur ca golful nu e cu minic mai bun ca megane2, cat despre zgomot motor ii da clasa meganul golfului, tu creca ai postat aici din invidie ramai la golful tau cu bidonul de ulei in porgabaj si cu ciocanul la fel sa indrepti usile pe fata cand se stramba la coltul din fata:)), asta spune multe, am renuntat la masini mai bine cotate in favoarea meganului, pe viitor cred ca, tot pe renault merg. in rest sa-ti fie e bine:)

    • Ryno

      Asa e am avut laguna mi-a parut rau dupa ea acum am un Megan sedan nu las da pe nici o “fiabilitate” germana. Multi zic din auzite de rau de masinile frantuzesti dar nici unul nu a condus sau detinut vre-o una

  17. Artur

    Am un Renault Megane pe benzina de 1,6 fab.2008 si sunt foarte multumit,in afara de bucsi si consumabila nu am avut problema cu el.Am facut in 4 ani 148000 km,adevarat mai mult in vest.Inainte am avut Golf 4,pe motorina cu multe probleme…Tot Megane voi cumpara, de 1,4 tce,abia astept sa-l testez pe un drum lung.Sa va spun ceva ,poate ca multi nu stiu,Mercedes nu degeaba colaboreaza cu Renault la motoare …pt. ca sunt ieftine si f.fiabile!

  18. dan

    mda. Cred ca stiu de ce iti place megane-ul. Ai o sotie grasa de 90kg si 4 copii, Iti place sa te balangane,sa intrii in curbe cu 40km/h si mergi pe autostrada cu 90km/h cu geamul deschis evident.

  19. mda

    Dan:Nu sunt insurat inca:)),aici nu ai nimerit-o. Te aigur ca modelul cu suspensie mai moale e sigura si la 190, sti ce fel de oameni merg cu viteza mica si geamul deschis si ce masini au:)).sunt curios ai avut megane!!! Tu ai parerea ta, eu a mea, numai bine:)

  20. costy

    Salut.Am un megane sedan privilige 1,5 dci 101cp din 2005 93000km in afara de injectoare reparate(supapele schimbate)300ron bucata;reparate de mine distruse din cauza motorinei bagate ocazional in rest nici o problema,foarte multumit de confort ,linistea din masina in timpul rulari comparativ cu alta marci care au niste motoare diesel de tractoare am uitat sa mentionez ca nu completez ulei de la o revizie la alta in viitor ma tenteaza o laguna 3 cea mai performanta masina cu motor de 2000cm3 0-100km/h 8,2sec ceva de genul.

  21. Silviu

    Cea mai proasta masina de la Dacia incoace.Si nu vorbesc din amintiri,ci din propria experienta.Tata detine una,1,5 dci 85 cp din 2007 luata de noua.Desi nu are inca 40k km,a bagat in ea cat ar fi trebuit sa bage in 200k.
    Incepand cu flanse fata,capete bara,pivoti,brat dreapta,bielete si terminand cu multiple probleme pe partea electrica.Sa nu mai vorbesc de calitatea materialelor interioare,deja manerele de la usi s-au decojit si a inceput si bordul,partea de consola centrala.La drum se comporta ca o barca,deja la 100/h nu mai poti tine volanul fix din cauza balansului pe care il face masina,ajutata si de drumurile noatre.Prin portbagaj s-au desfacut toate alea de pe margine(mochetele alea sau ce sunt) si atarna pe acolo.Eu am o amarata de Astra de prin 2002 cu destui km pe bord(cine stie cati o avea reali) si nu as da-o pe Meganu lu taicamiu pentru nimic.Deci nu mai laudati atata masina asta,ca e jalnica,exact ca toate masinile din gama Renault,ca doar de-aia au facut alianta cu Dacia(Daca Ai Cap Ia-ti Alta)ca sunt la acelas nivel.

    • sebasd

      Acu” nea Silviu ..mai conteaza si soferul sincer …Tactu ar face bine sa-si ia ochelari. Si tu cand caracterizezi o masina fa-o prin prisma ta .Condu o masina gen 100 000 de km si apoi fa-ti o parere.
      Eu conduc zilnic 200 km prin Bucuresti un Megane Diesel din 2008 .gropi , ploaie zapada etc si cu viteza ..si crede-ma ca este foarte fiabila.Consumul nu cred ca i-l bate vreo masina din clasa ei minim 3.3 pe autostrada si maxim 5.2 oras media data de calculator si in genere si de buzunar.
      Vizavi de ce spunea un prostovan mai sus “dan” ca se aude ca trenu vb aiurea ..de altfel in reviste de specialitate se mentioneaza ca este cea mai silentioasa din clasa ei la zgomot motor .Nu o data prietenii m-au intrebat daca este benzina .Personal merg cu ea cu 175 km la ora lejer .
      De reprosat este intradevar calitatea plasticelor (cojit etc) si faptul ca la drumuri denivelate dar denivelate scartiie caroserie ..dar este explicabil ..este o masina foarte usoara cu mult plastic (de aici si consumul f mic).
      Una peste alta vb de o masina care a costat doar 14000 de euro noua .
      Este cel mai bun raport pret calitate,.
      La costul actual al combustibilului este cea mai buna alegere.
      De aici si faptul ca atunci cand vii de la mare de exemplu depasesc tone de X5 Q7 etc ..care din datorita “mandriei ” stapanului lor merg cu maxim 120 km/h de frica benzinarilor.
      Una peste alta este un raport calitate pret excelent.
      De mentionat ca este fabricatie Turkey..fapt care nu are nici o relevanta din punctul meu de vedere

  22. costy 75

    Salut ,am un sedan privelege luat de nou in 2005 noembrie si am 108000 si sint foarte multumit a timuy cu casa cu alte cuvinte consum f.mic ,am mai condus si alte masini concurente la aceiasi putere 101 cp diesel si miau lasat un gust amar legat de consum si zgomot in habitaclu .Reparatii efectuate in 8,5ani supape injectoare 1200 ron ,o bieleta 65ron si un cap de bara 55ron cei care maninca c.c.despre masina asta sint cei care nu au avut asa masina noua niciodata in viata lor si vorbesc din auzite ,sint mecanic si am intilnit tot felul de probleme la mai multe masini si am tras concluzia ca renault nu este o masina cu probleme mari si costisitoare .

  23. dnel

    Salutari,sunt posesorul unui megane 2.1 din 2005,1.5 80 cp,am de vro’2 ani masina si am bagat ceva banuti in ea,am schimbat cam tot pe la directie,la motor un injector+bujii,distributie,telescoape+flanse,revopsit manerele si consola centrala,asta din cauza ca fostul proprietar nu prea a acordat mare atentie masinii si a tras de ea mult si bine,am 190.000 km si ma declar multumit de consumul mic pe care-l ofera.

    Nu-i o masina rea daca este pusa la punct,regret simplu’fapt ca n-am avut masina de noua,oricum nu am de gand sa o vand fiindca am investit in ea si am facut-o ca pentru mine,pe langa astea are si un aspect placut:)

  24. cornel

    salutari , am un megane 1.5 86cp cumparata de noua in 2007 acum are putin peste 400000 de km reali fara sa desfac ceva la motor si are aceeasi forta ca si noua garantes ca merg cu ea inca 200000 de km in rest caseta de directie plastice care se mai rup etc nimic care sa un se duca si la o masina germana mai ales pe drumurile din romania ,nota zece din partea mea si daca as mai avea ocazia as mai cumparao inca o data de noua….

  25. ionut

    sal,am 1.6.16v,2007,90000km si nu am avut probleme majore pana acum,doar probleme minore cauzate de mine,in rest benzina sa ii tot dai,foarte multumitde aspect,confort,fiabilitate si costuri reduse de exploatare,daca s-ar mai produce as mai cumparao o data

  26. soke

    Sustin parerea majoritatii celor de mai sus. Am un Megane Privilege, 1,5 dci,105 cp, din 2007 cu 98000km. F. multumit de el pana acum. Fara reparati notabile, doar consumabile si atat (1 bieleta + cap de bara, placute frana, schimbat distributie la termen si revizii periodice). Intr-adevar, manerele de la portiera se decojesc f. usor. Are suspensii moi dar nu vad in asta o problema (nu obisnuiesc sa iau viraje stranse cu viteza f.mare) – oricum fara pic de emotii la viteze mari >170 km/h.

    Concluzie: Raportul pret/calitate imbatabil!

  27. Marius

    Salut ! am citit mai multe comentarii…unele cotradictorii. am vazut si o comparative total incorecta intre un megan2 si un golf5. am mers cu amandoua si e adevarat ca golful are materiale superbe la atingere care se cojesc si ele dupa ceva timp la fel ca si la golf4. ma rog sunt multe avantaje fata de megan2. Insa este o comparatie total nedreapta . meganul 2 este concurrent al golfului 4.ca tot a spus “mai pui ceva bani ” si iti iei g5 evident mereu diferenta de bani face si diferenta de calitate. Dar referitor la motoare, in general Renault este recunoscut a avea motoare fiabile si de consum redus. dovada este ca actualmenente chiar si Mercedesul a cumparat motorul 1.5dci si l a pus pe A class…oare intamplator?! concluzia este clara: nu e cea mai buna masina din lume ….dar nici cea mai rea nu este! in rest numai bine!

  28. Lucian

    http://www.fileshare.ro/e31759676 …….. pentru cei impatimiti cu depanarea megane 2 sa incepem cu partea electrica . Daca voi fii solicitat continuam cu celelalte componente .

  29. kakaocar

    RENAULT-DACIA singurul constructor european mare ce nu da garantie la caroserie la coroziune mai mult de 6 ANI la nici un autoturism sau utilitara .Caroseria este piesa de baza cea mai importanta la un autoturism.De aici si devalorizarea acentuata.Cea mai sigura masina la accident din clasa family dupa 2004 sub 6000 eur este FORDUL FOCUS dupa 2004 CE ARE CAROSERIA SUDATA CU LASER si este proiectata in centrul de proiectari caroserii VOLVO.

  30. Nlu

    Am un Megane 2/din 2007 1.6 16 v de nou si nicio problema importanta înafară de consumabile. Am mai luat un megane 1 din 2001 tot 1.6 16 v de doi ani in care nu am investit nimic + faptul ca personal nu am văzut Megane plin de rugina cum vad multe mașini cu pretenții. Sunt fan benzina si voi merge mereu pe benzina. Raport calitate preț părerea mea este ca este imbatabil megane-ul.

  31. Ionut L.

    megane sport tourer 2005 1.6 113cp gpl. probleme: senzor ax came si probabil electrovana. nu este foarte insonorizata. in rest masina super ok. peste germanele vechi. si cele noi 🙂 fff stabila, made in france, consum pe gpl super bun, trage fff bine, spatioasa, faruri cu lumini super, design inca actual, frane super, pozitie sofer foarte lejera. pica fulia defazoare de la uleiul prost sau electrovana defecta. se poate merge insa si fara vvt. pret cumparare foarte ok.(atentie la gradul de uzura). nciiun bentley forjat nu merita….

  32. Cristi

    Am Megane2 sedan 1.5 dci 85 CP din 2007, nivel de dotare Privillege si aproape 150.000 km rulati. Nicio problema la motor pana in prezent. Dupa ce a iesit din garantie am facut remaparea motorului si a crescut puterea acestuia. Am inlocuit suspensia Pachet Drumuri Grele cu suspensie standard si nu a mai fost barca. Este mai sensibila la bieletele antiruliu si se uzeaza mai repede discurile de frana daca este rulata mai mult prin oras. Am inlocuit discurile de frana si kitul ambreiaj, dar asta probabil din cauza maririi puterii la motor. Este dificil de inlocuit becurile in faruri (posesorii stiu asta), iar farurile se matuiesc in timp, dar se pot reconditiona usor. Consider ca este o masina onesta, economica, dar nu este considerata in topul sedanurilor din clasa compacta din cauza calitatii materialelor enumerate mai sus de alti detinatori si a tinutei de drum avand suspensia pe spate cu punte semirigida nu cu suspensie independenta. Orice masina depinde de modul cum este intretinuta si exploatata.

  33. Ion

    Am un Megane 2007 la care nu am schimbat nimic; functioneaza perfect, are consum de 4,4%, servisarea s-a facut la SERUS totdeauna si la timp; motor 1,5dCi 90 Cp, echiparea 2.O masina buna, comoda si rezistenta. Nu stiu daca noile produse de la alte firme vor fi asa de rezistente.

  34. GeorgeService

    Reparatii. Turbosuflante noi si reconditionate – Mercedes – BMW -Audi- Renault Laguna- Opel -Passat – Volvo – 0754-896-285.
    https://www.pieseauto.ro/turbosuflanta-sport.htm
    http://www.reparatii-turbosuflante.ro/reconditionare-turbina-porsche

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)