autovit.ro

O noua reteta pentru BMW X1

Incepand din aceasta luna, BMW a introdus un facelift pentru mezinul gamei SAV-urilor bavareze. Pentru a va forma o idee despre aceasta subtila restilizare, am dat o fuga pana la fabrica din Munchen pentru un prim contact cu noul X1 facelift. Si ce credeti cam am aflat?

De la inceput trebuie mentionat ca acest crossover premium compact este construit pe platforma tehnica a modelului BMW seria 3 si a fost lansat in cursul anului 2009. Iar in cei aproape 3 ani de piata, BMW X1 a fost comercializat in peste 250.000 exemplare, in intreaga lume.

La prima vedere, restilizarea caroseriei este atat de subtila incat poti cu usurinta sa nu remarci ca acum partea frontala este marcata de patru linii care se intersecteaza deasupra placutei de inmatriculare, formand un X. Tot in fata am mai observat o aliniere a designului la noua imagine a SAV-urilor bavareze, astfel grila de aer este formata acum din trei elemente, iar noile blocuri optice beneficiaza de lumini de zi pe baza de LED-uri.

La interior am sesizat orientarea mai pronuntata a consolei centrale catre sofer, precum si introducerea unor noi materiale pentru plansa de bord care potenteaza caracterul premium, in special insertii in plansa de bord care imita mai bine “nervurile” lemnului.

Pe parcursul testului efectuat in imprejurimile orasului Munchen am mai sesizat noul design al display-ului care afiseaza functiile sistemului iDrive, mai logic si mai usor de setat chiar si in mers. Oficialii BMW afirma ca odata cu acesta restilizare, au mai fost introduse doua noi linii de design (xLine si Sport Line), care alaturi de pachetul M sport, ofera acum mai multe posibilitati de individualizare a masinii, in functie de preferintele clientului.

Acest prim test cu BMW X1 facelift l-am efectuat cu noua motorizare 25d, cel mai puternic turbodiesel din gama SAV-ului compact. Acest propulsor care inlocuieste vechiul 23d dispune tot de doua turbine de supraalimentare, insa dezvolta acum 218 CP la 4.000 rpm si are un cuplu maxim de 450 Nm disponibil in plaja 1.500-2.500 rpm. Pe parcursul testului am apreciat, in primul rand, sincronizarea dintre acest motor si noua cutie de viteze automata cu opt trepte, astfel trecerea dintr- o treapta in alta se face foarte lin, aproape insesizabil. Am mai fost placut impresionat de scaunele confortabile, manevrabilitatea excelenta, tinuta de drum cu o subtila tenta sporty, reprizele viguroase ale noului turbodiesel, dar si de setarea optima a suspensiei care se dovedeste nici prea moale, nici prea dura.

Cam acestea au fost primele impresii dupa primul contact cu BMW X1 facelift. Voua cum vi se pare aceasta restilizare a celui mai mic SAV din oferta constructorului bavarez?

19 Comentarii

  1. Nickolas

    E naspa masina asta.Daca e vorba de modelele X,ia-ti ori X5,ori X6,eventual X3 dar pretul acestuia se apropie de X5,asa ca…

  2. Ana

    Ca tu le-ai pe toate si stii 🙂

  3. unul

    nickolas ai condus vreodata un bmw , sa zicem macar din anul 2005 ??

  4. ciprian

    bmw x1 este o masina reusita care imbina sportivitatea cu eleganta unei masini premium,ideala pentru drumurile din tara noastra si nu numai.Bmw dovedeste ca orice model lanseaza este un succes si asta ne face mindrii ca putem conduce astfel de masini.

  5. Virgil

    Asa, am acut si test drive cu ea e naspa si scumpa si nu ofera nimic deosebit nici tinuta de drum nici subtilitatea suspensiei unui seria 5 (da, am mers si cu asta). un motor diesel zgomotos (oricum nu silentios cum ar trebui sa fie un commonrail)… iar materialele din interior (daca alegi orice varianta de textil) sunt groaznice calitativ si optic….

    X5 intr-adevar e altceva….si alt pret dar daca chiar mori dupa BMW la pretul asta iti iei second cu putin km mai bine un seria 5 si ai macar o masina eleganta si finutza…

    parea mea…

  6. URAGANU

    Implementati scriptul pentru Facebook comments si veti avea mai multe … pareri.

  7. Maxx

    BMW este firma care in ultimii ani a scos autoturisme pe banda rulanta cu cele mai multe defecte. Nu li s-a facut publicitate deoarece au platit bani grei ca revistele de specialitate sa taca. Asa ca Ana, daca ai lucra in domeniu nu ai mai face comentarii nefondate.

    • george

      tocmai ca in ultimii ani au scos masini mult mai bune si mai putin stricacioase
      poate te referi la vw si audi ca masini care se strica foarte des
      conduc bmw din 2002 asa ca mai intereseazate si tu in privinta unor masini

  8. 320xdrive

    Intradevar este cam scumpa,dar este fiabila si puternica.Posed o limuzina BMW 320xd din 2011,diesel,189 cp…cumparata din germania…am la bord 30.000km…este o super limuzina,confortabila,silentioasa,consum redus…o… premium! Recomand un test drive pentru amatori de o masina adevarata.

  9. YXEL

    Modelele vechi sunt mai bune decat cele noi-only xd-drive sa-ti iei, daca ai paie , de la 2,5 tdi in sus- pina-n 3,0 . Enjoy guys !

  10. Dacia

    …..Dusterul este si mai FRUMOS si mai BUN la TOATE ( mecanica , electronica , siguranta…..)….si are un pret de 5 ori mai mic …. !!! :)))

  11. ion

    “unul” , ce mare smekerie e sa conduci bmw???
    320 d din 2006(are cumnatul meu) e varza….
    x5(are unki meu) e asa/asa
    am mers si cu 525 din 99 si cu 530 din 2002….
    doar motoarele de 3000 fac diferenta
    restul sunt inutile !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. george

    tocmai ca in ultimii ani au scos modele mult mai bune si mai putin stricacioase
    poate ca vorbesti de vw si audi in privinta sticaciunilor mai intereseazate
    conduc bmw din 2002 asa ca am putut face diferenta din ce a fost si ce este in prezent

  13. suparatu666

    stricacioase. nu prea cred. am avut 520i 1997 , 318is 1998, acum am 320d 2006 si merg cu el de 2 ori pe an din londra la suceava 2800 km si nu am avut nici o problema cu ele. nu la fel pot vb de alte persoane care poseda audi sau vw

  14. danny

    bai nu va mai certati ca oricum sant niste buzi de masini unele bmw ,am si eu unu din 2009 nou si nu mai imi cumpar niciodata bmw , toata ziua se strica ,nu merge bine ,intrun cuvant un cacat de masina.x6 inca nu s-a stricat si e la 150000 de km dar seria 3 benzina e mai bun un trabant.

  15. Alex

    Am avut bmw730d din 2008,motorul ii exeptional insa am avut probleme electrice si servisul te omoara

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)