autovit.ro

V-ar tenta un Xsara Picasso second hand?

Unul dintre cele mai longevive monovolume compacte, Xsara Picasso si-a castigat un bun renume prin prisma ratei reduse a defectelor costisitoare, precum si prin versatilitatea interiorului.

Dupa o considerabila experienta de piata (1999 – 2010), Xsara Picasso se dovedeste o optiune inspirata pentru cei care doresc achizitionarea unui monovolum compact, trecut de prima tinerete.

Pe parcursul anilor, o pondere consistenta dintre utilizatorii unui exemplar Citroen Xsara Picasso s-au declarat multumiti de volumul portbagajului si de cele trei locuri spate individuale si rabatabile. Si chiar daca acum designul pare demodat, versatilitatea si gradul de confort oferit in habitaclu sunt argumente decisive, in special pentru clientii familisti.

Citroen Xsara Picasso mai puncteaza prin pozitia inalta de condus si prin suprafetele vitrate de mari dimensiuni care ofera o buna perspectiva asupra caii de rulare, iar manevrele de parcare se pot efectua in deplina siguranta. In plus, suspensia este orientata spre confort si prin urmare particularitatile drumului nu se resimt puternic in habitaclu.

Din punct de vedere al costurilor de exploatare la varsta a doua, utilizatorii au constatat ca cele mai avantajoase versiuni sunt cele animate de propulsoare turbodiesel, motoare deosebit de fiabile si chiar economice.

Insa dupa prima tinerete au fost remarcate neregularitati in functionarea instalatiei electrice, mai exact aprinderea nemotivata a unor martori luminosi din plansa de bord. De asemenea sistemele de actionare pentru geamurile electrice, precum si sistemele de prindere ale unor ornamente din habitaclu pot da semne de uzura prematura. Cu toate acestea, aceste defectiuni semnalate de-a lungul anilor nu sunt prea costisitoare…

Prin urmare, considerati ca Citroen Xsara Picasso poate fi o oferta tentanta si la valoare second hand ?

7 Comentarii

  1. theo

    Detin o xsara picasso 2007,1,6 hdi,110cp,masina se comporta foarte bine sunt foarte multumit de ea.

  2. lol

    ce sunt ma mizeriile astea de articole? v-ar placea un nu stiu ce? v-ar tenta nu stiu ce model? ce e prostia asta la voi?

  3. theo

    suntem prea cocalari si manelisti sa percepem calitatea altor marci afara de cele nemtesti, dar asta e traim in romania tre’ sa cante maneaua tare la bmv

  4. Mihai

    Nu m-ar tenta o masina Citroen Xsara Picasso pentru ca nu exista vanzatori de incredere. Xsara Picasso care vin din occident in proportie de 98% au fost folosite ca taxi. Cine a trecut prin Paris, Roma, Bruxelles stie ce vorbesc. Din pacate comertul cu masini inseamna sa cumperi de afara cu 4000 de euro o masina cu 500.000 de km, o aranjezi si o vinzi aici cu 8000 de euro si 118.000 de km. Banii au distrus multi oameni si vor continua sa o faca. Incercati sa nu furati (inselati) si daca totusi o faceti urmaritit sa vedeti cu ce sunteti rasplatiti. Si cand veti afla nu intrebati „de ce tocmai mie” pentru ca stiti deja! Sanatate!

  5. cyb34

    Deci o preferinta pentru masinile nemtesti te face automat manelist si cocalar?

    Sunt sigur ca designerii, inginerii si analistii de business de la…. Mercedes sa zicem, se gandesc fix la manelisti si inculti si cum vor aprecia acestia materialele, finisarile si user experience-ul de la consola centrala sau vitezometru.

    Generalizezi.

    Eu am o repulsie fata de masinile franceze, am pretentii de la buricul artistic al Europei care livreaza doar plastice ieftine.
    Si nu ca ar fi nemtii cei mai buni, Opel e un exemplu suprem de plastic ieftin si finisari de microbuz.

    Te rog sa imi spui un concurent direct de la francezi pentru BMW 7, VW Phaeton sau Audi A8. Astea sunt masini de cocalar, in opinia ta.

    Idei preconcepute bazate pe preferintele bisnitarilor din Romania, care vor sa apara profitabili, de succes, in masini premium.

  6. BAHA ADY

    am si eu un disel din 2010 1,6…nu are carte tehnica si nu stiu sa,i folosesc setarile la bord ,cine ma ajuta

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)