autovit.ro

Citroen C-Elysee, raspunsul prompt al francezilor

La fel cum si alti contructori auto mondiali au redescoperit reteta sedan-ului compact de buget si Citroen a pregatit o masina cat mai accesibila pentru o paleta larga de clienti, cu precadere in anumite tari unde a fost sesizat un potential enorm.

Noul Citroen C-Elysee mizeaza pe trei mari calitati esentiale pentru publicul-tinta: design atractiv, capacitate de transport generoasa si un pret cat mai accesibil.

Un automobil in trei volume destinat clientelei familiste, Citroen C-Elysee asigura un spatiu interior generos garantat de ampatamentul de 2,65 metri. Dealtfel C-Elysee este un sedan cu dimensiuni generoase: 4,43 m lungime, 1,7 m latime si 1,47 m inaltime.

Partea frontala este conceputa in limbajul caracteristic modelelor din gama actuala a constructorului francez, iar talia inalta a caroseriei, ecartamentul generos si aripile usor evazate sunt detalii stilistice care denota robustete. La toate acestea se mai adauga volumul portbagajului de 506 litri, o valoare foarte buna pentru acest segment.

Si la interior este perceputa senzatia de robustete, insa potentata printr-o eleganta aparte. Plansa de bord beneficiaza de un ornament liniar, un detaliu de personalizare in functie de nivelul de echipare. In plus, toate materialele folosite la interior au fost selectate pentru a fi atat atragatoare cat si rezistente la uzura si chiar usor de intretinut. Mai mult, noul sedan va fi disponibil in sapte culori de caroserie cu detalii cromate in functie de nivelul de echipare, iar in standard va beneficia de ABS, ESP si pana la sase airbaguri, in functie de tara.

Pe anumite piete, noul Citroen C-Elysee va fi disponibil in tandem cu ultima generatie de propulsoare VTi de 72 CP, oferind aceasta tehnologie care imbina fiabilitatea, cu performantele dinamice si cu un consum moderat de carburant. Un alt motor pe benzina care va anima noul C-Elysee este VTi-ul de 115 CP, propulsor gestionat prin intermediul unor cutii de viteze manuale ori automate. Citroen C-Elysee mai poate fi echipat cu motorul HDi de 92 CP, un propulsor turbodiesel produs deja in peste 6 milioane de exemplare si care imbina perfect cuplul mare la turatii joase cu consumul redus de carburant (4,1 litri/100 km).

Noul Citroen C-Elysee este produs la uzina din Vigo (Spania) si a fost lansat in urma cu cateva zile pe piata auto din Romania, la un pret de pornire incepand cu 10.900 EUR (TVA inclus), identic cu cel al modelului infratit Peugeot 301.

Cum vi se pare acest Citroen C-Elysee, un rival cu acte in regula pentru SEAT Toledo, Peugeot 301 si Skoda Rapid?

3 Comentarii

  1. ionutz

    au copiat botul de la passat….. spatele de skoda superb…. au adaugat o linie doua si am creat masina!!!!!!!!!!!!!!!! francezi comunisti si imputiti

  2. unu

    pret de pornire 11000, unde mai pui un motor mediu si echipare medie, te duce lejer in 15000-16000….deci trist

  3. unu din multime

    „ionutz” are dreptate , clar e o masina facuta de comunisti pt comunisti !!!!De aia or sa o faca si in china. copil naiv…..

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)