autovit.ro

Merita un Ford Fiesta second hand?

Pe parcursul celor aproximativ 6 ani de piata, a cincea generatie Fiesta s-a impus prin rata scazuta a defectelor costisitoare, precum si prin costurile rezonabile de intretinere si exploatare. Iar acum, cei care se orienteaza sa cumpere o masina de oras, mai pot profita si de preturile la valoare second hand, deosebit de atractive.

Fata de variantele anterioare, cea de-a cincea generatie Ford Fiesta (2002-2008) a reprezentat un considerabil salt calitativ. Astfel clientii au observat o mai mare atentie acordata capitolelor design, siguranta si tinuta de drum, la care s-a mai adaugat si eficienta turbodieselului 1.4 TDCi.

Prin urmare, clientii s-au mai declarat multumiti de fiabilitatea per ansamblu, de gradul de confort oferit in habitaclu, precum si de spatiul de incarcare generos pentru acest segment. Iar la varsta a doua, utilizatorii au mentionat ca rezistenta la uzura a finisarilor interioare este satisfacatoare. Mai puncteaza prin tinuta de drum si prin pozitia de condus optima, in timp ce suprafetele vitrate nu ascund unghiuri fara vizibilitate.

Inevitabil au fost semnalate si probleme legate de fiabilitatea unor repere, insa marea majoritate a viciilor de fabricatie nu s-au dovedit excesiv de costisitoare. Totusi cele mai multe dintre defectele intalnite in exploatare au fost atribuite loturilor din primii ani de fabricatie.

Dupa faceliftul din anul 2005 prin care a fost restilizata caroseria si interiorul, Ford Fiesta a devenit si mai atractiva. Astfel s-a constatat ca noile materiale folosite in habitaclu sunt mai rezistente la uzura prelungita, insa a persitat problema legata de slabirea in timp a sistemelor de prindere pentru ornamentele interioare. O alta problema observata la un lot mai restrans de exemplare si raportata de catre utilizatori este legata de infiltrarile de apa datorita chederelor care nu etanseaza perfect habitaclul.

In acest moment, cele mai multe exemplare comercializate pe piata autoturismelor la mana a doua sunt cele fabricate dupa facelift, in special unitatile animate de propulsorul turbodiesel common-rail 1.4 TDCi care dezvolta 68 CP. La valoare second hand, aceasta versiune turbodiesel isi dovedeste rentabilitatea in momentul revanzarii, ca urmare a unei valori remanente consistente. Insa cel mai apreciat avantaj al acestei motorizari este consumul redus de carburant, chiar si dupa un rulaj apreciabil. Totusi, exemplarele cu rulaje peste media anuala de 20.000 km, pot acuza un buget consistent destinat reparatiilor, piesele de schimb fiind in unele cazuri cam scumpe.

Pe voi va tenteaza un Ford Fiesta second hand?

49 Comentarii

  1. bogdan

    detin un fiesta 2008 1.2 si ca sa va dati seama de calitatea ford produsa in germania,la 207000 km prezinta urmatoarele defectiuni;pompa sevodirectie,yala usa sofer,probleme etanseitate cutie viteze si motor[curge ulei peste tot] ,semering palier cutie ,semering planetara dreapta,zgomot planetara dreapta,consum ulei motor-1l la 4000km,far dreapta neetans,coroziune prag usa sofer,aripi fata corodate la nivelul pragului[prost proiectate],urme coroziune sub sasiu[zone nevopsite],suport evacuare finala extrem de corodat aproape de rupere,probleme cutie inca de la 70000km si in prezent sare din treapta a doua in decelerare,buton coborare geam sofer defect,plansa bord matuita buna pentru fraierii care vor sa fie moale,habitaclu zgomotos [bate si scartie ca o caruta in special spatarul banchetei,tetierele spate intra in vibratie la viteza mare],zgomot ambreiaj plus placa intre 1500-2000 rpm,zgomot motor ca si cum ar fula la viteze mari,compresor ac reparat de curand,frane ineficiente raspuns slab abs,instabila pe ploaie,sistem blocare usi din interior imbecil gen fiat,scaune neconfortabile,pericol incendiu de la tabloul de sigurante,zgomot geam dreapta fata ca si cum s-ar rupe,zgomot electromotor,tija suport capota poate sa iasa din suport pericol de inchidere.

    • Andrei

      Zgomotul de la planetara dreapta e de la rulmentul intermediar. Schimbul lui si a simeringului costa cam 300 ron. La cutie daca ai fi remediat problema de la 70 000 acum nu ar fi ajuns sa sara din viteze. Iar pentru zonele cu rugina, banuiesc ca nu au aparut deodata si ar fi putut fi reperate la inspectiile periodice.
      Pompa de servo o rezolvi cu piese originale cu maxim 1000 ron.
      Butonul costa 50 ron la dezmembrari.

      Ideea e ca tu, din cate vad, n’ai avut grija de o masina care la 50 000km/an a vazut cam toate conditiile meteo posibile, dar acum te plangi ca e cotetz. Oare la toaleta daca nu tragi apa, nu pute?

      • abaju

        ce descriere catastrofala, nici rabla care am dat-o pt voucher si avea 35 de ani nu era in halul asta, nu pot sa cred ca e chiar as. Fiesta mea e din 2002, nu prea a vazut piese si e buna inca.

        • nestea mango

          Salut la toti, am o fiesta fabricatie 2002 . 1.4tdci am cu ea 287 000 Km si merge brici fara probleme la motor in rest consumabile schimbate era sa uit 200 000 KM e in Romania .
          Bafta la toti .

          • Mario

            Am o diesta din 2007 1.4 si ma jur….O Iubesc ! Am bagat in ia peobabil 20 mil cand am luat.o si cam atata,consum super…destul de rapida ….buna in oras etc !

          • Alexandru

            Salut! Un Ford Fiesta 1,4 TDcI tot din 2002 am si eu. Iarna nu o pot folosi. Nu porneste la rece. Am verificat bujii, releu bujii, schimbat furtunele tur retur, compresia pare buna, baterie noua. Nu mai stiu ce sa ii fac. Daca aveti vreo idee va rog sa ma informati si pe mine. Vara nu am nici un fel de problema.

    • vasi

      Fiesta 2006, 1.4TDCI 150mii km.
      Schimbat 2 randuri de amortizoare spate dar asta din cauza ca am tractat remorca incarcata destul de mult timp. (2ani frecvent)
      Senzor ABS stanga fata dus la 100mii si un semerign de la cutie care provoca curgeri de ulei cutie viteze.
      In rest consumabile si atat. Mentionez ca toate reviziile le-am facut la zi si am folosit doar lichide (servo, antigel, ulei etc.) recomandate de producator – care nicidecum nu sunt mai scumpe decat restul de pe piata.
      Totul functioneaza corect si masina se comporta bine si la viteze mari (160km/h) doar ca nu recomand franare brusca la viteza asta :). Nu stiu cum ai reusit tu sa o aduci in starea asta in numai 4 ani. Ma gandesc ca nu ai avut deloc grija de masina. In ceea ce priveste cutia de viteze, eu nu am avut niciodata probleme. Am 6 fiesta 1.4 tdci la firma, toate peste 120mii si nici una cu probleme. Daca ai fi citit manualul a fi vazut ca in momentul in care bagi in viteza a 1 a sau in revers trebuie tinut mai mult ambreajul calcat pentru ca vitezele a 1a si marsarier sunt nepivotante si e un tip de cutie mai lunga astfel ca necesita mai mult timp pana ajunge ulei in capat. Iar restul problemelor pe care le ai la masina cred ca sunt cauzate de modul de utilizare.

    • bebe

      inseamna k n-ai stiut cum s-o utilizezi. am o fiesta 1.4TDCI 2007, aceiasi km cu a ta..fabricata in franta, si are doar o problma la injectorul 1, si am mai schimbat supapa EGR. in rest merge perfect. masinile st foarte bune..da` n-au parte soferi p masura..

  2. Gabi

    dupa cca 70 000 km cu aceasta masina nu am nimic sa-i reprosez tehnic, e buna pentru oras si deplasari pe distante scurte, nu atat de buna(incapatoare) pentru deplasari cu familia/prietenii pe distante lungi

  3. victor

    Fiesta 2006, motor 1,2 l.
    La cateva mii de km (in garantie), cutia de viteze a devenit zgomotoasa.
    La demontare (Colina Motors) s-a constatat uzura pinioanelor, cu pilitura de fier in baia de ulei.
    S-a remediat pe banii lor, fiind in garantie.
    Impardonabil pt. un fabricant care se respecta.
    Acum intra greu in marsarier…

    • Toni

      Nu cred că pinioanele sunt de vină ci calitatea ULEIULUI şi, eventual, NIVELUL scăzut al acestuia (nu a fost verificat la timp – adică la reviziile periodice !!!)

  4. bogdan

    vad ca aproape toata lumea se mira ca si cum un fiesta care se strica e o exceptie si nu o regula si tin sa va precizez ca nu e singurul exemplar cu probleme[de altfel cred ca nici un exemplar nu este lipsit probleme],.cunosc exemplare la care s-a stricat pompa de servo la 60000 km si era tdci 2008,model nou 2010 cu cutie automata 4 trepte motor 1,2benzina amanunt important pentru ca vit max este de 140km!!![nici macar la vale nu prinde mai mult,proprietarul a incercat si nu reusit sa forteze mai mult de atat tehnologia de varf duratorq si crede ar fi concurat puternic de o skoda s100] i s-a defectat calculatorul la 13000 km si cred ca nu se pune problema de modul de exploatare ,pompa servo blocata la 150000 fabricatie tot 2008 si multe alte probleme iar exemplele pot continua pacat ca nu avem acces la baza lor de date,cat despre remedierea cutiei de viteze aceasta s-a efectuat in garantie pentru ca pe langa faptul ca sarea din viteza nu intra in treapta 1 si la plecarea de pe loc facea zgomot.cat despre cei care spun ca au sute de mii de km fara probleme ,doar unele foarte minore,cred ca masinile lor or fi produse poate in japonia la fabrica lexus sau sunt un pic amnezici cred ca a doua varianta este cea corecta , dar din cate stiu eu sunt produse in germania si scrie ford.pompa de servo cea mai ieftina costa 680 ron +150 manopera ,in niciun caz cea originala +manopera nu se incadreaza in 1000 ron in conditiile in care o planetara.dreapta la reprezentanta costa 3700ron.nu obisnuiesc sa cumpar de la dezmembrari ,nou costa 100 ron.[nu merge de nou si il cumpar second]iar cele 6 fiesta care au fiecare 120000 km si nu au nici un fel de problema nu cred ca nici daca ar avea toate 120000 nu s-ar fi stricat ceva la ele,iar ca sa cred ca asa este sa ofere seriile pentru verificare asta in cazul in care reviziile s-au in retea.am omis in prima postare sa mentionez ca atunci cand ventilatorul intra in treapta maxima tremura toata caroseria iar daca nu ai plombe bune in gura e posibil sa iti cada,.nu este problema mea ce model de cutie este,ca este lunga si ca ajunge greu uleiul dar ce stiu este ca este o masina produsa in 2008 de catre un producator care cica emite niste pretentii si nu wartburg 1956 care necesita dubla debreiere la schimbarea treptei si mai stiu ca saptamana trecuta am mers cu un yaris 240000 km cu a carui cutie pur si simplu te jucai cu un deget nu ca la ford care iti rupe mana.volanul are o textura atat de imbecila si de dura ca iti ia pielea de pe mana mai ales in conditiile in care servodirectia nu iti functioneaza in parametrii normali.nu am spus ca este instabila la viteza mare ,oricum nici la vale nu prinde mai mult de 170 ,ci pe ploaie datorita greutatii reduse pe puntea fata cred eu.

    • stefan

      ai dreptate,am un focus 2008 1.8 tdci,am 70000 cu ea,ford lasa de dorit,deja ma pregatesc pt kit de ambreiaj,si stiu sa conduc pt ca am 500000 cu un citroen toti facuti de mn,si masina aia nu are nimic

  5. Bogdan

    Vad ca aproape toata toata lumea se mira ca o Fiesta care se strica este o exceptie si nu o regula si ca sa argumementez ca este aproape o regula va dau urmatoarele exemple de defectiuni prezente la alte exemplare si nu al meu: Fiesta tdci 2008 pompa servo defecta la 60000km,fiesta 2010 1,2 cutie automata 4 trepte(precizez acest lucru pentru performantele de exceptie ale acestui model adica viteza max.140km!!! Nici macar la vale nu prinde mai mult iar proprietarul mi-a spus ca ar fi concurat puternic de o skoda s 100) calculator defect la 13000 km. nu cred ca se pune problema de exploatare deficitara, pompa servo blocata la 150000 km model 2008 1,2 a necesitat platforma si exemplele pot continua,ar fi interesant sa avem acces la baza lor de date.in legatura cu cutia de viteze aceasta a fost reparata in garantie la 70000 km pentru ca prezenta mai multe defectiuni decat in prezent si anume:nu intra in prima treapta de viteza si facea zgomot la plecarea de pe loc. Cea mai ieftina pompa de servo costa 680 ron+150 manopera si nu cred ca o pompa originala+manopera se incadreaza in 1000ron in conditiile in care o planetara la reprezentanta costa 3700 ron. Cei care spun ca au sute de mii de km si nu au avut decat defectiuni extrem de putine sau deloc ori sunt amnezici ori masina lor afost produsa in Japonia la fabricileLlexus, prima varianta este cea corecta pentru ca masinile sunt produse in germania si scrie Ford. Nu cumpar de la dezmembrari, un buton de geam costa 100 ron-nu merge de nou si il cumpar second. Cel cu 6 automobile Fiesta care au fiecare 120000 de km si nu prezinta nici un fel de defectiune nu-l cred nici daca ar avea toate sase 120000km iar ca sa il cred sa ofere seriile pt. verificare asta in conditiile in care reviziile s-au efectuat in retea. Am uitat sa postez in prima prezentare ca in momentul cand electroventilatorul este in treapta a doua la turatie maxima tremura toata caroseria iar daca nu ai plombe bune e posibil sa iti cada. Nu am spus ca este instabila la viteza mare (nici la vale nu prinde mai mult de 170 si simti ca se dezintegreaza) ci pe ploaie si asta datorita greutatii reduse pe puntea fata. Nu ma intereseaza ce model de cutie este, ca este lunga si ca nu ajunge uleiul, oricum din ce am vazut pe propria piele in cazul acestui model uleiul ajunge ori pe jos(nici scut nu are) ori pe langa segmenti(nu reuseste sa retina lichide) dar stiu ca este produsa in 2008 de catre un constructor care cica emite niste pretentii si nu este produsa in 1956 de catre faimoasele uzine tot din Germania adica Wartburg care necesita dubla debreiere. Am condus o Toyota Yaris 240000 km cu a carui cutie pur si simplu te jucai cu un singur deget nu ca la asta care iti rupe mana.un alt aspect care trebuie precizat este materialul dur si textura aspra prezente pe volan care te lasa fara piele pe maini mai ales cand servodirectia prezinta defectiuni.

    • Dan

      Am un fiesta 1.4 tdci cumpărat sh in 2007 si am facut eu 110.000 peste cei 40.000 avuti la achizitie. Probleme majore nu au fost. Alte probleme, de altfel prezente si pe fusion, capota motorului se inchide uneori greu si trebuie reglata la service din cand in cand, ornamentele de plastic negru (ramele exterioare la usi ) se desprind si vibreaza si pe ambele de la usile din fata a trebuit sa le lipesc eu. Probleme cu incuietorile la usi si la rezervor (cea de l-a rezervor s/a stricat definitiv). Geamul dreapta fata se ridica mai greu dar nu scartzaie sau altceva. Claxonul intrerupe undeva si merge cand vrea el. E bine ca nu e f scump si o sa-l inlocuiesc.
      Consider ca e o masina f f rezistenta avand in vedere ca am circulat inclusiv pe drumuri pline de gropi. Pana in prezent nu am schimbat amortizoarele. Ambreiajul da semne de oboseala de vreo 2-3 ani dar inca merge. Injectoarele sunt si ele la limita si asta se vede iarna la pornirea la rece cand scoate fum albastru, eu zic ca mai duc pana la 200.000km.
      Masina, in cazul meu si-a meritat banii si arata bine avand in vedere conditiile de exploatare.
      Un alt avantaj, exista piese sh la preturi f f bune. Un set de injectoare cam 800 ron (in caz ca pica ale mele)

    • Popescu

      Salut la toată lumea am și eu o fiesta din 2002 și m ar interesa ce ar putea să aibă de nu imi sta la relanti când este motorul rece

      • Ion

        schimba uleiul din cutia de viteze.
        asa am patit eu,am duso la service si desteptii de acolo au bagat un ulei gros si iarna se facea precum marmelada.trebuia sa tin ambreajul apasat 5 min.pana se incalzea marmelada.am schimbat uleiul cu cel care este scris in carte si totul a revenit la normal.

        • cristea

          la cat timp se verifica uleiul din cutia de viteza ? Si mai am o intrebare , pot sa verific eu daca e ulei in cutia de viteza sau tre sa ma duc la un service .

          Va multumesc !

  6. stefan

    Conteaza foarte mult modul de exploatare si intervalele dintre service.nu cred ca e cazul sa facem reclama proasta unei masini doar asa ca am auzit de la un prieten sau am citit pe net cum ca sunt proaste rau si ca nu ar merita sa cumperi.Sunt foarte multi romani care isi exploateaza la maximum masinile pana se dezmembreaza mergand doar pentru faptul ca sunt zgarciti sau ca nu au bani pentru service.Suntem prea saraci sa ne intretinem masinile asa cum prescrie producatorul.In general, parcurgem aproximativ 200000 km fara sa-i facem ceva, cade toata si ne plangem ca e foarte proasta.Mai mult ca sigur foarte putin dintre noi ne-am uitat sub masina altuia sa vedem daca are scurgeri la cutie, planetara sau palier, dar cu siguranta au toate cele cu peste 100000km.Motoare perfecte le au doar masinile de lux.Aici se discuta de masini de clasa mica.
    Vorbesc din experienta ca sef de atelier al unui atelier auto si vazand multe cazuri.Chiar daca am o Fiesta din 2005 de care sunt foarte multumit asta nu inseamna ca ii fac reclama buna, sau proasta, doar tin cu dreptatea.Oricum, Ford Fiesta dupa 2002, cu siguranta e o masina care se tine tare in lupta cu celelalte marci mondiale pentru titlul de cea mai fiabila si rezistenta masina din clasa mica.

  7. Cristi

    Vad ca sunt numai obiectii referitor la aceasta masina.FIESTA , ce sosesc in Romanica , NU SUNT FACUTE IN GERMANIA , ci in Anglia.Motoarele pe benzina,sunt niste motoare f fine si de anduranta , care daca le pui ULEI 5W30 cu specificatia WSS…. de diesel sau benzina , duc si 500 000 km garantat,dar sa nu pui uleiuri contrafacute,filtre AM si asa mai departe,ca Fordul este o masina f pretentioasa la piese.Eu detin un Ford Fiesta 1.3 , 60 cp,Cod de motor BAJA , care acum are 397 000 km , si care detine multe piese originale.Adica,toata suspensia e originala,toata bucsaraia originala,directia originala.Ce am schimbat la ea,dar de vina am fost eu (pt ca asa e Romanul , zgarcit , sa nu cumpere o baterie) a fost ECM -calculatorul motor , care din cauza ca nu a avut curent suficient din baterie , s-a stricat.Asta e singurul motiv din care se strica un calculator , in afara de cazul in care o speli la motor si intra apa.Zgomot de cutie nu am , deoarece la fiecare 60 000 km am schimbat uleiul de cutie , probleme la servo nu am , deoarece la fiecare 60 000 km am schimbat uleiul de servo , discuri schimbate decat 1 data , pt ca nu accelerez si apoi fun frana , bujii schimbate la fiecare 40 000 km , fise schimbate la fiecare 4 ani , bobina schimbata 1 data (asta iarna – a crapat de frig).Greierasi nu am , pt la usi,capote nu am,becuri nu mi s-a ars niciunul pana acum….mint,decat 1 pozitie fata.si acum sa va spun cheia succesului.Masina a fost achizitie Germania , de la o firma de distributie , unde a lucrat un var al meu.Am cumparat-o la 182590 km,in 2006,adik acei km au fost facuti in 2 ani,numai pe Autobahn , cu viteza peste 130 km.Nu a fost o masina cu care s-a mers incet , nu a fost o masina care nu a carat (ca a carat saracuta la ziare de dracii a luat-o,cu asta se ocupa firma din Germania.De cand i s-a predat,var-miu i-a facut reviziile,nu a vazut service niciodata,el avand cunostiinte mecanice dobandite in Germania.Toate piesele schimbate au fost numai motorcraft,in afara de uleiul de motor , care a folosit BARDAHL 5×30 technos si care si eu il folosesc si acum.Asa ca , hai sa nu mai fim carcotasi , ca nemtii merg cu Loganurile noastra si 800 000 km pe distributie , si nu schimba nimic la ele , pt ca respecta ce a zis fabricantul , interval service , piese , intretinere si asa mai departe.Si mai e ceva…..AIA STIU SA CONDUCA SI SA INTRETINA O MASINA.

  8. calugaru

    am o fiesta din 2002,1.4 16v,am luat-o cu 75000 si acum are 190000.prima problema a fost sonda lambda,pe care am schimbat-o dupa 1 an de mers cu martorul in bord apris.am mai schimbat capete de bara,beletele antiruliu,de 3 ori telescoape spate.momentan imi curge pompa de servo directie si am o eroare la abs.sunt foarte multumit de ea,pt ca nu m-am ocupat cum trebuie,reviziile cand imi aminteam si nu am ramas vreodata in drum.singuru lucru ce imi displace e porbagajul,in rest benzina si pedala…aaaa si cand imi amintesc consumabilele.

    ps.motorul merge lacrima,nu am avut nici o problema

  9. mihaila valentin

    asi vrea si eu un injector pentru fiest modelu de m-ai susu

  10. mihaila valentin

    cum as putea sa fac comanda de injector pentru ford fiesta 2005

  11. Bogdan

    M’ar interesa si pe mine ce consum are Ford Fiesta 1.4 diesel 2007? consumul pe bune asa .. si daca ar fi sa nu bag motorina de la peco imi cad rapid injectoarele am auzit ! e adevarat?

    • Andrei

      BUna, motorul de 1.4 TDCI de 68 CP (care de fapt pe testul dyno are 70 de CP) consuma in oras cam 5,7 – 6 (maxim) iar in exterior cu o medie de 90-100 km/h consuma aprox 3.8 l/ 100km. Daca nu alimentezi cu motorina, nu neaparat de calitate, acceptabila, cel mai probabil la orice marca, model pe diesel o sa iti pice injectoarele.

    • Ciprian

      Fiesta 2007 1.4 tdci consum oras undeva maxim 6 cu AC. Afara undeva la 4-4 jumate prin munti si serpentine. Foarte multumit de masina. Schimbat doar consumabile. Am avut masina 2 ani

  12. dunfree

    am un ford fiesta 2002 si in ultimul timp ma supara acelerarea motorului in gol,se accelereaza fluctuabil,,,scade creste,,,,am schimbat debitmetrul de aer si ma tinut 6,7 luni,,stie cineva daca este alta problema?in rest merge foarte bine sint multumit de ea,,,,dar acum,,,,imi face zile negre

    • iulian

      aceeasi problema o am si eu la un fiesta 2005 . In relanti se accelereaza singura mai ales cand este incinsa schimabat motoras pas cu pas , curatat valva, schimbat senzor rpm – acum mai am bujiile. Problema a disparut cateva luni apoi a reaparut. La service mi-au zis ca este filtrul de particule si ca se rezolva prin gaurire evacuare-eu nu cred.
      Eu o reglez din ambreaj- bag in vitesa si duc turometrul la 750 rpm – problema dispare dar la urmatorul semafor incepe sa se accelereze din nou. Solutii?

    • Szasz

      Mai schimba-l odata,probabil ca cel pus a fost second hand ori unul nou fabricație,, pe vapor”! Nu vă zgârciți, luați unul de firmă și va tine cel putin 8-10 ani.

  13. Dan_dax

    Am un Fiesta 1.4 tdci din 2007,de nou, am rulat 198000km.Probleme : rulment intermediar planetara dreapta schimbat, bieleta de directie din partea dreapta schimbata, rulmentii la rotile din fata si dreapta spate schimbati, saibele de cupru la injectoare schimbate, total costuri 1300 lei.La aceste costuri se adauga mentenanta obligatorie la fiecare 10 000 km si anume ulei motor, filtru motorina, filtru aer,filtru polen, total cost revizie 600 lei.total costuri la 198000 km =12700 lei adica 0.06 lei/km mentenanta.Altfel este o masina fiabila rezistenta, raspunde foarte bine la comenzi ( servo ok, frane ok), consum mixt carburant 4,4l/100, ulei completez 200 ml intre schimburi. sunt foarte multumit de masina.
    Ps : anterior am avut un Matiz , de nou , am rulat cu el 480000 km fara probleme ( mentenanta la timp, bieleta dreapta schimbata, un motor foarte ok, la 400000 km consum ulei 400 ml intre schimburi)

  14. Amalia

    Am un ford fiesta de cativa ani. Pana acum nu am avut probleme cu el. Probabil sunt eu norocoasa.
    Nu pot da vina pe masina pentru ca am avut nevoie sa schimb piese. E normal sa se uzeze in timp.

  15. stefan

    am si eu un ford fiesta 1.4 tdci(68cp)din 2008.Masina are un consum foarte bun si probleme tehcice are la fel ca oricare marca de masina.o masina sa te tina o viata fara sa bagi bani in ea inca nu s a inventat.si eu am intampiat probleme la a mea adica am schimbat compresorul de ac de 3 ori pana acuma si am gasit solutia.se strica pe perioada iernii cand sare pe el zapada cu antiderapant si blocheasa fuia.am gasit solutia pe perioada iernii anulez compresorul si pun transmisia pe clasic.concluzia este ca orice masina are probleme nu numai fordul sau dacia sau asa mai departe.vrei sa te tina masina o viata o tii in garaj si gata

  16. Luci

    Fiesta 2003, 1.25 16V, 110.000 km:
    Caracteristici generale:
    – Finisarea interioara mediocra, relanti neregulat in primele secunde cand motorul nu e pornit de mai mult de 12 ore, cuplarea marsarierului uneori zgomotoasa
    + cel mai bun sistem de directie din clasa asta, stabilitate exemplara, sprintena pentru cilindreea ei, frane peste medie, spatiu interior suficient
    Reparatii ZERO pana acum (cu intretinere si utilizare corespunzatoare).

  17. rave basse

    salut , am fiesta din 2006 motor 1.4 ,parcursi 230 de mii km reali si am schimbat la ea numai suspensiile si semering atat . ce are ciudat la ea este sunetul motorului are un vajait in mers

  18. alexandru

    am cumparat o fiesta din 98 cu motor 1.25 l benzina cu 170000 km la bord. motorul toarcela relanti, aspru la drum intins dar in mers cind scot din viteza motorul se tureaza si trebuie sa calc ambreiajul sa reduc turatia . Va rog sa va spuneti o parere despre acest fapt !!!

  19. gabi

    Am o fiesta 2002 1.4 16v, la care trebuie sa inlocuiesc calculatorul motor.
    Ce ma sfatuiti sa il trimit la reparat sau sa caut unul second?

  20. catalin

    Salut,am si eu un ford fiesta 1.4 din 2002 si nu stiu ce distributie are. pe lant sau pe curea ma poate ajuta cineva ……Multumesc

  21. nelu

    Am un ford fiesta 1,4 benzina,si cand merg cu ia se da radioul mai tare, cand stau la semafor se da incet,,,care ar fi problema

  22. nelu

    Am un ford fiesta 1,4,16v benzina,si cand merg cu ia se da radioul mai tare, cand stau la semafor se da incet,,,care ar fi problema

    • oliver

      Este in softul radioului/Cd-ului o bifa de scos care exact asta face iti temporizeaza sunetul in functie de viteza cu care ruleaza autovehiculul.

  23. Mary

    Salut la toti,
    Am un ford fiesta 2002,am schimbat supapa EGR,KIT ambreiaj,segmentat motor,chiuloasa rectificata si tot in mers se ambaleaza si pe bord apar senzori,va rog sa-mi spuneti daca ati patit asa ceva si care ii solutia.

  24. Mitza

    Salutare tuturor,am citit majoritatea comentariilor de aici pana la un punct,cand am hotarat sa si scriu ceva :))
    Detin o Fiesta 2003 1,4 TDCI cu 277,000 de km la bord,eu personal am rulat cu ea 57.000 in cele mai grele conditii.
    Si spun asta deoarece merg in Belfast,unde sunt niste strazi…Bucurestiul in care am locuit 29 de ani mi se pare un lux acum.
    Aici pe langa gropi si crapaturi in asfalt,strazi din beton erodat de ploi si etc,mai au si niste limitatoare de viteza din beton sau asfalt (depinde de strada),pe care daca nu esti atent si le iei tare iti spargi baia de ulei direct (am prieteni patiti).
    Iar eu pe aceste strazi a trebuit sa livrez pizza cu aceasta Fiesta…si sincer sa va spun,motorina de la peco a mirosit destul de rarut in astia 57.000. Injectoare stricate? Zero!
    Si sa livrez pizza inseamna intre 30 si 50 de porniri si opriri in 12 ore,ori 30 de zile,pana la 1500 lunar,anual 10-12000!!! (Alternator nou-100 de lire)
    In rest,masina merge brici,nu da cu fum,nu suiera turbina,nu pierde ulei pe la turbo! 277.000 repet,nu stiu daca reali sau nu,nici nu mai conteaza. Aici se merge cel mai mult la deal sau la vale,adica ii dai a 2-a la deal,a 3-a,pune frana,treci limitatorul,da-i iar…la vale rupe franele. Da,am schimbat elemente de suspensie,amortizoare spate,bielete,capete de bare,are acea pierdere de ulei prin fata cutiei,am grija sa-i completez pana gasesc un mecanic care sa stie de problema semeringului,nu care sa-mi spuna ca trebuie sa dea cutia jos,s-o desfaca si sa-mi ia 500 de lire in conditiile in care am dat 550 pe toata masina :))
    Papa si niste ulei…am mereu grija la joja,cum scade,cum ii dau la fetita ce-i trebuie….o fulie am mai schimbat,filtre…in afara de uleiul completat,se face schimbul la 10.000 de km si ma trage saraca pe coclaurii astia de n-are treaba. Insa eu unul,piesele de genul amortizoare,capete de bare,bielete,placute,discuri,ambreiaj…mi se par consumabile,care se uzeaza in functie de stilul de condus al fiecaruia.
    Per ansamblu…e normal sa mai cedeze una alta,mai ales in conditii de utilizare maxime,gen 57.000 intr-un an de drumuri proaste…dar nu m-a lasat niciodata in drum,n-am avut probleme la pornire…desi e deja batranica,altele ca ea sunt demult la groapa.
    Sunt aici ca sa trag cativa ani,si dupa deja un an si ceva cu a mea Fiesta,pot spune ca am ales un loz castigator,un calut cuminte,nu prea pofticios la mancarica,si cand vine vorba de schimbat cate o potcoava nu trebuie sa sar cu sacul de bani…100 de lire ambele amortizoare spate 60 o fulie,15-20 un capat de bara/bieleta,adica rezonabil.
    Sunt multumit de Fiesta mea!
    Ceea ce trebuie sa inteleaga toata lumea este ca nicio masina nu este perfecta,pt ca este construita de om,acelasi om care uneori lasa intentionat sau nu niste greseli de fabricatie in urma,pentru ca trebuie sa se vanda si piesele. Asa ca dragii mei consumatori de masini…daca vrei sa ai confortul de a te plimba cu o masina,trebuie sa platesti,obisnuiti-va cu gandul asta si data viitoare cand veti ajunge la mecanic va va fi mai usor :)) Numai bine!

  25. z.a.

    ==.a.frumos … eu am acum………. fiesta 2007 benzina……….si merge ..ca un ceas elvetian si am 108.000 km .. si decat un amortizor .si placute frane …unii schimba l.a sa kilometrii si bujiile ..mecanicul a zis lasale ca merge frumos motorul.. asa fac …. merg innainte …sa vedem ce pica …

  26. Damiana

    Am o Fiesta din ian 2017, motor de 1000 ecoboost la 100cp , 5800km rulati si am un consum de 9% in oras si 6% afara. Mie mi se pare foarte mare consumul. Ce parere aveti? De ce acest consum? Am avut pusa masina pe tester si nu au gasit nimic. Deci?

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)