autovit.ro

Renault Symbol poate fi o optiune la varsta a doua?

Fara mari pretentii, dar rentabil in privinta costurilor de intretinere si exploatare, Renault Symbol a fost multi ani la rand liderul vanzarilor de autoturisme noi de pe piata auto din Romania, evident pana la aparitia Daciei Logan. Dar chiar si acum, multi dintre cei care au un buget limitat opteaza pentru un Symbol trecut de prima tinerete.

Versiunea in trei volume a modelului de clasa mica Renault Clio a fost comercializata initial sub numele de Clio Symbol, iar mai apoi sub denumirea Symbol. Pe pietele din Europa de Vest acest autoturism de buget se numeste Renault Thalia.

Reteta sucesului acestui autoturism de buget s-a bazat pe o echipare standard minimala, un habitaclu spatios si relativ confortabil, precum si un volum de incarcare impresionant, toate acestea la un pret modic. Insa un alt mare avantaj este motorizarea turbodiesel 1.5 dCi, in mai multe variante de putere, care pe parcursul exploatarii s-a dovedit economica si destul de fiabila.

Utilizatorii unui Renault Symbol s-au mai declarat multumiti de pozitia inalta de condus care ofera o buna perspectiva asupra caii de rulare, precum si de ergonomia dispunerii instrumentarului de bord. Mai puncteaza prin portbagajul generos si cam atat…

Pe parcursul exploatarii, utilizatorii au semnalat anumite probleme la nivelul casetei de directie, precum si aprinderi nemotivate ale unor martori luminosi din plansa de bord. Fiind vorba de un autoturism de buget, calitatea materialelor folosite la finisarile interioare este relativ modesta. De asemenea au mai fost semnalate slabiri ale sistemelor de prindere pentru diverse ornamente interioare, precum si o antifonare mediocra a habitaclului.

Voi ce impresie v-a lasat Renault Symbol? Il putem cataloga drept o investitie rentabila si la varsta a doua?

9 Comentarii

  1. Ban Doru Ioan

    Recomand cu caldura noul Renault Symbol 2008-2012. L-am achizitionat pe data de 2 iulie in acest an si pana in prezent am parcurs circa 6000 de km. Am ales varianta de echipare START 1.2 16v si pentru 6000 de euro (incluse si 2 tichete rabla) mi-am luat o masina care cu siguranta nu-mi va da batai de cap in privinta intretinerii ei cel putin 4 ani cat este in garantie. Dupa 4 ani, o voi vinde si voi lua din nou o masina noua.
    MULTUMIT 10/10.

  2. omulvaly

    este rentabil chiar cumparat la mana a 2-a ! am un symbol luat la 35.000 km ( 4 ani) ! s-a devalorizat daca ar fi sa-l vand , dar nu am dece !

  3. Ionut

    Pentru un om de rand ca nu isi permite altceva este o masina foarte buna.
    De preferinta ar fi pt un om la varsta a 2 a o masina mai puternica si economa. sa isi satisfaca omul toate placerile, chiar daca e la mana a 2 a

  4. Clar

    Cunosc proprietar de Clio Symbol de prin 2005 cred, care are 470.000 km cu aceasta masina, motorizare 1.5 dci.

  5. Alexx77

    Foarte economica in varianta de motorizare diesel! Pt cei care nu au astfel de pretentii motorul de 1.2 este o solutie, insa, masina nu ofera nici un fel de satisfactie la condus…puturoasa rau…iar cu 4 persoane in ea, adio depasiri…

  6. vlad

    este o maşina excelenta!eu am varianta 1.4 din anul 2006.merge perfect,nu are şi nici nu a avut nimic stricat.

  7. FLORIX

    E o masina foarte buna daca esti cerebral si nu te crezi Vettel sau cine stie ce alt pilot . Am cunoscuti care detin acest model si sint chiar extaziati de alegerea facuta … Eu personal recomand sa va orientati si spre un FIAT ALBEA 1248 cm cubi 16 valve . E la fel de robust si de ieftin in exploatare in plus consuma mai putin si are porbagajul mult mai incapator ! Am acest model de peste 7 ani si nu am avut nici o problema cu el! Apropos nu sint genul care conduce chiar ca un mos…. Cu bine

  8. Ban Doru Ioan

    Eu am motorul 1.2 16V 75 CP. Daca chiar simt nevoia sa ma distrez, imi aleg cu grija locul, iar acel loc este in oras. In oras motorul raspunde bine de la turatii mici iar sunetul celor 16V la 4000 RPM este super superrr superrr. Ai impresia ca mergi cu o masina de karting! Raspunde promt la comenzi si are o stabilitate satisfacatoare avand in vedere ca este echipata cu pachet de drumuri grele.
    Nu te distrezi pe exterior, dar in oras… o poti face cu foarte multa placere daca ai putina dexteritate.
    Si nu in ultimul rand, sa nu uitam toate acestea la un pret redus de exploatare!!! 6,5 l/100km consum mixt 50% oras 50% exterior

  9. Ban Doru Ioan

    Subscriu,
    In oras nu trece consumul de 7% la mers normal,… Oradea.
    Aici puteti vedea costurile de exploatare cu aceasta masina http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/522636.html

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)