autovit.ro

V-ar interesa un Hyundai Accent la varsta a doua?

Un autoturism de buget care rivalizeaza cu Dacia Logan si Renault Symbol, cea de-a treia generatie Hyundai Accent este si acum la mare cautare pe piata second hand. Dar stiti care sunt punctele forte si cele slabe ale acestui autoturism?

Chiar daca la primele doua generatii au fost semnalate o serie de probleme de fiabilitate, constructorul corean a reusit sa remedieze o mare parte din viciile de fabricatie fara sa creasca prea mult pretul de achizitie.

Lansata in anul 2006, cea de-a treia generatie Hyundai Accent s-a dovedit un veritabil succes comercial pe piata auto din Romania. Astfel se explica numarul mare de exemplare aflate in acest moment in proces de tranzactionare pe piata second hand.

Utilizatorii unui astfel de model au apreciat in primul rand confortul oferit in habitaclu, chiar si pe locurile din spate, precum si volumul mare al portbagajului. Printre alte argumente se mai numara si garantia oferita pe o perioada indelungata, precum si preturile moderate alocate reviziilor si pieselor de schimb.

In exploatare, utilizatorii au mai constatat ca suprafata vitrata este eficient dimensionata, iar echiparea este relativ satisfacatoare. Si chiar daca in privinta designului parerile sunt destul de impartite, acesta nu este un factor determinant care sa influenteze major decizia de cumparare. Pe lista de aprecieri au mai fost mentionate instalatia de climatizare eficienta, precum si motorul turbodiesel performant si destul de silentios.

La polul opus, utilizatorii au reclamat probleme la coloana de directie care se manifesta prin vibratii resimtite in volan, precum si o uzura neuniforma a pneurilor standard, ceea ce induce o usoara instabilitate in curbe. De asemenea, in functie de particularitatile caii de rulare bucsele au o durata de viata cam scurta, iar in timp propulsoarele pe benzina devin destul de gurmande. Posesorii unui astfel de autoturism au mai mentionat ca s-ar fi impus o sustinere laterala mai buna a scaunelor, iar in anumite cazuri a fost identificata o imprecizie a cutiei de viteze.

Voi ce mai cunoasteti despre aceasta a treia generatie Hyundai Accent?

13 Comentarii

  1. vlad

    am 19 ani si persmisul de un an si hyundai mi se pare buna pt mn in special 1.5 diesel pt ca are consum mic ,iar dotarile sunt bune pentru ce am eu nevoie,adica un aer conditionar,servo,gemuri electrice!

  2. ert

    da si pornirile greoaie pe ger si instabilitatea destul de accentuata la viteze mari…cind mi-am luat eu loganul am avut de ales intre acest model si logan..am optat pt logan si in cazul meu pot spune ca a fost o alegere buna

  3. ANONIM

    la cat costa sh accent si logan iti iei masina cu 3-4 mai veche din Germania si e de 3 ori peste…GOLF4,OCTAVIA1,OPEL ASTRA G,VECTRA B,BORA,TOLEDO si ar mai fi…dar romanul merge intotdeauna cu anu nu cu masina….garantez ca o masina adusa din Germania chiar daca are 300000km este peste logan si accent…nu pot spune acuma sa iti iei din 1980 toamna dar se gasesc masini din 2000,2001,2002 care sa coste cat un logan…asa ca deschideti ochii..astea sunt masini mai low-cost dar nu au stabilitate pe sosea,iese repede iarna caldura din ele,nu cred ca sunt asa ieftine la piese,iar la comfort din experienta va spun ca loganu va rupe spatele de la scaun…

    • adi

      Da domnu Anomim dar la o masina mai veche de 10 ani nu-i poti face casco si consider ca , este nevoie de o situatie materiala extrem de buna sa-ti permiti sa stai fara casco….
      Corect un tdi rezista multi si bine 300.000+ dar pica accesoriile motorului !!! si alte piese costisitoare.
      Un Hyundai accent nu e o alegere gresita.

    • anonimus

      Mai lasa-ne frate cu germanica ta si cu toate cazanele care le arunca nemtii.Asa sant unii ingusti la minte,nu stiu decat de Germania,ei nu au auzit de Coreea de Sud sau Japonia.Inainte sa comentati intra-ti putin pe forumul VW si vedeti acolo ce bun e Golfu, tot timpul cade ceva la el.Asa ca mai lasati-o dracu, nu o mai aburiti ca sant varza rau astea. Volks…agin sa-ti bagi _ula in ele, va d-ati voi seama ce zic.

  4. ovidiu

    si pe urma bagi bani in sh-ul tau de te ia naiba

  5. crysty

    eu de curind mi-am luat masina ,una la mina a-2-a ,adika opel astra break din 2003 cu clima,servo,incalzire in scaune si o gramada de dotari de 1.6 16 valve cu 2800 eura da cu taxa si inmatriculatu am iesit la 3100 euro.Am vrut sa imi iau logan sau hyundai accent gaseam la banii astia la anii mai buni da nu anu conteaza la o masina conteaza cum a fost exploatata si daka a primit consumabilele la timp ,oricum dak ar fi sa aleg intre logan din 2005-2007 si opel sau w din ’99-2002 una nemteasca tot as alege nu se compara i vorba de materiale de constructie,platforma tehnica si calitatea produsului acestea regasindu-se la urma urmei in fiabilitate,deci hyundai i bun da 2 3 ani dupa care sa te scapi de el ca i net inferior

  6. crysty

    aaa era sa uit masina am gasit-o la dumneavoastra pe site si pe aceasta cale va multumesc mult celor de la Autovit si echipei ,faceti treaba foarte buna ,toata stima…

  7. adi

    Foarte multi prefera sa cumpere o masina sh din Germania cu o carte de service falsa cu km reali „fara numar” si obligatoriu „TEDEI”. Prefera sa fie mintiti si sa cumpere o masina cu 300.000 km in bord cu semnul intrebarii decat sa cumpere o masina coreana sau japoneze cu 50.000 km.
    Asta e realitatea !

    Problema la o masina nu e motorul ca daca se strica ceva, sigur costa peste 4000 lei si clar nu se merita sa bagi banii fiind un motor vechi si cauti la dezmembrari altul si il iei cu 800-1200 euro ca doar nimeni nu da 5000 euro + pe unul nou. Problema e ca se strica multe piese la 200.000+ , accesoriile motorului…. injectoare, foarte multe.
    Cu aceste piese nu-ti permiti sa-ti bati joc….

    E o alegere inteleapta un accent.

  8. anonim

    Bine fratilor mergeti voi cu logan si cu accent cu 50000km la bord reali…voi mergeti cu anu si cu km…nu stiti cei aia masina si nici in Germania nu ati fost vreodata…da in fine…nu era normal sa sariti asa pe capu meu…fiecare cu ale lui…eu doar mi-am dat cu parerea nu am dat cu parul…iar TDEI-ul care spuneti voi e SUPERIOR pe langa astea 2…vreti sa va arat pe undeva sharan cu 700000km in bord?bineinteles respectivul a luat-o la 200000km si nici el nu stia saracu da erau pe atunci reali…concluzia sa o trageti voi..aaa…si am uitat…nu a schimbat injectoarele inca si nici motorul:))..doar turbine cred ca vreo 2 ca trage remorca dupa el in Italia si vreo 2 ambreaje…e motor tip ASZ daca ti auzit vreodata cu 131cp si 6 trepte…si fuge oricum mai tare si consuma foarte putin la km aia…

    • anonim

      SI CU ASTA PACE…nu am jignit pe nimeni…daca aveti pareri contra nu mai accentuati asupra mea…repet..e doar opinia mea…

  9. Victor

    Am de 10 ani un Accent, in principiu sunt multumit de el chiar si la aproape 200 000 km, am avut probleme cu coloana de directie (servo), clima, suspensiile. Si am schimbat doi rulmenti la roata. In rest motorul inca functioneaza ireprosabil, ca in prima zi. Evident, primeste doar „ce trebuie” si cate-o solutie de curatat injectoarele periodic, mai ales daca umblu mult in oras. Tablaria s-a pastrat nesperat de bine comparabil cu un logan luat cu doua saptamani mai devreme de un prieten, masinile fiind utilizate cam in aceleasi conditii si tinute fara garaj.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)