autovit.ro

184 CP pentru noul Golf GTD

Cu doar cateva zile inainte de lansarea oficiala programata pentru Salonul Auto de la Geneva, VW a facut publice primele imagini si informatii oficiale cu versiunea sporty a compactei Golf, animata de un propulsor turbodiesel. Mai mult, noul Golf GTD anunta practic designul viitorului GTI, o alta mare surpriza pe care o pregatesc nemtii pentru Geneva…

La mai bine de trei decenii distanta fata de momentul introducerii primului Golf GTD, VW prezinta la Geneva noua versiune sporty turbodiesel creata pe baza celei de-a saptea generatii a hatchback-ului compact. Iar noul Golf GTD este mai puternic ca niciodata si isi pastreaza principala calitate: costul redus de exploatare.

Din punct de vedere estetic se observa adoptarea unui spoiler frontal mai agresiv,  pragurile evazate si noile jante pe 17 inci. In partea posterioara se disting noile blocuri optice pe fundal cu tenta inchisa, stopurile si placuta de inmatriculare cu iluminare pe baza de LED-uri, difuzorul de aer incorporat in spoiler spate, tevile de esapament cromate si integrarea unui eleron in partea superioara a lunetei. Mai mult, noul Golf GTD beneficiaza de o garda la sol mai coborata si o suspensie de tip sport.

Golf_GTD_2

Interiorul este specific versiunilor GTD si se remarca prin scaunele sport cu tapiterie tartan, plafonul de culoare neagra, volanul sporty, fundalul nou pentru cadranele de bord si pedalierul din inox. In echiparea standard, noul Golf GTD dispune de sistemul Climatronic, directie progresiva, senzori de parcare fata-spate si chiar un pachet de iarna.

Insa marea noutate pentru Golf GTD este adoptarea puternicul propulsor turbodiesel 2.0 TDI care dezvolta 184 CP, adica cu aproximativ 12 CP mai mult prin comparatie cu generatia anterioara GTD. In standard, puterea este gestionata printr-o cutie de viteze manuala cu 6 trepte care ii asigura traversarea plajei 0 – 100 km/h in doar 7,5 secunde, precum si o viteza maxima de 230 km/h. Asta in timp ce consumul de carburant este estimat la doar 4,2 litri/ 100 km! Iar pe langa un consum net inferior prin comparatie cu versiunea GTI, noul Golf GTD mai dispune de un cuplul maxim de 380 Nm disponibil de la 1.750 rpm, o valoare imposibil de egalat de viitoarea generatie GTI.

Golf_GTD_3

DATE ESENTIALE:
– lansare pe piata europeana din luna iunie 2013;
– motor 2.0 TDI 184 CP in plaja de turatii 3.500 – 4.000 rpm;
– cuplu 380 Nm in intervalul 1.750 – 3.250 rpm;
– cutie de viteze manuala cu 6 trepte (standard) sau DSG cu 6 trepte (optional);
– consum de carburant: 4,2 litri/ 100 km (cutie manuala) si 4,7 litri/ 100 km (DSG);
– acceleratie 0-100 km/h in 7,5 sec si viteza maxima 230 km/h;
– greutate totala 1.377 kg

Voi ce parere aveti despre noul VW Golf GTD? Cu cine credeti ca va rivaliza in lupta compactelor sporty?

7 Comentarii

  1. dan

    poti sa te caci in el , cu 3000 euro faci un 1.9 tdi de 90 cai la 200+ , 400+ nm , si nu dai 30.000 euro numa ca sa fie euro 987879809 masina

  2. marin

    asta de te caci cum vorbesti dai 3000 euro la un junghi ruginit cum ai tu si o compari cu aioa moua morii dute dracu de incult ai vazut macar la semafor o masina noua cum dracu va det net e gratuit pentru handicapati cumva ca numai voi va dati cu parerea

  3. mihai

    ba marin, vezi ca exista un programel pe net care iti citeste comentariile inainte de a posta, foloseste-l cu incredere…

  4. Oli

    Nui rău . Arată belea . 184 cai la la 1300 kg. Am avut un BMW 530 break cu caii astia si zbura. Mă inchipui asta pe sosea.

  5. Catalin

    Bai fratilor am impresia ca voi nu traiti in Ro,voi nu stiti ca nu avem „strazi” pentru asa ceva

  6. Catalin

    Bai fratilor am impresia ca voi nu traiti in Ro,voi nu stiti ca nu avem „strazi” pentru asa „ceva” mai dai de cate-o caruta ,2,3,…..,pe drum.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)