autovit.ro

Totul despre a doua generatie Toyota RAV4

Fabricata in perioada 2000 – 2006, cea de-a doua generatie a SUV-ului compact se dovedeste chiar si acum o alegere inspirata pentru clientii de masini second hand. Printre marile avantaje ale acestui model se numara designul atemporal, spatiul interior generos, echiparea standard consistenta si rata scazuta a defectelor majore.

In anul 1994, la Salonul Auto de la Geneva se lansa primul SUV compact din istorie: Toyota RAV4. Modelul conceput pe platforma tehnica a compactei Corolla s-a facut remarcat prin spatiul de incarcare mare, vizibilitatea excelenta si sistemul de transmisie integrala permanenta. Iar pe parcursul mai multor ani, Toyota RAV4 a fost lider de piata in acest segment…

In primul rand RAV4 s-a impus prin linia inspirata a caroseriei, confortul interior si performantele dinamice in parcurs onroad. De asemenea utilizatorii nu au semnalat mari probleme de fiabilitate, singurele necazuri posibile venind din partea sistemului de franare perfectibil. Nici la interior nu apar defecte majore in exploatare, doar zgomote izolate ale indicatoarelor din plansa de bord. La capitolul puncte forte, clientii au mai mentionat compartimentarea inteligenta a habitaclului, precum si volumul impresionant al portbagajului. Totusi hayonul cu deschidere laterala ampla este oarecum incomod la utilizarea in spatii inguste.

RAV4_SH_2

La valoare second hand, a doua generatie Toyota RAV4 se mai remarca prin postul de conducere cu reglaj pe inaltime pentru scaun si volan, astfel soferul isi poate gasi cu usurinta o pozitie comoda de condus. Instrumentarul este lizibil, iar finisarile sunt “solide”. Un alt avantaj ar mai fi suprafata vitrata de mari dimensiuni care nu ascunde unghiuri “moarte” in timpul manevrelor de parcare.

RAV4_SH_3

Printre reperele care genereaza probleme la partea mecanica se numara sistemul de franare. Astfel in timp au fost semnalate vibratii la franare, in timp ce unitatile exploatate necorespunzator si rulate peste medie pot reclama defectari ale componentelor kitt-ului de ambreiaj. La un lot de exemplare au fost identificate zgomote provenite de la cureaua de actionare a echipamentelor auxiliare, atunci cand motorul este “rece”, insa problema se poate remedia prin alinierea coroanelor. Tot dupa un rulaj considerabil o sursa de disconfort poate deveni plansa de bord ale carei elemente de fixare se slabesc generand sunete deranjante. Totusi per total, la aceasta generatie Toyota RAV4 nu au aparut probleme costisitoare de fiabilitate, istoricul de service fiind o buna recomandare la varsta a doua.

Voi ce mai stiti despre aceasta a doua generatie Toyota RAV4?

Un comentariu

  1. Andre Turnbull

    Vw Tiguan,the best crossover!

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)