autovit.ro

Ce parere aveti despre prima generatie Mazda?

Dupa o utilizare mai indelungata, clientii de exemplare din prima generatie Mazda6 au constatat ca ponderea calitatilor o depaseste pe cea a viciilor de fabricatie, asta in timp ce costurile de exploatare nu cresc nejustificat in timp. Mai mult, acestia au fost fidelizati mai ales prin fiabilitatea exemplara a componentelor costisitoare.

Chiar daca s-a lansat intr-un moment destul de greu pentru marca nipona in Europa, prima generatie a modelului de clasa medie a cunoscut un succes comercial care a intrecut toate asteptarile. In primul rand clientii au apreciat linia moderna a caroseriei, gradul ridicat de siguranta si gama performanta de motorizari. In timp, utilizatorii au mai fost satisfacuti de fiabilitatea per ansamblu a componentelor costisitoare, precum si durabilitatea finisarilor interioare.

Mazda6_2

Alte avantaje mentionate de catre clienti ar fi confortul oferit in habitaclu, ergonomia instrumentarului de bord si portbagajul incapator care poate fi suplimentat cu usurinta gratie mecanismului practic de rabatare a banchetei. Tipic pentru marca nipona, echiparea standard este mai mult decat suficienta, iar fiabilitatea propulsoarelor si consumurile la valoare second hand sunt exemplare.

O problema intalnita la un lot relevant de exemplare din prima etapa de productie este deviatia spre dreapta in mers, uzura prematura a pneurilor si vibratii la franare, defecte care pot fi remediate destul de facil din punct de vedere financiar. Printre defectele care au marcat istoricul comercial se mai numara si zgomotul generat de catre coloana de directie. Anomalia este destul de deranjanta in exploatarea cotidiana si necesita o interventie la un service autorizat. Pe parcursul exploatarii au mai fost semnalate necazuri provenite de la proiectoarele cu xenon care pot acuza probleme la aprindere.

Mazda6_3

Totusi defectele posibile nu sunt foarte raspandite ori costisitoare si vizeaza mai ales exemplarele fabricate inainte de facelift-ul din anul 2005. Astfel se recomanda ca la varsta a doua sa va orientati catre un exemplar fabricat intre anii 2006 – 2008.

V-ar tenta achizitionarea unui exemplar Mazda6 din prima generatie?

3 Comentarii

  1. aditzuuu1556

    Salutare!
    Detin o mazda 6, 2.0.d cumparata de noua de reprezentanta 08.2007
    Am 80000 de km cu ea, fara exagerare da am schimbat doar 2 placute de frana pe fata pana acum,bineinteles cu reviziile facute la timp 15-20000km!
    Masina este excelenta,sta bine la drum,confortabila….functioneaza toate comenzile,butoanele,becurile…nu s-au stricat pana acum!
    Singuru lucru negativ, ca sa zic asa e faptul ca-i scade pretul in timp mai rapid decat un audi,bmw,opel…
    Recomand masina cu incredere!

    • sorin

      1-la kilometri astia masina ta este CA SI NOUA.
      2-Marketingul european si prostia romanilor a dus la supraevaluarea masinilor germane.In lume masinile nemtesti nu au asa cautare.Mertul, Audi,Bmw sunt „”masini”” intradevar dar nu cele cu km fara numar si mai batrane decat istoria…asa ca bucura te de ce ai ,ca este …masina…
      ps : tu ai japoneza…eu am suedeza…oare de ce???

  2. george

    Am o Mazda 6 2.0i 147CV din 2007 luata aproape de noua de noua. Peste 50000km cu ea facuti. Bat in lemn insa nu am avut nici o problema. Doar reviziile la timp si atat …si bineinteles bateria schimbata dupa 4 ani. Consum decent 6-8 afara si 11-14 oras (depinde de trafic). 135kmph la 3500 rot/min in treapta 6. Zburda usor de tot pana la 170-180, apoi mai incet pana la 210km/h. Silentioasa si confortabila in orice situatie.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)