autovit.ro

Un nou inceput pentru BMW Seria 5

Zilele trecute, constructorul german BMW a facut publice primele fotografii si imagini oficiale cu Seria 5 facelift. Iar daca aceasta restilizare pare destul de discreta la nivel estetic, odata cu introducerea versiunii 518d, pretul pentru cel mai accesibil BMW Seria 5 Sedan coboara la 35.000 EUR fara TVA…

De la lansarea actualei generatii, la nivel mondial au fost vandute peste un milion de exemplare din gama BMW Seria 5 (Sedan, Touring si Gran Turismo), ceea ce a conferit acestui model prima pozitie in segment. Cu toate acestea, constructorul german a considerat ca a venit momentul pentru un facelift care se caracterizeaza prin modificari precise in design, noi variante de motorizare si suplimentari inovatoare ale gamei de dotari disponibile.

Astfel, daca ne referim la design, nu putem sa nu remarcam liniile de contur suplimentare din jurul grilei BMW a radiatorului si prizele de aer cu o noua structura. Iar atat la varianta Sedan cat si la cea Touring, latimea accentuata a partii posterioare este subliniata de o nervura suplimentara in bara, precum si de blocurile optice restilizate. Mai mult, farurile cu xenon sunt disponibile in echiparea standard, in timp ce farurile LED adaptive se afla pe lista optionalelor, in premiera alaturi de proiectoarele LED de ceata. Pe de alta parte, semnalizatoarele laterale sunt integrate in oglinzile retrovizoare. O alta noutate la BMW Seria 5 sunt pachetele BMW Luxury Line si BMW Modern Line, care cuprind dotari exclusive de design si echipamente. De asemenea poate fi comandat un pachet M Sport, personalizat pentru fiecare varianta de model.

BMW5_2

Cum era de asteptat, restilizarea a vizat si interiorul… Iar una dintre cele mai importante modificari, atat pentru Sedan cat si pentru Touring, ar fi afisajul de control al sistemului de operare iDrive (disponibil standard), incadrat de detalii cromate. Mai mult, reconfigurarea partii posterioare a generat o apreciere cu 60 de litri la nivelul portbagajului pentru Gran Turismo, la un total de 500 litri. Iar noile culori pentru exterior, jantele din aliaj usor, nuantele pentru tapiterie si elementele de decor interior imbunatatesc aspectul si sporesc posibilitatile de personalizare.

BMW5_3

Toate variantele de motorizare indeplinesc deja normele EU6 cu privire la emisii, standard care va intra in vigoare abia in luna septembrie 2014. Astfel, BMW 518d de 143 CP reprezinta noua varianta diesel entry-level a gamei care include acum si BMW 520d xDrive, atat pentru versiunea Sedan cat si pentru Touring. Prin urmare, numarul de modele echipate cu sistemul inteligent de tractiune integrala creste la sapte pentru BMW Seria 5 Touring, respectiv la opt pentru BMW Seria 5 Sedan, in timp ce patru variante de motorizare ale noului BMW Seria 5 Gran Turismo pot fi combinate cu sistemul xDrive. Varful de gama este un nou propulsor V8 cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, care dezvolta 450 CP, iar versiunea Sedan full-hybrid dispune de o versiune optimizata a Proactive Driving Assistant care include adaptarea interactiunii dintre motorul cu ardere interna si electromotor.

Voi ce parere aveti despre noul BMW Seria 5?

9 Comentarii

  1. Disco_Boss

    Frumoasa masina, ca toate Bmw-urile de altfel. Cine poseda un Bmw stie ca intradevar este placerea de a conduce!

  2. Ionut

    Bravo BMW, arata bine…si a devenit mai putin accesibil;) Iar si economic pentru o clasa peste medie, SUPER

  3. Marius

    Doar cei care au condus un Bmw stiu sa aprecieze cu adevarat aceasta masina. Pentru mine Bmw este si va ramane singura masina din viata mea.

  4. Mihai

    Bravo BMW, o adevarata arta pe roti, trebuie pus totusi accent si pe partea de servicii in Romania, calitatea oamenilor ce sint desemnati sa reprezinte acest brand, este josnica pentru multi dintre ei, pacat ca un astfel de brand este reprezentat de oameni ce nu merita nici sa rosteasca acest nume BMW.

  5. dan

    O fi masina frumoasa dar servisul di Romania lasa de dorit.In 2009 mi-am luat un BMW 3 nou si imi doresc sa nu il fi cumparat.In 2008 un x6 iar prietenii mei va spun ca pe reparatile de dupa garantie (niciuna cu km peste 120000)mai imi cumparam 3 logan noi.Am un logan de 300000 km fara reparatii!!!!!

    • marius.c

      Asa ca cei cu Loganuri nu au de ce sa fie invidiosi pe cei cu masini nemtesti recente.Masinile sunt ca femeile, cu cat sunt mai frumoase cu atat sunt mai cotisitoare si mai scump de intretinut)))De aia mi-am luat logan si o femeie “normala” asa nu am batai de cap))))

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)