autovit.ro

Cum se comporta un Hyundai Tucson dupa 5 ani?

In perioada de glorie a pietei auto din Romania, mai exact anii 2007-2009, Hyundai Tucson era lider la vanzari in segmentul SUV-urilor compacte. Raportul foarte avantajos intre calitate, performante si pretul de achizitie au indemnat foarte multi romani sa isi cumpere un astfel de SUV. Printre acestia ma numar si eu, asa ca va pot spune cum se comporta un Hyundai Tucson acum dupa 5 ani de exploatare.

In primul rand masina m-a atras prin polivalenta, echiparea standard suficienta si confortul oferit in habitaclu. Nu in ultimul rand, Hyundai Tucson a inclinat decisiv balanta prin performantele dinamice, cat si prin pretul de achizitie imbatabil. Practic, in acel moment doar VW Tiguan putea fi o optiune cat de cat similara, insa costurile de intretinere erau evident mai mari in cazul SUV-ului german.

Marea majoritate a actualilor proprietari au observat in timp un alt mare avantaj oferit de Tucson, destul de rar in segmentul SUV-urilor compacte: capabilitatile in teren accidentat. Astfel, SUV-ul coreean beneficiaza de unghiuri de trecere adecvate, tractiune integrala permanenta, precum si protectii laterale din plastic care previn deteriorarea accidentala a caroseriei. Tot la acest capitol mai puncteaza motorizarea turbodiesel 2.0 CRDi de 140 CP, asta in timp ce versiunile pe benzina sunt de evitat.

Tucson_2

Totusi calitatea materialelor textile si din plastic folosite la interior este cam modesta. Astfel dupa cinci ani de utilizare, anumite ornamente si detalii estetice s-au cam deteriorat. Iar daca facem o medie a anunturilor postate pe Autovit.ro se observa clar ca valoarea masinii a scazut vertiginos dupa cinci ani de utilizare.

Insa partea buna este ca motorizarea turbodiesel 2.0 CRDi 140 CP este deosebit de fiabila, nu degeaba era oferita in acele vremuri o garantie de 7 ani. Nu am avut probleme cu consumul de carburant care se situeaza la circa 8-9 litri la 100 km rulati in oras si la 6 litri/ 100 km rulati in regim extraurban. Si poate vi se par cam mici aceste valori, insa vorbim despre consumuri inregistrate la viteze maxime de 110 – 120 km/h, pentru ca la peste 130 km/h si Tucson devine destul de gurmand. Pe parcursul anilor, am mai observat ca piesele de schimb sunt accesibile, iar costurile legate de intretinere nu devin o povara la varsta a doua.

Tucson_3

In linii mari cam acestea sunt impresiile personale dupa cinci ani de exploatare. Voi ce alte probleme ati mai avut cu Hyundai Tucson? Va astept comentariile mai jos, iar dupa centralizarea parerilor voastre voi face un update la acest material…

96 Comentarii

  1. george

    Detin la firma cateva astfel de masini. Si cu motor 2.0 diesel cat si pe benzina. Pot spune ca sunt niste masini excelente in primii (maxim 2-3) ani de viata. Relativ confortabila, comenzi amplasate ergonomic, destul de sprintena, spatiu OK la interior, off road mediocru, directie prea lejera si prea mult asistata, calitate materiale in habitaclu forte proasta…
    Apoi totul devine un cosmar: De la piesele din habitaclu care scartaie toate si se dezmembreaza, uzura exagerata la tot ceea ce este din plastic (si bineinteles ca nu sunt acoperite de garantie), componentele electrice care se ard non-stop, martori in bord care se aprind la 3-4 mii de km, componente ale suspensiei care cedeaza (mai usor decat la logan), scurgeri de ulei de la motor si cutie, uzura prematura a ambreajului, motoare ce devin foarte zgomotoase sau insonorizare care cedeaza in timp. Sa nu mai vorbim despre o depreciere imensa a valorii (chiar daca masinile au doar cateva zeci de mii de km).

    Consumul pot spune ca este destul de mare — nu stiu de unde scoate domnul care a facut review consum de 8-9 in oras la 2.0 CRDi…poate nu in Bucuresti. La mers normal in Bucuresti a mea nu scade sub 10-11 l (iar la mers ceva mai sportiv sau iarna se duce pana in 13-1 4l /100km). Afara – in functie de cat de incarcata este si de viteza, demaraje etc…undeva la 8-9l /100km. Cele pe benzina consuma si mai mult de atat.
    Cu privire la service – calitativ mediocru (ca mai majoritatea serviciilor service din RO dealtfel). Iar garantia de 7 ani este poveste…majoritatea pieselor nu sunt acoperite decat 2-3 ani si nici acelea nu se inlocuiesc pe garantie fiindca „uzura apare datorita utilizatorului” – dupa spusele celor din service.

    Asadar, recomand o astfel de masina doar daca este noua si pana in maxim 30k km …apoi cam totul incepe sa pice pe ea.

    Numai bine,

    • sorin

      asa este din pacate ….am si eu un tucson crdi 2008,75000 km, am scimbat kit ambreiaj ,volanta schimbate ,rulment presiune de 2 ori,cilindru receptor ambreiaj,flanse telescoape rupte,compresor clima si fulii,kit distributie,totul foarte scump….

      • PAUL

        Multumesc pentru informatii. O sa ma maI gandesc daca o sa acizitionez un TUCSON mai ales ca doream sa fie second !!!

      • ionut

        Salut,

        Cred ca asta este mai mult ghinion.
        Eu am 125.000 cu tucson 2007 CRDI. In afara de consumabile nu am schimbat nimic pana acum. Nu am avut nici o problema si nici cei pe care ii cunosc si au Tucson nu au avut probleme si daca au avut au fost minore. Cred ca depinde de cum o conduci si cat de mult o forjezi.

    • Stefan

      Salut.
      Am un tucson 2.0 crdi din 2006 si are 230 k. de km. A fost utilizat peste media generala cu multi km off-road si unii chiar extremi. Kitul de ambreiaj a fost schimbat de 2 ori, amortizoarele de 2 ori. Cand am ajuns la chilometrajul de 180k a necesitat schimbarea tuturor bucsilor (de la: bascule, cele care leaga fuzeta spate, ce mai toate pe care le are, greu accesibile au fost cele de pe puntea spate care tin diferentialul spate) si rulmentii de roata.
      Masina a fost fiabila la interior, – un singur luncru negativ notabil – pielea de pe volan s-a tocit si rupt in rest desi exploatata se mentine functionala.
      La partea electrica a fost schimbat : debimetru, senzor de la pedala de frana, sonda lambda si cam atat. Neplaceri in cei peste 200 de mii de km am mai avut cu furtunul flexibil de la toba de esapamment, am schimbat compresorul de aer ( datorita rulmentului) si a inceput sa intre putina apa prin trapa.
      In accest moment masina sta bine pe sosea la viteza si cred ca ma va duce in siguranta si confort si la anul in varf de munte pe poteci si drumuri forestiere.

    • Florin

      Salut,știe careva ce problema are toba la Hyundai de se încinge foarte rau?

    • Mihai

      Va dau un sfat Schimbati soferii.Aceasta este cauza atator probleme. Eu am 315 000 si nu am avut nici pe jumate necazuri cate spuneti dvs. Masina si nevasta nu se imprumuta. Depinde si ce faceti cu aceta masini. Ganditi-va ca nu sunt Off-roud. Daca stiti ca lucrati in conditii mai grele de munte luati Toiote Land cruiser.Daca dai prin gropi ca berbecu cu un suv nu te astepta sa nu se duca amortizoarele.

  2. Catalin

    salut si eu am un hynday tucson fabricatie 2006 motor de 2000 CRDI si se comporta excelent chiar foarta bine pot spune este un SUV mai mult decat perfect daca stai sa te gandesti la costurile de achizitionare iar piese sunt oarecum accesibile. Deci per- total eu personal sunt foarte multumit de ea!

  3. Andrei

    Eu am un Tucson din 2006, 2.0 benzina 140 CP, 110 000 km, cumparat in Noiembrie 2012. Pot spune ca sunt chiar multumit de masina.

    Am schimbat caseta de directie pentru ca era cam dusa (curgea) de cand am cumparat masina si pompa de servo. Am fost surprins de cat de ieftine au fost piesele comparativ cu cele pentru alte masini.

    In rest … distributie + uleiuri + filete + toate curelele (piese Jako Parts) + manopera (cu factura)= 1200 lei, comparativ cu Skoda Octavia unde doar distributia era 1300 lei 🙂

    Despre interior pot spune ca nu e chiar asa de grav. Nu zdrangane nici un plastic si nu se toceste. La mine dupa atata timp este doar volanul putin mancat si trebuie schimbata timoneria pentru ca schimbatorul de viteze are un joc cam maricel. In rest … impecabil arata.

    Boxele originale se aud foarte bine.

    Dezavantajul este consumul … 14-15 % urban (mers mai „vioi”) iar in afara mi-a luat 8% (calculat din plin in plin, 600 km si viteza maxima 120 km/h). Odata cu trecerea pe GPL se rezolva si problema asta 🙂

  4. dan

    Am un tucson korean diesel 140cp din 2007cumparat cu 26500 euro in prezent se prezinta impecabil consum 7.8 in afara 130/140 km in oras 10.2 masina are 75.000 km si nu a necesitat decat schimburi de consumabile si anvelope .Nu bate si nu scartie nimic iar in interior nu s-a deteriorat deloc.Eu unul sunt foarte multumit de alegerea facuta.O calitate exceptionala a masinii daca o intretineti cum trebuie schimburi doar oem mobis si ulei mobil la 7.500 km interval recomandat de producator.Exista oameni si oameni soferi de birja ca de au masina de la patron.

  5. dan

    unde va consuma voua asa de putin ? poate noaptea cand sunteti singuri pe strazi si drumuri cu prioritate :)).consum real in buc.14-15 %

  6. Marius

    Poate domnii ce prezinta aceste valori pentru consumul de combustibil doresc sa isi vanda masinutele.
    Sa revenim cu picioarele pe pamant si sa recunoastem valorile reale.

  7. dan

    Consum real in Buc 14-15% diesel 140

  8. Calin

    2.0CRDI, 4×4, 09.2006/140.000km – urban=7,5 / extraurb.=6,2 – masurat si condus civilizat (fara demaraje idioate)… nici un zgomt, interiorul ok., nici o scurgere ulei. Schimbat = amortizoare fata, disc/placute frana fata, 2 bucse, flexibil esapam., distrib., 2 becuri – asta in 7ani/140.000km si f.multe drumuri forestiere !!!

    NU vreau sa vand masina (!!!) / daca ai grija de ceva tine, daca nu, nu !!! Parerea mea, o masina care-si face treaba, nu te lasa aiurea, nu costa exagerat; Partea „negativa”, nu e o masina de fitze !!!

  9. costel

    si eu detin un hyundai tucson din 2008 ,si chiar am probleme cu el ,nimeni nui da de cap am fost la reprezentanta cu ea si nu stie ce are ,am schimbat EGR SI SENZOR FILTRU PARTICULE ,nu se poate face regenerare la filtru de particule pentru ca arata EXCES DE MOTORINA ,si practic nu stie ce are .daca stie cineva ..

    • gabriel

      Va salut,de unde sunteti,am aceeasi problema si cred ca va pot ajuta

    • maria h

      Am citit pe net ca se poate anula filtrul de particule atat din softul masini cat si fizic .Contra cost bineinteles.Intra pe TUNINGCHIP-Tuned for performace si precis te lamuresti.Sau altii…..
      Sper sa-ti fie de folos daca nu ai rezolvat-o pana acum.

  10. badea Ioan

    AJUTOR ! Nu stiu ce sa mai cred despre tucson.Unii zic sa o iau la dreapta,altii sa o iau la stanga , pentru unii tucson este buna pentu altii nu. Am nevoie de o masina cu garda la sol mai mare. Am gasit un tucson din 2008 la 6000 euro,proprietarul zice ca-i in stare buna si accepta sa punem masina pr tester. Sa-l iau,sanu-l iau? astai mare dilema. Multumesc.

  11. Lena

    Buna,si eu am un tucson din 2009,pana acum o sapt totul parea ok. A inceput sa dea socuri in mers,am dus o in service,mi au siz ca sunt injectoarele înfundate. Le au desfundat,dar acceasi problema a revenit acum 2 zile. Am dus o înapoi si mi s a spus ca ar fii din rezervor,ca e ruginit in interior si e benzina murdara. E posibil asa ceva??? Acum e in service,nu știu ce sa cred….

    • florin

      uitate la bujii si la diodele de la bujii.mai mult ca sigur injectia nu are nimic.daca ai socuri la schimbarea vitezelor si pierdere de putere la demaraje cu schimbari rapide de viteza,uitate acolo.

    • Dan

      Salut , am un tucson din 2005 si se opreste cand dau frana de motor sau o las pe liber. In service au spus ca sunt injectoarele infundate , le-au reconditionat dar problema persista. Are cineva o solutie?

  12. lany

    Am un tucson din 2006 pe motorina.Nu ma prea pricep la masini,dar am cumparat-o cu 175000km.Are un an si am dus-o de 3 ori in service.Ce-i drept am mers cu ea pe toate coclaurile,hartoapele si cele mai naspa drumuri din Romania.Consumul e 7-8 l/100km in oras si la drum intins am e 6 l/100km.Am ramas surprinsa nu-mi venea sa cred ce consum are.Per total imi place masina mea,n-as schimba-o cu alta.Imi IUBESC TUCSONUL!!!!!!

    • maria h

      Dupa ce am citit toate comentariile ,parerea mea este ca Tucsonul este o masina buna pentru cineva cu un buget mic si fara pretentii prea mari.Conteaza masina dar conteaza foarte mult si cel care o conduce,cum o conduce ,unde o conduce.Nu am Tucson ,am avut un Xtrail 2004,iar acum sunt in cautare de 4×4.Mai citim, mai cautam…..

  13. nelutu

    Costel te rog sa-mi comunici daca ai rezolvat problema cu regenerarea filtrului.Am aceias problema

  14. gigi

    am un tucson 2007 2000 crdi este o masina foarte buna parerea mea ,problema filtrului de particule am rezolvato singur acasa piesele

  15. nelutu

    Cum ai rezolvat gigi

  16. nelutu

    Te rog gigi sa-mi comunici cum ai rezolvat ?

  17. Mihai

    Va salut! Am gasit un Tucson benzina 2.0, stiu consuma mult dar il voi trece pe GPL, masina este din 2007 are 9200 km (vanzatorul este Tiriac Auto)…..pretul este de 6.700 euro…..conditiile de achizitie imi par bune……dar ce sa verific la ea? Masina merge ok, nu bate nu suna ciudat si interiorul este super ok……credeti ca de la Tiriac se preteaza sa umble la kilometraj?…..un consum real urban imi puteti spune???….Multumesc!

    • Eugen

      Este o chestiune de noroc . Eu am cumparat tucsonul pe motorina nou de la ei in 2008 .Am facut 55000 km. cu el Am schimbat doar placutele de frana la 45000 si bateria toamna trecuta . In conditiile acestea sunt f. multumit de masina . Pare a fi fiabila pe termen lung . Depinde si cum este folosita .

  18. Ioan

    2.0 benzina, 70.000 km, mers pe autostrada cu 190 km/h pe o distanta de aproximativ 15 km…motor kput! consumul si restul nu mai conteaza.

  19. puiu

    am gasit un tucson 2008 diesel 4×2 70000 arata bine are volanta disc placa pompa de apa distributie schimbate merita cumparat?

  20. Florin

    Sal all , de curand aproximativ 6 luni am achizitionat un tucson din 2006 2.0 crdi versiunea de 112 sau 116 cp nici nu mai conteaza dupa primul drum in afara orasului am zis ca-i dau foc asa ca l-am resoftat la 140 cp una peste alta acum sunt multumit trage binisor se comporta bine pe viraje mai scartie cate un plastic atunci cad scade temperatura , ca si consum 8,2 la o viteza de 130 km/ h , 10.5 urban in Bucuresti , in ambele cazuri clima pornita . Totusi atrag atentia NU ESTE BMW

  21. diaconescu

    Salut am gasit un tucson 2007 140 cp stare excelenta 120 000 km unic prop.ambreaj nou distributie noua compresor clima nou eu locuiesc in austria si masina o sa ruleze aici deci nu trebuie sa platesc taxa de timbru in ro.este modelul cu piele.clima automata.incalzire scaune 4-4 nu a vazut decat asfalt pret 6000 euro merita? Mersi

    • Florin

      Salut Diaconescu , mai sus am mentionat ca am achizitionat un tucson de aprox. 6 luni , Nasul meu are un tucson 2.0 benzina 150 cp. de aprix. 5 ani mai am un prieten in jud. Alba Iulia care detine un tucson 2.0 crdi 140 cp de aprox 4-5 ani este topograf in mare parte merge pe teren accidentat , sunt foarte multumiti de acest tractoras dupa cum au mai mentionat si alti utilizatori calitatea materialelor in interior nu este tocmai stralucita ( bordul este dintr-un plastic dur , fetele de usi la fel si multe alte elemente , volanul se uzeaza destul de repede solutia ar fi sa-l imbraci in piele scaunele nu sunt tocmai confortabile ……) in schimb este o masinuta accesibila la piese foarte rezistenta la tavaleala ( fiabila ) si un consum decent varianta pe motorina pt. 1700 kg. Viteza de reconandata 130 km/h pt. 4×4 sunt o caruta de angrenaje pe dedesupt pe care le poti distruge , de aceea am ateas atentia ( Nu Este BMW ) Nu are calitate materialelor in interior , nu are confortul si nu fuge ca un BMW x1 , x3 , x4 …. In schimb este mai buna decat un Duster nu inteleg ce a fost in capul lor sa puna un polizor sub capota unui SUV . Cei ce spun ca au reusit sa distruga acest tractoras fie au avut ghinion fie sunt crminali de masini . Succes in alegerea potrivita

    • George

      Salut Diaconescu, si eu locuiesc de 5 ani in austria si am cumparat un tucson de la ei, si pot spune ca sunt foarte multumit de el, la cumparare lam luat la 155000km , iar acum am 195000. Vin in tara din doua in doua luni, si am dat 5000€ pe el din care cauciucuri noi si revizie facuta. Subliniez ca nu vreau sa o vand si nici reclama nu fac. Consumu in oras este de 8-8,2 iar in afara 6,3-6,8. Dar ma terminat taxa de mediu cand am inscriso in tara. parerea mea este ca merita sa o cumperi daca zici ca unele piese sunt noi. Bafta

  22. diaconescu

    Mersi am cumparato si ruleaza excelent.george are toate reviziile la hyundai cu carte servis plus chitante pe piese omul are 75 ani si a inceput sa cam tremure nu o mai poate folosi. Am uitat sa spun tempomat.carlig.suport schiuri etc.am mai avut laguna 2.golf4. Ford focus.aveam nevoie acum de un suv si chiar sunt surprins foarte placut de hyundai pt ca aveam o retinere inainte.florin mersi de raspuns dar sa sti ca la daster nu ma gandeam ca nu concep un suv cu motor de masina mica.ne mai auzim sper fara probleme.

  23. Calin B-S

    Salut. Detin si eu un Tucson pe benzina cumparat in 2009. Masina am luat-o noua, si de atunci pana in acest moment nu am avut nici o problema cu ea. Am schimbata doar placutele de frana si filtrele necesare. Consumul in oras este de 13 l/100kmh iar in afara de 8-9, depinde cum o „calci” si trebuie tinut cont ca este 4×4 permanent. Este o masina dupa parerea mea excelenta, se comporta foarte bine pe drum si nu regret nici o clipa de alegerea facuta – deci nu e de vanzare 🙂

    • Bogdan

      Bravo Callin B ai pus punctul pe i ca mullti altii de pe aici….depinde cum o exploatezi (am tot Tucson benzina 2009 luat-o noua, 4+4…e corect tot ce ai scris….dar depinde cum o exploatezi(precizez e valabil pt orice fel de masina!!!,,, si cit apreciezi banii muninciti de tine si dati pe ea,nefiind asa acesibila la vremea resoectiva ca noua)…si la mina a 2a tot la fel e valabil…e o masina echilibrata,ok , si nu numai pt asfalt sau mers la tara prin noroaie….merge si la pescuit sau vinatoare….e suv totusi chiar daca e 4+4…nu e jeep si trebuie totusi tinut cont de acest lucru si diferenta de performante…e o masina f buna si nici eu nu regret de alegerea facuta la momentul respectiv in functie de caitate pret !

  24. Adrian

    Mar interesa dacă e mai bine sa o țin inscrisa pe germania sau pe România eu stau în germania dar unu zic ca pe România sunt mai ieftine taxele ma poate ajuta cineva cu un raspuns.Multumesc

  25. Lucian

    Salutare! Help please! Caut placute de frana si nu stiu care sunt cele bune. Am un ix35 2.0 crdi awd 184 cp facelift 2014, ELH/f5d14 motor d4ha.
    Am inebunit googlr-ul cautand tipul de placute care imi trebuie dar nu ii dau de cap. m-am blocat la tipul de franare: sumimoto sau …..

    Multumesc!

  26. Ilie

    Ce parere concretă îmi spuneti despre tucson ;consum si durabilitate .vreau sa achizitionez unul second are 175000 km la al 2 proprietar.astept răspunsuri. Va multumesc

    • ionut

      eu am unul din 2007, 125.000 km, am schimbat doar cilindru ambreaj pe garantie.
      Alte probleme nu am avut. cred ca depinde de noroc si stilul de condus sau cat de ingrijita a fost masina.

  27. Paul

    Seara buna ! Ma tot uit de vreo 4-5 zile pe toate anunțurile cu vânzări de Tucson. As vrea sa cumpăr unul….ce sfaturi îmi puteti da, la ce sa fiu atent când cumpăr masina, adică are probleme în vreun loc anume? Prefer o masina cumpărată din Romania decat una adusa de afara si resetat km.

  28. ionut

    Tucson 2007, 125.000 km
    Schimbat cilidru ambreaj pe garantie, in rest absolut nici o problema.

  29. marius

    Buna seara . Eu am un Tucson din decembrie 2007, benzina 4 x 4 si merge excelent. Pana acum am schimbat doar un amortizor si kitul de distributie in afara de consumabile. In rest totul e ok. Acum am o problema legata de baterie. Poate ma ajuta cineva cu informatii. Nu am gasit inca o baterie care sa intre in locasul din constructie. Dupa opt ani cea originala m-a lasat. De la reprezentanta mi-au spus ca imi aduc una originala cu 700 lei dar bani am ……… Astept o informatie. Multumesc

  30. madalin

    Baaaaa fratilor !….m-am crucit ce am citit mai sus !…la citiva zeci de mii de km,…sa aud…schimbat volanta de 2 ori…..piston ambreaj, …scurgeri de ulei la motor si cutie….chestii electrice care se ard non stop,…ce masina e asta ?…..e varza rau de tot !….si eu care am vrut sa-mi cumpar un tucson 2.0 l diesel 49850 km reali !……ma-am lasat ! ! !

    • Moldovan Mihai

      frate eu am mercedes din 2011 cumparat de nou si la 2014000 s-a dus motorul.,am si un tucson din 2006 care merge perfect (i-am schimbat doar chit ambreiaj de vreo trei ani dupa ce l-am frecat prin zapada cam 2 ore.

  31. Sibian

    O masina de tot rahatu.an 2007 motor 2.0 crdi.foarte intretinuta.toate reviziile facute in reprezentanta si inainte de termen,alimentata doar cu motorina max motion de la omv..la 143 000 s-a gatat motorul.nerecomandat

  32. Szabi

    Masina ca melcul:

    2.0 FWD din 2006.
    Merge lent, dar lent de tot. Ca si melcul: urca peste tot.
    Ptr oras am pus un senzor de parcare fata-spate si GPL, asa mai pot sa folosesc.

    Nu accelereaza… doar ca melcul, dar prinde 170 km/h nu pot sa pling asa de tare.
    Daca at o turatie de 2000 rotatii si sint 5 barbati in masina + bagaj si ai o panta e bine sa folosessti banda 1, ca pe banda 2 te depaseste melcul…

    SUV?
    – Sport??? – ah, fata de un melc, dar fata de unul mai mic eventual… Asta nu-i sport frate. Or motorul meu e dus…ori nu stiu. Opel Vectra A din 1995 merge ca racheta, accelereaza si la 2200 turatii, asta nu face nimic daca nu dai 3000 rotati. 3500-4500 trebuie, interval prea scurt.
    – Utility: eh, nu pot sa pling: in oras pot sa urc la borduri indiferent ci de inalte sint, e chiar util. Off road merge, doar sa fie uscat.
    – Vechicle: hm, da, E comod si ptr 5 barbati grosolani… si mai e si loc ptr putin bagaj.

  33. Szabi

    Afara cu GPL, noaptea mod semi-dormit la viteza 5-a si 2000-2500 rotatii e 9%.
    La autostrada cu 150-170 km are pe la 13-15%
    In oras, depinde daca prind aglomeratia de la ora 9 / 17 sau nu… 13% daca nu, si 17% daca da.

    Iarna consuma multa benzina pina cind se incalzeste!!! – Am crezut ca e defect intalatie de GPL, consuma mult prea mult: Daca folosit numai in oras: un full GPL de 40 litrii mai trebuie sa dau 5-8 litrii de benzina!!!
    Vara, sau cind se incalzestre peste -10 grade nu are consum benzina!

  34. Ionuț

    Fraților eu nu va inteleg:))) eu am un Tuson din 2007 Crdi nou , i am schimbat doar kitul de ambreiaj ATAT!!! Am mers cu ea oriunde,nu conta ca e vale,noroi,zăpada etc in schimb i-am bagat numai motorina de buna calitate,ulei,revizii la zi … Daca e sa va luați un tucson căutați bine si ghidați-va dupa țevile de eșapament .Cu cat sunt mai curate cu atat motorul e mai sanatos.In legătura cu consumul eu la 100/h am aproximativ 6-7% dupa ce treci de 100 se schimba lucrurile in ce privește consumul…daca ii dai talpa poate ajunge si la un 14-15..

    Am o problema si daca cineva ar putea sa ma ajute.Cand vreau sa bag un CD imi apare pe ecran error disc.Poate e unu’ sa ma ajute !

    • Mihai

      Am Tucson pe motorina din 2007 .Nu consuma mai mult de 7,5. Nu stiu cum ati reusit sa ajungeti la 14 -15 l /100km.Meg numai cu 90-100/H. O singura data cand am luat-o spre Delta printr-un camp am infundat filtrele si mergea cu 10-11, dar am schimbat filtrele la sosire si si-a revenit in cam o saptamana doua.

  35. Ionuț

    daca cineva are o navigație compatibila cu Tucson la preț de second … Sa ma anunțe prin intermediul mailului…

    • puiu

      Am cumparat in august 2015 un tucson crdi din 2008 112000km de cand l-am cumparat sta aprins martor in bord am fost la hyundai si au zis ca e senzorul de presiune gaze si ca nu o sa mai faca regenerare .Motorul merge foarte bine face regenerare dar martorul tot aprins sta filtrul de particule nu este infundat sunt foarte multumit de el consum 7 afara 10 interior

  36. Stefan

    Salve. Utilizez un Tucson crdi 4wd de 10 ani si am facut cu el 240.000 km, desi am grija de masina l-am fortat de multe ori, am carat cu el in mod repetat 1000kg si am urcat cu el in varf de munte pe drumuri de caruta. Masina a costat 28000 euro si am bagat in cei 10 ani 4700euro reprezentand piese de schimb ( fara consumabile gen filtre sau cauciucuri ). In accest moment masina este sigura, stabila pe sosea dar a inceput sa manance ulei ..aprox 1l la 1000km … dar majoritatea este improscat in exterior pe la diverse garnituri( sub capota e numai ulei, motorul nu se mai vede).
    La partea electrica nu sunt probleme. A aparut rugina pe la usi. A crapat piela peste tot dar nu s-a rupt. Nu sunt greieri in habitaclu. Plasticele din interior arata bine. o parte din piesele schimbate: 8xdiscuri fr, 2 volante, 4x rulmenti roata, 4x amortizoare, 1x furtun flexibil toba, 32x bucsi, 5 becuri far, 2 becuri stop, 2 scuturi motor.

  37. Florin

    De ce se încinge toba foarte rau știe cineva?

  38. Florinel

    Salut,am o problema cu esapamentul [se incinge foarte rau] sti cineva ce problema are?

  39. Marius

    Toba se incinge foarte tare in momentul cand se face regenerarea la filtru de particule….dace e diesel.

  40. David

    Am si eu un Tucson achiziționat de curând si are un zgomot ,zdrăngănit pana pe la 50km/h apoi nu se mai aude nimic.Cei de la reprezentanta au spus ca e de la cutia de transfer,am schimbat-o si face la fel.Daca știe cineva aștept răspuns.multumesc!

    • iustin

      Salut! Zgomotul e de la arcurile de pe discul de ambreiaj. Pune ambreiaj aisin si tine mai mult. Cutia de transfer nu cade niciodată. Daca nu patineaza ambreiajul si schimba bine poti scapa de sunet cu muzica data mai tare. Nu ai dc sa te îngrijorezi. Bafta! Tucsonul este o masina foarte buna

      • Mihai

        Depinde ce ambreiaj are. Daca este motor Diesel cu ambreiaj cu volanta cu masa dubla discul nu are nici un arc . Daca este ambreiaj normal atunci are disc normal cu arcuri ,nici asa nu ar trebui sa faca zgomot ptr ca inseamna ca unul din acele arcuri este rupt si poate intra in placa de presiune de unde o poate sparge la debraiere, Deci nu este de lasat asa .

  41. Iulian

    Caut roata rezerva slim. Ma poate ajuta cineva

  42. Andrei

    Touareg sau tucson?

  43. Andrei

    Am un Tucson pe benzina 4×4 2.0i 109000 din 2006 ,in oras consuma 11 si in exterior undeva la 8jum /9 la offroad se misca destul de bine dar problema e cu ambreajul imi cade foarte repede si consuma ulei

  44. Alin

    Buna dimineata.
    Am si eu in plan sa-mi schimb masina. Acum conduc un Vitara diesel si, pentru ca nu am neaparata nevoie de performantwle sale off-road, ma gandesc.sa-l schimb cu un alt 4×4 mai soft. Am oscilat intre Duster si Tucson si cred ca, acum balanta se inclina in favoarea ultimului. Am gasit, la.o cunostinta o masinuta CRDI 140CP, an 2007, toate dotarile incl navi, inca un set de roti de Al, schimbat ambreiaj, diatributie, discuri frana, rulaj 120000km, la 7000 EURO. Ce ziceti?

  45. Alin

    Buna ziua.
    M-am hotarat sa-mi schimb masina. Acum conduc un Suzuki Vitara, diesel, si, pentru ca nu folosesc performantele sale off road, m-am decis sa renunt la el. Acum am doua optiuni in minte: Duster sau Tucson. Am gasit la un amic un Tucson, full option, 140CP, CRDI, 2008, 119000km, schimbata distributie, kit ambreiaj+volanta, discuri frana, are in plus navigatie si inca un set de roti cu jante aliaj, totul la 7000 EURO. Ce ma sfatuiti?

  46. Alin

    Buna ziua,
    In acest moment conduc un Suzuki Vitara, 2.0 TD INTERCOOLER, model 1997 pe care m-am decis sa-l schimb cu o alta masina 4×4, mai noua si mai confortabila. Cele doua optiuni sunt Dacia Duster si Hyundai Tucson, ambele variante diesel. In momentul de fata am in vizor Tucsonul unui amic, echipat full option, model 2008, CRDI 140 CP, rulaj 120000. Masina are schimbate distributia, kitul de ambreiaj (inclusiv volanta), discurile de frana fata, are montata navigatie si vine in pret cu inca un set de roti de aliaj complete. Pretul este de 7000 EURO. Ce parere aveti?

  47. VALENTIN

    AM UN HYUNDAI TUCSON 2.0 CRDI 4X4 DIN 2007 , PRIMA CHESTIE CE MI-A PICAT A FOST SERVO-DIRECTIA CARE IN SERVICE MI-A CERUT PRETUL DDE 3 ORI VALOAREA PIESEI , PIESA MI-AM SCHIMBAT-O SINGUR , SI PT RESTUL PIESELOR EU AM GASIT O FIRMA LA BUZAU HRP IMPORTATOR PE ROMANIA DUPA PRETURILE CARE LE ARE. INTRETINEREA MASINI ESTE MAI IEFTIN CA LA UN LOGAN , APP DE CEL CARE A ZIS CA A SCHIMBAT AMORTIZOARE LA KM PUTINI AI ZIC SI PARTEA ASTA , CE AI CARAT CU MASINA ??? NU CAD PUR SI SIMPLU AMORTIZOARELE CU UNA CU DOUA , IN SERVICE AM INTALNIT LA UN SANTA FEE DE 75 MII KM A SCHIMBAT AMORTIZOARELE SI LA 90 MII KM A TREBUIT SCHIMBATE IARASI , SURPRIZA MASINA A STAT IN SERVICE 3 ZILE IN CELE 3 ZILE AMORTIZUARELE AU FOST VOPSITE SI PUSE ACELEASI , CE MAI ZICETI ACUMA ? NU DAU NUMELE LA ACEL SERVICE , ESTE UN NUME GREU IN CARE AVEM INCREDERE SA NE LASAM MASINILE… LA CONSTATAREA REPARATIEI SE DA CU PRESUPUSUL SI PLATESTI CU VARF SI INDESAT PROBLEME CE NU LE AI ? PANA LA 60 MII KM MIE MI-AU INCARCAT FACTURA CU FILTRU DE MOTORINA CRE CA MAI EXACT DE 9 ORI , SURPRIZA , NU A FOST SCHIMBAT DECAT PE HARTIE 1800 LEI PIERDUTI DE POMANA SI BANI BAGATI IN BUZUNARUL RESPECTIV , MAIA VETI CEVA DE ZIS ?

  48. Mihai

    Salut.Am citit aproape toat mesajele. Sunt posesorul unui suv din 2007 .Motor de 2000 diesel.Euro 4. Are masina 315 000 km.Sunt primul proprietar. Pana acum 4 zile masina aceasta nu a fost nevoie sa schimb decat ce se schimba in mod normal la orice masina tinand cont de soselele din Romania. Am fost f multumit de ea. Am schimbat odata la 175000 km ambreiajul ,si pe parcurs ca piese mai importante ,timoneria la maneta de viteze ,amortizoare ,compresorul de aer conditionat ,si bucsile cap coada pe la 270 000 km. Restul nu am umblat la nimic. Se intelege ca s-au schimbat consumabile ,placute de frana ,distributie si cam atat. restul apa talpa si ulei. Vreau sa va spun ca nu am avut consum de ulei pana acum decat din schimb in schimb ,DAR de la 75000de km din 2 in 2 schimburi i-am bagat un Duralub. Asta pana saptamana trecuta cand mi s-a spart un piston. Amintrat pe acest Forum sa vad daca au patit si altii ceva asemanator. Nu am vazut pe numeni. O sa ii schimb pistonul cuzinetii ,segmentii ,refac chiuloasa daca tot s-a umblat la ea si savad cum o samerga in continuare.Masina nu este rea ,dar depinde si cine merge pe ea. Daca o dai soferului ……Nu merg cu viteza lumnii. 100-120 uneori ,dar cam 90-100 este viteza mea de deplasare. Sunt impatimit al muntelui ,Nu off roud, deci merg pe munte ,ma deplasez destul de mult .Am fost multumit pana acum de ea.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)