autovit.ro

Ce SUV poţi cumpăra cu 10.000 de euro?

Deşi în ultimii ani producătorii auto încearcă să ofere maşini din ce în ce mai compacte şi agile, SUV-urile au înregistrat la nivel european o creştere constantă. Piaţa second-hand din România propune extrem de multe oferte când vine vorba de SUV-uri şi, de aceea, am ales câteva variante care au un preţ de circa 10.000 de euro.

 

Peugeot 4007, 2.2 Hdi, 2008, 121.000 km

SUV-ul francez de dimensiuni compacte este produs în cooperare cu Mitsubishi, fiind în fapt identic cu Outlander şi Citroen C-Crosser. Are un sistem de tracţiune integrală inteligent, ce poate rula în mod 2WD (tracţiune faţă) şi poate bloca diferenţialul central în caz de teren accidentat dificil. Trenul de rulare asigură mult confort, iar interiorul este spaţios şi modulabil. Dieselul 2,2 HDi este motorul pe care îl şi recomadăm pentru 4007, fiind foarte elastic, silenţios şi destul de economic. Singurul defect: impozit şi asigurări mai mari datorate cilindreei de peste 2,2 litri.

 

BMW X5, 3.0 d, 2005, 138.000 km

Prima generaţie a SUV-ul bavarez a fost orientat foarte mult spre dinamica de rulare pe şosea. Astfel, el se poate conduce într-o manieră sportivă pe un drum virajat, dar trenul de rulare rigid penalizează confortul. În plus, sistemul de tracţiune integrală nu se descurcă prea bine în teren accidentat cu noroi sau zăpadă excesivă. Totuşi, X5 este este spaţios, iar dieselul său de 3 litri este rafinat şi are performanţe dinamice foarte bune. Consumul este ridicat, iar taxele sunt mari.

 

Nissan X-Trail

Nissan X-Trail, 2.2 dCi, 2008, 97.300 km


Nissan X-Trail este unul dintre cele mai capabile SUV-uri compacte în teren accidentat
. Cursa suspensiei este lungă, aspect ce permite trecerea peste denivelări înalte şi propune un confort bun chiar şi la viteze ridicate pe macadam. Tracţiunea integrală este eficientă şi dispune de modul 2WD şi permite blocarea diferenţialului central. Pe şosea, ruliul caroseriei este mare, agilitatea redusă, iar direcţia prea demultiplicată. Interiorul este spaţios. Iar dieselul de 2,2 litri suficient de potent pentru masa maşinii.

 

Dacia Duster 1.5 dCi 4WD, 2010, 160.000 km

O variantă mai puţin sofisticată, dar mai ieftină la exploatare şi la întreţinere. Dacia Duster oferă mult confort, este capabilă în teren accidentat şi destul de spaţioasă la interior, dar zgomotoasă la viteze ridicate. Dieselul de 1,5 litri poate rula extrem de economic, iar impozitul şi asigurarea sunt mici, datorită cilindreei reduse. Totuşi, rulajul este mare pentru un model Dacia şi pot apărea probleme ce necesită cheltuieli. Anul de fabricaţie aduce avantaje la revânzare.

 

În bugetul ales, de 10.000 de euro, pe site-ul Autovit.ro, se mai încadrează modele precum: Volvo XC90, Toyota RAV4, Honda CR-V, Nissan Murano, BMW X3 sau Hyundai Santa Fe.

 

BMW X5 2005Peugeot 4007Nissan X-TrailDacia Duster

15 Comentarii

  1. Manabog

    Subaru forester ?

    • Cezar

      OK dar cu timbrul de mediu cum rămâne?bmw X5 2005 este euro 3 si are un timbru de mediu cel puțin cât valoarea ei pe piața,iar marea majoritate nu-l au plătit.nu mai dezimformati atâta.mai bine faceți studii despre influența nefasta a acestui timbru asupra pieței auto sh din România

  2. 4x4

    niisteee gunoaaaieee….

  3. Maryo

    Sa nu uitam cine au fost primii cu …4*4…nu cumva Audi,,,cu ,,,Quattro ??? de ce nu apar in aceste…statistici ?…

  4. symy

    Toyota RAV-4???…

  5. kjh

    duster? din 2010? 🙂 poate daca plateste vanzatorul inlocuirea cutiei de viteze…

  6. Adryann

    Pajero , Toyote ( mai multe modele ) , nu au loc in topul Dvs ? Sunt de 10 ori mai fiabile si cel putin la fel de dotate . E platita reclama sau astea nu se vand pe site ? 🙂

  7. klaus

    Nissan x trail 2008 nu are nicidecum motor de 2,2 l ,ci de 2,0 !

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)