autovit.ro

Util sau nu? Filtrul de particule la diesel

Filtrele de particule sunt deja echipare standard la aproape toate maşinile diesel noi care se vând, dar de foarte multe ori ele devin o problemă foarte mare şi pot aduce costuri extrem de ridicate pentru înlocuire în caz de probleme. Sunt oare acestea utile pentru şoferul de rând sau sunt mai mult o problemă de care trebuie mereu avut grijă?

Filtrele de particule au început să apară la motoarele diesel cam acum 10 ani şi, la fel ca şi catalizatoarele de la motoarele pe benzină, ele sunt plasate pe traseul evacuării pentru a reţine particule daunătoare sănătăţii. Sună foarte bine, dar nu pentru mult timp.

Probleme apar atunci când maşina circulă pentru prea mult timp în traficul urban şi filtrul ajunge să se colmateze. Sistemul este construit pentru ca o astfel de problemă să fie evitată, injecţia având un mod de funcţionare special prin care creşte foarte mult temperatura gazelor evacuate, încât filtrul este curăţat şi procesul se tot repetă. Însă regenerarea filtrului de particule nu se întâmplă mereu cum trebuie şi atunci se aprinde un martor în bord, special pentru această problemă. În acele moment, manualul maşinii spune să mergi cu viteză constantă, cu circa 60 km/h pentru mai mulţi kilometri, până regenerarea are succes şi martorul din bord se stinge. Asta este foarte uşor de zis, dar mult mai greu de făcut, în special dacă locuieşti în oraş. Nu toată lumea are timp să iasă pe autostradă la fiecare câteva zile pentru a regenera filtrul de particule.

100_0845

Din păcate, dacă nu aveţi grijă de acest aspect, filtrul se poate colmata definitiv, fiind necesară înlocuirea lui, iar preţul este extrem de ridicat, putând ajunge fără probleme la peste 1.500 de euro, în funcţie de modelul maşinii. Altă soluţie este ca el să fie scos complet, în România existând firme care se ocupă de aşa ceva. Filtrul trebuie demontat fizic de pe maşină, iar apoi calculatorul maşinii trebuie rescris pentru ca maşina să ignore lipsa acestuia din sistem.

Maşinile foarte noi au început să aibe din ce în ce mai puţine probleme cu acest filtru de particule, însă la modelele mai vechi există reale probleme şi foarte multă lume care se plânge de funcţionare incorectă. Experienţa ta cu acest sistem poate fi extrem de utilă pentru ceilalţi, aşa că dacă ai avut probleme cu filtrul de particule spune şi celorlaţi ce soluţii ai găsit.

 

 

820 Comentarii

  1. bmw

    am si eu o intrebare am un bmw e din 2006 luna 12 si mi se aprinde pe bord si imi arata pe navigatie timp de 5 secunde ca am problema cu filtru de particule si ca am posibilitatea de a continua drumul, problema este ca am fost la test si la o persoana imi arata ca e filtru si in alta parte nu,masina nu se tureaza mai mult de 4000 turatii, sa fie din cauza filtrului?am schimbat bateria si am pus bosch foarte buna si am inteles ca poate fi si din cauza bateriei ca trebuie bagat ceva cod si baterie originala , astept un raspuns dk se poate , multumesc mult, daca va rog imi puteti da si mie un raspuns ms

    • filtreparticule.ro

      Buna . Faceti un test la reprezentanta BMW! Dupa test sa luati legatura cu noi!

      • Ionut

        Bună ziua am un mazda 6 din 2006 diesel se aprinde dpf in bord si porneste foarte greu este posibil sa fie înfundat filtru de particule????

      • adi

        buna seara, am un ford focus din 2006 1,6 tdci , 109 cp, mi a aparut o erroare in bord „system engine fault” am puso pe tester si zice nivel scazut la aditivul de la filtrul de particule. cat aditiv intra ? si cati km mai pot merge cu nivelul scazut? va multumesc!

        • Flori Scurtu

          ACEIASI PROBLEMA O AM SI EU AM UN FORD FOCUS C MAX AM PUSO PE TESTER MIA ZIS CA E LIPSA ADETIV MIA PUS 0,500KG ADETIV DAR NU A DISPARUT BECUTU ROSU TOT ASA SCRIE AVARIE SISTEM MOTOR

    • florin

      Salut ! Am si eu aceeasi masina si aceeasi problema, la fel i-am schimbat si eu bateria si dupa cate-va zile mi-a aparut in bord filtru de particule. Lasa-mi si mie te rog un msj daca ai rezolvat problema. Multumesc

  2. Gabi-Cta

    Buna ziua Domnule Pal
    Am un ford focus 2009 1.6 TDCI cu 200000km mi-a aparut in bord un triunghi cu semnul exclamarii,am fost la reprezentanta ford au pus-o pe tester si mi-au spus ca filtrul de particule este infundat.Mentionez ca am mers de la Constanta-Fetesi pe autostrada in treapta a treia la 3000rot/min si tot nu a disparut avaria respectiva. Ce imi recomandati.Va multumesc anticipat.

  3. filtreparticule.ro

    Buna. Din pacate la Ford Focus nu este posibil curatarea filtrului cu metoda mersului pe autostrada! La Focus filtru de particule are un rezervor cu aditiv! Daca se termina aditivul atunci nu porneste regenerare automata si filtrele se infunda in toate cazurile. Trebuie demontat filtul de pe masina, curatat, umplut rezervorul cu aditiv, resetat erorile, aerisit tot sistemul cu testerul si totul revine normal!

    • Radian

      Su eu am un focus 2.0 din 2005 si nu stiu cum sa fac sa il curat trebuie sa vin cu masina la dvs cun eu nu am mai avut problema asta nici o data daca trimit numaifiltru la curatat ce le spun la mecanici de aici sa faca

    • Beny

      Eu am cumparat un ford focus din germania si are nivelu la ulei dublu decat trebuie, care este cauza? Filtru de particule?

  4. andrei

    Am o skoda superb din 2009 diesel automat si de ceteva zile sau mai bine in primii 100 km dupa ce mi-a aparut serviceul in bord a inceput sa sune motorul mai tare decat normal si mai si trepideaza la pornire. Si nu se mai aude nici turbina cand accelerez. Ce imi puteti recomanda? Masina are doar 120 000 km si nu a fost niciodata turata foarte tare decat pana la 2200 turatii. Va multumesc

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua. Este foarte greu sa va spun ce probleme are pana nu faceti un test ca sa stiim de unde sa pornim. Ce motor este de 140 sau 170 CP? Folosirea acestor motoare cu o turtie max. 2200 rot./m face mai mult rau decat bine!Nu se uzeaza motorul nici daca mergeti cu 3000 sau 3500 rot./min. cateodata. Din contra, nu se foarmeaza asa usori depuneri in turbo, motor si galerie admisie!!! Va rog sa faceti un test amanuntit la reprezentanta Skoda si dupa test daca iese ca aveti probleme cu DPF-ul atunci sa luati legatura cu noi prin telefon si va ajutam!

  5. filtreparticule.ro

    Curatarea filtrelor de particule cu ultrasunet??? Astazi am citit un articol pe un site si m-a apucat rasul! De cand este un aparat cu ultrasunet ,chinezesc de 1500-2000 $ pe amazon.com, cea mai complexa si sofisticata aparat de curatat filtre particule!? Noi avem aparat cu ultrasunet de 6 ani cu care curatam carcasele si componentele la casete de directii , carcase si piese turbosuflante dar niciodata nu am pus un filtru in acest aparat ptr. ca nu are nici un efect! Avem prieteni care fabrica piese ptr. fabrica Mercedes si BMW , ei folosesc de 15 ani aparate cu ultrasunet foarte complexe de 300000 euro ! Cand am intrebat pe ei ,ce cred, oare ar avea efect daca as pune un filtu particule in acel aparat, raspuns categoric ,nu!

  6. Regenerare filtru de particule

    Procedura de curatare termo-chimica poate fi aplicata oricarui tip de filtru de particule demontat de pe autoturism. Operatiunea implica curatarea chimica,calcinarea reziduurilor existente si suflarea cu aer la presiune ridicata. Elementul filtrant in interiorul filtrului de particule nu se deterioreaza la temperaturi ridicate.Elementul filtrant este facut dintr-un material rezistent la caldura mare. Problemele apar cand filtrul este infundat si gazele fierbinti nu au trecere libera prin filtru si se aduna intre turbosuflanta si elementul filtrant pe termen lung. In acest caz poate sa apara o topire in elementul filtrant.De accea recomandam curatare termo-chimica efectuata de noi periodica in functie de regimul de rulare al automobilului dumneavoastra.Preturile difera in functie de capacitatea cilindrica.Telefon 0730672328

    • asan baboi

      As avea o problema la UN Audi a6 anu 2006 filtru de particule este infundat .ca nu merge mai mult de 120 la ora si nu se accelereaza ma puteti ajuta repararea acesta problema si unde si cand va rog astept UN Ras cu acesta problema

    • Ovidiu

      Buna ziua
      Am in posesie un vw golf 6, 1.6 tdi din 2011. Aproape un an de zile nu am stiut de filtru sau regenerari, pana in toamna cand au aparut primele erori in bord si mecanicul a anulat EGR. Apoi a inceput filtrul sa dea erori, regenerari la 200 km. S-a trimis la curatat la firma din Odorhei si scum face regenerari la 360- 410 km. Masina are 255 mii km. E normal? Mai duce filtrul sau ar trebui sa ma scap de ea? Din ce motiv gazele arse au miros intepator (lucru aflat de la mecanic cand s-a dat jos filtru)?
      Multumesc.

    • Lianca Mircea

      La un Passat 2.0 TDI 140 Cp, 2011 este posibila curatarea filtrului de particule?

  7. filtreparticule.ro

    Pentru-Regenerare filtru de particule-care a scris textul anterior! Macar sa iei atat efort ca sa scrii ce creezi tu in capul tau nu sa copiezi textul de pe websiteul nostru! Atrag atentia oamenilor care au probleme cu filtru particule DPF! Curatati filtrele la firme autorizate Rar, care detin autorizatie special pentru curatare si comercializare filtre particule DPF ,unde va asigura minim 12 luni garantie! Momentan 2 firme exista in tara! Au aparut multe reclame facute de persoane care folosesc firme fantome sau nici nu lucreaza cu firma. Aceste persoane curata filtrele cu diferite chimicale menajere, apa, benzina etc. In garaje, distrugand elementul filtrant in interiorul filtrului de particule si facand o paguba de 300-800 euro! Aceste persoane iau poze de pe net cu diferite cuptoare si textele copiaza de pe siteurile deja existente de multi ani! Inainte sa trimiteti filtru la curatat verificati firma, vechimea, ce feedback au si ce garantie asigura pentru lucrarea facuta!

  8. filtreparticule.ro

    Joi dimineata a ajuns la noi un filtru particule de pe Ford Transit 2.0 TDCI model 2012 care a fost trimis prima data la o firma no name din Constanta! Filtrul a fost spalat prima data cu jet de apa, in urma caruia a fost distrus o parte a catalizatorului! Dupa aceea au incercat o curatare cu niste acid si soda caustica ! Norocul clientului a fost ca nu au lasat mult aceste solutii sa actioneze! Am schimbat catalizatorul si am curatat filtrul de aceste chimicale. In loc de 24 ore am lucrat de 3 ori mai mult, dar pana la urma am reusit sa curatam filtrul si clientul a plecat multumit!

  9. Ioan

    Sal
    Recent am cumparat o masina din franta Si la 30 km parcursi in România a apărut martorul in bor apare si dispare in oraș din 5-10 km apare in bord si dispare la drum lung nu apare numai la 40 km am fost la un testar si apare eruare filtru de particule defectuos si sonda lambada defectuoasa nu știu ce e de făcut…. E un BMW 318 d din 2008 cm 1995 e 90 se poate șterge din sowft care ar fi soluția:(

    • filtreparticule.ro

      Buna . In prima faza trebuie schimbat acel lambda sonda(in dezmembrari gasiti intre 100-200 ron) dupa aceea trebuie pornit o regenerare fortata! Dupa regenerare trebuie pus un tester pe masina si verificat daca nu sunt si alte probleme! Problema la masina dvs. poate sa fie din cauza acelui lambda sonda! Motorul nu poate sa porneasca regenerarea! Nu recomand anularea! O sa scoata fum masina! Schimbati senzorul si dupa ce ati facut testul sa ne contactati prin telefon! Cu stima Pal

  10. Raul

    Buna!
    Am in vw Touareg V6 3.0 din 2006
    Mi sa înfundat PDF-ul un mecanic mi la dat jos si mia făcut resoftare ei de atunci imi scoate fum cand sta la relanti doar cand se încălzește motorul iar verificând uleiul am constatat ca este cu mult peste nivelul maxim. L-am schimbat si după câte va sute de km am verificat uleiul si la fel peste nivelul maxim si subțire
    Cineva mia spus ca nu a fost resoftat la cald
    Am nevoie de ajutorul unui specialist!astept răspuns

    • filtreparticule.ro

      Cea mai mare problema , in afara de probleme mai minore dar semnificative, cu anulare DPF este ca masinile scot fum! Toate! Nu am vazut una sa nu scoata fum! Eu recomand sa duceti masina sa va puna softul original inapoi, cumparati un filtru second hand bun , faceti un test si daca nu sunt alte probleme atunci totul o sa revina la normal! Daca aveti nevoie de alte informatii sa ne contactati pe nr. tel. 0754928850 si va ajutam cu sfaturi utile!

      • Ionut

        Va rog frumos sami spuneti unde va pot gasi mie mi sa imfundat filtru de particole la ford s max am fost la un tester sa i faca regenerarea dar nu sa putut deoarece e foarte tare infundat … acuma masina o am in bucurestii .

    • Bogdan

      E de la injectoare, nu de la soft. Vezi la Express Diesel.

  11. Liviu Bunea

    Salut. Am si eu un volvo s40 motor 1.6 D de 115 cai din 2011 si din pacate mi s-a spart filtrul de particule. Ce imi recomandati sa fac? Sa schimb filtrul cu unul de la dezmembrari sau sa il iau jos de tot si sa tascruu soft-ul masinii?

  12. Florin

    Buna ziua.Am un Opel Astra,diesel,din 2007,motor 1300.Oare are filtru de particule?Cand pun contactul nu se aprinde nici un bec care sa semene cu martorul de filtru de particule.Multumesc.

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua! La Astra 1.3 CDTi unele sunt facute din fabrica fara filtru particule! Cel mai usor puteti verifica la un service dupa ce este ridicat masina!
      Cu stima Pal

  13. Alex

    Am si eu o problema cu filtru de particule la un Ford Focus 2 , 1.6 tdci 109 cp. Imi puteti da un sfat cum sa fac regenerarea la el sau cum sa rezolv problema.Inca ceva cum imi dau seama daca sa terminat lichidul pentru filtru de particule.
    Va multumesc si astept un raspuns

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua. Regenerarea la Ford Focus 1.6 TDCi puteti face la un service unde au tester compatibil cu masina dvs.! Prima data trebuie facut un test! Daca nu sunt erori si are si aditiv atunci trebuie pornit o regenerare din soft. Dar numai una! Daca nu poate sa porneasca regenerarea atunci trebuie demontat filtrul si curatat!Lichidul poate sa verifice mechanicul cu tester! Cu stima Pal

  14. Alex

    Buna ziua,

    Am si eu o problema cu filtru de particule la un Ford Focus 2 , 1.6 TDCI 109 CP.intrebarea mea este daca il pot regenere prin metoda mersului pe autostrada la turatia de 3000 in treapta 3 , o perioda de 20-25 min.si cum pot verifica daca mai trebuie completat rezervorul special pentru filtru cu aditivul respectiv.

    Va multumesc si astept un raspuns, mentionez ca sunt in germania cu masina

  15. filtreparticule.ro

    Buna ziua. La Ford Focus nu merita incercat regenerarea prin metoda mersului pe autostrada. Aceste filtre se infunda foarte tare cu resturi ramasa dupa regenerari! Curatarea da razultate 100%! Aceste tip de filtru nu se arde , nu se topeste! Zilnic curatam filtre PSA de 1.6 de Mazda, Ford Focus, Citoen, Peugeot! Nivelul de aditiv putei verifica cu testerul sau dupa demontarea rezervorului. Trebuie completat pana la maxim si aerisit sistemul cu tester, altfel n-o sa functioneze!

  16. VACARIU VASILE

    Buna ziua detin o mazda3 motor 1,6 diesel; serie sasiu JMZBK14Y271532517 ;109cp/80kw ;an 2006 si mi sa aprins chek engine ,am fost si pe tester indica nivel scazut aditiv dpf.Sfatul dumneavoastra este sa complectez cu aditiv original de la mazda si resetarea sa se faca la ei sau pot sa completez cu aditiv de la peugeot infineum f7995 care e mai ieftin (cei de la mazda si ford recomanda ca ar fi acelasi aditiv ) iar cei de la mazda BDT folosesc acest aditiv . Va multumesc si astept un raspuns.

  17. filtreparticule.ro

    Mare grija cu curatarea filtrelor de particule DPF pe masina! Trebuie stiut ca infara ca nu da rezultat deloc, distruge si senzorul de presiune diferential filtru particule!!! In ultima perioada au venit multe masini la noi pentru curatare filtru particule la care senzorul de presiune era defect! Vorbim de modele la care in general nu se strica acest senzor! Aproape la toate au incercat curatarea filtrului de particule pe masina in diferite serviceuri cu solutii cumparate pe net sau vandute de service! Aceste chimicale sunt pulverizate in filtru dupa scoaterea senzorului de temperatura sau direct de la motor! Acest lichid intra in filtru si prin conducta de presiune trece si prin senzorul de presiune distrugand acesta! Acest tip de curatare nu da rezultat deloc, din contra distruge filtrul si poate sa distruga si senzorii!

    • Ionut

      Salut,ce riscuri pot aparea in cazul in care dau Jos Filtru de particule de la Opel zafira b 2006 Diesel? Multumesc anticipat

  18. Sergiu

    Buna ziua

    Am un Renault Megane 3 Fab Dec. 2010, iar acum 1,000 KM am avut o problema cu Infundarea Filtrului de Particule. Inainte de a pleca din Valcea, am alimentat de la Rompetrol cu Motorina Premium ( parca 55 sau ceva de genu, nu cea de 51 ), iar dupa vreo 10-20 km parcursi, am simtit ca in momentul accelerarii, am simtit ca Mica Retinere.

    Pe toata autostrada Pitesti – Bucuresti am mers cu 130 km/h pe Pilot, toate frumoase, s-a mai simtit ca si cum ar fi o Mica Retinere in accelerare si mers constant.

    Cand am intrat in Bucuresti, in Militari mi s-a aprins pe bord Engine Failure Hazard si am mai mers asa pana in Dragonul Rosu ( unde aveam treaba ). Specific ca Masina Tragea, avea vana ca de obicei. Am inceput sa dau telefoane pana am ajuns al Reprezentanta Renault, unde am facut o Regenerare Fortata pe Loc a Filtrului de Particule cu schimbul de ulei aferent si eroarea din bord s-a stins.

    Ceea ce vreau sa va intreb, este Posibil si de la Morotina Premium ( specific, ca numai asa alimentam inainte ), acum, numai Standard.

    Si ca un sfat, acea Regenerare cu 60 km/h de preferat, in ce Treapta de Viteza s-ar face mai bine?

    Multumesc anticipat

    PS. cu 1 luna inainte de acest neplacut eveniment, am pus Tester-ul pe masina acel CLIP si filtr-ul lucra in paramentrii normali.

    • filtreparticule.ro

      Buna seara. In ultima perioada am sesizat ca incep sa apara probleme cu filtru particule DPF la motoarele 1.5 DCi Euro 5 folosite pe Renault, Dacia, Nissan! Am curatat destul de multe! Se infunda foarte foarte tare! Sunt filtre cu care lucram 2-3 zile! Cauza nu stim inca! La majoritatea autoturismelor cu motor 1.5 DCi, la care am curatat DPF-ul ,nu am gasit probleme legat de senzori, EGR, furtun spart, turbosuflanta sau injector defect si nici kilometrajul nu arata de obicei peste 130000 km! Sper ca in viitorul apropiat pot sa dau un raspuns si la problema asta! Daca doriti sa porniti o regenerare atunci tineti turatia intre 1800-2100 rot./min. in treapta a 3-a minim 25km dupa ce temperatura apei ajunge peste 80 grade! Daca aveti nevoie de alte informatii puteti sa ne contactati pe 0754928850 pana la ora 18pm! Cu stima Pal

  19. George Pitesti

    Buna seara, am un Ford Focus 2 1.6 109CP 2006 cu 164mii km, la care am probleme cu turbo (l-am reparat). La prima defectiune mecanicul a pus-o la tester nu in afara de turbo nu a aparut nici o problema. Dupa 1000km s-a defectat iarasi, insa mi se spune ca turbo se strica din cauza DPF. Problema este ca nu-mi apare nici un martor aprins, la service a fost verificata pe calculator si nu a aparut nici o problema. Ce as putea intelege din toate aceste informatii contradictorii??

    • filtreparticule.ro

      Buna seara. Daca a fost facut test amanuntit si testerul nu arata probleme la filtru particule FAP atunci problema poate sa fie din cauza pompei de ulei(problema des intalnit la Ford Focus 1.6 TDCi) , depuneri in baia de ulei, sita infundata in conducta de ulei la turbo sau turbo nu a fost reconditionat professional! Sa nu trimiteti turbosuflante la reparat in Iasi! Multe probleme sunt cu turbosuflante reparate acolo! Trebuie verificat cauza! Am avu client care a schimbat 6 turbine pana au gasit problema! Cu stima Pal

  20. Gabi

    Oriunde sa trimiteti filtru de particule la curatat numai la Meteorserv nu!!! Am dus masina la ei un Audi A8 3.0 diesel din 2007 cu probleme la filtru particule! Mi-au curatat cu ceva solutie fara sa demonteze piesa de pe masina! Dupa 2 zile apare martorul pe bord! Am dus masina la Audi sa-mi faca testul! Filtru particule infundat 150% ! Au demontat pentru a verifica si vizual! Filtrul , conductele, senzorii erau plin cu o solutie greu de identificat , arata ca vazelina arsa! Acest material lipicios mi-a distrus filtrul, senzorul de presiune si senzorul de temperatura! Pana la urma am cumparat filtru sh, senzorii au fost schimbati la reprezentanta Audi! Momentan totul functioneaza bine!

    • filtreparticule.ro

      Buna. Incercam zilnic sa atragem atentia oamenilor pe siteul nostru, in legatura cu curatarea filtrelor de particule pe masina, fara demontare! Este scump, nu da rezultat si distruge si senzorul de presiune! Senzorul de temperatura nu! Noi lucram 18-20 ore in 3 faze cu un filtru particule dupa care putem sa garantam ca este curat 90-95%! Daca doriti sa curatati un filtru pe masina, atunci puteti sa obtineti acel rezultat cu spalarea filtrului cu jet de apa, dupa care iese funinginea dar cenusa nu!!! Da rezultat 3-4 zile sau max. 1 saptamana! Am curatat multe filtre care initial au fost curatate cu diferite chimicale pe masina! Din pacate, trebuie sa lucram de 2-3 ori mai mult cu aceste filtre si pretul este mai mare decat la un filtru infundat la care nu au incercat nici o curatare cu chimicale, benzina, motorina etc.!

  21. rotariu cozmin

    Buna ziua.Am un 0pel zafira 1.9 150 cp.in ultimul timp imi apare eroare pe senzorul de la filtru de particole.am gasit un furtunas spart la senzor l-am inlocuit si nu mai apare acea eroare dar in schimb acu in sarcina scoate fum negru si mi- a crescut consumul de combustibil cam cu 25%.Crede-ti ca acest consum marit poate fi de la filtru sau senzorul de particole?

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua! Mergeti cu masina si faceti un test! Furtunele spre senzorul de presiune diferential se rup si se ard des la motoarele 1.9 CDTi si la Ford Focus 1.6 TDCi! Nu este normal sa scoata fum! Inseamna ca mai sunt si alte probleme! Daca furtunul este rupt de mult timp atunci si filtru de particule este infundat din cauza ca motorul nu a facut regenare automata! Scoate fum si consumul creste pentru ca incearca des regenerarea automata! Dupa test sa luati legaura cu noi si va spunem ce aveti de facut! Cu stima

  22. Vik

    Am onoarea să vă salut.
    am un tiguan 2.0tdi din 2009,cbab motor ,4 motion.
    turația la motor e f.ridicată la relanti cu un consum anormal de 1.1 litri şi 1.4 cu clima pornită.ambele electroventilatoare funcționează încontinuu şi după ce opresc motorul încă 4 -5 minute şi după aceea se opresc.
    am pus trei testere pe ea ,erori ZERO.dar dpf ul f. Încărcat la 168.pe tester mi a mai spus meseriaşul că maşina a mai avut trei tentative de regenerare şi nu s a realizat nici una.am găsit un nivel f. Crescut al uleiului şi bănui că ar fi cu motorină.i s a dat o regenerare din tester şi a reuşit (sau nu) pentrucă a doua zi tot aşa,consum crescut,ventilatoare care funcționează încontinuu şi la viteză f. mare ,turație mare în relanti ).
    Ce recomandați pentru a o face să i se regenereze dpf ul.
    maine îi schimb uleiul,folosesc exclusiv premium calitate la întreținere şi merg foarte sportiv şi 90 la sută urban dar probabil din neştiința mea nu am lăsat să se regenereze atunci cănd făcea acest lucru.
    mulțumesc ,scuze că m am lungit. Maşina e de puțin timp în propietatea mea şi nu am ştiut de aceste regenerări.
    nici o eroare pe trei testere,nu se aprinde nimic in bord,parcă nu mai are vlagă 100%.stimă

    • filtreparticule.ro

      Buna seara. Din cauza multor regenerari nereusite filtrul de particule s-a infundat treptat, treptat! Trebuie demontat si curatat! Dupa curatare este obligatoriu sa fie facut un test amanuntit si verficat toti senzorii( presiune diferential, tempratura). Nivelul la ulei creste dupa regenerari esuate din cauza ca intra motorina! Filtrele de pe motoarele Euro 5 nu se topesc si foarte putine am vazut cu uzuri! In general se infunda cu resturi ramase dupa regenerari ,dar cu curatare se rezolva problema 99%! Daca aveti nevoie de mai multe informatii atunci sa luati legatura cu noi prin telefon! Cu stima Pal

      • Vik

        Vă mulțumesc frumos Domnule Pal şi sunt sigur că aveți dreptate 100% .îl voi da jos şi îl voi trimite la dvs.
        cat mă ajunge un filtru aftermarket nou la modelul meu ?(tiguan an 2009 ,2.0tdi 103kw 140cp).
        Sincer sunt f. curios că oricum îl trimit la dvs.

  23. catalin

    buna ziua sunt posesorul unu I opel insignia 2.0 cdti 160 c.p am luat masina la 90 mii km iar intr un an jumatate ieri e a treia oara cand imi spune mecanicul ca trebuie curatat filtrul de particule
    ultimadata ia aratat pe opcom ca trebuie schimbat senzorul de presiune diferentiat de la iltru , l am schimbat dupa care mi a zis ca trebuie curatat si filtrul ca e plin
    ieri I a aparut aceiasi eroare , si m a sfatuit sa fac acelasi lucru sa schimb senzorul si sa curat filtru chimic
    parerea dumneavoastra care este
    ca trebuie inlocuit filtrul
    sa ascult de mechanic ca e ceva normal
    sau sa schimb mecaniul
    inca ceva e ceva normal sa se infunde filtrul de 3 ori intr un an jumatate

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua. Motoarele de pe Opel Insignia 2.0 CDTi sunt motoare bune dar toate au cateva probleme ce afecteaza buna functionare a filtrului de particule! Primul este furtunul de intrecooler care se rupe la toate autoturisme echipate cu acest motor unele la 100000 km altele dupa 150000 km! Probleme sunt la clapeta galerie admisie, probleme cu soft din fabrica din cauza caruia calculatorul ECU porneste regenerarea automata tarziu! Probleme mai apar si la valva EGR! Mare grija la ulei, folositi ulei special pentru filtru particule ce recomanda producatorul! La masina dvs. primele probleme au aparut din cauza senzorului de presiune! Prima data testerul nu a dat ca senzorul este defect, dar deja nu mai masura cum trebuie! Din cauza senzorului de presiune s-a infundat filtru DPF! A incercat cineva curatarea filtrului pe masina cu niste solutii ce se pulverizeaza inaintea filtrului dupa scoaterea unei senzor? Daca da, atunci problema poate sa vina de acolo! In ultima perioada au aparut multe probleme cu filtre si cu senzorii de presiune diferential dupa aceste curatari al filtrelor de particule pe masina. Noroc ca aceste filtre nu se topesc, nu se distrug si se pot curata fara problema. Trebuie demontat de pe masina si trimis prin curier rapid. Curatarea dureaza 24 ore, garantie 14 luni!

      • gabriel

        am un opel insignia din 2011,l am adus din franta de doua luni.Mi sa infundat filtru de particule de 3 ori in acest interval,de doua ori lam desfundat cu vag si ultima data l am desfundat cu masina stationand ,accelerand motorul la 3000 de turatii vreo 20 de minute.dupa asta am rulat cu masina si am oprit motorul in mers,dupa aceasta operatiune mi sa resetat din bord ,, service soon,,SUNT DISPERAT SI EU DE ACEASTA SITUATIE PENTRU CA CIRCUL MAI MULT IN ORAS .LA OPEL INSIGNIA NU TE ATENTIONEAZA NIMIC IN BORD ,CA AR INCEPE REGENERAREA.

        • marcel

          vezi ca se monteaza un bec led la oglinda dreapta (are legatura cu dezaburirea de la oglinzi …cand se aprine becul intra in recirculare dpf)

  24. Dan

    Salut ! Am un Fiat Doblo Cargo din anul 2008 cu motor de 1,3 MJ.Are filtru de particule ?

  25. Cornelia

    Buna ziua. Am un Opel Astra H 1.9 Cdti din 2007 cu 144mii km. De curand mi s-a aprins martorul cu masina si cheia in bord. Am fost la doua diagnoze diferite si a iesit o diferenta de presiune la nivelul dpf-ului, acesta fiind incarcat in proportie de 30% iar ultima regenerare in urma cu 80km. Precizez ca circul cu masina 85% urban. Ce ma sfatuiti sa fac? Va multumesc anticipat!

    • filtreparticule.ro

      Buna seara. Daca nivelul de incarcare a ajuns la 30% dupa ultima regenerare in 80 de km atunci problema poate sa fie la senzorul de presiune sau filtru de particule este incarcat cu cenusa si trebuie curatat! In cat timp ati facut acei 80 km si numai in oras?

      • Bogdan

        Buna ziua. Am un Ford Mondeo 2.0 TDCI din 2011, cod motor UKBA. De vreo 2 zile mi-a aparut in bord o eroare de la dpf, spune ceva de genul ca filtrul este incarcat excesiv. Am mers mult timp cu ea pe autostrada (Grecia tur-retur) timp in care eroarea mi-a aparut, am mers cu ea mai turat, s-a stins iar ulterior mi-a aparut din nou. -I-am facut schimbul de ulei si filtre si tot nu mi-a disparut eroarea. Cei de la service mi-au pus un aditiv in motorina, Wynn, pentru curatare de funingine dar nici un rezultat pana acum. Calc de bord a dat si o revenerare automata dar fara succes. Ce se poate face ?

      • Cornelia

        In doua zile. Preponderent in oras, da.

      • Cornelia

        Am facut cei 80km in doua zile, preponderent in oras.

  26. Moatar

    Buna…am si eu o problema cu un bmw 320d e90 din 2005 , nu mai trege cum trebuie doar de la 2500 rpm si am aprins in bord martorul de gaze , am fost la un service am puso pe test si ia spus ceva de presiune la nush ce mecanicul acesta a spus ca nu am filtru de particule dupa ceva timp m.am dus la alt service , am puso pe test si ia aratat filtru particule 95% infundat asta intradevar avea test mai bun … da nu stiu pe cine sa mai cred , e posibil sa nu am filtru pe ea?

  27. cristian

    Buna ziua!Am si eu o problema si caut raspunsuri,tinind cont ca am primit diferite variante de raspuns,la aceeasi intrebare.Am un ford focus c-max,109cp,2004,1,6…l-am cumparat acu citeva zile.Am facut schimbul de ulei si filter….aveam prea mult ulei…cca 5 kg.mecanicul a spus ca sigur e motorina in ulei….am mers la alt mechanic si a pus testerul pe masina:probleme la turbo(75% functional) si filtru de particule infundat.a dat din soft regenerarea,indicindu-mi sa o turez mai sanatos(3-4 mii ture) pt citiva km,dupa care sda revin la el sa o testeze din nou…..si crede ca eroarea ce este data de turbo,este pt ca trebuie schimbata ceva….sensor/bujie,nu am inteles tare bine,care ar da comanda gresita pt turbo.omul m-a pierdut cu detaliile si de aceea astept parerea unui profesionist!
    PS;a spus ca daca nu functioneaza faza cu regenerarea,tb sa scot filtru de particule de tot,….
    MULTUMESC!

  28. cristian

    am uitat sa mentionez ca initial am gasit si un furtun cu diametrul mic,de la vacuum,deconectat…si de aceea turbo nu functiona la capacitatea sa normal…

    • filtreparticule.ro

      Buna. Testul trebuie facut la reprezentanta Ford! Ei au tester care vede toate problemele! Dupa ce aveti rezultatul testului va rog sa luati legatura cu noi prin telefon! Trebuie stiut ca filtrele Fap de 1.6 TDCi sunt filtre cu ceramica de calitate buna, rar se intampla sa se topeasca sau sa se distruga si se curata usor daca inainte cineva nu a incercat curatarea filtrului cu diferite chimichale! Lasati idea anularii! Prima data faceti testul si dupa aceea vorbim la telefon! Daca filtrul este infundat atunci trebuie demontat, trimis si in 24 ore este gata! Pret 390 ron cu tot cu TVA si garantam ca primiti inapoi curatat 99%! Daca furtunul de la turbo nu era pus la loc atunci exista sanse ca filtrul sa fie infundat!

  29. Bonoman

    Buna, am si eu o problema cu ford kuga 2.0 , 163 CP,an fabricație 2010 Decembrie, de cateva zile a aparut in bord martorul motor apoi a aparut eroarea aceea cu triunghi roșu Enigine Malfunctions masina intrând in restricție de putere(viteza)Am fost la un service si mi sa zis ca senzorul PDF acela de langa baterie este defect,l-am schimbat si eroarea a aparut dupa trei km parcurși.Am fost la alt service si sau citit erorile si mi sa zis ca PDF este colmatat si ar trebui schimbat.
    Acum ce sfat imi puteti da ? Se mai poate curată sau trebuie schimbat? Are rost sa incerc sa parcurg un drum pe autostrada pt regenerare sau nu , având in vedere ca sunt restricționat ca viteza undeva pe la 80-90 km/ora? Varianta cu scoaterea definitiva a PDF implica si ceva riscuri sau este sigura pt masina?

    • filtreparticule.ro

      Buna. Filtru DPF de pe Kuga s-a infundat din cauza senzorului de presiune! Senzorul fiind defect , calculatorul masinii nu a reusit sa faca regenerarea automata. Dupa schimbarea senzorului de presiune diferential nu se rezolva problema pentru ca filtrul este infundat peste limita admisa! Trebuie demontat si curatat! Dupa curatare o sa functioneze perfect daca nu sunt alte probleme! Cu stima Pal

  30. Bonoman

    As mai avea o întrebare si anume cat timp sau kilometrii dupa curățare mai poate fi folosit PDF -ul? Am auzit ca dupa curățare se poate înfunda la loc dupa 30000 km caci suprafața ceramicii nu mai este asa de fina dupa curățare. Va zic ce am auzit caci nu ma pricep deloc, poate va zic prostii dar de aceea va cer ajutorul. Multumesc

  31. liviu

    Buna ziua.Sunt inThassos Grecia și am becul dpf aprins .Am încercat regenerare dar nu a mers,s-a aprins și licăre bujia și îi scade puterea. Pot sa ajung pana în România așa? Audi A8 2005 3.0 tdi

    • Bonoman

      Poti sa mergi ca nu se intampla nimic doar ca nu mai poti merge cu viteza mai mare. Asa am patit si eu si am revenit acasă cu 90-95 km / ora

    • filtreparticule.ro

      Buna. Ar fi bine sa mergeti la un service si sa faceti un test! Trebuie vazut de unde vine problema! Nu recomand sa porniti asa! Sunt sanse mari ca ramaneti pe drum! Dupa test sa ma sunati pe 0754928850!

      • filtreparticule.ro

        Daca doriti sa porniti asa, atunci recomand sa porniti dimineata devreme si sa parcurgeti distanta aceea ziua!

  32. Silviu

    Buna,
    Unde aveti service-ul unde curatati PDF?

  33. razvan

    buna ziua.
    am un vw passat b7, motor 2.0, 140 cai, tip motor cffb, an fabricatie 12.2011 si citind pe forum la dumneavoastra am observat ca spuneati ceva legat de un aditiv care se foloseste in cazul regenerarilor filtrului de particule. Imi puteti spune va rog daca in cazul meu este nevoie de acest aditiv? sau regenerarea se face fara?
    Multumesc anticipat.

    • filtreparticule.ro

      Buna Razvan. Pe Passat filtru particule cu aditiv a fost montat intre 2004-2005! Dupa 2005 filtrele DPF la Passat sunt fara aditiv! Masina dvs. este Euro 5! Sunt motoare bune, probleme la filtru DPF apar dupa 200000 km, dar se curata usor fara problema! Nu se ard , nu se topesc! Cu stima

  34. claudiu

    Buna seara,

    Am un Ford Focus 2 2008.11 cu motor 1.6L Duratorq TDCi (110PS) – DV6; Stage IV + DPF Emissions, intrebarea este : are rezervor de aditiv DPF? adica foloseste aditiv in procesul de regenerare?

    • filtreparticule.ro

      Buna Claudiu. Masina ta Ford Focus 1.6 TDCi Euro 4 100% are rezervor cu aditiv! Este montat langa rezervorul de motorina si intra 1,8 l de aditiv! Daca este gol trebuie umplut pana la maxim, altfel nu puteti sa resetati sistemul! La Ford Focus 1.6 TDCi motoarele Euro 5 sunt fara aditiv!

      • claudiu

        Buna seara, multumesc pentru raspuns! Mai am inca 2 intrebari:
        1. Se poate verifica „fizic” nivelul aditivului/ ori doar doar prin diagnoza?
        2. Daca filtrul de particule a fost inlocuit la 122.000 Km si completat rezervorul cu aditiv(presupun), cei 1.8l sunt suficienti pentru urmatorii 100.000 -120.000km(din ce am citit, producatorul recomanda inlocuirea filtrului la acest interval de km)? Masina are acum 178.000+ .

        • filtreparticule.ro

          Buna. Nivelul aditivului puteti verifica cu testerul! Cu un plin puteti parcurge intre 50000-80000 km, depinde cu si unde este folosit masina!
          La 120000 de km nu trebuie schimbat filtrul FAP! Dupa 200000 km se va infunda cu resturi ramase dupa regenerari, dar se curata fara probleme la un pret de 315 Ron+TVA, garantie 14 luni!

          • claudiu

            Mai am inca o intrebare.
            Ce valoare trebuie sa indice presiunea diferentila atat la relanti cat si in turatie (peste 2000rpm), pt un filtru care nu este colmatat?

  35. liviu

    Am fost în Kavala la reprezentanta w și audi.Aveau cladire și service ca la noi .Toți angajații cu șeful si secretara (sic) sunt 5.Dupa o jumătate de ora au reușit sa-mi spună ca dpf are probleme și ca trebuie sa las mașina pina luni sa o vizualizeze și sa caute defectul.Testerul era în limba lor așa cu nu am putut citi ce citea mecanicul. Mâine (vineri ) plec la drum.
    Curios e faptul ca după ce doua zile am mers cu becul dpf aprins și cel de check, când am plecat dimineață la 6.oo spre Kavala cu viteza la 1800-2000 TURAȚII s-a stins becul dpf și de atunci am făcut ca 70 km și nu s-a aprins.explicatii?

    • liviu

      Am ajuns în România fără nici -o problema în parametrii normali.Luni mă programez la reprezentanta în Craiova poate vor reuși sa descopere cauzele.

      • filtreparticule.ro

        Buna Liviu. Daca becul s-a stins atunci motorul a reusit sa faca o regenerare! Eu cred ca prima data cand a aparut pe bord dpf-ul a aparut din cauza unei regenerari esuate! Nu ai observat ca masina face regenerare si ai oprit motorul! Trebuie facut un test! Cu testerul poate sa verifice cand a fost ultima regenerare!

  36. Dan

    Buna ziua,

    Am un bmw 320d 2007, si imi creste foarte mult nivelul de ulei. Am facut iar schimbul de ulei + filtru acum 800 km si deja nivelul este peste maxim. Cred ca intra motorina. La apa nu scade deloc nivelul din borcan. Majoritatea spun ca ar fi filtrul de particule dar in bord nu imi arata nici o eroare. Pe tester apar incercari esuate de regenerare DPF. Credeti ca ar putea fi filtrul de particule? Credeti ca puteti sa-l curatati? si cat ar costa la dvs. Va multumesc.

    • filtreparticule.ro

      Buna. Nivelul la ulei creste pentru ca intra motorina din cauza regenerarilor esuate! Trebuie cautat problema si din ce cauza nu poate sa termina regenerarea automata! Mergeti la reprezentanta BMW si faceti testul acolo! Poate sa fie un senzor, furtun spart…Daca filtru DPF este infundat .atunci trebuie demontat si trimis prin curier rapid! Putem sa curatam fara problema, pret 400 Ron cu TVA inclus!

  37. Faghiura catalin

    Bună seara.dețin un autoturism Saab 95 an 2011, ultimul model fabricat. În ultimele 5 luni am ajuns de 3 ori la service.dacă merg câteva zile pline în interiorul orașului apare în bord service urgent.țin sa precizez ca după ce cei de la service fac resetarea o perioada de timp nu mai am probleme.ce trebuie sa fac sa evit aceste situații urate,mai ales dacă te afli departe de casa.multumesc

    • filtreparticule.ro

      Buna. Si eu am avut acest model! Are motor de Insignia sau motor cu 2 turbine? Daca are motor de 160 cp atunci verificati furtunul de intercooler! In general se crapa la toate motoarele de 160 cp dupa 150000 km! Alta problema poate sa fie clapeta de admisie, senzor presiune dif. filtru particule! Ce probleme apar pe tester?

  38. Iasi

    Buna ziua,

    Masina mea Audi A4 2011 2.0 Tdi . Am mers trei saptamani cu ea numai urban, pe perioade mici de timp. Iesind acum 2 saptamani extra urban am observat
    ca masina la viteza a 5 -a numai trage bine, plus turatia depaseste greu 3000 de turatii. Nu am nici o eroare in bord. Poate fi de la filtru de particule? Multumesc.

    • filtreparticule.ro

      Buna. Trebuie facut un test! Problema aceasta poate sa fie din mai multe cauze, nu neaparat de la DPF!

  39. Cristian Ioan

    Bună ziua.
    Am un Jaguar X-Type din 2003 – 2.0 litri – Diesel. Aceste mașini au fost echipate cu motoare de Ford. Am plecat în concediu (peste 1500 km de casă) și pe drum am observat că îmi scoate foarte mult fum negru la accelerare iar în pante nu mai are puterea cu care m-a obișnuit mașina. Aceste semne le-am mai observat și înainte, dar parcă acum, pe căldură și distanță mare au devenit mai evidente. Dacă merg cu peste 130 Km/oră, pe autostradă, constant, nu mai scoate fum negru. Am citit pe saitul Dv. despre posibilitatea ca aceste simptome să se ”datoreze” filtrului de particule înfundat. Întrebarea mea este (văzând prețurile unei reparații ) dacă pot parcurge încă 1500 de km până acasă fără pericolul de a rămâne pe drum ?! Sau este neapărată nevoie să merg pentru o curățire a filtrului ?
    Vă mulțumesc și v-aș rămâne îndatorat dacă mi-ați răspunde cât mai repede !

  40. Cristian Ioan

    Revin cu o precizare la întrebarea de mai sus, postată de mine acum 1/2 oră despre Jaguar X-Type și filtrul de particule – se pare că mașina mea nu are așa ceva … ! Nu erau încă în plan, probabil ! Deci, cauza pentru care scoate ult fum negru la accelerare trebuie să fie alta !

    • filtreparticule.ro

      Buna. Jaguar X Type 2.0 D 2003 nu are filtru particule! Problema cautati la injectoare, turbina sau un furtun spart! Cu stima!

    • filtreparticule.ro

      Poate sa fie si EGR blocat! Mai mult ca sigur!

      • Attila Beres

        Buna am un vw passat din 2008 am avut o problema ca nu sa facut regenerarea, si am facut regenerarea cu testerul. Dar de atunci imi apare ca trebuie regenerat si după 60-80 de km. Ce ar trebui sa fac? Trebe curățat?

  41. Attila Beres

    Buna am un vw passat din 2008 am avut o problema ca nu sa facut regenerarea, si am facut regenerarea cu testerul. Dar de atunci imi apare ca trebuie regenerat si după 60-80 de km. Ce ar trebui sa fac? Trebe curățat?

    • filtreparticule.ro

      Buna. Prima data trebuie verificat senzorul de presiune diferential! Daca lucreaza bine, atunci filtru DPF este infundat! Cere regenerare dupa 60-80km pentru ca majoritatea celulelor este plin cu cenusa! Dupa regenerare fortata se curata doar o parte mica cat sa egalizeze presiunea. Acea parte mica se reumple foarte repede cu funingine si cenusa!

  42. Attila Beres

    Buna am un passat din 2008 de 170 cp am facut o regenerare cu testeru ca sa blocate. Dar de atunci mi se face regenerarea si după 30-60km parcurs i, este normal sa se facă regenerarea asa repede..? Mentionez ca inainte sa cumpăr masina nu avea ulei special pentru filtru de particule. Acum i am băgat castrol 5w30. Ar trebui sa ma gandesc sa trimit filtrul la dm la curatat?

  43. andrei

    Va salut. Am un Ford Focus 1.6 TDCI din 2006 cu 160.000km. Am mers o perioada cu senzorul de presiune defect si dupa inlocuirea acestuia cu unul nou an observat un consum crescut. Probabil regererarile sunt mai dese decat de obicei. Avand in vedere vechimea masinii si nr mare de km credeti ca este eficinenta o curatare a filtrului? Multumesc.

    • filtreparticule.ro

      Buna seara! 100% ca filtru de particule este infundat! Atata timp cat senzorul de presiune este defect, calculatorul ECU nu porneste regenerare automata! Aceste filtre se infund dupa 170000 km! Toate! Sunt filtre de calitate buna, nu se ard, nu se topesc dar se infunda cu resturi ramase dupa regenerari! Putem sa curatam fara problema! Primiti inapoi aproape ca si nou!Mare grija , dupa demontare sa nu spele nimeni cu apa, benzina , motorina! sa nu incercati curatare pe masina! Nu da rezultat si distrugeti senzorul de presiune!

  44. marius

    Buna ziua! Detin un Opel Insignia an 2010, 110 cai, diesel. De cateva luni apare in bord mesajul ”Service Vehicle Soon”. Ca simtoma, motorul nu mai tureaza peste 2500. Insa are momentele lui, la pornire e ok, dupa cativa km apare mesajul in bor si nu se mai tureaza. La service au facut diagnoza si mi-au spus ca filtrul de particule e infundat. Mi-au facut regenerare fortata insa dupa doua saptamani a revenit aceiasi simtoma. Saptamana trecuta mi-au curatat filtrul cu nu stiu ce solutie despre care au zis ei ca e buna, a mers cateva zile apoi….la fel. Acum, au constatat ca am ulei peste nivel in baie, probabil amestecat cu motorina. Credeti ca se datoreaza filtrului de particule? L/as trimite la dvs ptr curatare, imi puteti spune daca preturile afisate sunt actuale și daca am garantia afisata dupa curatare? Multumesc!

    • filtreparticule.ro

      Buna. Daca va uitati la comentariile de mai sus gasiti una in care am scris informatii utile despre motoarele de 2.0 CDTi 122 si 160 cp montate pe Opel si Saab 95! Probleme apar la furtun intercooler, clapete admisie, turbo, senzor presiune diferential si EGR! Filtrele Euro 5 montate pe aceste motoare sunt de calitate buna, dar se infunda foarte tare! Putem sa curatam fara problema! Singura problema este ca cineva a incercat sa curatare cu soluti si lichide! In acest caz pretul la noi creste! Nu lasati pe nimeni sa faca experiment pe filtru DPF! Filtrele nu se curata cu apa, chimicale etc. ! Nu da rezultat din contra distrug filtrul! Nivelul uleiului a crescut din cauza regenerarilor esuate! A intrat motorina! Filtrele curatate de firma noastra au 14 luni garantie dar dupa montare trebuie respectat absolut tot ce scrie pe certificatul de garantie! Cel mai important este sa fie gasit cauza ,de ce s-a infundat dpf-ul! Cu stima

      • Stefan

        Am un ford Kuga 2008, 4×4, 100kW. Dupa ce s-a aprins senzorul defectiune motor am mers imediat la tester care dat mesajul „Diesel particle filter- soot accumulated”. Cel de la service a incercat o regenerare fortata timp de 20 min cu motorul la 300 turatii pe loc dar senzorul din bord a ramas aprins
        Merg mult in oras la viteza mica.
        Ce se poate face? Multumesc!

  45. rares

    buna …detin un BMW 525d e60…intrebarea mea este daca am schimbat senzorul de la filtru de particule….trebuie sa sterg ceva din memoria calculatorului sau pur si simplu lam schimbat si gata nu trebuie sa mai fac nimic

    • filtreparticule.ro

      Buna. Dupa schimbarea senzorului este indicat sa faceti un test! Cine face testul sa verifice amanuntit starea filtrului de particule si erorile ce mai apar! Daca apar alte probleme legat de motor atunci trebuie rezolvat cat mai repede!

  46. robert

    Salut!
    Am un Audi A8 2006 si de cateva zile am eroare de filtru particule aprinsa in bord.
    Ce e de facut???
    Multumesc!

    • filtreparticule.ro

      Buna. Mergeti la un service si trebuie facut un test! Dupa ce aveti rezultatul testului sa luati legatura cu noi prin telefon! Daca apare o problema la senzori, atunci trebuie schimbat si pornit o regenerare!

  47. Daniel

    Buna ziua, am un Ford Kuga 2008, 4×4,diesel, 100KW, s-a apris martorul la bord si dusa la tester a rezultat filtru de particule infundat (Diesel particle filter- soot accumulated). Mai poate fi curatat, inlocuit, regenerat ?(cum , cat costa, unde, cine)
    Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

    • filtreparticule.ro

      Buna seara. In ultima perioada am primit multe filtre DPF de Ford Kuga! Filtrele erau foarte infundate cu resturi ramase dupa regenerari! Majoritatea au trecut de 200000 km! Se curata fara nici o problema! Pretul este 420 Ron cu tot cu TVA si dureaza 24 ore!

  48. Mitoc Marin

    Buna ziua. Am un Passat din 2011, 2000, 140 dti blue motion, 163.000 km, in germania, 500 km in Romania. Se aprinde martorul la bord si dupa testare mecanicul zice ca indica senzor temperatura motorina defect. Poate fi filtrul de particule ? Pot circula asa ?

    • filtreparticule.ro

      Buna. Daca arata senzor temperatura motorina atunci nu este o problema mare si nu are absolut nici o legatura cu filtru particule! Trebuie schimbat! Puteti merge cu senzorul defect! Consumul poate sa creasca! Cu stima Pal!

  49. Ovidiu

    Buna seara!
    Am un Renault Grand Scenic, 2.0 DIESEL, 150 CP, cutie automata, 40.000 km. De 3 luni de cand s-a aprins martorul filtrului de particule in bord, merg in service Renault si nu reusesc nicicum sa gaseasca problema. Au facut si curatare manuala + computerizata, dupa 3 zile martorul s-a aprins iarasi. De fiecare data apar pe tester multe regenerari esuate. Am incercat si metoda cu regenerare la drum, cu tester pe masina, am mers vreo 40 km la 3000 ture si abia atunci a pornit regenerarea. Consumul este exagerat de mare: 10 litri in exterior, 13-15 l in oras… In ultimul timp cei de la service nu fac decat sa-mi anuleze eroarea si ridica din umeri. Puteti sa-mi recomandati ceva? Va multumesc!

    • filtreparticule.ro

      Buna. Este foarte interesant ce se intampla acolo cu un motor care are doar 40000 km! Testerul nu da fault cod? Ar trebui vericat tot sistemul, nu este normal sa nu termine regenerarile! Trebuie sa fie o problema undeva! Consumul este mare pentru ca calculatorul masini incearca sa porneasca regenerarea des! Trebuie verificat: senzorul de presiune, temperatura, uleiul, termostatul, valva EGR, furtunele, mufele la senzori, cablurile! Din cauza regenerarilor esuate poate sa fie infundat filtrul si din cauza aceea apare dupa cateva zile martorul! Dupa regenerare fortata se curata doar o parte mica! Aceele celule se reanfunda foarte repede! Daca nu reusiti sa rezolvati problema atunci sa luati legatura cu noi si veniti cu masina! Operatiune dureaza de pe o zi pe alta, demontare, montare, curatarea filtrului si testele ajung undeva la 650-750 Ron cu TVA cu tot! Cu stima Pal! http://www.filtreparticule.ro

  50. Florentin

    Buna ziua.Am un ford fiesta 1.4 tdci 2004 cu 228 000 km in bord.Zilele trecute in mers cu tr.3 am simtit o fluctuatie(mers in suturi) iar apoi cand sa pornesc si sa plec de pe loc mi se oprea motorul.Care ar putea fi problema?Va multumesc.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)