autovit.ro

Util sau nu? Filtrul de particule la diesel

Filtrele de particule sunt deja echipare standard la aproape toate maşinile diesel noi care se vând, dar de foarte multe ori ele devin o problemă foarte mare şi pot aduce costuri extrem de ridicate pentru înlocuire în caz de probleme. Sunt oare acestea utile pentru şoferul de rând sau sunt mai mult o problemă de care trebuie mereu avut grijă?

Filtrele de particule au început să apară la motoarele diesel cam acum 10 ani şi, la fel ca şi catalizatoarele de la motoarele pe benzină, ele sunt plasate pe traseul evacuării pentru a reţine particule daunătoare sănătăţii. Sună foarte bine, dar nu pentru mult timp.

Probleme apar atunci când maşina circulă pentru prea mult timp în traficul urban şi filtrul ajunge să se colmateze. Sistemul este construit pentru ca o astfel de problemă să fie evitată, injecţia având un mod de funcţionare special prin care creşte foarte mult temperatura gazelor evacuate, încât filtrul este curăţat şi procesul se tot repetă. Însă regenerarea filtrului de particule nu se întâmplă mereu cum trebuie şi atunci se aprinde un martor în bord, special pentru această problemă. În acele moment, manualul maşinii spune să mergi cu viteză constantă, cu circa 60 km/h pentru mai mulţi kilometri, până regenerarea are succes şi martorul din bord se stinge. Asta este foarte uşor de zis, dar mult mai greu de făcut, în special dacă locuieşti în oraş. Nu toată lumea are timp să iasă pe autostradă la fiecare câteva zile pentru a regenera filtrul de particule.

100_0845

Din păcate, dacă nu aveţi grijă de acest aspect, filtrul se poate colmata definitiv, fiind necesară înlocuirea lui, iar preţul este extrem de ridicat, putând ajunge fără probleme la peste 1.500 de euro, în funcţie de modelul maşinii. Altă soluţie este ca el să fie scos complet, în România existând firme care se ocupă de aşa ceva. Filtrul trebuie demontat fizic de pe maşină, iar apoi calculatorul maşinii trebuie rescris pentru ca maşina să ignore lipsa acestuia din sistem.

Maşinile foarte noi au început să aibe din ce în ce mai puţine probleme cu acest filtru de particule, însă la modelele mai vechi există reale probleme şi foarte multă lume care se plânge de funcţionare incorectă. Experienţa ta cu acest sistem poate fi extrem de utilă pentru ceilalţi, aşa că dacă ai avut probleme cu filtrul de particule spune şi celorlaţi ce soluţii ai găsit.

 

 

VauxhallDieselParticulateFilternw79dieselpart2_lrdpf-bmwdpf3Donaldson_LNF_LXF_1100_0845

776 Comentarii

  1. filtreparticule.ro

    In legatura cu ANPC, puteti sa mergeti linistit!!!
    Noi emitem factura, chitanta, certificat de garantie, deci aveti toate documentele!
    De acolo o sa va trimita inapoi la noi, pentru solutionarea problemei!!!
    DVS. nu o sa veniti pentru ca nu este real despre ce vorbiti!!!
    Daca veniti, atunci o asum raspunderea si o sa postez tot aici rezultatul!
    Cu stima Pal

  2. filtreparticule.ro

    Daca aveti probleme cu filtru particule si nu stiti de unde sa incepeti rezolvarea problemei, atunci nu ezitati sa luati legatura cu noi.
    Va stam la dispozitie cu sfaturi utile!
    Nu in toate cazurile trebuie demontat filtru de particule si curatat. Daca apare martorul DPF pe bord pentru prima data, atunci in majoritarea cazurilor problema vine de la regenerari esuate.
    Asta inseamna ca motorul a incercat de mai multe ori sa porneasca regenerarea automata, dar inainte sa termine regenerarea,motorul a fost oprit.
    Dupa 5-6 regenerari esuate,apare martorul pe bord ,care va avertizeaza ca trebuie iesit in afara orasului ca sa poate sa termina regenerarea automata. Daca dupa 20-30 km in treapta 3 sau 4 max. 2200-2300 rpm nu se stinge martorul, atunci trebuie facut un test la un service. Un test motor max. 50 Ron costa. Daca nu apar probleme cu senzori, termostat, modul releu bujii, egr etc., atunci trebuie pornit o regenerare fortata cu testerul.
    Dupa regenerare fortata in mod normal ar trebui sa merga motorul fara probleme.
    Daca observati ca motorul porneste regenerare prea des, intre 100-300km atunci filtru de particule este partial infundat. In acest caz trebuie demontat si curatat.
    In general aceste probleme apar dupa 150 mii de km la motoare 1.6 Tdi si dupa 200 mii km la motoare peste 2.0 TDi!
    In ultima perioda am curatat foarte multe filtre de particule 1.6 TDi Euro 5 la VW, masini care aveau intre 160-250 mii de km!
    Daca aveti nevoie de mai multe informatii atunci puteti sa luati legatura cu noi pe 0754928850 sau intrati pe siteul nostru http://www.filtreparticule.ro
    In ziua de azi o problema la DPF nu mai este asa grava cum a fost acum 7-8 ani.
    Cel mai important este sa fie rezolvat problema imediat dupa ce apare.
    Daca este rezolvat in timp scurt, atunci costurile se redica max. la 200-400 Ron.
    Cele mai frecvente probleme sunt senzorul de presiune, senzor temperatura si EGR, pe timp de iarna termostatul.La BMW modulul la bujii, la Ford Focus 1.6 TDCi probleme la EGR si lipsa aditiv FAP.
    Cu stima Pal

    • Baciu raluca

      Am si eu un audi a3 din 2007 cu filtru de particule motor de 2000 si la cateva zile dupa regenerare apare iar in bord ca trebuie regenerare! Am fost si la service am plătit 150 de lei pt regenerare. Și merge in suturi cateva zile inainte sa apara martorul in bord! Are legatura mersul sacadat cu faptul că filtrul nu se regenerează?

    • ford focus

      buna seara, am un ford focus din 2006 1,6 tdci , 109 cp, mi a aparut o erroare in bord „system engine fault” am puso pe tester si zice nivel scazut la aditivul de la filtrul de particule. cat aditiv intra ? si cati km mai pot merge cu nivelul scazut? va multumesc!

  3. Constantin Alexandru

    Salut.am și eu o mazda 6 sport kombi din 2006..am schimbat filtrul de particule din cauza ca cel vechi avea o gaura în el…acum am înțeles ca îmi trebuie un aditiv pentru regenerare..am mers ceva cu ea fără acel aditiv..ce cauze apar și dacă sa mai merg sau nu fără acel aditiv..îmi puteți spune ..mulțumesc !!!

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Mazda 6 2.0 TDi 2006 nu necesita aditiv!!! Este un filtru de particule care se regenereaza fara aditiv, nu are acest sistem! Singurul model cu aditiv la Mazda este Mazda3 1.6 TDi Euro4!
      Cu stima Pal

      • Constantin Alexandru

        Mulțumesc..dar după ce merg sa zicem 5 km cu ea iese fum alb și plus apare un miros ciudat ..iar sub ea se aude un videoteca..sa zic asa sau ceva de genul..și am schimbat acel filtru și mi sa sous ca trebuie acel aditiv

  4. Adrian

    Buna ziua!Am un opel zafira b din 2007 si am probleme cu filtrul de particule,adica se aprinde cheita de service in bord la pornire sau in mers si ramane aprinsa.Am fost la tester si imi da codul 2452(furtun filtru particule defect),problema este ca porneste foarte des 100-200km in localitate si maxim 300km in afara localitatii,motorul functioneaza normal(trage la fel) doar ca devine mai zgomotos cand porneste curatirea filtrului.Intrebarea este urmatoarea:ce este de facut?schimbat furtunul filtrului de particule si s-a rezolvat situatia? dat jos filtru de particule si curatat?ori ceva senzori?si daca este adresa dvs…Va multumesc!

  5. bogdan

    salut,
    la masina mea, passat 2010 2.0 tdi, cod motor cbac (143 cp, euro 6), 258.000 km, isi face regenerare automata la aprox 450 km efectuati. credeti ca trebuie efectuata o curatare dpf?

    multumesc,

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Dupa 200 mii de km este indicat sa faceti o curatare la dpf.
      Motorul pana acum a facut minim 300 regenerari automate. Dupa fiecare regenerare ramane o cantitate de cenusa ce nu se arde. Cu aceasta cenusa se incarca filtrul.
      Face des regenerare pentru ca majoritatea elementului este plin cu cenusa.
      Cu stima Pal

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Dupa 200 mii de km este indicat sa faceti o curatare la dpf.
      Motorul pana acum a facut minim 300 regenerari automate. Dupa fiecare regenerare ramane o cantitate de cenusa ce nu se arde. Cu aceasta cenusa se incarca filtrul.
      Face des regenerare pentru ca majoritatea elementului este plin cu cenusa.

  6. Birgauan

    Buna ziua , vreau sa intreb daca un vw sharan din 2004 are filtru sau nu?

  7. andone aurelian

    buna seara,vreau sa va intreb ceva ,am un ford c max din 2007 motor de 1600 tdi ,nu stiu ce are dar nu se ridica mai sus de 2500 3000 turatii si ajunge pana la 100 1200km la ora .sa fie oare filtrul de particule de vina?va multumesc

  8. Marius M

    Salut..am un vw golf 6 1.6 tdi 105 cai…am schimbat de curand egr-ul,am curatat filtrul de particule ,am schimbat senzorul de peesiune.problema ie ca acum filtru intra mai des in regenerare…

  9. Marius M

    Ar putea cineva sa ma indrume ce sa fac in situautia de fata???

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua

      Trebuie facut un test motor amanuntit.
      Verificat valorile in tump real, cu motorul pornit.
      Ce tip de curatare a fost facut?
      Cu stima Pal

  10. irina

    Buna ziua.Vreau sa va intreb daca s-a anulat dpf se mai poate pune alta.Scoate un nor de fum la accelerare, sa fie resoftat gresit.Ce este de facut,este vorba de Ford focus 1.6 tdci 2006.

    • filtreparticule.ro

      Buna.
      Puteti sa puneti filtru particule fara nici o problema. Inainte de a monta filtru pe masina, trebuie pus softul original inapoi.
      In ultima perioada am adus filtru particule nou la cel puti 70-80 de clienti la care a fost anulat DPF. Multi dintre clienti a solicitat filtru de particule nou pentru ca le era rusine sa mearga cu masina din cauza fumului, alti au fost amendati in Austria cu 450€ tot din aceasta cauza!
      Cu stima Pal

      • Oliver

        Salutare,mi-a aparut in bord filtru de particule,bmw 330 d e92 2008 am bagat o solutie de curatare am mers 1600 de km cu ea ,nu sa sters eroarea,am mers la cineva sâ puna testerul si am mai mers vreo 80 de km si e la fel.. un daca poti ,mersi!

        • filtreparticule.ro

          Buna Oliver.
          Pot sa va spun cauza 100% daca mergeti la un service care are un tester normal, compatibil cu masina dvs. Si in timpul testului imi dati mecanicul la telefon.
          Eu o sa pun 5-6 intrebari si identific problema fara nici o problema.
          Va ajut cu cea mai mare placere. Nr. meu de telefon 0754928850.
          Cu stima Pal

      • Kamenszki matei

        Buna daca renunț la filtrul de particule masina are ceva probleme dupaia

  11. irina

    Buna ziua.Vreau sa va intreb daca s-a anulat dpf se mai poate pune alta.Scoate un nor de fum la accelerare, sa fie resoftat gresit.Ce este de facut,este vorba de Ford focus 1.6 tdci 2006.Ce imi recomandati?

  12. Mihai Tanase

    Buna seara..am un vw passat din 2004…2.0tdi..si as vrea sa stiu cum pot sa schimb aditiv filtru particule..s a aprins bujia in mers,dupa o perioada de 15km…sa stins…ce trebuie făcut in acest caz?…va mulțumesc frumos…

    • filtreparticule.ro

      Buna.
      La VW Passat 2004-2005 rezervorul de aditiv gasiti in portbagaj.
      Trebuie scos mufa de pe furtun si golit pur si simplu in ceva!
      Bujia poate sa apara din mai multe cauze. Trebuie facut un test si testerul o sa arate problema!

  13. cristina

    Buna ziua! Am eliminat filtru de particule Peugeout 208/2013,motor1,6 TDI .Rezultat „naspa” consum urban 7,4%,la pornire un nor de fum!!!!!!!!!. Va rog o rezolvare!

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Stim ca rezultatul final este naspa, pentru ca zilnic ma suna foarte multi cu probleme aparute dupa anulare filtru particule!!!!
      In prima faza trebuie pus softul original inapoi, dupa aceea pus un filtru de particule nou after market sau second hand in stare buna.
      Facut toate testele, daca apar probleme la senzori,atunci trebuie schimbate.
      Cu stima
      Pal

  14. Adi

    Salut am un ford focus 1.6 tdci doar ce am cumparato si nu avea putere am constatat ca turbo avea un joc foarte mare si nu trecea de 2000 dd turatii dupa care lam schimbat acum am mers cu ea am puso pe testar si mia dat ca dpf este infundat am sters eroare din bord si am scos mufa la debitmetru de aer si masina are putere nu cum ar trb dar destula ce sa fie defapt debitmetru de aer sau dpf su t in anglia si pt inlocuire imi cer 400 de lire nu stiu ce sa fac mecanici aici sunt inapti

  15. Marius

    Buna ziua ,am si eu un ford focus din 2007 motor 1,6 tdci cu filtru de particule si imi apare o eroare P2459 . Va mulțumesc!

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Acest cod apare in general cand filtru de particule este infundat si motorul porneste des regenerarea automata.
      Trebuie curatat filtru de particule si verificat nivelul la aditiv.
      Cu stima Pal

  16. Alexandru Constantin

    Salut…am o mazda 6 sport kombi din 2006..am cumpărat-o acum 2 luni și nu am cartea cu service la ea..schimbul de ulei etc.ce as putea sa fac?dacă nu am aceea carte?

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Schimbati uleiul si filtrele! Puneti ulei ce recomanda producatorul.
      Faceti un test motor si verificati daca apar erori sau nu.
      Mai mult de atat nu prea are rost.

    • Cosmin

      Buna seara azi am parcurs 180 km cu masina toate bune si frumoase in apropiere de casa cu 5km mi s a aprins martorul filtrului de particule stind cum sta treaba am iesit pe drum intins am mers la turati 3000 ture 3500 80km 30 40km dupa primi 5 km parcuri martorul dispare dar problema e ca parca numai are puterea aia sprintul alaam bagato pe tester acum cateva luni si mi a dat eroare senzor.presiune evacoare si am martorul spirala de.la buji aprin intermitent daca schimb senzorul rezolv ceva dar pana acum nu am avut treaba masina am bagato pe tester acum.2.luni si atunci a dat senzor defect scz ca am.scris atata dar nustiu ce sa ma fac

  17. Marian

    Buna ziua,
    Detin un Chevrolet Cruze din 2009,150cp,2000cm diesel. Am luat masina de curând si avea cecul motor ( un martor ca un robinet – galben ) aprins in bord. De fapt mai mult lucarea decât stătea aprins.De 2 zile acesta se aprind in permanenta ,cum accelerez motorul,chiar si foarte încet. Am pus testul pe ea la reprezentanta in Craiova si mi-au zis ca este axul de la turbo blocat ( turbo este variabil electric) . Am mers la service in Slatina ,unde acestia au zis ca turbo nu are nimic ca merge foarte usor la mana . Au trimis partea electrica la București pentru verificare,iar răspunsul a fost ca aceasta nu are nimic. Din discutii cu cel de la care am cumpărat masina ,acesta mi- a zis ca lui ii licare cecul motor de 4 ani , de când a luat-o prin preluare leasing, a pus tester pe ea si ii tot dedea senzori la filtru de particule .Are momente , atunci când accelerez mai tare ,ii taie acceleratia. Ce poate avea ? Cei de la service din Slatina mi- au zis ca este posibil sa fie filtru de particule,dar nu garantează. Sa îl schimbam si sa luam prin eliminare . Mulțumesc pentru ajutor.

    • Dan Slati

      Cauta la supapa EGR curata,spala si remonteaza.

      • filtreparticule.ro

        Buna
        Dan Slati are dreptate, poate sa fie si EGR defect!
        O curatare EGR merita facut, dar in prima faza faceti rost de un senzor filtru particule( nu ati precizat care este defect, de presiune sau de temperatura) si incercati daca dispare martorul sau nu.
        Daca EGR este defect si problema apare de mult timp, atunci si filtru DPF este infundat.
        In cazul in care EGR nu lucreaza cum trebuie, motorul scoate enorm de mult fum ce nu vedeti pentru ca tot fumul este retinut de filtru particule!
        Incercati sa schimbati senzorul, sa curatati EGR si dupa stergerea erorilor sa porniti o regenerare fortata. Doar una!
        Daca totul revine la normal atunci nu trebuie demontat filtru particule si curatat.

  18. Dumitru

    salutare
    am un ford focus 2 diesel 2006(109cp), si ieri dupa ce am facut plinul de la Lukoil(motorina super), am pus si un flacon de aditiv Liqui Moly(pentru injectie). iar dupa aprox 40km s-a aprins martorul check engine, sa fie de la aditiv, sau e alta cauza ?
    multumesc

    • filtreparticule.ro

      Buna.
      Nu este de la aditiv si nici de la motorina.
      Zilnic curatam 4-5 bucati de filtre de particule pentru acest model.
      La Ford Focus 1.6 TDCi Euro 4 dupa 150-170mii km oricand poate sa apara probleme la filtru particule.
      Trebuie verificat cauza. Poate sa fie EGR, senzor, dar poate sa fie si filtru incarcat cu cenusa.
      Dupa ce aveti rezultatul testului va rog sa luati legatura cu noi!

  19. filtreparticule.ro

    In ultima peroada am curatat foarte multe filtre de particule de pe autoturisme care inca nu treceau de 200000 mii de km. La majoritatea autoturismelor problema la DPF a aparut de la senzori, aditiv, EGR dar multe filtre erau incarcate cu cenusa fara sa apara si alte erori la motor!
    Cand filtru DPF este plin cu cenusa,atunci calculatorul ECU porneste regenerarea automata in ce in mai des.
    Daca nu se rezolva problema cat mai repede atunci filtrele de particule se topesc, se distrug!
    Ca sa preveniti distrugerea filtrului de particule si costurile ulterioare, puteti sa faceti o curatare la DPF inainte ca aceasta sa se topeasca!
    In luna Aprilie si Mai avem o PROMOTIE, pret curatare filtru particule cu catalizator costa 290 Ron cu TVA inclus, indiferent de capacitatea cilindrica a masini! Oferim garantie 14 luni fara limita km.
    Pentru mai multe detalii nu ezitati sa luati legatura cu noi prin telefon sau email.

  20. Crysty

    Buna , am si eu o problema am cumparat acum o 1 luna jumate un VW Passat din 2006 de 2.0tdi din austria si acum cateva zile in mers la aprx 120-130 km/h mi sa aprins martorul de la buji si mia taiat din putere adica nu se mai aceelera aproape deloc am oprit si mi sa stins , puteti sa imi spuneti ce poate sa fie .. nu am avut timp sa ajung sa o pun pe tester

  21. Cucu florentin

    Buna am un Opel astra Twin top din 2009 si am problema cu filtrul de particule l-am regenerat acum 6 luni si mi-a apărut dinou eu personal as vrea sa îl elimin unde se poate rescrie softul după eliminarea lui???
    Multumesc

    • filtreparticule.ro

      Cautati pe internet.
      Apar zilnic, sunt sute de oameni care fac anulare cu diverse tehnologii.
      Am vazut si la 50,60,80€!
      Nu stiu cine, ce si cum face, un singur lucru stiu sigur,zilnic ma suna foarte multi care vor filtru de particule nou sau second pentru ca nu sunt multumiti dupa anulare!
      In primele saptamani totul este ok, dar dupa un anumit timp si km apar probleme.
      Nu ma intrebati ce, pentru ca nu stiu si nici nu ne intereseaza partea asta a rezolvarii problemei la filtru de particule.

  22. filtreparticule.ro

    In curand o sa apara pe siteul nostru o rubrica unde poate sa scrie oricine cine a avut filtru de particule anulat si din cauza complicatiilor a pus inapoi masina in starea originala, filtru de particule nou si soft original!
    Imi pare foarte rau ca nu am facut treaba asta acum 5 ani.
    Acum ati putea vedea minim 1000 de opinii de la client caruia a fost anulat dpf-ul!

  23. chity

    BUNA ZIUA UNDE SE AFLA REZERVORUL DE ADITIV PT CURATAREA FILTRULUI DE PSRTICULE LA FORD FOCUS 1600.DIN 2007 CA NU ESTE LUNGA REZERVORUL DE MOTORINA.??VA MULTUMESC

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Daca nu gasiti rezervorul de aditiv langa rezervorul de motorina, atunci verificati in fata roti stanga spate.
      Este acoperit cu un plastic subtire.

  24. Alexandru

    Skoda rapid 1.6 CAYC
    Martor filtru de particule aprins in bord si cel de bujii spirala (palpaie)

    Masina nu mai urca in turatii peste 2500.

    Am fost cu ea la tester si nu s-a reusit regenerarea din calculator.

    Ce este de facut? Multumesc.

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua.
      In prima faza trebuie facut un test motor.
      Daca nu apar probleme la senzori sau EGR ,atunci trebuie pornit o regenerare fortata. Doar unu!!! Este posibil ca motorul a incercat sa faca regenerare automata de mai multe ori ,dar a fost oprit in timpul regenerarii!
      Dupa 5-6 regenerari esuate apare martorul DPF pe bord, fara martorul cu rezistenta.
      Daca nu se rezolva regenerarea automata in scurt timp atunci apare si rezistenta si calculatorul ECU limiteaza motorul la 2000-2500 rot./min.
      In aceste cazuri este nevoie de un tester compatibilcu masina dvs. si de un specialist bun!
      Daca aveti rezultatul testului puteti sa luati legatura cu noi prin telefon (0754928850) si va ajutam!
      Cu stima Pal

    • calin borcuti

      Va rog sa imi scrieti cum ati remediat defectul.
      Am si eu o skoda oct 1.6 tdi, model 2010, cu motor CAYC
      Am eroare in bord martor filtru particule aprins si spirala care palpie
      am fost la 4 testere si nu am primit un raspuns, decat presupuneri.
      Cred ca si masina mea este cu acelasi defect pe care il aratati in descriere.
      Daca ma puteti apela, mob. 0740 584 137, Calin , Satu Mare
      Va multumesc anticipat.

      • Adi

        Cauta alt service. Am acelasi motor cayc 1.6tdi pe vw. Prima data am facut regenerarea fortata la reprezentanta (120 lei), apoi la un service (60 lei). Sunt 2 variante: pe loc sau in mers, cu calculator. Motorul trebuie sa fie la 90 grade. Dupa ce rezolvi problema, cand mai incepe regenerarea, nu mai opri motorul de multe ori ca patesti la fel. Plimba te 10 -15 km la viteza constanta, 2000-2500 rpm si rezolvi problema. Am facut update de soft la reprezentanta, gratuit, iar acum fac regenerarea si in oras in maxim 10 km. Doar sa nu opresti motorul. Mi a scazut si consumul de la 10-12% la cca.8% urban. Dar regenerarea tot mi se face la cca 200 km. Iti dai seama cand face regenerare ca iti creste turatia aproape de 1000, nu iti mai sta la 900 in mers sau 740 pe loc. Iti dai seama ca s a facut regenerarea cand revine la 900.

      • filtreparticule.ro

        Buna.
        Un tester compatibil cu masina dvs., mai ales la Skoda, VW, Audi arata absolut toate problemele daca mecanicul se pricepe si stie cum sa lucreze pe tester!
        La Skoda daca citeste erorile primeste primele informatii.
        Daca porneste motorul si intra la valori reale, atunci vede cum lucreaza senzorii si ce valori arata!
        Aceste motoare in mid normal fac regenerare automata intre 350-1200 km in functie de cum si unde sunt folosite.
        Daca numai in oras ,atunci poate sa porneasca regenerarea si dupa 300km, mai ales iarna.
        Cand motorul incepe regenerarea automata, atunci turatia creste la 1000 de rot./min. si ventilatoarele pornesc.
        Sa nu opriti niciodata motorul dupa ce va opriti cu masina.
        Daca observati ca turatia sta la 1000 atunci asteptai pana revine la normal.
        La motoarele 1.6 TDi 90/105 cp cand filtru de particule incepe sa se infunde atunci calculatorul ECU porneste regenerarea in ce in ce mai des la 200km la 100 km pana nu mai face fata si filtru se blocheaza!
        Cand aveti un rezultat al testului va rog sa trimiteti prin WhatsApp sau viber si analizez, dupa care va raspund si incerc sa va spun problema.
        Cu stima Pal

  25. GPL EVER

    GPL la motor benzina de 1600 cmc MINIM … si 100cp are cea mai buna rata de amortizare a pretului de cost pe KM a cojii de masina SH in general….
    In legatura cu DPF …. DPF scos profesionist atat din soft cat si fizic (complet) creste resursa motorului diesel cu pana la 30% in KM se pot utiliza uleiuri FULL SAPS inclusiv de flota…ce sunt ff robuste in pachetul de aditivare, protejand maxim si turbina si motorul….restul sunt basmele celor ce au afaceri ce CURATA SAU INLOCUIESC DPF….
    DPF la autoturisme cu regenerari fortate ESTE UN ESEC al ingineriei auto….dovada ca flotele mari folosesc lichid ADBLUE pt spalarea dopului daunator din esapament. DPF e bun pt mediu si prost pt motor…si buzunarul posesorului.

    • filtreparticule.ro

      Buna.
      Aveti dreptate! DPF-ul este bun pentru mediu si masinile pe benzina cu GPL sunt cele mai rentabile in oras! Sotia umbla cu un BMW seria 1 motor benzina+GPL. Consum in oras 10-11 GPL, asta inseamna 5l benzina!
      Cea mai mare problema cu masinile cu DPF este ca majoritatea oamenilor nu stiu cum trebuie sa foloseasca aceste masini. Un singur lucru este clar,nu sunt facute pentru oras! Cine parcurge mai putin de 10-15mii km/an sa cumpere masina cu motor pe benzina.
      Daca o masina diesel cu DPF este folosit in oras, atunci tebuie iesit saptamanal in afara orasului ca motorul sa poate sa termine regenerarea automata.
      Sistemul ADBlue nu are absolut nici o legatura cu DPF!!! Este un sistem ce lucreaza separat de DPF si rolul lui este sa neutralizeze particulele de carbon ce trec de elementul filtrant al filtrului de particule! Nu a fost inventat ca sa spele „dopul daunator din esapament”!
      La autoturisme sistemul ADBlue este montat dupa DPF si aceste motoare sunt Euro6 iar la camioane pulverizeaza la intrare in catalizator numai la Euro5 la Euro 6 functioneaza ca la autoturisme!
      Motoarele cu DPF daca sunt intretinute cum trebuie nu dau batai de cap. Problemele apar cand masinile ajung aproape de 250-300mii de km!
      Si stiti si dvs. ca majoritatea autoturismelor aduse din afara au peste 250-300 mii de km si ceasurile sunt date inapoi!
      In legautra cu „basmele celor cu afaceri de curatat DPF”, pot sa va spun ca de 7-8 ani lucram cu reprezentante Audi, VW, Fiat, Ford, Citroen,Volvo etc. cu rezultate foarte bune fara probleme! Probleme sunt cu DPF-uri demontate si montate in garaje neechipate de catre mecanici neprofesionisti, cei care habar n-au ce trebuie facut dupa montarea unei DPF curata, second hand sau nou!

  26. Claudiu

    Buna
    Am un vw pasat 2012 motor 2 litri diesel 170 Hp si problema mea este ca termocupla pornește tot mai des, asta înseamnă ca își face curățarea la filtru de particule ? Dar nu mi sa aprins nici un martor in bord. Km are mașina 178 000.
    Mulțumesc aștept un răspuns dacă bine voiesti.
    O zi buna.

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua.
      In ultima perioada am curatat foarte multe filtre de particule DPF VW 1.6 si 2.0 TDi Euro5. 1.6 TDi de 90-105CP si 2.0 TDi de 140CP se infunda in general dupa 200mii km, cel de 170 CP dupa 150mii km. Asa era si in cazul motoarelor Euro4. Porneste des termocupla pentru ca tot incearca sa faca regenerare automata.
      Acesta se intampla in general din cauza ca filtru este infundat, EGR sau una dintre senzori sunti defecti sau pur si simplu calculatorul ECU a inregistrat mai multe regenerari esuate!
      Aceste tipuri de filtre de particule se curata fara problema, rar se intampla sa fie distrus sau topit, pentru ca a fost montat un catalizator din metal in fata elementului filtrant. Dupa curatare garantam ca DPF-ul primiti inapoi aproape ca si nou. Este important ca dupa demontare sa nu spele nimeni cu nici un fel de lichid.
      Luna aceasta si luna viitoare avem o promotie 290 Ron cu TVA inclus.
      Daca aveti nevoie de mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
      Cu stima Pal

  27. marius

    buna ziua,

    am un wv tiguan 2,0 tdi din oct 2012. cod motor cff. 103kw.
    nu mi se aprinde niciun martor in bord ,la tester(particular nu omologat) da eroare doar pentru releu calculator motor. motorul se invarte dar nu porneste. motorina vine pana la injectoare. am incercat sa il pornesc cu spray si porneste.
    aveti idee ce defect poate fi ?

    sa incerc sa schimb releul sau sa fac o diagnoza completa la wv.
    va multumesc

  28. Florin

    buna dimineata.
    am o Skoda Octavia 2 FL, cod motor BMM – cel cu PD. Anul trecut I-am reparat injectoarele si turbina. De vreo 2 ani, cand am pus motorina pt prima data de la MOL, am o problema cu mirosul foarte, foarte intepator de la esapament. Daca o tin in garaj 2 minute, raman si fara miros si fara vedere din cauza noxelor. Mirosul este unul „acid”, nu de ulei si nici mirosul acela de motorina cand aprinzi focul in soba. In bord nu am niciun mator aprins – sa fie din filtrul de particule? Cam cat at dura curatarea lui? De-at fi sa vin cu masina la dvs, se poate rezolva cu demontat-curatat-montat, in aceeasi zi? ulei am pus numai 5W30 si filtrul este „virgin”. sau sa incerc cu EGR-ul inainte de aveni la dvs? multumesc

    • filtreparticule.ro

      Buna.
      Daca filtru de particule lucreaza bine, dvs. puteti sa trageti o gura de aer direct din teava de esapament, pentru ca iese doar abur, fara fum fara miros.
      Si daca apare miros, nu este deloc deranjant!
      Oare nu a fost anulat filtru de particule?
      Atunci apare mirosul acela insuportabil de fiecare data sau in cel mai rau caz cand este topit filtru si scapa gazele!
      Daca este topit atunci ar trebui sa apara destul de des martorul pe bord!
      Daca veniti la noi eu verific daca functioneaza DPF sau nu!
      Cu stima Pal

  29. Narcis

    Buna ziua, am un Ford Kuga din 2011. Motor 2.0 170cp. Automat. Masina are 116.000km. Ieri dim mi s a aprins la bord Engenie mulfunction. Nu am oprit.masina si am continuat sa merg cu ea. Fiind in localitate nu a putut merge constant si multi km. A doua zi iar a aparut urmat de martorul chek engine. Am mers la service s a pus tester pe ea, i au sters eroarea dupa care prin acest tester s a facut o regenerare a PDF ului care era incarcat 32%. S a terminat regenerarea dupa aprox 35 de min fara a da ceva negru pe esapament. La nici 30 de km parcursi s a aprins din nou martorul engine mulfunction. Ce este de facut? Sa o scot pe autostrada si sa merg cu ea in turatie fixa ( treapta 3) pana isi va face regenerare? Ce ma sfatuiti? Multumesc anticipat!

    • filtreparticule.ro

      Buna
      In mod normal la 116 mii de km n-ar trebui sa aiba problema cu DPF!
      Mergeti la reprezentanta Ford si faceti o diagnoza motor mai amanuntit.
      Sa verifice senzorii, valorile reale cu motorul pornit, valva EGR, injectoarele, presiune turbo, furtunele.
      Eu zic ca este o problema minora.
      Cand aveti rezultatul testului va rog sa luati legatura cu noi.
      Cu stima

  30. Kubelak Zoltan

    D-l Pal,
    Saab 9-3 an 2008, 1,9 180 CP, are vas pt aditiv filtru particule? ???
    Am curățat la dvs filtru particule si tot la 2 zile scoate fum albastru cu miros începător si martor in bord cu filtru particule full..
    Ce pot sa fac!?
    Multumesc

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Saab nu are vas pentru aditiv!
      Are filtru de particule uscat, fara aditiv.
      Un raspuns la intrebarea dvs. in legatura cu fum albastru atunci pot sa va dau cand testerul este montat si mecanicul ma suna cand face testul motor.
      Incearca din ceva cauza sa porneasca regenerarea automata.
      Fara un rezultat al testului nu pot sa va spun de ce! Poate sa fie din mai multe cauze, senzor presiune defect, furtun presiune din cauciuc ars, intercooler sau furtun intercooler spart sau gaurit etc.
      Va rog sa ma sunati cand sunteti la diagnoza!
      Cu stima

  31. Cristi

    Buna seara, imi arata eroare la peugeot 206, 1.6hdi, 2005. Antipoluation fault, cum se poate repara?

  32. Gore

    Va salut,
    am cumparat de curand un ford focus 1.6 Titanium Econetic, an de fabricatie 2013 , are filtru de particule ( trecut de cei de la RAR in carte) , unde este rezervorul de lichid folosit pentru regenerarea filtrului de particule ? are asa ceva ? exista DPF fara lichid de regenerare ?

  33. filtreparticule.ro

    Ford Focus 1.6 TDCi 2013 Euro 5 nu are rezervor pentru aditiv si nici nu trebuie aditiv!

  34. Claudiu C

    Buna ziua,am un Ford focus 2006,1,6 tdci,80 kw,break..244.000km…mi s-a aprins 2 becuri in bord unul rosu unul galben,c-am a 2-3 oara,ultima data s-a reparat de un mecanic care avea si test,e plecat din tara pana prin 15,atat el cat si service cu test ,mi-au spus ca filtru de particlule infundat undeva la 65%…masina inca merge,am c-am 250km rukati asa,intrebarea mea este,dupa ce am citit comentarii aici,mi se recomanda sa incerc 20-30 km..cu a 3-a sau a 4-a in 2200-2500 rot/min?Sau alte sfaturi utile,de mentionat ca service imi recomanda anulare,ma intreb daca are sens sa incerc regenerarea pe 20-30 km.?
    Orice sfat e bine venit.
    Multumesc frumos.

  35. Remus

    Am un bmw 320 177Cp ,2009 cu 305000km . Pe la 250000 km s a aprins la bord martorul dpf . Din cele citite si auzite am mers pe autostrada constant cu 2800 ture cca 80 km. Martorul s a stins si de atunci nu s a mai aprins. Considerati ca este necesara o curatire a filtrului sau pot merge linistit in continuare?

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Peste 300 mii de km nu curatam filtre de particule pentru ca aceste filtre sunt deja uzate si nu merita curatat!
      Avem filtre de particuke noi la 400€ cu TVA inclus la acest model cu garantie 14 luni.
      Cu stima Pal

  36. Gabi

    Buna ziua ! as dori sa achizitionez un ford focus 2006 ,109 cp. Are eroare in bord ENGINE SYSTEMS FAULT si aprins martoru CHECK si ledul rosu de jos , poate fi filtrul de particule sau alte probleme sau mai multe ……?

    • ford focus

      salut asta mi a aparut mie azi si se pare ca ar fi aditivul scazut la filtru de particule , problema e ca nu stiu cat mai pot merge asa

  37. ford focus

    buna seara, am un ford focus din 2006 1,6 tdci , 109 cp, mi a aparut o erroare in bord „system engine fault” am puso pe tester si zice nivel scazut la aditivul de la filtrul de particule. cat aditiv intra ? si cati km mai pot merge cu nivelul scazut? va multumesc!

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Daca masina are eroare la sistem aditiv atunci motorul nu mai face regenerare automata.
      Trebuie umplut, intra 2 l de aditiv, reinvatat, aerisit sistemul!
      Cu stima

  38. filtreparticule.ro

    Buna

    Atata timp cat aveti eroare la sistem aditiv nu puteti face nici regenerare automata nici fortata! Trebuie remediate toate problemele.

  39. Sergiu

    Buna,
    am o problema la Peugeot 407 1.6 hdi din 2011 prima eroare p1462-1f (asta mi-a disparut dupa ce am curatat egr)
    ulterior au aparut erorile p1461 (a dispărut intre timp) p1459 p0490 . As vrea sa stiu ce e de facut si eventual la ce costuri . Multumesc anticipat

  40. Cochior Petre

    Am un Opel V.C , motorizare 1,9 CTDI din 2005. Nu stiu daca are filtre de particule, unii spun ca am filtre de particule, altii spun ca nu am. Imi spune si mie cineva?

  41. Cochior Petre

    Am un Opel V.C. monitorizare 1,9. CDTI. Problema este: imi apare intermitent la bord cheia service. Fie in mers, uneori imediat cum pornesc motorul, alteori chiar cum pun contactul. In momentul in care apare acea cheie service, motorul nu mai are forta si este putin mai zgomotos. Aceasta problema apare uneori mai rar, alteori mai des. Va rog, imi spune si mie cineva de unde ar fi problema? Mentionez ca atunci cand nu apare la bord cheia service, cand totul e normal,motorul trage de mananca asfaltul.

  42. John

    Buna ziua . Am un Mercedes CLA 220 Diesel 2013 , am cumparat o la 61.000 de km si in prezent are 71.000 . Alaltăieri am alimentat full ul si imediat cum am iesit din PECO la vreo 5 min întârziere masina nu mai trăgea nu mai avea putere , a doua zi mi s a aprins si martorul in bord de la motor . Am pus o pe tester si prima eroare a dat ca ar fi un furtun de langa motor , l au strâns si au mai pus odata testerul iar apoi a dat eroarea la filtrul de particule fiind înfundat in proporție de 170% . Acum dupa ce a sters eroarea din bord merge perfect , am scos-o pe autobanda si am mers cu ea in 3.000 / 3.500 de rotatii , de cum mi a sters eroarea masina a mers perfect nu a mai avut probleme . Întrebarea mea e , maine trebuie sa plec in România din Germania pot merge cu ea ? Plus ca tot azi i am schimbat si filtrul de motorina . Multumesc

    • filtreparticule.ro

      Buna seara
      Puteti sa porniti!
      La Mercedes la 70 mii km este aproape imposibil sa fie infundat filtru particule!
      Din cauza furtunului a intrat mai multa funingine in filtru si temporar a dat o valoare mai mare senzorul de presiune diferential filtru particule pentru calculator ECU!

      • Ionuț

        Bună! Am o mazda3,1,6 D si de 3 săptămâni mi sa aprins martorul galben in bord si nu mai are putere si la tester mi sa spun că filtru de particule trebuie anulat. Este aditiv de curățare? Unde găsesc si dacă are bidon special să il bag .multumesc

  43. Ionut

    Bună! Mă poate ajuta cineva cu o problemă,am o Mazda3 2008 1,6 tdi si mi sa aprins martoru galben ce se aseamănă cu un motor si nu mai trage ,la tester i-a dat filtru particule si presiune prea mare in turbo, la modelul acesta trebuie aditiv pt filtru dacă stie cineva ,am fost si pe autostradă 30 km la 2800 rpm si nu mi se stinge ,mi-a spus un mecanic că nu se mai poate salva si trebuie anulat filtrul păreri multumesc!

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Cel mai important este sa faceti un test motor.
      Nu trebuie anulat!!!
      In general aceste filtre nu se distrug diar se infunda!
      Zilnic curatam aceste tipuri de filtre particule FAP cu rezultate 99%!
      Are rezervor pentru aditiv!
      Faceti testul si dupa ce aveti rezultatul sa ne contactati si va ajutam!
      Cu stima Pal

  44. Ramona

    Buna, am un BMW 520 fidel din 2012 și în mers indicele la apa arata la 100. Asa trebuie sa stea sau e vreo problema!

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)