autovit.ro

Util sau nu? Filtrul de particule la diesel

Filtrele de particule sunt deja echipare standard la aproape toate maşinile diesel noi care se vând, dar de foarte multe ori ele devin o problemă foarte mare şi pot aduce costuri extrem de ridicate pentru înlocuire în caz de probleme. Sunt oare acestea utile pentru şoferul de rând sau sunt mai mult o problemă de care trebuie mereu avut grijă?

Filtrele de particule au început să apară la motoarele diesel cam acum 10 ani şi, la fel ca şi catalizatoarele de la motoarele pe benzină, ele sunt plasate pe traseul evacuării pentru a reţine particule daunătoare sănătăţii. Sună foarte bine, dar nu pentru mult timp.

Probleme apar atunci când maşina circulă pentru prea mult timp în traficul urban şi filtrul ajunge să se colmateze. Sistemul este construit pentru ca o astfel de problemă să fie evitată, injecţia având un mod de funcţionare special prin care creşte foarte mult temperatura gazelor evacuate, încât filtrul este curăţat şi procesul se tot repetă. Însă regenerarea filtrului de particule nu se întâmplă mereu cum trebuie şi atunci se aprinde un martor în bord, special pentru această problemă. În acele moment, manualul maşinii spune să mergi cu viteză constantă, cu circa 60 km/h pentru mai mulţi kilometri, până regenerarea are succes şi martorul din bord se stinge. Asta este foarte uşor de zis, dar mult mai greu de făcut, în special dacă locuieşti în oraş. Nu toată lumea are timp să iasă pe autostradă la fiecare câteva zile pentru a regenera filtrul de particule.

100_0845

Din păcate, dacă nu aveţi grijă de acest aspect, filtrul se poate colmata definitiv, fiind necesară înlocuirea lui, iar preţul este extrem de ridicat, putând ajunge fără probleme la peste 1.500 de euro, în funcţie de modelul maşinii. Altă soluţie este ca el să fie scos complet, în România existând firme care se ocupă de aşa ceva. Filtrul trebuie demontat fizic de pe maşină, iar apoi calculatorul maşinii trebuie rescris pentru ca maşina să ignore lipsa acestuia din sistem.

Maşinile foarte noi au început să aibe din ce în ce mai puţine probleme cu acest filtru de particule, însă la modelele mai vechi există reale probleme şi foarte multă lume care se plânge de funcţionare incorectă. Experienţa ta cu acest sistem poate fi extrem de utilă pentru ceilalţi, aşa că dacă ai avut probleme cu filtrul de particule spune şi celorlaţi ce soluţii ai găsit.

 

 

875 Comentarii

  1. CATALIN

    Nu recomand Gordius Impex srl…in primul rand pe site-ul lor nici nu e scris corect in limba romana..
    foarte multe greseli gramaticale de iti vine sa razi:))
    sunt niste tepari ordinari

    • filtreparticule.ro

      Buna dl. Catalin!
      Nu recomandati firma noastra Gordius Impex pentru ca sunt greseli gramaticale pe site?
      Acum imi vine mie sa rad!
      Ce legatura are calitatea cu gramatica?
      Noi am fost prima firma in tara care a inceput curatarea filtrelor de particule in 2007 si putem sa spunem ca in momentul de fata lucram cu sute de serviceuri si reprezentante din toata tara!
      Oferim calitate, experienta si preturi reale!!!
      Nu mintim niciodata clientii, nu promitem imposibilul, lucruri ce nu putem sa facem!
      Daca observam ca filtru de particule prezinta urme de uzuri, nu incepem procedura de curatare cum fac altii, sau chiar dvs., ca ma gandesc ca sunteti una dintre acele persoane care spala filtrele si promiteti totul ca sa obtineti un bani de la client, fara garantie si cu minciuni ulterioare!!!
      Poate ca sunt greseli gramaticale pe site, nu zic ca nu! Imi cer scuze, dar limba romana nu este limba mea materna! Am invatat si sunt mandru ca am reusit sa invat destul de bine!
      Eu incerc sa scriu cat mai clar ca sa inteleaga oamenii de rand, daca gresesc asta este!!!
      Eu ma simt bine, pentru ca avem mii de clienti si in ziua de azi, oferim o calitate de nota 10, tinem cont de garantie si la noi nu totul depinde de bani!!!
      Intentia noastra este ca clientii sa rezolve problema la DPF cat mai ieftin posibil, in multe cazuri explicam ce au de facut inainte de demontarea filtrului de particule, pentru ca in multe cazuri nu DPF-ul este de vina!
      Imi pare foarte rau ca dvs. doar greselile gramaticale ati observat nu si intentiile bune ce avem fata de clienti nostrii!
      Cu stima Pal

      • laurentiu

        Sunteti de joasa speta si lipsiti de profesionalism ,nu va recomand in veci. De ce?….( Ps: mi-ati stricat turbina ,nu mai zic si de filtru……….desi prin multiplele solicitari telefonice, in urma carora v-am informat de problemele aduse,nu ati avut bunul simt de a-mi mai raspunde nici pana in prezent, in vederea solutionarii acestora.)

        • filtreparticule.ro

          Buna.
          Nu inteleg problema dvs..!
          Ce legatura avem noi cu turbina dvs.?
          Cum putem noi sa stricam turbina?
          Din 2007 nu am avut noi probleme care nu au fost rezolvate cum trebuie!
          Am rezolvat probleme gratis ce nu aveau nici o legatura cu garantia, pentru ca suntem oameni si nu banii sunt cel mai importanti pentru noi!
          Ce credeti ca majoritatea oamenilor respecta toate cerintele ce apar pe certificatul de garantie?
          Nu, dar cum am spus suntem oameni.
          Sunt obisnuit cu comentariile negative ale firmelor concurente care apar cu diferite nume!
          Daca aveti probleme va rog sa ma contactati pe 0751501858 si va stau la dispozitie.
          Cu stima Pal

      • Cristian

        Salut baieti, nu sunt in Romania si am o problema aici in UK la DPF PASSAT 2006 2.0 TDI. Vreau sa stiu daca se mai poate curata la aparatul acela cu jet lichid curatare sub presiune si uscare in cazul in care este infundat peste 220% soot. Multumesc anticipat pentru raspuns. Sanatate maxima si spor la bani!

      • stefan

        buna ziua , in bihor aveti sediu?

    • Dan

      Bravo Cătăline! Asta cu gramatica mi-a plăcut ! Ei stau rau cu gramatica si curățirea DPF’urilor zici? Vezi TU cum stai cu geografia (eventual cu istoria) Romaniei…si afla cum e cu Odorheiul Secuiesc pe harta tarii. Ti-ar trebui o minima cunoastere in directia asta daca tot dăm lectii p-aici.

  2. filtreparticule.ro

    Daca apar probleme la filtru de particule DPF/FAP, primul pas si cel mai important este efectuarea unui test motor cu un tester compatibil cu masina dvs.
    Trebuie verificati valorile reale la senzorii de temperatura si presiune, valva EGR, injectoarele.
    Verificati furtunele de intercooler si turbo.
    Uleiul motor trebuie sa fie special pentru filtru particule.
    Daca rezolvati problema imediat dupa ce apare martorul pe bord atunci cheltuielile nu sar de 200-300 lei!
    Orice probleme apar la DPF si aveti nevoie de sfaturi utile nu ezitati sa ne contactati prin tel. 0754928850 sau prin email particulefiltre@gmail.com
    Nu exista problema la sistemul filtru particule ce noi nu putem sa rezolvam.

  3. Catalin

    Dacă filtrul de particule este anulat se poate trece ITP-ul ?

  4. cristian

    Salut. Am un Fiat Sedici 2008, 1.9 multijet, e4, filtru particule . Nu circul deloc in oras, doar afara (extrem de rar autostrada). Face regenerare foarte des, fapt pentru care creste consumul. Banuiesc ca regenerarea este setata la nr, de kilometri si nu la infundarea acestuia. Mentin pe cat posibil o turatie de cuplu maxim si tot degeaba, Situatia este asa de cand a fost cumparata (de noua). Multumesc.

  5. Eugen .G

    Salutare.Am un volvo v50 2.0 SE D Estate din 2005. De 2 zile nu se mai tureaza mai mult de 2800 ture ,viteza maxima in treapta 6 este de 120 km/ora. Acum o zi pentru 3-4 minute totul revenise la normal se tura ,accelera asa cum o stiam eu ,dar doar pentru 3-4 minute dupa care totul a revenit la simptomele de mai sus specificate. mentionez ca motorul merge si se aude impecabil. O parere , care credeti ca ar putea fi cauza. va multumesc anticipat

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Trebuie facut o diagnoza motor.
      Cand aveti rezultatul testului atunci sa luati legatura cu noi.
      Ca sa va ajut cu sfaturi utile am nevoie de coduri de eroare care apar pe tester.
      Cu szima
      Pal

      • Mitoi

        Am un duster din 2011 si mie mi sa aprins cekingu rosu direct dupa ai sa aprins si galbenu si stau amundoua aprinse concomitent am fost pe test ia dat regenerarea si acum sau aprins iar dupa 1000 km asa repede sa inbicxit .

        • filtreparticule.ro

          Buna ziua
          Ce coduri de eroare au aparut pe tester?
          Daca aveti codurile va rogm sa ma sunati pe 0751501858.
          Cu stima Pal

  6. Vali

    Buna ziua,
    Daca va trimit filtrul de particule pentru curatare, va rog sa imi enumerati conditiile care trebuie sa le indeplinesc pentru a beneficia de garantia de 14 luni a operatiei efectuata de dumneavoastra.
    Va multumesc!

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua
      Ca sa benefiaciati de 14 luni garantie fara limita de km, mecanicul la montare trebuie sa respecta absolut tot ce scrie pe certificatul de garantie cu rosu si cu litere mari!
      Pentru acesta are nevoie in primul rand un tester compatibil cu masina dvs. si un specialist care poate sa foloseasca cum trebuie!
      Dupa constatare daca primiti un raspuns pozitiv de la noi, referitor la starea filtrului de particule, atunci garantam ca dupa curatare primiti DPF-ul inapoi aproape ca si nou!
      Dupa ce terminam constatarea si observam ca ceva este suspect sau filtru de particule prezinta urme mici de uzuri, nu incepem procedura de curatare pentru ca nu are nici un rost!
      Am auzit ca altii promit si fac curatare la filtre de particule in orice stare sa fie acesta!!! Nu exista minuni si nu merita sa cheltuiti bani si timp! Daca observati ca din filtru de particule lipsesc bucati, este topit sau la iesire arata ca mucegaiul atunci filtru DPF este nefolosibil si dupa orice tip de curatare tot nefolosibil ramane!!!
      Starea filtrelor de particule si rezultatul final in toate cazurile a doua zi putem sa va spunem! Dupa prima constatare putem sa va spunem ce vedem si ce valori primim cand punem DPF-ul sub presiune, dar rezultatul final doar dupa prima faza de curatare aflam si noi.
      Daca rezultatul final nu este conform asteptarilor noastre atunci repetam procedura de curatare.
      Daca nu iese nici la a doua incercare, atunci trimitem inapoi la client.
      In aceste cazuri clienti nu platesc nimic.
      Constatarea filtrelor de particule, curatarea catalizatoarelor care sunt trimise impreuna cu DPF la noi este gratis!
      Cu stima Pal

  7. Mihai

    Am senzorul dpf in bord dar regenerarea nu porneste. La scanare cu tester original vcds nu apare eroare. In turatie de peste 3000 intra in limp, dispare filtrul apare spirala . Opresc motorul reapare filtrul. Pareri si solutii va rog. Cu stima.

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua
      Faceti un test la reprezentanta auto!
      Eu cred ca valva EGR face figuri, dar rezultatul final o sa primiti dupa un test motor cu tester original.
      Dupa ce aveti rezultatul va rog sa luati legatura cu noi!

  8. Vali B

    Buna ziua!

    Am Ford Mondeo MK 4. An 2009, 103 kw, cod motor QXBA. Am anulat filtrul de particule, s-a rescris softul dar dupa circa 800 de km incepea sa faca regenerari. Am mers la cei cu softul pt problema si dupa resetare eroare iar mergea bine / normal inca 800 km. Iar incepea regenerare… asa am mers cu masina aproape 8-9 luni, mereu trebuia sa scoata eroarea. Am fost la alt softist care a a pus un alt soft. Acum masina are alte simptome! Nu mai face regenerare dupa 800 km, ci dupa circa 600 km are momente cand in relanti merge normal, consum 0.4 – 0.5 l/h fara AC, respectiv 0.7 – 0.8 cu AC, dar si anormal cu 1.1 – 1.2 l/h fara AC si 1.3-1.4 cu AC! Ce am observat: fluctuatiile de consum in relanti difera, cand pornesc motorul sun normale, dar la prima oprire, de ex. la semafor, sunt crescute anormal, la urmatorul semafor, dupa 100 – 150 m, revin la normal. Totodata la mersul in relanti fluctueaza si turatia motorului, se ambaleaza singur timp de o secunda pana la 1000 – 1100 rot. In mers, la drum intins, cu motorul in sarcina are momente cand merge bine , dar si momente cand simt ca creste sau scade puterea. Nu este ceva ritmic, regulat ca timp sau km, ci cand si cand vrea masina ! La accelerare mai apasata, pt o depasire, da in spate un puf de fum negru, la fel doar 1 secunda. Am mai observat cand merge in relanti cu consumul mare si motorul rece, abia pornit , pleaca si ventilatorul de racire, chiar daca AC este oprit. Imi apare, la fel neregulat in bord “engine mail fuction ” , daca nu scot eroarea cu contact frana+ accel, apare apoi si ” service oil” . Am scos erorile, iar merg ce merg, cca 100 km si iar apar.
    La un program de diagnoza a aparut P0087 – valva control presiune combustibil, si U 0405 – engine oil deteriorated ( uleiul era schimbat de cca 200 km – Motul specif. Ford ) . La alt program de diagnoza aparea ca valva control presiune merge in parametrii dar la fel, cu uleiul, deteriorat, asa cum imi mai da si in bord.
    Cum aflu care este “buba” si cum o pot rezolva.

    Multumesc!

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua.
      In ultimele 3 ani foarte multe filtre de particule DPF/FAP noi am vandut pentru masini la care a fost anulat filtru particule!
      Multe complicatii si probleme apar dupa anulare.
      La majoritatea clientilor problema cea mai mare este fumul si mirosul insuportabil. Foarte des apar probleme la motor, care nu se pot diagnostica pentru ca softul in ECU nu este cel original si senzorii nu mai arata parametrii dupa care se pot identifica problema reala.
      La modelul dvs. un filtru de particule nou costa 270 Euro cu TVA inclus si garantie 14 luni.
      Dupa montarea filtrului imediat trebuie pus softul original inapoi si facut un test amanuntit.
      Cu stima PAl

  9. filtreparticule.ro

    Daca aveti nevoie de informatii utile sau aveti o problema la filtru particule DPF si nu gasiti problema puteti sa ma sunati pe nr. meu privat 0751501858 si va stau la dispozitie cu sfaturi utile.
    Noi am fost prima firma din tara care a inceput curatarea filtrelor de particule in 2007.
    In 10 ani am invatat absolut tot despre filtre particule DPF/FAP, cauzele infundarii acestora la toate modele auto!
    Daca aveti la indemana un rezultat al unui test/diagnoza motor,atunci 99% ca putem sa identificam problema din ce cauza nu functioneaza DPF-ul cum trebuie.
    Cu stima Pal

  10. Cristi

    Bună ziua. Nu stiu daca mai răspundeți pe site.dar am si eu o problema. Am un 520d 2007 si dupa 2-3 minute de mers masina imi scoate un fum alb si un miros .dar numai cat e motorul rece. Ce poate sa fie?

    • filtreparticule.ro

      Buna.
      Va rog sa faceti o diagnoza motor. Cand aveti rezultatul va rog sa ma sunati pe 0751501858. Asa este mult mai usor sa identificam cauza.

  11. arbureanu grigore

    va salut.as avea si eu o intrebare,masinile cu filtru de particule normal,cu ce turatie se merge. am un opel astra h 1.9 tdi.va multumesc.

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua
      In mod normal nu este dat o anumita turatie cum trebuie folosit masina cu DPF.
      Cel mai important este sa aveti grija la regenerari automate.
      In mod normal dupa 200-300 km de folosinta in oras motoarele cu DPF cer regenerare automata. In timpul regenerarii se schimba comportamentul motorului, ventilatoarele pornesc, turatia ajunge la 1000 rot./min.!
      Daca acest lucru sa nu opriti motorul. Regenerarea dureaza in medie 15-20 min.! Cel mai simplu este sa iesiti din oras si sa tineti turatia motorului intre 2000-2300 rot./min. si atunci termina autocuratarea mult mai repede!
      Aveti grija la calitatea si tipul uleiului! Folositi uleiuri special pentru filtru particule!

  12. Catalin

    Salut.am și eu o mare dilema .vreau să cumpăr o masina sh . E vorba de un Renault Captura 1.5 dci cu 40.000 de km la bord .Am citit cam tot ce se putea citi despre Dfp și problemele legate de acesta . Întrebarea mea este daca și când ar trebui să-mi fac griji .menționez că cel puțin odată pe luna fac și drumuri lungi in afara localității . Și cam ce preț are un filtru nou pentru modelului meu ?

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua
      Puteti sa cumparati linistit.
      Motoarele 1.5 DCi Euro5 sunt motoare bune, fiabile! Masina sa nu aiba mai mult de 200000 km!
      La acest model probleme la DPF apar dupa 250.000 km.
      Lucram cu multe companii de taxi care folosesc masini cu acest motor.
      Nu sunt probleme.
      Cu stima Pal

      • george

        buna ziua , am nevoie de un sfat de la dumneavoastra , veau sa cumpar un saab 9-3 cabrio motor 1,9 (sh), iar proprietarul mi-a spus ca masina are filtrul de particule defect (am conversat prin mesaje , el e din cluj eu bucuresti), imi puteti spune ce variante as avea in cazul in care as lua masina (curatare , inlocuire- pret , manopera) ? va multumesc

  13. filtreparticule.ro

    Buna ziua
    Dupa cum am auzit la radio si pe internet in curand apare o noua taxa de mediu.
    RAR-ul o sa primeasca noile aparate mobile care masoara noxele la autoturisme si autoutilitare. Aceste aparate sunt aparate,care masoara inclusiv cenusa, sunt mult mai performante decat aparatele vechi ce sunt folosite la inspectia technica.
    Cu toate astea o sa para si foarte multe probleme cu masinile la care DPF a fost anulat!!! Proprietarul masini risca suspendarea tanlonului si o sa fie nevoit sa puna masina in starea originala ce implica cheltuieli mari!

  14. filtreparticule.ro

    Foarte multe apeluri primim zilnic de la clienti care au probleme cu catalizatoare de pe motoare pe benzina.
    Nu merita cheltuit bani pentru curatarea acestor catalizatoare..
    Aceste catalizatoare se uzeaza si nu mai au eficienta. Aproape in toate cazurile apare pe tester ca cod de eroare ineficienta catalizator!
    Trebuie schimbat cu un catalizator aftermarket de calitate buna care este facut pe model!

  15. Ionut

    Salutare am si eu un bmw e91 si mi sa infundat filtru de particule.Multi mecanici mi-au zis sa-l scot ca e mai bine fara el si tot felu de comentarii…dar eu am o retinere legata de faptul ca nu o sa pot trece itp-ul.In plus mai e si faza cu noua taxa si cu aparatele ce urmeaza sa le primeasca cei de la RAR.Intrebarea e sa scot sau nu filtru de particule?Daca ar fi sa il inlocuiesc, la ce pret lati avea?Precizez ca e bmw e 91 din 2005 de 163cp.Va salu cu stima.

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua
      Noi nu recomandam anularea filtrului de particule. Toate masinile cu filtru de particule anulat scot fum cu un miros intepator si 100% ca n-o sa treaca niciunul testul de noxe in viitor!!!
      Un filtru de particule nou aftermarket de calitate premium pentru BMW 320 2005 costa 395 euro cu TVA inclus, garantie 14 luni.

  16. Dorin

    Buna seara
    Am un renault megane 2, 2008, 1,5 disel. Absenta filtrului de particule poate cauza probleme la motor? Cat costa un filtru pt.acest model

  17. Iulian

    Buna seara.
    Detin un ford focus mk2 2007 1,6 te co 90cp cumparat de curand. Are filtru de particule scos de fostul proprietar, cand o pun pe tester apare eroare supapă egr si cand o turez mai tare scoate un fum negru. Care este problema de scoate acel fum ? Dacă aș pune inapoi filtrul de particule ar mai scoate acel fum? Și cat ar costa investitia. Astept un raspuns, Multumesc.

  18. Iulian

    Buna seara.
    Detin un ford focus mk2 2007 1,6 te co 90cp cumparat de curand. Are filtru de particule scos de fostul proprietar, cand o pun pe tester apare eroare supapă egr si cand o turez mai tare scoate un fum negru. Care este problema de scoate acel fum ? Dacă aș pune inapoi filtrul de particule ar mai scoate acel fum? Și cat ar costa investitia. Astept un raspuns, Multumesc.

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Ford Focus 1.6 TDCi de 90 cp nu are filtru particule, are doar catalizator.
      Cel 109 cp are filtru particule FAP
      Incercati sa cautati in dezmembrari un catalizator.
      Fum poate sa scoata din cauza turbosuflantei, Egr defect sau furtun intercooler spart!
      Cu stima Pal

  19. mile

    Am u wv b6 din 2010 si am probleme cu DPF se infunda foarte des cam la 200 km cere regenerarea automata am facut test nu chir original si nu a iesit ceva din comun Daca stie cineva cat costa un filtru nou sau ce sa fac prima data inainte de cumpararea unui DPF nou . Multumesc

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Daca porneste regenerare automata des, atunci poate sa fie filtru de particule infundat, poate ca nu lucreaza EGR cum trebuie, una dintre senzori este defect sau termostatul nu functioneaza cum trebuie.
      In prima faza trebuie facut un test amanuntit si verificati toti senzorii, dupa care verificati furtunele turbo si intercooler.
      Cu testerul puteti verifica starea filtrului de particule si cenusa acumulata.
      Daca masina are peste 200 mii de km atunci este posibil sa fie filtru de particule infundat.
      Dupa ce aveti rezultatul testului va rog sa luati legatura cu noi prin tel. sau email si va stam la dispozitie cu sfaturi utile.
      Cu stima Pal

  20. Catalin

    Salut,detin un mercedes vito 115 cdi an fabricatie 2007.Mi sa aprins martorul sub forma de motor in bord si nu se mai tureaza peste 3000 rpm.la tester mi sa spus ca filtrul de particole este infundat si trebuie curatat.se poate rezolva aceasta problema si la ce suma sa ma astept.mentionez ca sunt din bacau.ms

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Putem sa curatam DPF Vito 115 CDi fara problema, daca elementul filtrant nu este topit sau ars.
      Pret curatare 290 Ron cu TVA inclus si garantie 14 luni.
      Daca elementul filtrant este uzat, distrus atunci putem sa va oferim filtru de particule DPF nou la 340€ cu TVA.
      Mai multe detalii gasiti pe siteurile noastre.
      Cu stima Pal

  21. Cristi

    Buna seara. Acum cateva zile am cumparat un Touran din 2008 cu motor 2.0 – BMM. In primele zile a functionat ireprosabil, motorul tragea foarte bine. Intr-o seara, cand sa plec din parcarea unui magazin, s-a aprins in bord semnul filtrului de particule iar masina a incepus sa piarda din putere si sa apara in anumite turatii un suierat ascutit. Azi am facut 80 km in afara orasului cu o turatie de aproximativ 2700 rot/min dupa care s-a aprins semnul bujiilor care clipeste dar si check engine. Motorul nu trece de 3000 rot/min. Masina are 260000km. Regenerarea nu s-a realizat.

    Ma puteti ajuta cu o parere? Multumesc.

    • Cristi

      Eroarea citita la Touran este 009263- Diesel Particulate Filter(Bank1)
      P242F-000 Restricted /Clogged – Mil On

      • filtreparticule.ro

        Buna
        Trebuie facut un test, diagnoza motor.
        Problema poate sa fie EGR, furtun intercooler sau turbo spart, senzor temperatura sau presiune defect.
        Trebuie verificat totul cu motorul pornit! Valorile reale!
        Va rog sa ma sunati pe 0751501858 cand specialistul verifica masina cu testerul.
        Cu stima Pal

  22. Enciu gheorghita

    am un golf 5. 1.9 tdi 2006 motor bls as vrea sa știu are rezervor pentru lichid special pentru regenerare filtru de particule

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua
      VW Golf V 1.9-2.0 TDi nu are rezervor pentru lichid filtru particule.
      VW a folosit sistem cu lichid la Passat B5 in 2004-2005 si la Sharan 2.0 TDi intre 2006-2008!
      Cu stima Pal

  23. mihai cimpean

    buna ziua
    am un golf 6, 1.6 tdi 188 000 km . isi face regenerare cam la 300- 350 km in conditii de folosinta a masinii 70% urban. incarcarea este de 45 grame din maxim 70.

    este ok ca isi face asa de des?

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Important este ce cantitate de cenusa arata testerul dupa regenerare!
      Daca scade pana la 0 atunci filtru DPF este ok, daca nu scade sub 8-9 gr. atunci filtru este incarcat cu cenusa.
      Nu funingine! Cenusa!
      Este o diferenta mare!
      Majoritatea firmelor care curata cu lichide, cu aparate care lucreaza pe baza de lichid cu presiunr, curata doar funinginea din filtru de particule.
      Acest lucru este egal cu zero!!!
      Acest lucru puteti sa faceti si dvs. acasa cu jet de apa!!!
      Cel mai important este curatarea cenusei care se depune treptat treptat dupa fiecare regenerare!
      Un motor care are 200 mii de km a facut minim 350-400 de regenerari automate.
      Dupa fiecare regenerare ramane o cantitate mica de cenusa ce nu se arde. Daca nu ai tehnologia si experienta,sansele de curatare sunt minime!
      Zilnic primim filtre de particule care au fost curatate cu diferite aparate cu presiune aer si lichid!
      Clientii trimit si bonul ce sunt tiparite de aceste aparate minune in care apare o valoare de presiune care nu este o valoare reala. Cu aceste filtre “curatate” mai lucram si noi 7-8 ore!!!
      Unele filtre dintre acestea nici nu curatam pentru ca sunt uzate!
      Erau uzate si atunci cand a fost incercat prima curatare cu promisiunea ca o sa fie bun!
      Noi niciodata nu incepem procedura de curatare daca vedem ca filtru de particule prezinta urme de uzuri!
      Uzat poate sa fie in mai multe feluri!
      Unele arata perfect la prima vedere, dar in interior elementul filtrant este topit!
      Un filtru uzat niciodata n-o sa fie bun!
      Nu platiti pentru curatare daca observati si o pata mica ca mucegaiul pe suprafata elementului filtrant la iesire!!! Acel filtru este topit in interior!
      Filtrele uzate nu se curata. trebuie schimbat cu una nou original sau aftermarket de calitate buna sau second hand bun!

  24. Enciu Gheorghita

    revin cu o problema la golful meu 1.9 tdi motor bls am un consum de 10 la suta in oras lejer fara stat la semafor fara aglomeratie care ar putea fi cauza nu am nici un martor aprins iar la o diagnoza miau spus ca toate functioneaza in parametri ,multumesc

  25. Cristian

    La ce preț ajunge un dpf pt Touran 1,9bls 2006 280000km mașina circula in mediu urban face greu regenerarea in 2,3ture dacă folosesc motorina bună la 600km și merge bine cam 100km după regenerare după aia nu trage motorul corect parca nu ar avea turbo De aude și un suerat de la turbo cred că trebuie schimbat dpf lor

    • filtreparticule.ro

      Buna
      Ar fi bine sa trimiteti filtru de particule ca sa verificam in ce stare este.
      Daca nu este topit atunci sunt sanse de curatare.
      Trebuie stiut ca noi niciodata nu incepem procedura de curatare a filtrelor de particule daca observam defecte, mici urme de uzuri, topiri pe suprafata elementului filtrant.
      Acel filtru care prezinta urme de uzuri n-o sa fie bun niciodata!
      Nu cheltuiti bani oricine orice promite!!!
      Motorul 1.9 BLS este un motor reusit, rar apar probleme la DPF.
      Constatarea, verificarea filtrului de particule este gratis, doar transportul trebuie sa platiti!
      Daca merge curatat atunci din 300 Ron cu TVA inclus se rezolva curatarea!
      Filtru nou aftermarket de calitate foarte buna la acest model costa 400€ cu TVA inclus si garantie 14 luni.
      Cu stima
      Pal

  26. Oprea Catalin

    Aș vrea să știu care este prețul pentru un filtru de particule aftermarket cu tot cu reinstalare soft pentru un Peugeot 407 1,6HDI fabricat iunie 2004 80kw 109 CP ?
    Mașina are în prezent anulat filtrul de particule și scoate mult fum. Mulțumesc!

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua
      Pret filtru particule nou la Peugeot 1.6 HDi 12004 240 euro cu TVA inclus.
      Softul original al masini va costa 100Euro.
      Cu stima Pal

  27. Kamara

    Buna ziua . Detin un motor opel 1.6 cdti 136cai adblue …220.000km ..masina isi face regenerarile la drum mixt ~ 200 km ..iar autostrada peste 700km …credeti ca ar merita o curatire in prealabil?
    Ps.. cu o camera endoscopica am vazut ca înaintea filtrului mai este un fagure cu toate canalele deschise gen catalizator…aveti idee ce functie ar avea acel filtru!! Multumesc anticipat!!

  28. stefan

    Dl. Pal
    Buna ziua. Am un VW Touran din 2006, motor BMM de 2.0 litri, 140CP .
    Va rog sa-mi spuneti dac[ aveti un DPF nou și la ce preț, eventual termen de garanție.
    Multumesc. O dupa masa buna.

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua

      Avem filtru de particule DPFnou la acest model.
      Pret 410 Euro cu TVA inclus garantie 14 luni fara limita km.
      Cu stima Pal

  29. Olar G

    Buna, mă interesează curățarea unui filtru de particule la un Ford C Max 1,6 din 2009 ,sunt din Luduș Jud Mureș

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua.
      Din 2 variante puteti sa alegeti. Puteti sa trimiteti filtru de particule FAP prin curier rapid, in acest caz curatarea costa 300 Ron cu TVA inclus sau puteti sa aduceti masina si noi ne ocupam de toate(demontare, curatare, montare si trest) pret 650 Ron cu TVA inclus. Garantie 14 luni in ambele cazuri.
      Cu stima Pal

  30. Tudor67

    Buna ziua, exista diferente intre un filtru de particule de volvo V50(din2009) si ford focus II(din 2008), ambele motor 1.6.As vrea sa pun filtrul de la ford la volvo. Ce pret are un filtru pentru volvo V50, in cazul in care spuneti ca nu se potrivesc?
    Multumesc frumos anticipat!

  31. AlbertM

    Buna ziua am un Passat din 2007 si am filtrul infundat (90%) se merita sa-l trimit la curatat sau altul nou??
    Cat costa un filtru nou aftermarket (2.0 TDI BMR 170CP)
    Am inteles ca filtrele aftermarket scot un fum gros, alb, la regenerare foarte deranjant.

    • filtreparticule.ro

      Buba ziua
      Curatarea merita in cazul in care filtru de particule este in stare buna, nu este ars, topit sau nu lipsesc bucati din elementul filtrant.
      Nu conteaza gradul de incarcare.
      Dupa constatare putem sa va spunem daca filtru este bun sau nu.
      Constatarea, verficarea starea filtrului de particule este gratuit.
      Pret filtru nou aftermarket la acest model 400€ cu Tva inclus.
      Cu stima Pal

      • Adina

        Am un WW Bluemotion motor de 1.2 si as avea nevoie de un filtru nou de particule imi puteti zice cat este pretul??

  32. yoco

    Buna ziua
    La un Renault Scenic 2013 1.5 dci 110 cp cu 285.000 km, s-a infundat 100% filtrul de particule, pur si simplu nu mai evacueaza deloc. Dpf nu a mai fost curatat sau demontat de pe masina.
    ma intereseaza daca-l trimit la dvs in cate zile revine la mine?
    un pret la un filtru nou chiar si after market.

    multumesc

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua
      Curatarea la acest model este putin complicat, dar putem sa facem fara problema!
      Este foarte important sa nu spele nimeni cu nimic!!!
      Nu incercati curatare in aparate de curatat dpf care lucreata cu lresiune si lichid pentru ca distrugeti filtru!!!
      Acest tip de filtru are un catalizator in fata, care are gauri forte inguste fata de dpf!!!!
      Pret curatare 320 Ron cu TVA inclus.

  33. Costean Petru

    Buna. Am un Ford Galaxy 2.0 tdci, an 2006 l-am cumparat de 2 luni din germania. Acum 2 saptamani mergand pe autostrada sa oprit masina si in fraana de motor a scos fum albastrui, porneste masina merge cateva secunde si se opreste si imi bga presiune in filtru de aer. Am dat toba jos de la turbina si merge motoru normal. Este infundat filtru de particule??? Multumesc anticipat

  34. ion

    Buna ziua! Am un Nissan Qashqai 2.0 din 2009 si s-a aprins martorul DFP. O sa ies pe autostrada sa merg constant cu 60 km/h cum scrie cartea. Daca nu se face regenerarea as vrea sa stiu cat costa curatarea filtrului sau eventual cat costa unul nou. Masina are 200000 km. Multumesc!

  35. ion

    Buna ziua tuturor! Am mers aproximativ 15 km pe autostrada cu 60 km/h pe pilot automat si becul s-a stins iar in acel moment masina a mers perfect! Asta scrie si in cartea tehnica. E bine de stiut ca daca se intampla undeva la drum lung nu era placut deloc. Totusi un pret pentru curatat sau un filtru nou se poate trimite. Multumesc!

  36. filtreparticule.ro

    Buna ziua
    Daca va uitati pe siteul nostru filtreparticule.ro scrie acest lucru.
    Daca apare martorul DPF pe bord fara martorul “spirala” trebuie incercat pornirea regenerarii automate in drum lung! Turatie 2000-2200 rot./min. treapta 3 sau patru. Daca dispare martorul atunci problema a fost regenerare esuata!
    Daca nu dispare si apare martorul spirala atunci trebuie mers si facut un test, problema poate sa fie EGR, turbo sau senzor.
    Daca dispare martorul DPF, dar dupa 50-100 km apare iarasi atunci filtru dpf este infundat.
    Putem sa curatam aceste filtre cu un rezultat 90-95% garantat daca nu se spala cu apa, chimicale!!!
    Nu aceptam filtre de particule care au fost curatate in aparatele minune care au aparut recent si in care filtru este spalat cu presiune cu lichid, pentru ca cu aceste aparate se spala doar funingunea din filtru iar toata cenusa ramane in filtru dpf.
    Dupa ce se usuca filtru de particule, cenusa amestecata cu acel lichid se intareste ca betonul.
    Cu stima Pal

  37. Nicu

    Cât costa un filtru de particule pentru un scenic 3 din 2011, euro 5 cu motor 1,5 dci 110 CP ?

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua
      Pret Filtru de particule DPF nou pentru Renault Scenic 1.5 DCi E5 este 350€ cu TVA inclus.
      Filtre de particule noi gasiti pe siteul nostru filtruparticule.ro.
      Sunati pentru pret pentru ca acum avem promotie si putem sa va dam discount intre 10-30% din pretul de lista.
      Garantie 14 luni fara limita km

  38. Jeni

    Am un golf 6 tdi 1.6tdi din 2011 mi sa recomandat de la reprezentanta sa inlocuiesc filtru de particule cit ma costa unul nou si cum fac commands.

  39. Panda

    Cat costa un dpf ptr audi a6 2.0 din febr. 2007 si cat ar fi resoftarea ?

    • filtreparticule.ro

      Buna ziua
      Pret filtru particule nou pentru Audi A6 2.0 TDi 2007 este 280 euro cu TVA inclus.
      Cu stima Pal

  40. filtreparticule.ro

    Legea mediului a fost revizuita la inceputul anului 2018 pentru a incarda legal si pentru a pedepsi conform legii anularea componentelor anti-poluare de pe automobile, camioane si alte dispozitive ce presupun instalatii suplimentare pentru controlul emisiilor de noxe.

    Aveti atasate articolele relevante pentru toti prestatorii auto, obligatii si sanctiuni, din Legea 137 / 1995 actualizata in 2018.

    Sectiunea a 2-a – Protectia atmosferei

    Art. 41
    Prin protectia atmosferei se urmareste prevenirea, limitarea deteriorarii si ameliorarea calitatii acesteia pentru a evita manifestarea unor efecte negative asupra mediului, sanatatii umane si a bunurilor materiale.

    Art. 42
    Autoritatea centrala pentru protectia mediului promoveaza politicile regionale si globale, fundamentand principiile si actiunile specifice, atat la nivel national, cat si local, privind protectia atmosferei.
    Politica nationala de protectie a atmosferei consta in principal din urmatoarele:
    a) introducerea de tehnici si tehnologii adecvate pentru retinerea poluantilor la sursa;
    b) gestionarea resursei de aer, in sensul reducerii emisiilor de poluanti pana la realizarea celor mai scazute niveluri si care sa nu depaseasca capacitatea de regenerare a atmosferei;
    c) gestionarea resursei de aer, in sensul asigurarii calitatii corespunzatoare securitatii sanatatii umane;
    d) modernizarea si perfectionarea sistemului national de monitorizare integrata a calitatii aerului.

    Art. 43
    Autoritatea centrala pentru protectia mediului, cu consultarea ministerelor competente, elaboreaza normele tehnice, standardele si regulamentele de aplicare privind:
    a) calitatea aerului in functie de factorii poluanti din atmosfera;
    b) emisiile de poluanti atmosferici pentru surse fixe si mobile, precum si conditiile de restrictie sau de interdictie pentru utilizare, inclusiv pentru substantele care afecteaza stratul de ozon;
    c) calitatea combustibililor si carburantilor, precum si reglementarile privind vanzarea-cumpararea si transportul acestora;
    d) pragul fonic si reglementari pentru limitarea zgomotelor;
    e) supravegherea calitatii aerului, proceduri de prelevare si analiza, amplasarea punctelor si instrumentelor pentru probare si analiza, frecventa masuratorilor si altele;
    f) identificarea, supravegherea si controlul agentilor economici a caror activitate este generatoare de risc potential si/sau de poluare atmosferica;
    g) sistemul de notificare rapida, in caz de poluare acutaa atmosferei cu efecte transfrontiera, a autoritatilor desemnate cu aplicarea Conventiei privind efectele transfrontiera ale accidentelor industriale.
    Normele tehnice, regulamentele de aplicare, respectiv standardele, se elaboreaza in termen de un an, respectiv 2 ani de la intrarea in vigoare a prezentei legi.

    Art. 44
    Autoritatea centrala pentru protectia mediului supravegheaza si controleaza aplicarea prevederilor legale privind protectia atmosferei, in care scop:
    a) constata aparitia episoadelor de poluare a atmosferei, da alerta si/sau emite prognoze legate de acestea;
    b) dispune incetarea temporara sau definitiva a activitatilor generatoare de poluare, in vederea aplicarii unor masuri de urgenta sau pentru nerespectarea programului pentru conformare;
    c) solicita masuri tehnologice, aplica restrictii si interdictii in vederea prevenirii, limitarii sau eliminarii emisiilor de poluanti;
    d) aplica sanctiunile prevazute de lege in caz de nerespectare a masurilor dispuse.

    Art. 47
    Persoanele fizice si juridice au urmatoarele obligatii in domeniu:
    a) sa respecte reglementarile privind protectia atmosferei, adoptand masuri tehnologice adecvate de retinere si neutralizare a poluantilor atmosferici;
    b) sa doteze instalatiile tehnologice, care sunt surse de poluare, cu sisteme de masura, sa asigure corecta lor functionare, sa asigure personal calificat si sa furnizeze, la cerere sau potrivit programului pentru conformare, autoritatilor pentru protectia mediului, datele necesare;
    c) sa imbunatateasca performantele tehnologice in scopul reducerii emisiilor si sa nu puna in exploatare instalatiile prin care se depasesc limitele maxime admise;
    d) sa asigure, la cererea autoritatilor pentru protectia mediului, diminuarea, modificarea sau incetarea activitatii generatoare de poluare;
    e) sa asigure masuri si dotari speciale pentru izolarea si protectia fonica a surselor generatoare de zgomot si vibratii, sa verifice eficienta acestora si sa puna in exploatare numai pe cele care nu depasesc pragul fonic admis.

    Capitolul V – Sanctiuni

    Art. 81
    Raspunderea pentru prejudiciu are caracter obiectiv, independent de culpa. In cazul pluralitatii autorilor, raspunderea este solidara. In cazul activitatilor generatoare de risc major, asigurarea pentru daune este obligatorie.

    Art. 82
    Incalcarea prevederilor prezentei legi atrage raspunderea civila, contraventionala sau penala, dupa caz.

    Art. 85
    Constituie infractiuni faptele mentionate mai jos si se pedepsesc astfel:

    1. Cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda de la 250.000 lei la 1.500.000 lei, daca acestea au fost de natura sa puna in pericol viata ori sanatatea umana, animala sau vegetala:

    d) provocarea de poluare prin evacuarea, cu stiinta, in apa, in atmosfera sau pe sol, a unor deseuri sau substante periculoase [art. 80 lit. i)].

    2. Cu inchisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amenda de la 500.000 lei la 3.000.000 lei, daca faptele au fost de natura sa puna in pericol viata ori sanatatea umana, animala sau vegetala:

    a) nerespectarea restrictiilor sau interdictiilor stabilite pentru protectia apelor si atmosferei [art. 36-39, art. 40 lit. a), b), c), e), f), g) si h) si art. 47 lit. a)-d)];

  41. Daniel

    Buna ziua, Am un golf 6 tdi 2.0 din 20122. Cat ma costa inlocuirea unui filtru de particule. Mis-a cerut 1500 euro la o reprezentanta.
    Multumesc.

    • filtrerparticule.ro

      Buna ziua.
      Pret filtru particule nou la VW GOlF 6 2.0 TDi E5 410 Euro cu TVA inclus garantie 14 luni!

  42. Silviu

    Salut… am un audi A4 din 2012 177 2.0… am toba cam afumata .. care poate sa fie cauza ? multumesc

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)