autovit.ro

Ce break poți cumpăra cu 5.000 de euro?

Pentru doar 5.000 de euro, piața din România de second-hand propune break-uri foarte interesante, în special din clasa compactă. Un astfel de break compact poate satisface fără probleme nevoile de spațiu ale unei famili și oferă destul de mult confort în utilizarea de zi cu zi. În cele ce urmează am ales câteva oferte, cu an de fabricație mai mare de 2008 și un preț în jurul valorii de 5.000 de euro.

 

Opel Astra H Caravan 1.7 CDTI, 2009, 117.000 km

Dieselul 1.7 CDTI are o putere de 110 CP și are un consum foarte bun, însă este recunoscut pentru faptul că este destul de gălăgios și are o valoare de cuplu maxim disponibilă destul de sus în turații pentru un diesel, ceea ce nu îl face foarte elastic. Trenul de rulare este setat ușor rigid, în spiritul modelelor germane, însă pentru break este mai elastic decât la hatchback și oferă suficient de mult confort. Interiorul este spațios, însă nu există prea multe spații pentru depozitare. Portbagajul are un volum minim de 540 de litri, care prin rabatarea banchetei ajunge la 1590 de litri.

 

Ford Focus Turnier 1.6 TDCi, 2009, 127.000 km

Ford Focus este foarte apreciat pentru trenul său de rulare care oferă un compromis excelent între sportivitate și confort. Focus este un model foarte agil, dinamic și plăcut de condus indiferent de motorul pe care îl are sub capotă. Cu dieselul de 110 CP, el este extrem de economic, iar motorul funcționează rafinat și este destul de silențios. La interior, cinci pasageri pot să călătorească în condiții bune de confort, însă materialele din plastic sunt destul de dure. Portbagajul oferă un volum minim de 482 de litri, ce poate ajunge la 1525 de litri dacă se rabatează bancheta spate.

 

Renault Megane GrandTourer EstateRenault Megane Estate 1.5 dCi, 2008, 122.000 km

Prima alternativă a francezilor la break-urile compacte poate fi Renault Megane Estate. Aceasta este un model axat mult pe confort și are un tren de rulare foarte elastic, ce trece elegant peste denivelări. În schimb, nu este la fel de dinamic ca modelel de mai sus și are un ruliu sensibil în viraje. Dieselul de 1,5 litri are 105 CP, este foarte economic și foarte plăcut în utilizare. Interiorul este spațios, iar volumul portbagajului variază între 520 și 1600 de litri.

 

Peugeot 307 SW 1.6 HDI, 2008, 130.000 km

Un alt break de la un constructor francez este Peugeot 307 SW. Motorul 1.6 HDI de 110 CP este foarte economic și unul dintre cele mai apreciate propulsoare diesel din punct de vedere al rafinamentului. 307 SW are un tren de rulare setat mai dur decât la Megane Estate, dar mai elastic decât la modele germane. Astfel, confortul este bun, iar ținuta de drum sigură. Interiorul este foarte spațios, iar volumul portbagajului variază între 520-1539 de litri.

 

În același buget se mai încadrează modele precum: Skoda Roomster, Hyundai i30, Dacia Logan MCV sau chiar Renault Laguna și Peugeot 407, modele de clasă medie. Sub valoare de 5.000 de euro nu se încadrează VW Golf, una dintre alternativele importante când vine vorba de un break compact. Voi ce ati alege?

 

Ford Focus TurnierRenault Megane GrandTourer EstatePeugeot 307 SWOpel Astra H Caravan

5 Comentarii

  1. Bi

    Pana in 5000 iti iei un Golf 4 Variant 1.9TDI din 2005 care mi se pare mult mai bun si mai fiabil ca cele de mai sus.

    Opel – o masina buna, ieftin de intretinut, si se mai strica din cand in cand.
    Ford – dieselurile sunt proaste si le cad injectoarele.
    Renault – la fel ca la Ford
    Peugeot – intretinere scumpa

    Deci VW GOLF 4 este o masina fiabila, motorul 1.9tdi se misca bine si consuma putin, intretinere ieftina, putin mai scumpa ca la Opel, etc.

  2. Opel

    Opel Astra H este o alegere ideala in segment. Pret de achizitie mai mic ca la Vw ,fiabilitate ok.
    Era o masina cu un design destul de futurist la momentul aparitiei in 2004 , dovada ca inca se incadreaza in peisajul masinilor aparute in ultima vreme.
    Motoarele de 1.7 CDTI sunt foarte reusite in detrimentul celor de 1.9 CDTI respectiv 1.3 CDTI care nu sunt la fel de reusite.
    Motoarele pe benzina au suferit o serie de retusuri si imbunatiri de-a lungul celor 15 ani dar la baza au ramas aceleasi. Fiabilitate foarte buna.
    Pentru mine frantuzestile nu sunt o alegere DELOC BUNA in cazul achizitiei SH.Sunt aspectoare dar atat… fiabilitate foarte slaba peste 150 000 km, calitatea materialelor slaba… arata bine de la distanta dar cand te aproprii de ea nu se compara cu o nemteasca.

  3. eu

    Ma ia rasul la maxim:))…altceva in afara de golf 4 si opel ati condus?
    1.9TDI consuma putin se misca bina ,ieftin de intretinut.
    Hai ca sa va spun eu care e treaba cu toate 4 deoarece le-am condus.
    1.9tdi il cumpara lumea ca domle e Golf 4 si e ”dizel”TDI.Acest motor consuma cel mai mult din toate enumerate mai sus,nu se misca sub nici o forma mai rapid si mai ai si asigurare/impozit mare.
    1.6HDI este cel mai bun motor diesel dintre toate break spuse pe aici,consuma mai putin cu 1LITRU fata de golf,trage mai bine ca un golf,impozit/asigurare mai mici plus optiuni care golfu nici nu l-ea visat.Trezitiva Golf este conceput in 97.
    1.5dci consuma cel mai putin unde mai pui ca e varianta de 105cp cu 6 trepte care face golfu de 101cp foarte lejer.Iarasi si aici avem consum/asigure/impozit mic plus optiuni care iarasi nu le-a visat golful.Daca vreti va spun cateva cum ar fi trapa panoramica,oglinzi rabatabile,key let’s go,less entry si unde mai pui ca are 5 stele la siguranta.
    Ford Focus 1.6tdci este identic 1.6hdi acelasi consum numai ca ford e altfel construit,gusturile nu se discuta.
    Opel are Cdti si daca e 1.7 nici sa nu aud.deci exclus.

    Inca o data altceva in afara de golf 4 mai stiti vreun tip de masina?nu de alta dar daca nu ai golf 4 Alh nu ai avut masina in romania.

    Din surse sigure va spun ca e per total depasit Golf 4 si unde mai pui ca nici macar nu a fost luat in calcul in titlu.

    • dr.mario

      bravo. Un comentariu pertinent, obiectiv cat de cat.
      am avut passat 1.9 tdi. motor bun, consum mic, fiabil, insa nu prea elastic. Oricum imi plac mult „nemtestile…”. nici gand sa aud de frantuzesti..
      am avut 2 renault clio vechi ( 95 ) super fiabile si indraznete…am stat pe ganduri…
      de 5 ani ford fiesta…ok insa tehnologie veche.
      Am in prezent Peugeot 307sw 1.6 hdi 110 cp an 2006… motor f. elastic, dinamic, economic…raman surprins…am cumparat-o ca am vrut 7 locuri dar nu eram incantat…pierdusem 3 opel zafira…
      Acum sunt f multumit pt ca la cca 5200 euro am clima duala, plafon panoramic, 4 geamuri el. nu 2 ca majoritatea, ESP, multiple spatii de depozitare care la VW nu sunt…, tot felul de chestii pe care le gasesti si la nemtesti insa la vreo 2000 euro in plus.( plus este f. rafinata in interior si are spatii-elemente practice.. Am tot ce se poate pe o masina din fabrica cu exceptia Navi originala, piele si incalzire scaune. Tempomatul il pun eu, are inclusiv cablurile si mufele doar pt a introduce o maneta 120 ron, si setare din soft 100 ron…
      In concuzie imi place mult. Economica si f fiabila. Deci fan Peugeot.
      Am avut si ford focus din 2007 1.6 hdi. 110 cp , motor de peugeot am inteles. tinuta de drum EXCELENTA oameni buni, dinamic, f stabil…directie reglabila…mai sportiv o idee ca 307 le , insa la interior lasa de dorit totul cu eceptia bordului. elemente de plastic o multime si dotarii simpliste…
      Dar merge mai bine ca un Golf 5. Am condus si conduc ocazional golf 5 din 2008 luat de nou.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)