autovit.ro

Analiză: VW Golf VI (2008-2013)

Prezentat la doar patru ani după Golf V, VW Golf VI a reprezentat, de fapt, mai mult un facelift al versiunii precedente decât un model nou. După începerea producției modelului Golf V, VW a constatat că eficiența liniilor de producție estte foarte slabă, iar costurile de producție sunt prea ridicate. Astfel, odată cu Golf 6, VW a optimizat foarte mult acest proces, astfel încât eficiența producției a crescut cu 20%. Atât Golf V, cât și Golf VI împart exact aceeași platformă tehnică a grupului VW.

Principalele îmbunătățiri ale lui Golf VI au fost la interior, unde Golf V fusese adesea criticat pentru calitatea materialelor și a finisărilor de care dispunea. În rest, conceptul de compactă care punctează foarte bine la toate capitolele a rămas neschimbat. Golf este un model căruia îi găsești cu greu un punct slab. În ciuda dimensiunilor exterioare care nu au mers pe trendul crecător al segmentului și nu au crescut, Golf VI rămâne unul dintre cele mai spoațioase modele de clasă compactă. În materie de confort, Golf poate fi lăudat pentru trenul de rulare care este foarte plăcut și reușește să treacă elegant peste denivelări, fără vibrații sau zgomote mari care să afecteze neplăcut pasagerii. Totodată, ținuta de drum este un sportivă, cu caracteristici ridicate în ceea ce privește agilitatea și tracțiunea.

 

VW Golf VI 2009 exterior spate

VW Golf VI – gamă de motorizări

Gama de motorizări a lui Golf VI a fost extrem de bogată și a inclus o gamă largă de propulsoare diesel și pe benzină. Pentru cei care preferă motoarele pe benzină, Golf VI a foat disponibil cu: 1.4i (80 CP), 1.6i (102 CP), 1.2 TSI (105 CP), 1.4 TSI (122 CP și 160 CP), 2.0 TSI (pentru GTI – 211 CP, pentru GTI 35 – 235 CP și pentru R – 270 CP). Dieselurile au fost disponibile cu doar două cilindree, dar cu mai multe versiuni de putere: 1.6 TDI (105 CP) și 2.0 TDI (110 CP, 140 CP și 170 CP pentru GTD). Un motor foarte economic și surprinzător de plăcut este 1.2 TSI pe benzină care, în ciuda cilindreei mici, este foarte foarte vivace și se turează rapid. De asemenea, 1.4 TSI este un motor corect, cu prestații dinamice bune, în special pentru varianta de 160 CP. Dieselul 1.6 TDI este foarte economic, iar versiunea GTD oferă multă sportivitate cu valori de consum reduse.

Fiabilitate și întreținere – VW Golf VI

Fiind un model de clasă compactă de la un producător generalist, Golf VI nu este scump de întreținut. Reviziile au prețuri corecte și pot fi efectuate la majoritatea service-urilor, iar piesele de schimb sunt la cote normale de preț pentru acest segment. Din punct de vedere al fiabilității, proprietarii au semnalat de-a lungul timpului câteva probleme, însă acestea nu sunt majore. Printre ele amintim: probleme electrice și cu senzorii care aprind martori în bord, ușile care nu sunt aliniate corect, filtrul de particule la diesel care dă erori dese, anbreiajele la primele model (2008) care nu cuplează corect (există rechemare oficială în service pentru mașinile afectate).

 

VW Golf VI 2009 interiorVW Golf VI 2009 interior scauneVW Golf VI 2009 exterior spateVW Golf VI 2009 exterior lateralVW Golf VI 2009 exterior fataVW Golf VI 2009 motor

Un comentariu

  1. Peca

    1391/5000
    Vw Golf poate avea o fiabilitate relativ bună, apar probleme în special în modelele din primii ani de producție. Desigur, fiabilitatea vehiculului depinde de calitatea serviciului și de utilizare. În ciuda bunei manopera, se produce ocazional zgomotul din plasticul intern. Uneori există probleme cu clima, care este cel mai adesea din cauza lipsei de lichid de răcire care scurgeri de pe frigider în sistem. Uneori există o problemă cu perturbațiile deschiderii ușii – mânerele lipite, ascensoarele electronice sau reacția întârziată la asamblarea oglinzilor. De asemenea, problemele pot fi cauzate de dezghețarea geamului din spate, de puterea deschiderii hayonului și de încălzirea oglinzii.

    Toate motoarele. Reprogramarea unui motor ECU poate rezolva problemele legate de pornirea slabă, lipsa de putere, ralanti instabili.

    Pentru înlocuirea uleiului, alegerea sau serviciul fix este un interval de 30000 km (doi ani). Sau un interval de service variabil Longlife, care indică un indicator pe panoul de bord. Dar experiența arată că, în special pentru motoarele diesel, acest interval lung de servicii conduce la uzura excesivă a unor componente și la complicațiile ulterioare. Prin urmare, se recomandă reducerea intervalului de schimbare a uleiului la fiecare 15 000 km și nu mai târziu de 20 000 km.

    Volkswagen Golf 6 are multe componente cu Golf 5, dar și cu alte autoturisme Volkswagen.

    Motoarele pe benzină cu atmosferă se caracterizează printr-o fiabilitate solidă, uneori pot apărea probleme cu sonda lambda și cu bobina.

    https://mlfree.com/volkswagen-golf-6-2008-2013/

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)