autovit.ro

Mercedes-AMG GT – un nou rival de top pentru Porsche 911

Mercedes-Benz a lansat oficial noul supercar AMG GT. Este urmașul performantului model SLS AMG și folosește un motor V8 supraalimentat oferit în două variante de putere. Noul model este vedeta absolută a mărcii din Stuttgart și emană frumusețe indiferent din unghiul din care este privit.

Mercedes-Benz a prezentat publicului noua vedetă a gamei sale numită simplu AMG GT. Un performant coupe ce înlocuiește modelul SLS AMG și care se dorește a fi un puternic concurent pentru Porsche 911. Noul supercar născut din atelierele AMG este un superb coupe cu linii puternice. Partea frontală este dominată de blocuri optice cu design alungit ce încadrează grila radiatorului. Capota lunga este completa de linia plonjată a plafonului, iar în partea din spate designul este completat de stopuri inspirate de cele folosite de S-Klasse Coupe.

Produs de divizia de performanță AMG

Mercedes-AMG GT (C 190) 2014Noul Mercedes-AMG Gt este al doilea model produs exclusiv de divizia AMG, cea care se ocupă cu cele mai performante automobile Mercedes-Benz. Primul a fost modelul SLS AMG, un model ce a dorit să fie o reinterpretare modernă a clasicului model 300SL Gullwing. Spre deosebire de SLS, noul AMG GT renunță la portiere în formă de aripi pentru uși clasice. O altă diferență majoră este renunțarea la propulsorul aspirat în favoarea un V8 supraalimentat prin intermediul a două sisteme turbo integrate în interiorul propulsorului și nu în afara lui, așa cum se montează convențional. Propulsorul V8 are o capacitate cilindrică de 4.0 litri și poate fi comandat în două variante de putere. Modelul Mercedes-AMG GT va avea 462 CP la 6.000 rpm și 600 Nm disponibili între 1.600 și 5.000 rpm. Varianta mai puternică va purta numele de AMG GT S și va fi animată de același propulsor dar în varianta de 510 CP dezvoltați între 6.000 și 6.500 rpm și 650 Nm între 1.750 și 4.750 rpm. În ceea ce privește transmisia, aceasta este asigurată de o cutie de viteze cu două ambreiaje cu șapte trepte.

Performanțe

Mercedes spune că noul model ce cântărește 1.5 tone are nevoie de doar patru secunde pentru a atinge 100 km/oră (3.8 secunde în cazul versiunii AMG GT S), iar viteza de top este peste 300 km/oră. În același timp, consumul mediu declarat este de 9.3 litri/100 km (9.4 litri/100 km pentru GT S). Cel de la volan poate alege între cinci moduri de rulare: C (Controlled Efficiency), S (Sport), S+ (Sport Plus) și I (Individual). Modelul GT S dispune și de modeul Race destinat uzului pe circuit. Fiecare propulsor utilizat de noul model este asamblat de un sigur om conform tradiției „One Man, One Engine” din uzina AMG de la Affalterbach, Germania.

InteriorMercedes-AMG GT (C 190) 2014

Ca de obicei, Mercedes a ales cele mai bune materiale pentru finisarea habitaclului noului model. Bordul este fabricat din fibră de carbon, iar toate comenzile sunt amplasate în apropierea celui de la volan, consola centrală grupând levierul cutiei de viteze automate, dar și noul controller multimedia. Nu mai puțin de șase prize de ventilație rotunde sunt amplasate în interior. Un alt element central este displayul de 7 sau 8.4 inch. Noul Mercedes-AMG GT va fi disponibil începând cu prima parte a anului 2015.

 

3 Comentarii

  1. Adi

    Am inteles ca e un concurent pentru Porsche 911 , dar nu trebuia sa-l copieze … Din lateral ( daca obturezi partea din fata pana la parbriz ) juri ca e Porsche ! Rusine Mercedes !

    • Campeanu Loghin

      seamana putin cu 911. dar nu copiaza nimic,continua pe linia trasata de SMS AMG. L-am vazut de aproape nu doar din poze. Am fost la lansarea oficiala la Afalterbach

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)