autovit.ro

Opel introduce noi motorizări în gama lui Mokka și Insignia

Două dintre cele mai importante modele ale constructorului din Russelsheim primesc cele mai noi evoluții ale motoarelor diesel. Astfel, SUV-ul de clasă mică Mokka este de acum oferit cu dieselul 1.6 CDTI, iar nava amiral Insignia este oferită cu dieselul 2.0 CDTI. Acestea sunt promovate sub sloganul „whisper diesel”, datorită modului rafinat în care funcționează.

 

Opel Mokka 1.6 CDTI

În gama de motorizări oferită pentru Mokka, dieselul 1.6 CDTI înlocuiește vechiul 1.7 CDTI. Noul propulsor dezvoltă 136 CP și un cuplu de 320 Nm, ceea ce înseamnă o creștere de 6 CP și de 20 Nm față de vechiul motor. Însă, mai important este modul de funcționare, net superior din punct de vedere al rafinamentului și al silențiozității. Cu noul diesel, Mokka accelerează de la 0-100 km/h în doar 9,9 secunde și atinge o viteză maximă de 191 km/h. Consumul mediu a scăzut cu 0,5 l/100 km și ajuns la o cifră impresionantă – doar 4,1 l/100 km, iar norma de poluare îndeplinită este Euro 6. Cu acest motor, Mokka este disponibilă cu o cutie manuală cu 6 trepte sau una automată atunci când este comandată cu tracțiune față sau cu una manuală cu 6 trepte când este aleasă tracțiunea integrală.

 

opel insigniaOpel Insignia 2.0 CDTI

Foarte cunoscutul și popularul propulsor diesel 2.0 CDTI este de acum disponibil pentru Insignia în versiunea cea mai evoluată tehnologic. Acesta dezvoltă acum o putere maximă de 170 CP și o valoare de cuplu maximă de 400 Nm. Ca și propulsorul 1.6 CDTI, noul diesel de cilindree mai mare îndeplinește normele de poluare Euro 6. Din puncte de vedere al performanțelor dinamice, Insignia accelerează de la 0-100 km/h în 9,0 secunde (mai rapid cu 0,5 secunde decât până acum) și atinge o viteză maximă de 225 km/h (plus 5 km/h).

 

Față de vechile motorizări, noile dieseluri se laudă cu o funcționare mult mai silențioasă. De exemplu, pentru 2.0 CDTI numărul de decibeli la funcționarea la ralanti a fost redus cu cinci, o cifră impresionantă față de vechiul propulsor. Ambele propulsoare integrează cea mai noua evoluție a sistemului common-rail cu presiuni de injecție de până la 2000 bar.

 

 

2 Comentarii

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)