autovit.ro

Pasajul rutier de la Piața Presei a fost inaugurat, dar urmează începerea lucrărilor la alte trei pasaje

Investițiile în infrastructura rutieră sunt o necesitate în România, Bucureștiul fiind unul dintre punctele nevralgice, cu ambuteiaje frecvente în locații cheie care blocheză fluxul de mașini în zonele circulate. În weekendul care a trecut, Primăria București ne-a anunțat că a deschis circulației rutiere noul pasaj subteran de la Piața Presei Libere.

 

Conform studiilor efectuate, pasajul subteran de la Piața Presei poate suporta o creștere de circa 30% a traficului din intersecție, estimările arătând că în fiecare oră de trafic intens pasajul va fi utilizat de aproximativ 2000 de mașini. Pasajul subteran a fost amplasat la intersecția a patru artere foarte importante, unde mereu existau probleme cu fluidizarea traficului: șoseaua București – Ploiești, șoseaua Kiseleff, bulevardul Mărăști și bulevardul Poligrafiei. Pasajul are o lungime de 700 de metri, are o intrare dinspre DN1 și două ieșiri, una către bulevardul Kiseleff și una către bulevardul Mărăști.

Investiția pentru întregul proiect s-a ridicat la suma de 60,4 milioane de lei (fără TVA), inaugurarea fiind întârziată cu șase luni, din cauza unor probleme repetate. În perioada următoare, autoritățile ne anunță că vor monitoriza fluxul traficului pentru a optimiza, dacă este nevoie, funcționarea semafoarelor. Așadar, este nevoie de răbdare până când totul va funcționa așa cum trebuie.

pasaj-rutier-piata-presei-8

Se deschid șantiere pentru alte trei pasaje rutiere

În aceeași ordine de idei, Primăria București ne anunță că există proiecte finalizate pentru trei pasaje subterane noi, pentru a fluidiza traficul pe inelul principal al Capitalei. Acestea sunt plasate pe ruta Piața Victoriei – Piața Iancului, iar șantierele sunt prevăzute pentru a fi deschise în luna septembrie, adică în momentul în care toată lumea revine din concedii și traficul este, în general, foarte aglomerat.

Primul dintre cele trei pasaje este prevăzut să treacă pe sub intersecția dintre Șoseaua Ștefan cel Mare, Bulevardul Barbu Văcărescu și strada Tunari. Cel de-al doilea este plasat sub intersecția aceluiași bulevard cu strada Lizeanu, iar ultimul dintre ele va fluidiza traficul din intersecția de la Piața Iancului.

Este clar că la terminarea acestor 3 pasaje subterane lucrurile vor sta mult mai bine în ceea ce privește traficul pe ruta Piața Victoriei – Piața Iancului, dar oare cum ne vom descurca cu toate aceste santiere în anii viitori?

 

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)