autovit.ro

Analiză: Mercedes-Benz Clasa B (2005-2011)

Unul dintre modelele mai puțin populare ale constructorului german Mercedes-Benz este Clasa B. Gândit inițial ca un monovolum compact, Mercedes B-Klasse oferea foarte mult spațiu, dar o experiență banală la volan. În plus, poate primi la bord doar cinci pasageri.

Unul dintre cele mai puțin populare modele produse de către Mercedes-Benz, clasa B și-a început cariera în 2005 sub forma unui monovolum compact cu cinci locuri. Modelul completa oferta entry-level a constructorului german alături de generația a doua a modelului A-Klasse. Cu dimensiuni exterioare doar puțin mai mari față de un A-Klasse, monovolumul compact oferea un interior spațios dar ce putea primi doar cinci pasageri. Nu a existat versiune cu șapte locuri.

mercedes-benz_b200_turbo_23

Spre deosebire de alte modele din gama constructorului din Stuttgart, Mercedes B-Klasse oferă o experiență relativ banală la volan. Direcția este lipsită de feedback, iar suspensia nu face față denivelărilor mai pronunțate.

Prețurile pe piața second-hand pentru un exemplar din prima generație B-Klasse, generație produsă între 2005 și 2011 poate varia între 5.000 și 11.000 euro în funcție de motorizare, rulaj și dotări. Pe Autovit.ro există o selecție de peste 25 de exemplare ale acestui model. Cele mai căutate variante sunt modelele de după face-lift-ul din 2008, echipate cu motor diesel și cutie de viteze automată. Majoritatea exemplarelor de piața second-hand sunt bine dotate. Multe dintre exemplarele de pe piață provin din Germania, așa că o istorie completă de service este indicată în cazul unei achiziții. Atenție la centurile de siguranță, primele exemplare B-Klasse având un defect de fabricație care uzează excesiv centurile de siguranță. Poate părea un defect minor, dar înlocuirea centurilor poate fi reparație costisitoare.

mercedes-benz_b_180_cdi_4

Cea mai bună versiune este modelul B200 CDI, acest propulsor oferind un consum mic de carburant și suficientă putere. O alternativă decentă este și versinea B180 CDI, care are tot un propulsor de 2.0 litri turbodiesel dar ce oferă 115 CP față de cei 140 ai modelului B200 CDI.

Un comentariu

  1. Mihai

    Suspensie extrem de rigida. Probleme multe la partea de articulatii din acest motiv. Probleme si la partea electrica si la motor (compresor AC, pompa apa, alternator etc). Nicidecum fiabile, mai degraba sub mediocru la acest capitol. Pentru oras / cutie automata sunt destul de OK, insa se pot lua multe alte modele in calcul pe care la 6000-8000 EUR le iei aproape noi.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)