autovit.ro

Toyota Yaris – facelift intensiv pentru cea de-a treia generație

Micul Yaris este unul dintre modelele care au ceva special în segmentul de clasă mică. Designul sofisticat și agilitatea din traficul urban au fost mereu calitățile pentru care Yaris a fost preferat în segment. Cu cifre de vânzări din ce în ce mai bune, dar și cu o versiune hibrid unică în clasă, modelul nipon de clasă mică primește un facelift extrem de cuprinzător, cu noutăți aproape cât pentru un model complet nou.

 

Pentru a optimiza cât mai atent noutățile pentru ceea ce își doresc europenii, Toyota a decis ca mare parte din schimbările aduse pentru Yaris să cadă în responsabilitatea centrului său european din sudul Franței. Deși un facelift este, de cele mai multe ori, reflectat prin schimbarea unor elemente minore, Yaris facelift a primit mai mult de 900 de elemente complet noi, în urma unui program de investiții care a totalizat suma de 90 de milioane de euro.

Printre cele mai importante modificări care au avut loc la nivelul designului amintim redesenarea părții frontale, a profilului pentru o imagine mai dinamică, dar și a părții din spate, care a primit și stopuri modificate. În plus, există noi modele de jante, dar și noi culori pentru exterior. La interior, pe lângă o creștere în calitate a materialelor, Yaris a primit un ecran color TFT de 4,2 inchi integrat în instrumentarul de bord.

toyota-yaris-bitone-4-final-rgb

Toyota Yaris – motorizări noi, mai puternice și mai economice

Principala noutate din gama de motorizări este reprezentată de unitatea de 1,5 litri, dezvoltată de la zero, care înlocuiește vechiul propulsor de 1,33 litri. Noul motor 1.5 VVT-iE produce 111 CP și are un cuplu maxim de 136 Nm obținut la 4400 rpm. Spre deosebire de motorizarea de 1,33 litri, Yaris accelerează de la 0 la 100 km/h cu 0,8 secunde mai rapid (11,0 s), dar reușește să fie și mai eficient cu 12% la valoare comparată a consumului mediu. Ca și până acum, Yaris rămâne singurul model din segmentul mic care oferă un sistem de propulsie full-hibrid, fără încărcare de la priză, dar care poate rula complet electric pe distanțe de câțiva kilometri. După facelift, sistemul a devenit și mai silențios și oferă cel mai mic consum din întregul segment.

 

 

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)