autovit.ro

Mercedes-Benz Clasa S primește un facelift consistent

În cadrul Salonului Auto de la Shanghai, Mercedes a expus în premieră faceliftul pentru nava sa amiral care a primit o serie importantă de modificări pentru a face față recent lansatului BMW Seria 7, dar și a viitorului Audi A8, care va fi prezentat în luna iulie. Iată care sunt cele mai importante modificări aduse limuzinei de lux din Stuttgart, care s-a vândut în peste 300.000 de exemplare din 2013 și până acum.

 

Din punct de vedere al designului lucrurile nu s-au modificat foarte mult, însă avem detalii noi, care pun mai bine în evidență caracterul Clasei S. De exemplu, grila față redesenată este specifică în funcție de motorizare, jantele sunt redesenate, iar blocurile luminoase sunt și ele complet noi. La interior, liniile principale au rămas neschimbate, la fel ca și cele două ecrane de înaltă rezoluție cu o diagonală de 12,3 inchi. Deoarece instrumentele de bord sunt redate digital, zona este complet configurabilă din punct de vedere al graficii, fiind disponibile modurile Classic, Sporty sau Progressive. Sistemul de control integrează o zonă tactilă, dar și comenzi vocale avansate. Deși Clasa S era una dintre cele mai bine finisate mașini din lume la interior, Mercedes ne anunță că la acest capitol s-au făcut progrese importante. În premieră la o mașină de serie, Mercedes integrează la Clasa S un program de relaxare denumit Energizing. Acesta utilizează masajul, încălzirea și ventilația din scaune, dar și sistemul de climatizare și cel de sunet pentru a crea o atmosferă relaxantă, în funcție de programul ales: Freshness, Warmth, Vitality, Joy, Comfort sau Training.

2017-mercedes-benz-clasa-s-facelift-26

Gama de motorizări este redefinită

Printre noutăți trebuie să remarcăm noua versiune S 560 4Matic, care primește un propulsor V8 complet nou de 4,0 litri, ce produce 469 CP și 700 Nm. Tot acest motor este utilizat și pentru S 63 AMG 4Matic+, dar într-o versiune de putere de 612 CP. Este interesant că noul motor este mai puternic decât vechiul propulsor biturbo de 5,5 litri și evident mult mai economic. Pe frontul unităților diesel, Clasa S poate fi comandată cu două versiuni, ambele propulsate de o unitate de 3,0 litri. S 350 d dezvoltă o putere maximă de 286 CP, iar S 400 d ajunge la 340 CP grație unui sistem de supraalimentare cu două turbine în serie. Ulterior, pe Clasa S va fi disponibilă o versiune plug-in hybrid care va putea rula 50 km într-un mod pur electric.

 

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)