autovit.ro

Cum știi că ai ajuns într-un service auto care să inspire încredere. Iată câteva sfaturi

Identificarea unui service de calitate, care să inspire încredere și să garanteze ca face o lucrare optimă la mașina ta este întotdeauna o provocare. Toți ne-am dori servicii de top și liniștea că mașina noastră primește atenție maximă atunci când ajungem la o revizie sau la o vizită de întreținere. Iată câteva sfaturi pentru a te ajuta să identifici un service de încredere.

 

  1. Deși nu este un aspect care garantează profesionalismul angajaților este important ca totul să arate curat, clădirea să fie îngrijită și pe dinafară și pe dinăuntru. Este important cum păstrează angajații spațiul personal de lucru, deoarece asta arată că regulile sunt respectate, iar pregătirea merge până la acest nivel. Este important ca prețurile pentru operațiunile comune să fie vizibile.
  1. Service-ul trebuie să fie acreditat și să funcționeze legal, în baza omologării din partea RAR. Acest aspect se poate verifica la fața locului sau în prealabil, înainte de vizita în service.
  1. Programarea pe care ai făcut-o este respectată. Asta denotă faptul că orice client este important. Nu este plăcut pentru nimeni să ajungă la timp si să trebuiască să aștepte.
  1. Mașina ta este inspectată și tratată cu grijă. Asta se poate vedea încă de la micile detalii. Mecanicul este obligat ca, dacă observă vreo defecțiune iminentă sau o piesă uzată care este posibil să cedeze în viitorul apropiat, să vă anunțe înainte să se apuce să facă reparații și să obțină acordul dumneavoastră pentru acestea. De asemenea, trebuie să facă o listă cu problemele identificate și o estimare precisă a costurilor de reparație.
    shutterstock_238230043
  1. Nota de comandă sau nota de reparație trebuie să fie redactată pe un formular care cuprinde data, identitatea clientului, modelul autovehiculului și kilometrajul, natura reparațiilor, costul estimativ, dar și durata imobilizării autovehiculului. Aceasta funcționează ca probă, în cazul în care descoperi o discrepanță prea mare între suma estimată inițial și cea de pe factură și face service-ul responsabil în cazul în care țin mașina mai mult decât termenul stabilit sau sau nu fac reparațiile corespunzător.
  1. Legea obligă service-urile auto să emită, pentru fiecare client, o factură în dublu exemplar, originalul fiind remis clientului, însoțit de chitanță (formularul fiscal) sau chitanța eliberata de POS (la plata cu cardul), ca dovadă a plății. Un service profesionist îți va elibera factura și chitanța fără să fii nevoit să le ceri tu în mod expres.
  1. Primești înapoi piesele care au fost înlocuite, cu excepția celor care au fost înlocuite pe motiv de garanție. Evident, poți renunța la ele, dar doar dacă dorești.

Cele de mai sus sunt doar câteva sfaturi simple, dar care pot conta atunci când îți alegi serviceul. Poate aceste aspecte par minore, dar un punct de lucru profesionist va respecta întotdeauna chiar și cele mai mici detalii, nu doar pe cele importante.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)