autovit.ro

Ford Mustang primește un facelift consistent cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt

Unul dintre cele mai iconice modele americane care se vând pe piața europeană este, fără îndoială, Ford Mustang. Acesta este disponibil în două versiuni de caroserie, coupe și cabriolet, și dispune de două propulsoare: unul de 2,3 litri, cu turbo și un V8 de 5,0 litri. Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, Mustang primește un update consistent, care va aduce tehnologii impresionante pentru un model care vine de pe continentul american. Iată cele mai importante noutăți.

 

Câte modele vândute pe piața din România sunt disponibile cu un V8 de 5,0 litri? Și câte la un preț similar cu cel al Mustang-ului? Niciunul? De aceea, motorul V8 oferit pentru Mustang cu ocazia faceliftului a primit o atenție specială. Puterea pe care o dezvoltă acesta a crescut de la 422 CP la 450 CP, ceea ce anunță performanțe mai bune. Vârful de putere anticipat, de 450 CP, este sprijinit de introducerea unei tehnologii duale complexe care oferă injecție directă de înaltă presiune și injecție multipunct la presiune scăzută, oferind astfel cuplu generos la turații mici.

În plus, o altă noutate importantă este cuplarea propulsorului V8 la o nouă transmisie automată cu 10 trepte. Aceasta promite schimbări de trepte fulgerătoare, o mai bună etajare a rapoartelor și o eficiență crescută la rulare.

În ceea ce privește propulsorul de 2,3 litri, Ford a preferat să scadă puterea de la 317 CP la 290, dar promite un nivel de cuplu generos, disponibil pe o plajă largă de turații, grație unei funcții de overboost. La fel ca și în cazul motorului V8, unitatea 2.3 EcoBoost poate fi cuplată la transmisia automată cu 10 trepte.

Avansata cutie de viteze cu 10 trepte oferă eficiență în economia de carburant și o accelerație îmbunătățită. Sistemul electronic de control al transmisiei permite accesul la setări care optimizează performanța prin sistemul Drive Modes, iar sistemul adaptiv ce genereză schimbările de treaptă îi permite transmisiei să se adapteze la schimbările condițiilor de rulare și să selecteze treapta optimă indiferent de situație – de la vitezele de croazieră la accelerațiile puternice pe linie dreaptă. Clapetele montate pe volan le oferă șoferilor control maxim la schimbarea treptelor.

Inginerii Ford au crescut randamentul pachetului dinamic oferit de Mustang pentru a le pune la dispoziție clienților o experiență specială de șofat. Amortizoarele recalibrate îmbunătățesc stabilitatea în viraje, iar suspensia spate este rigidizată, reducând mișcările nedorite care apar în zonele extreme ale mașinii. Barele anti-ruliu mai groase controlează de asemenea rigiditatea caroseriei și ale șasiului pentru o manevrabilitate precisă.

Noul sistem opțional de suspensii MagneRide Damping System poate oferi un răspuns extrem de rapid la schimbările condițiilor de rulare. Fluidul special din amortizoare poate fi stimulat electronic pentru a oferi rezistență ridicată sau scăzută în funcție de context. Senzorii monitorizează condițiile de rulare de 1000 de ori pe secundă pentru a asigura performanțe optime la nivelul direcției.

Noua tehnologie de evacuare cu supape active (Active Valve Performance Exhaust) le oferă în premieră celor de la volan posibilitatea de a ajusta notele sistemului de evacuare. Inovatorul Good Neighbour Mode („bunul vecin”) poate fi programat să limiteze automat sunetul evacuării în segmente pre-programate ale zilei pentru a nu-i deranja pe vecini în momentul pornirii legendarului V8 de 5.0 litri la ore matinale.

Livrările noului Ford Mustang către clienții din Europa vor debuta în 2018.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)