autovit.ro

Subaru boxer diesel

Chiar zilele astea am parcurs 2000 de kilometri la bordul unui Subaru Forester diesel cu un rulaj total cu ceva sub 10 mii de kilometri.
Plecand de la ideea ca fosta generatie o consideram extrem de cool, schimbarea radicala de design nu mi-a fost pe plac si, prin urmare, nici nu m-a precoupat prea tare masina.
Sosirea tarzie a primului propulsor diesel al japonezilor m-a lasat de asemenea relativ rece, mai ales dupa primul test la care am considerat ca masina e usor submotorizata.
Adevarul e ca cei 147 CP nu sunt enorm de multi, mai ales ca actualul Forester este ceva mai greu decat 1,5 tone, insa cu 350 Nm de cuplu intre 1800 si 2400 rpm motorul trage bine de jos.
Insa nu despre putere si acceleratii vreau eu sa vorbesc, ci despre faptul ca am ramas foarte placut surprins de silentiozitatea fara pereche a creatiei inginerilor japonezi. Atat de mult ajuta arhitectura de motor boxer si sistemul common rail la reducerea zgomotului incat nu o data am mai dat o data la automat in timp ce motorul mergea!
Rusine mie si felicitari japonezilor!

Are cineva idee de fiabilitatea acestui motor la kilometri net mai multi?

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)