De ceva vreme am propus public ca drepturile de imagine si intreaga dezvoltare pe partea de imagine a automobilismului romanesc sa fie oferite prin contract unei mari companii de publicitate. Initial pe gratis, ca suntem prea mici ca sa obtinem vreun ban.
Ideal ar fi sa gasim o firma de PR sau chiar o agentie de publicitate cu experienta in domeniul sportului si al entertainment-ului care sa aiba suficienta viziune incat sa accepte sa promoveze campionatele pe o anumita durata de ani (sa zicem 3-5) fara beneficii initiale majore si dupa aceasta perioada, in caz ca operatiunea se dovedeste a fi un succes, sa gestioneze contractele cu televiziuni si alti parteneri care s-ar dovedi interesati sa se alature campionatelor (sponsori, firme de tarabe cu mici si sucuri, media, etc) pentru a-si recupera investitia si a crea profit.
Conducerea WRC tocmai a adoptat o astfel de hotarare (aici) care, in mod explicit rosteste si prioritatea de a se “mula” pe dorintele si asteptarile fanilor. La noi pe cand?