Daca la inceput Juke era vazut ca o mica dar simpatica scranteala a departamentului de design nipon si nu cred ca multi au luat in serios ciudat de simpaticul cross-over, mai nou se poate spune ca japonezii au luat-o razna…DE TOT!
Daca este cumva de asteptat ca, GTR, urmasul legendarului Skyline sa aiba parte de o juma’ de tona de caluti, la Juke-ul nevestei chiar te astepti sa se opreasca “nebunia” la cei 190 de cai putere ai versiunii turbo de… jucarie.
Dar cine zice ca Juke R este masina de mers dupa verdeturi la piata ori de “carat” seturile de unghii si gene false de la mall?
No-no-no my dear, este masina noastra, a baietilor si asta pentru ca are o adevarata inima de samurai, de 3,8 litri capacitate pulmonara si 480 CP!
Evident ca, astfel dotat, Juke-R va deveni crossover-ul cel mai rapid al planetei, in timp ce-si va pastra si mutrisoara comica, ajunsa, dupa adaugarea monstruoaselor jante de 20, a spoilerelor generoase si a esapamentelor amenintatoare, o adevarata mecla de bruta rebela!
Vopseaua negru mat nu face nimic pentru ca sa indulceasca pastila, din contra…
Cei care sperau sa regasesca inauntru o oaza de liniste si comoditate sa se opreasca ACUM din citit. Interiorul este mai degraba un adevarat cockpit de masina de curse, cu rollcage, scaune “scoica” ergonomice, centuri fixe in H si este, probabil, inundat de urletul V6-ului japonez.
Acuma daca va fi sau nu produs in serie, inca nu se stie, dar cert este ca multi ar renunta la GTR-ul fitos si limitat din punct de vedere “locativ”, pentru a stapani aceasta arma mult, mult mai cool!