
Asta ar fi chiar culmea culmilor economiei de piata! Desigur, aceasta, economia, NU se bazeaza nici pe patriotism local, nici pe sentimentalisme, ci EXCLUSIV pe profitabilitate. Acesta pare a fi un aspect uitat de partea romana si care poate sa JUSTIFICE mutarea unui centru de productie dintr-o zona geografica in alta, cu scopul de a scadea cheltuielile de productie.
Interesant este tragismul cu care se intrevede spectrul unei pierderi de nivelul celei vehiculate recent in industria auto, total opus freneziei cu care s-a intampinat la vremea ei sosirea NOKIA in Romania si ignorarii resentimentelor produse in Germania de respectiva relocare. Atata doar ca roata economiei si a istoriei se intoarce si in curand am putea fi pusi in situatia de a taia din salarii si/sau de a optimiza la maximum fabrica de la Mioveni, daca dorim sa ramanem competitivi pe o piata extrem de afectata de criza globala.
Bineinteles ca o eventuala relocare a productiei masinii autohtone in Maroc ar duce la o gramada de disponibilizari si la o adevarata problema sociala dar daca va fi sa fie sa ne luam ramas bun de la Dacia, sunt sigur ca s-ar gasi imediat un inlocuitor, eventual cu ochi oblici-, care sa preia uzinele.
In cazul acela, ce marca ati dori sa se implanteze la Mioveni si de ce? Ce cultura auto s-ar potrivi cel mai bine cu miorita argeseana???