autovit.ro

Care sunt cele mai fiabile masini second hand?

Organismul de inspectie tehnica german TUV, omologul RAR-ului din Romania, a dat publicitatii raportul TUV 2013. Iar trofeul placheta de aur a fost atribuit de aceasta data modelului VW Polo, autoturismul de clasa mica demonstrand cea mai mica rata a defectelor pentru o masina utilizata pana la 3 ani. Dar haideti sa vedem cum arata topul anual al celor mai fiabile masini…

Ca si in anii trecuti, raportul TUV a fost intocmit pentru cinci categorii de autoturisme, in functie de durata de utilizare: pana la 3 ani, pana la 5 ani, pana la 7 ani, pana la 9 ani si pana la 11 ani.

De peste patru decenii, raportul anual TUV reprezinta un ghid pentru clientii care intentioneaza achizitionarea unui autoturism second hand. Raportul TUV centralizeaza problemele majore aparute in exploatare la fiecare model in parte si depistate in urma inspectiilor tehnice periodice. Mai trebuie mentionat ca in cea mai recenta editie a raportului TUV s-au folosit date culese pe baza inspectiilor efectuate in anul 2012 la mai mult de 8,1 milioane de autoturisme.

TUV_2

VW Polo – lider in categoria pana la 3 ani

La categoria masinilor cu rulaje de pana in trei ani, VW Polo s-a impus de o maniera categorica, doar 2,2% dintre problemele semnalate la exemplarele inspectate au reprezentat defectiuni semnificative. Locul secund a fost castigat in acest an de compacta Mazda3 (2,7%), in timp ce pe pozitia a treia s-a instalat Audi Q5 (2,8%). Interesant mai este ca in Top 10 din aceasta cea mai importanta categorie a masinilor rulate se afla nu mai putin de 4 autoturisme Toyota: Avensis, Prius, Yaris si iQ.

TUV_3

Toyota Prius – lider in categoria pana la 5 ani

Autoturismul nipon a demonstrat cea mai redusa rata a defectelor posibile in categoria masinilor rulate pana la 5 ani (4,0%). La o distanta destul de importanta s-a pozitionat Mazda2 (4,8%), iar pozitia a treia i-a revenit in acest an modelului Toyota Auris (5,0%)

TUV_4

Porsche 911 – lider la celelalte categorii

Conform raportului anual TUV, Porsche 911 a inregistrat cea mai redusa rata a defectelor (6,2%) dintre masinile rulate pana la 7 ani si inspectate de catre organizatia germana. Toyota Corolla Verso (6,6%) s-a clasat pe pozitia secunda a topului, in timp ce un alt model al constructorului nipon, Toyota Prius, s-a clasat pe locul al treilea cu un rezultat foarte bun de 7%. Si la aceasta categorie a fost inregistrat un numar record de autoturisme Toyota intre primele 10 clasate: astfel, pe langa Corolla Verso si Prius, se mai adauga RAV4, Avensis si Corolla.

Si la ultimele doua categorii, pana la 9 ani si pana la 11 ani, au fost castigate de catre Porsche 911, cu 8,8%, respectiv 11%. In prima categorie locul secund a fost adjudecat de Toyota Avensis cu (9,9%), iar locul al treilea de Honda Jazz (10,7%). In categoria masinilor aflate in exploatare de maximum 11 ani, dupa Porsche 911 s-au clasat Toyota RAV4 (14,2%) si Mercedes-Benz SLK (16,9%).

Cum comentati rezultatele acestui raport anual intocmit de catre TUV-ul german pe baza inspectiilor periodice obligatorii?

89 Comentarii

  1. Sebi

    ar fi interesant de vazut si numarul de kilometri facuti de aceste masini, in special de acel Porche 911 super-fiabil 🙂

    • alin

      asta ma gandeam si eu….cu asa masina cati km iti permiti sa faci pe an?

    • Cris

      Mda…si interesant ar fi sa stim si pe ce fel de drumuri au circulat…
      Si ce stil de condus au abordat soferii

      • alex

        daca s-ar putea sa stim si ce dieta zilnica au soferii, si cat de satisfacatoare le e viata sexuala, cel mai interesant asa ar fi.

    • Florin

      Eu am un Golf IV din 2001 si nu am avut pana acum probleme exceptand bobina din capatul bujiei

      • IUXEL MEMET

        Mare Adevar graitai ! Acu toate-s facute ptr a schimba consumabile la greu , pret mare-calitate kanci . Cu COBRA faceai nilionu de km far de griji , a ramas in istoria nemtilor. Asta e , cumparam plastice mai mult, pe bani mai multi. Ciao

      • Constantin

        Salut. Am si eu un golf din 2002 si am avut si eu probleme cu bobinele de la bujii.Cand am adus masina in tara, prima mi sa ars la plecare din Dortmund ,a doua inainte de Wurzburg iar a trea la intrare in Szeged. Sa nu mai spun de trailere de tarife de duminica ,de reprezentante VW in Germania. Ca un sfat pot sa spun ca poti merge cu masina si cu trei bobine daca scoti mufa sau bobina arsa ,scoti mufa de la injectorul unde ai bobina arsa sa nu bage benzina la pistonul care nu functioneaza si schimbi siguranta arsa din cauza bobinei(o gasesti usor ,are simbolul motorul pe capacul de sigurante, vezi ca sant 4) Iar masina va merge in trei pistoane pana acasa. De la Szeged pana acasa asa am venit. Bobinele se ard din cauza ca sant puse in chiuloasa si se coc din cauza temperaturi. De obicei cand incepe una continua si restul si de aia in neamtul le schimba pe toate o data.

    • doru traila

      mare dreptate,
      realitatea e ca dupa anul 1999-2000 nici o masina nu mai e prea buna, au facut piesa de schimb ambreiajul si turbo etc., un ambreiaj te tinea mult peste 300.000km la o cobla ma tinut chiar 400.000km acuma nu mai exista masini durabile duse chiar la infinit iar consumabilele sunt f scumpe fata de cele vechi! am si bmw 320 /2008 si un 318 /1995, in timp am schimbat cateva masini (318 are peste 10 ani la mine) dar ce e sigur ca voi vinde 320-ul dar 318-le cu siguranta ca nu! Asta spune calitatea masinilor facute de acelasi brand, pacat ca nu am confortul si optiunile de pe modelul nou ca in rest e o masina care nu vede service-ul prea des si ma-m incumetat sa merg intr-o excursie de 9.000km, cu 320-ul nu am curajul, ma lasat computerul de 2 ori in 2 ani.. poate am eu proasta influenta asupra tot ce are prea mult electric…

      • claudiu

        Ai dreptate! Cred ca este o politica… de sabotaj a clientului.Deliberat construiesc masini mai proaste, asa merg mai bine vinzarile.

        • k12009

          pai m-ai luminat de asta renault produce masini cu fiabilitate si de calitate scazuta!!!!!!

          • titi rezu

            ce are renault ?!
            folosesc din 2008 un logan dci 85cp si am cu el 244000km si nu am schimbat la el decat CONSUMABILE, atat! am facute peste 20 de revizii cu schimburi de ulei/filtre si 4 kit-ri distributie pana acum la activ … e drept nu e vreo frumusete de masina, dar fiabil ESTE si nu pot spune ca l-am menajat ! vede frecvent viteze maricele, eu mergand mai mult in afara localitatilor ce-i drept …
            mai conteza si reviziile astea la timp si cel mai important , calitatea carburantului !

      • klaus

        AI dreptate.

    • Catalin L

      Bine punctat Sebi! Asta a fost si primul gand care m-a lovit si pe mine cand am vazut Porche-ul in lista. 🙂
      Se stie ca la aceasta categorie kilometrii nu sunt foarte multi… ca doar nu e o masina de familie sau una pe care sa o utilizezi zilnic sa faci naveta, spre exemplu.
      Ar mai fi si un alt lucru care trebuie luat in calcul cand vorbim de fiabilitate, din punctul meu de vedere (dar nu face cazul acestui articol). Acesta ar fi costul. Ar fi interesant de vazut si un raport fiabilitate/cost. Si acum o gluma: cred ca si germanii ar pune Loganul pe primul loc in acest top! 🙂

      • k12009

        o gluma buna mai ales ca in germania am vazut ca aproape unicii posesori de dacia sunt emigrantii. bine ca sunt si aia!!!!

    • cosmin

      sa nu ne umflam, nu a intrebat nimeni pe romani cat de fiabil este 911.
      daca noi nu avem bani nu inseamna ca altii nu au….

  2. nta

    domnilor ce ne facem cu taxa auto,eu propun introducerea unei taxe de mediu atata timp cat vei circula cu ia,exclus cea anuala unde vei plati indiferent ca vei circula cu masina sau nu,iar pentru cele de dincolo mentinerea unei taxa mai mica decat cea de acum,pentru a nu face invazie de autoturisme aducetiva aminte de anii 2008-09

  3. cpr

    baieti dar masini ca: mercedes C si E class bmw seria 3 si 5 vw-uri golf si passat toyota carolla si multe altele nu spuneti nimic?uitati-va pe strazile patriei sa vedeti cate exemplare cu varste intre 0-15 ani circula cati km au facuti si apoi veniti sa spuneti de porsche ca este o masina fiabila.

    • k12009

      asa este! pot spune din experienta ca fiabilitatea mare aproape ca se rezuma la marcile japoneze si germane. apropo am detinut inclusiv masini “madeinfrance” ex peugeot 407 renault laguna.

  4. alex

    ati omis vectra a …una dintre cele mai fiabile masini care au fost vreodata

  5. mihai

    daca esti asa destept, crezi ca cine isi ia porsche il utilizeaza ca pe un polo sau avensis ? sunt masini sportive, si uzura la un mers sportiv presupun ca esti de acord ca e mult mai mare……compenseaza astfel cu numarul de km mult mai mic.
    clar nu se fac acelasi numar de km cu 911 si cu polo 1,4tdi
    pe de alta parte, daca te iei dupa exclusivitate, de ce nu e in top ferrari ? oare pentru ca desi merg foarte putin cu ele, masinile totusi se strica destul de des ????

  6. florin

    Articol tradus de un vacar probabil. Nene, aici nu-i vorba de fiabilitate, e rata defectiunilor intalnite la controlul anual TUV. Asa si Megane al meu e 100% fiabil dupa statistica RAR desi el anul asta a fost de doua ori in service.

    Da-le doamne minte!

    • lucian

      corect, la yarisul meu am schimbat pana la 160 mii km caseta directie, servomotor directie, pompa apa. la itp nu au gasit absolut nimic si facut pot sa zic la sange si facut de 2 ori pana acum! de ce polo? logic, masina condusa in general de femei pe strazi foarte bune, ce se poate strica la o astfel de masina? pai mai nimic care sa-ti poata da respins la itp (becuri, frane, directie, gaze)

  7. Raquel

    Nu cred ca se poate compara o masina rulata in afara pe autostrazi cu o masina rulata in tara pe drumuri cu hopuri ca sa nu le zicem poteci.Sunt sigur ca in tara statisticile ar avea de suferit mult.

    • IUXEL MEMET

      OFF-ROAD COANE , asta avem noi . JALE MARE , daca vin americanii sa-si cumpere masini la noi , precis ai executa pe hotii astia. La ei platesti odata taxa cand cumperi si gata . De asta-si schimba carutele ca pe manusi . Halal Democratie ! Vai de steaua noastra !

  8. Zolee

    Motorul boxter de la Porsche 911 nu tocmai pt fiabilitate este cunoscut – deci ha-ha

  9. Eugen

    Asadar,daca avetibani,luati-va …Polo…daca nu aveti,incercati un 911

  10. Dani

    foarte interesant ar fi, pe langa nr de km, sa fie publicat si exact tipul de motor

  11. gangsta rap

    daca si porsche este masina fiabila, de ce nu spun si numarul de km facuti de aceasta,ca dupa cite stiu eu mai toate porsche-urile cam stau prin garaje cu cativa km la bord,de opel nu spune nimic,audi,golf si altele care au sute de mii de km…eu unul am un opel astra care are 200 de mii la bord…asta ce stiu eu…dar o mai fi avand si altii ca am luat o second,da? si merge de o ia dracu fara probleme si e din 2008! bun si polo nu zik,pt ca anul trecut din ala am avut dar la porsche au dat-o in bara…cum vine vorba…km tata…km…!!

    • adrian balan

      Sal. Eu am un Polo din 96,l-amluat acum trei ani.avea 185k la bord.AMschimbat distributia si atat la el. Am facut in trei ani 54000 cu el. Merge ces numai ca e gata la tabla. Ce pacat! L-as mai tine. Ce ziceti de A2 diesel?

  12. dyndac

    ar fi tare interesant sa aflam daca exista acest raport tradus si in romana, si unde am putea sa-l rasfoim un pic.
    eu sunt la a 5-a masina secand de pe piata germana, si cred ca anul asta o mai schimb odata, si ar fi interesant sa vad si alte “detalii” din acest raport

  13. andy auto-rulate

    fiabilitatea poate fi relavanta in cazul in care se precizeaza nr. de km.

  14. mihai

    Bine spus Sebi probabil sunt masini care mai mult stau in garaj cu toate ca normal la acest clasament cu siguranta as vrea sa cred ca au tinut cont si de km. doar este un raport facut de nemti

  15. Bogdan

    Unde putem gasi raportul in intregime, nu doar concluziile lui? Sunt curios de toate clasamentele.
    Multumesc!

  16. Vlad

    Pai bun, si cum evolueaza VW Polo dupa 3 ani? Ca vad ca nu mai apare in nici un top.

  17. truth

    Intradevar POLO ar putea fi asa cum spun ei… fiind o masina mica si destul de rigida fata de altele din Cat. sa…sunt nemtesti , bine asamblate si fara multe prostii si siteme montate, usoara , si multe alte avantaje date de fapul ca-i micuta dar totusi spatioasa -> deci zic ca merita banutul. Insa celelalte de pe locul 2 , 3 , sunt masini care nu cred ca au fost rulate ca un taxiu :))

  18. Vio

    Mi-as fi dorit sa citesc de un Opel, sau un Ford…mai ales ca acest clasament e facut de nemti…

  19. John

    Toyota s-a impus peste tot in lume datorita calitatii si fiabilitatii,le fel si Honda.La Porsche aceasta chestiune e relativa pentru ca e o marca exclusivista si un 911 de exemplu nu va fi folosita la fel de intens ca o Toyota Avensis cu care faci 200000 de km in 5 ani sa zicem…Era de asteptat ca nici o marca franceza sa nu-si faca loc in topul TÜV si asta spune multe despre ele!Situatia e cam rusinoasa la categoriile germane premium,cum ar fi BMW si Audi,branduri ce ar trebui sa fie mult mai fiabile decat sunt acum!VW Polo e exceptia de la regula,modelele VW avand destule probleme in exploatare,in special motoarele diesel.In concluzie,daca vrei masina care sa te tina multi ani fara dureri de cap,iti iei Toyota.

    • k12009

      cam de acord am facut peste 100.000km de romania cu toyota landcruiser,masina ajungand sa aiba vreo 240.000.nici o interventie la suspensii.si asta spune tot.La fel la mitsubishi pajero numai ca am facut doar 40.000 cu ala.Am mai detinut mazda b si nissan patrol. nici un repros nici acolo cu toate ca n-am rulat mai mult de 25.000 cu ele.

  20. George

    Locuiesc de 2 ani in Scandinavia si acum înțeleg de ce vad pe străzi majoritatea mașinilor Toyota, Honda si Mazda

  21. Alex

    Corect si bine zici. Si eu as vrea sa bad km parcursi.;)

  22. IONUT

    polo???????????
    dar de problemele GRAVE ale motoarelor 1,2 tsi nu spun nimic nesimitii astia????

  23. Sher

    Inca ceva, nimeni nu se prezinta la inspectie cu turbina sparta si cu motorul functionand in 3 cilindrii. 🙂

  24. Razvan

    eu am un lamborghini gallardo din 2004 si am facut cu el peste 2000 de km si nu am avut probleme cu el, doar atat uleiul l-am schimbat, in rest nu am schimbat nimic la el, nu bate, nu troncane, nu vad de ce nu ar fi o masina fiabila.

  25. steff

    da sigur … un studiu facut de germani… daca era facut de americani iesea sigur dodge…daca era facut de francezi iesea peugeot…sau de italieni alfaromeo….sa fim seriosi…cele mai fiabile masini sunt facute de japonezi – restu e comert

    • vinte23

      Nu este necesar adevarat ca daca studiul era facut de americani ar fi iesit o masina americana pe primul loc…aici masinile japoneze sint cunoscute ca fiind cele mai fiabile…masinile americane sint printre cele mai nefiabile…si stiu asta din experienta proprie…am avut si masini americane( ford,pontiac, oldsmobile) si europene(BMW, VW) si japoneze ( nissan, mazda ) si va pot spune ca daca vrei o masina fiabila iti iei japoneza.

    • k12009

      peugeot nu iesea ca fiabil nici daca era facut de ei studiul! doar daca il comparau cu masinile chinezesti sau cu loganu poate! apropo peugeot 407 luat de nou la 45000km nu mai tragea deloc si eram in germania.cica turbina pana la urma dupa 16luni de posesie ma gandeam ca as avea satisfactie nai mare daca i-as da foc.

  26. codin

    Are mare dreptate dl sebi, mai ales tinand cont ca acele masini deoarece sunt mici si neincapatoare nu se circula mult cu ele, asta o spun ca am si eu un z3 care mai mult sta, iar la cele pe care le rulez tot mai apar probleme, .. as dori opinia unor mecanici din service-uri mari care au un cuvant greu de spus aici si ar da peste cap acest top. Culmea ca pe mine ma tin mult mai bine masinile mai vechi de 90 decat cele noi la care consumabilele le schimb mult mai des si piesele is si la preturi triple comparabil cu masinile mai vechi! Apropo am pe un bmw turbo nedesfacut la 480000km 🙂 de 200mi de km ma tot astept sa-l schimb am si cumparat unul sh dar parca imi face in ciuda, iar la un mercedes mai nou am reparat (rk) deja de 2 ori turbo. Ceva nu e inregula cu aceste masini mai noi.

  27. salut

    logan cel mai fiabil si mai eftin de reparat,am avut un logan cham 4 ani loat de nou ,ma duceam la reprezentanta sa fac revizia cu 3 mil.. schimbam tot la el numai cu piese bune si acuma am un opel astra h din 2005 an fab..cand ma duc la reprezentanta sub 7-8 milioane nu scap .. :))

  28. Dorian

    Bagati toate acele masini in Romanica noastra si apoi sa vedem noi care va fi cea mai fiabila

  29. Adrian

    ar fi cel mai bine sa vedem un raport dupa nr de kilometri parcursi si tara unde a rulat

  30. thestig

    Si eu sunt foarte curios ce inseamna de fapt fiabilitatea asta si cum sa calculat ea.In primul rand la masinile de clasa mica ,gen Polo,Mazda 3,etc ,in general sunt masini de oras cu un numar de km anual de maxim 8.000 km.Este normal ca o masina noua sa nu prezinte probleme cu un numar mic de km efectuati.Toyota Prius,este o masina construita tot pentru mediual urban cu motor hybrid si noxe mici,unde din nou se aplica un numar mic de km efectuati.In al doilea rand daca va uitati la alte topuri de acest gen o sa constatati cu stupoare ca Toyota Prius nu este deloc o masina fiabila si mai ales economica.
    Nu in ultimul rand am dori sa vedem un top obiectiv realizat in Romania,cu masini care circula pe drumurile noastre.Nu stiu cate Mazda 3,Toyota Prius,Toyota Iq….etc sunt in Romania.Cota de piata a masinilor marca Toyota pe care le promoveaza acet top ” OBIECTIV” este mult prea mica in Romania ,sub 10% pentru a fi relevant.
    In al doilea rand as dori sa subliniez faptul ca ,conform acestui top, ar trebui sa ne vindem toti masinile pe care le aveam si sa cumparam Toyota si Honda.
    In ultimul rand,VW Polo……….fiabil??????
    Cunosc personal o persoana care a cumparat un Polo nou la pretul de 16.000 euro.La 3500 de km sau ovalizat discurile de frana, la aprox 8.000 km sau dus amortizoarele iar dupa prima revizie de 15.000 km sa blocat motorul.Dupa ce a stat in service 2 luni pentru reparatii, sa stricat si cutia de viteze. Totul in decurs de 3 ani de zile si aprox 18.000 km.

  31. Aspi VL

    Irelevant!
    as vrea sa vad si eu un Porsche cu 1.000.000 km, fiindca BMW, Audi, Mercedes, etc, exista!
    Inca un criteriu foarte important este modul exploatare al autoturismelor, in general o masina sport este mult mai solicitata decat o masina care-ti ofera confort!
    De exemplu, un test de fiabilitate intre un BMW M3 si un Mercedes S-classe fara a fi testate identic este irelevant!

  32. thestig

    :))))))))))))))))))
    Apropo….daca va uitati la pagina care a venit prin mail de la Autovit ,la Anunturile Zilei sunt exact cele mai fiabile masini din acet top:)))))))))))))RAD CA SA NU PLANG!!!!!!!!!!

  33. ert

    eu cred ca cele mai reale statistici (nici ei nu pot fi corecti 100%)le dau englezii,care ca si cultura auto (scuze kk-ia) sint peste tot restul europei…din punctul meu de vedere englezii au cel mai mare procentaj in cumpararea unei masini pt scopuri bine definite..la ei se cumpara mai putin cu inima si nici nu sint asa de nationalisti ca nemtii sau francezii…asa ca le dau mai multa crezare lor si astept niste clasamente din uk

  34. Marius

    Afirmatiile astea de pe Autovit sunt mai mult de reclama sa fim seriosi frate. Masini bune erau mertanele alea vechi din anii ’80 ce nu se mai stricau, ca mai un pic si dadeau faliment astia de la mercedes cu ele.Chiar erau masini bune si mai sunt si in prezent, pacat ca cu noile taxe nu o sa le mai vedem pe strazi. Ar trebui sa iesim la proteste fratilor k prea multa bataie de joc ii in tara asta………….

  35. gheorghe

    deci dupa ce vad eu aici (lasand cifrele castigatoare deoparte) Toyota are cele mai multe modele in aceste clasamente, nu vad de la VW nici un Golf, Nici un Passat sau alte modele decat Polo ala castigator la cat.3 ani….dar Toyota e in topuri cu aproape toate modelele. TOYOTA !!! asta as spune eu cea mai fiabila masina celui care doreste sa-si cumpere o masina…..desi eu conduc un Passat (8 ani) cand l-am cumparat nu mi-a spus nimeni de fiabilitatea Toyota…!!!

  36. DAVID CC

    Vor sa ne spele creierele!!! Hai sa fim isteti!!! Japonezii si americanii construiesc masini rezistente in timp, Doar ca pe noi romanii ne mai intereseaza si consumul…
    Un suv, motor 2000-2500 este bun si longeviv. as sugera Toyota… si Honda, doar ca aceasta din urma are un consum mai mare… Honda CRV modele mai noi au si un sistem de economisire a combustibilului…
    Nemernicii de producatori, nu vor sa faca o masina 4×4 , consum mic si greu de distrus…

    • John

      Tu esti prost sau bolnav mintal?

    • J.P.

      SUBARU -facuta de japonezi, este o masina 4X4, primele modele facute de prin ’70.Nemtii incerca sa-l imite prin AUDI… Detin un Outback din ’97, si merge ca ceasul ( fac in medie 25-30 mii/an),il am de 8 ani, acum are 290mii km. I-am schimbat doar cureaua de distributie si pompa de apa de 2 ori, si frinele (placute/discuri ), si fiecare planetara. Si mai ales iarna se simte 4X4, mai ales aici in Canada…

  37. dancorneliu

    am cumparat VW bora nou in 2005. Am rulat in tara peste 300000 km. In afara de intretinerea normala am avut o singura problema senzorul pe turbina.Daca sar mai fabrica as schimbao cu una noua

  38. salut

    da pt dancorneliu , sa schimbat cu wv jeta tot un fel de bora

  39. sorin

    Cea mai fiabila masina second hand e cea pe care iti permiti sa o intretii. Cand nu bagi un leu cu anii te miri de ce cade in genunchi.

  40. Zmeul

    Am un Bugatti Veyron si am parcurs cu el 10 de km prin Romania pana a ramas infipt in prima groapa (crater). E o masina fiabila, ce sa spun ?! Motorul inca mai functioneaza !

  41. tiberiu24

    Sal,e prima oara cand scriu pe autovit,eu sunt in italia de 5 ani si aicea masinile vechi din anni 80 ca mercedesu ink circula,aicea dupa ce a trecut de 20 de ani o masina este trecuta ca antichitate si platesti 150 de euro asigurare,numai in romania nu exista asa ceva,pacat sunt masini fff bune,am un prieten ce are un 320 benzina din 94,merge in fiecare zi cu el la munk si al calda cand are placerea sa se distreze,are 200000 de km si nu sa stricat nimica la el,doar consumabilele,eu am un polo din 2001 motor1,4 benzina luat din targ debia ajuns in romania,lam luat la 160000 de km nu tiu dak sunt reali,acuma are 220000 si nam mai avut probleme cu el aparte k lam luat cu ambreiazu cam dus atata tot,si tot asa am luat un golf4 recent din italia din 2000 1,9tdi la 150000km reali,e o bomba masina a fost tinuta mult timp in garaj si a trebuit sai refac unele lucrri dar nam problme cu ia,deci parerea mea e k masinile pana in 2004 sunt facte bn dupa 2004 sunt doar de frumusete atata tot,porche nici nu are ce cauta aicea in acest stiu e o masina de weekend si nu de tinut k masina de familie sau de munk toate ziua,toyota la fel nu valoreaza nimica,costa prea mult intretinerea si nu renteaza.o zi buna

  42. tiberiu24

    Am o curiozitate,e adevarat ce se spune despre duralube,aditivu ce se pune in uleiu de motor la schimbare.ms o zi buna
    e bun sau sunt spuse aiureli numai pentru al vinde???

    • Dan

      Toti aditivii sunt bs nu fac absolut nmk.Pai gandeste-te, ceva de 15 lei sa aiba un efect asa mare asupra motorului ,hai sa fim seriosi.Cat despre fiabilitate cu cat e mai simplaasina cu atat sunt lucruri mai putine ce se pot strica.

  43. tiberiu24

    apropo eu am un golf din 2000 3 porte,7 viteze,eu am cumparato modificata de motor,turbina si aerul,de la 116cv a ajuns la 174cv ce probleme pot aparea????

  44. alindollars

    Yo am un logan luat de nou am facut 350 de mii km pe taxi in Bucuresti pe gpl si inca merge brici , asta da masina si folosita la capacitate maxima 24 din 24 …

  45. bogdan

    eu am un golf din 2001,1,9 tdi,115cai.l-am luat acum 3 ani cu 200 mii km la bord.eu am mers 70 mii si nu mi-a cerut nici un ban,pana ieri cand s-s spart rulmentul de presiune.am schimbat tot kit-ul ambreiaj,a costat 1300ron.in rest consuma 5 la suta,fuge.dar ma gandesc ca incepe sa cada una cate una si as schimba-o cu una din 2005-2006,tot vw.ce parere aveti?

  46. BFC

    Cele mai fiabile masini Audi Q7 si VW Touareg tot ce vrei la ele))

  47. Flavius

    Deci fratilor ,,,asta e RECLAMA pe fatza la anumite marci nu observati¿? si apropos de VW Polo ..nici nu mai apare in restul clasamentelor …adik dupa 3 ani e praf :))
    Important e cum intretii masina si cat JAR ai dai …si atat

  48. Robert

    Am o masina autohtona cumparata de noua in 2009,pe care o conuce zilnic un sofer destul de responsabil.Masina are 320.000 km.Intretinerea a costat 6000 ron evidentiata prin facturi.Nu am schimbat nimic inportant,(piese)doar un rulment fata un set de brate si doua bielete.In rest consumabile la timp.As fi curios sa vad un polo circuland prin romania cu 100-300 kg in portbagaj zilnic, dupa 300.000 de km.

  49. Flo

    Fiecare cu parerea lui,eu am un Mercedes E classe din 2005 cutie automata si am peste 400000 mii km din care 230000 facuti la noi in tara,super multumit de el si cine stie daca erau reali km cand l-am luat din Germania.
    Adevarat ca nici mertanele nu mai sunt ce au fost dar tot bune sunt.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)