autovit.ro

Chevrolet Camaro – mai tehnologizat ca niciodată

Nu este un automobil important pentru piața din România, dar cu siguranță nu poate fi trecut cu vederea. În cadrul unui eveniment desfășurat la Detroit, Chevrolet a prezentat cea de-a șasea generație a lui Camaro, un muscle car legendar.

 

Chiar dacă designul ne arată că noua generație a lui Camaro nu a trecut complet peste statutul de muscle car veritabil , tehnologia de sub caroseria cu forme foarte puternice promovează o filosofie ușor diferită. Noul Camaro utilizează o platformă complet nouă, tehnologii foarte avansate și o gamă de motorizări extrem de performante și mult mai bine adaptate pentru o reușită în vânzări pe toate continentele.

În materie de tehnologie, noul Camaro aduce pentru prima dată la acest model un selector ce permite utilizarea a patru moduri diferite de rulare. Astfel, șoferul poate alege între setările Snow/Ice, Tour, Sport și Track (ultimul mod disponibil doar pentru versiunea SS). Astfel, Camaro este mult mai versatil și poate fi condus în condiții optime, indiferent de anotimp sau stil de conducere. Tot cu statut de premeiră, versiunea de top denumită SS, aduce în dotarea standard suspensia magnetică Magnetic Ride Control, ce permite până la 1000 de ajustări pe secundă ale tăriei amortizării, în funcție de suprafața pe care se rulează pentru a optimiza confortul la rulare și dinamica.

Chevrolet CamaroChevrolet Camaro – motorizări

La capitolul motorizări, Camaro oferă mai multă variație ca niciodată. Astfel, oferta începe de la micul 2.0 Turbo, cu patru cilindri și 270 CP, propulsor care permite o accelerație 0-96 km/h în mai puțin de 6,0 secunde. Al doilea motor din gamă este un V6 de 3,6 litri, cu o putere de 330 CP. Acesta dispune de tehnologia Active Fuel Management, ce permite dezactivarea a doi cilindri în momentele de sarcină redusă. Aceste două propulsoare sunt oferite în serie cu o cutie manuală cu 6 trepte sau opțional cu o nouă cutie automată cu 8 trepte.

Versiunea de top, reprezentată de Camaro SS, este motorizată de un V8 de 6,2 litri, cu injecție directă, care dezvoltă 440 CP și 610 Nm. Acest motor este oferit standard cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte ce dispune de Active Rev Match sau cu una automată cu 8 trepte. Aceasta din urmă este disponibilă împreună cu sistemul Active Fuel Management, care poate dezactiva 4 cilindri în sarcină redusă.

Camaro va fi produs doar în fabrica GM din Michigan (SUA), iar concurența va fi, la fel ca întotdeauna, reprezentată de Ford Mustang.

 

Un comentariu

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)