autovit.ro
B SECTIUNI

OnStar – serviciul online disponibil la bordul oricărui Opel de generație nouă

Serviciul OnStar are deja o istorie de peste 20 de ani, fiind inaugurat în 1996 pe continentul nord american. De atunci, servicul de conetivitate online a fost dezvoltat continuu și îmbunătățit. Anul trecut acesta a fost anunțat pentru prima dată în Europa, iar din această lună este disponibil și în România. Ce poate face serviciul OnStar? Mai jos detaliem funcțiile principale.

 

În primul rând trebuie știut că OnStar este disponibil împreună cu aplicația de smartphone, myOpel, și, pe lângă serviciile de siguranță pe care le oferă: asistență imediată în caz de urgență, răspunsul automat la impact, asistență pentru autovehiculele furate, are utilitatea unui asistent personal. Apasănd butonul albastru OnStar poziționat pe plajon, posesorii unui Opel de generație nouă vor putea solicita unui operator date despre starea vehiculului sau informații precum cea mai apropiată benzinărie sau situația traficului. Pentru a ușura comunicarea, operatorul are posibilitatea de a trimite rutele solicitate direct în navigația de la bordul mașinii pe care o conduci.

Asistență imediată în caz de accident

OnStar este este de mare ajutor în cazul unui accident, chiar dacă pasagerii sunt în imposibilitatea de a telefona pentru a cere ajutor. Răspunsul automat la impact este doar una dintre multele funcții ale Opel OnStar. În caz de accident, serviciile de urgență sunt anunțate automat, cu poziționare pe baza detelor GPS ale mașinii.

 

Opel OnStar

Descărcarea destinațiilor

Închipuiți-vă că vă grăbiți și trebuie să ajungeți căt mai repede la o întâlnire importantă. Este de ajuns să apăsați butonul OnStar și un operator amabil vă va îndica exact unde este situat punctul de întâlnire și care este cea mai bună rută. Mai mult, acesta vă poate trimite toate aceste date în navigația de la bordul autovehicului. În cazul în care nu aveti navigație, ajutorul OnStar este și mai valoros într-o astfel de situație în care nu vă permiteți să pierdeți timp, operatorul vă poate direcționa către destinație ori de câte ori doriți.

Asistenţă pentru autovehicule furate

Opel OnStar ajută proprietarii de autovehicule şi poliţia în cazul furtului unui autovehicul dotat cu acest sistem. Asistența pentru autovehicule furate asigură colaborarea strânsă dintre OnStar și poliție pentru a recupera rapid și în siguranță autovehiculul și a-l returna proprietarului.

Tot ce are de facut clientul este să raporteze furtul la poliție. OnStar localizează autovehiculul prin GPS și îi urmărește traseul. Astfel, poliția cunoaște locația autovehiculului în orice moment. Suplimentar, consilierul OnStar poate dezactiva în orice moment sistemul de pornire al autovehiculului – odată ce motorul a fost oprit, hoțul nu poate merge mai departe.

Opel OnStar

Diagnoză online

Cu sistemul de diagnoză permanentă a autovehiculului clienții au avantajul de a avea informații despre starea acestuia în orice moment.

S-a aprins lumina de avertizare de la bord? Este suficient să apeși butonul OnStar și să vorbești cu consilierul tău OnStar. Cu ajutorul diagnozei la cerere, consilierul OnStar poate stabili, în cazul unei avarii, cât de gravă este aceasta și dacă se impune să mergi de urgență la un service auto.

Chiar trebuie să mergi la service-ul auto? OnStar îți ușurează sarcina: consilierul tău OnStar transmite adresa celui mai apropiat service auto Opel direct către sistemul tău de navigație integrat Opel. OnStar trimite pe e-mail o diagnoză în fiecare lună. Acesta conține informații importante despre funcționarea curentă a autovehiculului, de la durata de viață a uleiului până la presiunea din pneuri. Astfel clienții au mereu la îndemână toate informațiile importante.

Opel OnStar

Aplicația myOpel

De la lansarea în Europa din vara anului trecut, cel mai popular serviciu s-a dovedit a fi aplicația mobilă myOpel, care a fost accesată până în prezent de aproximativ 700.000 de ori de pe smartphone-urile clienților Opel. Până acum, cele mai populare funcții ale aplicației sunt încuierea/descuierea de la distanță a portierelor, localizarea online a autovehiculului și acționarea claxonului și a luminilor acestuia. De asemenea, clienții pot accesa date importante, cum ar fi starea uleiului sau presiunea din pneuri, pot trimite destinații către sistemul de navigație de la bord și în viitor vor putea gestiona un hotspot Wi-Fi în interiorul autovehiculului, care permite conectarea a până la șapte dispozitive din interiorul și din jurul acestuia.

De asemenea, blocarea pornirii permite Opel OnStar să trimită de la distanţă un semnal către autovehicul, care blochează pornirea motorului odată ce a fost raportat furtul.

Pentru a beneficia de toate serviciile mobile OnStar, clienții trebuie să descarce și să instaleze aplicația myOpel din magazinul Google Play Store pentru dispositive mobile cu Android sau din App Store pentru dispositive Apple iOS.

La mai puțin de nouă luni de la lansarea europeană, Opel OnStar înregistra deja aproximativ 1,5 milioane de interacțiuni cu clienți care au efectuat apeluri telefonice, au utilizat aplicația mobilă sau au apăsat butonul albastru OnStar. În prezent, 50% din autovehiculele Opel noi sunt echipate cu OnStar.

Pe piața locală, Opel OnStar este disponibil standard pentru nivelurile de echipare superioare, iar pentru celelalte poate fi achiziționat la prețul de 490 de euro. În oferta de lansare, serviciile OnStar sunt oferite gratuit în primul an.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)